Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha linda, ik weet alleen maar dat het gaat met afspreken.nl hoe het werkt weet ik niet precies, maar daar kan ik achter komen. Wat ik wel weet is dat ik iedereen haar mailadres nodig zal hebben, en ik neem aan dat we het in een weekend willen plannen, dan wil ik wel proberen om wat aan te gaan maken.

Dus kom maar op met de mailadressen, misschien wel ff handig dan we een lijsje hebben van wie er eigenlijk mee wil.

Jessica, dus lekker gehad in turkije, humm heerlij hoor die temperaturen.

Vervelend dat je het op zo'n manier te horen kreeg van je vriendin, nog leuk hoor zulke vriendinnen, bah.

Cherry-ann, goed te lezen dat je weer bezig bent, alleen jammer dat je er weer moeilijk mee hebt allemaal. Je weet het he, als er wat is kan je het hier ook kwijt, we zijn er voor je!

Karin, bah zulke klachten, denk goed om je zelf meis, een ander doet het niet voor je.

Linda, vervelend dat je ongi op zich laat wachten, zal je net zien dat het altijd langer duurt voordat het komt.

Hier gaat alles goed, ben weer tante geworden en moet zeggen dat deze keer het zo'n bijzonder gevoel is om de kleine in mijn armen te houden. erg leuk.

Liefs Janis

Geplaatst

Hey dames

Ja heel lullig ik heb toen met alles gedeeld vanaf de eerste dag en zei zegt niks ze wil dat ik erna vraag duh zei moet het zeggen maar ben er klaar mee.

Ze kwamen met zijn 2 en terug nou zegt ze ik ben zwanger ik was al boos hij had gezegt ik kan je niet vertelen wat ik voor haar varjaardag heb gekocht toen wist ik genoeg>

Ik zei nou leuk verder heb ik niks gezegt haha erg he haha domme mensen.

Janis wat vervelend dat je zon dip had nu gata het wel weer.

Linda is goed een dag plannen ik hoor wel:)

Liefs jessi

wat vinden jullie van mijn foto!!!

Geplaatst

hallo dames

ja het is al lang geleden dat ik heb gereageerd

tja als je met je gezondheid aan het sukkelen ben ja dan heb je negens zin in

veel ziekenhuis in en uit en nog niet weten wat je heb pfff word er gek van nu hebben ze me weer door gestuurd naar een poli voor dystofie ze denken dus mis dat ik dit heb in me voet ben ik ook mooi klaar mee als je dat heb kunne je leden maten uitschakelen pff wat een ongelukje niet met je kan doen ff vallen en je enkel heeeeeel zwaar gekneus of enkelbanden gescheurd heb dus 6 weken gips gehad nu laast mri gehad niks uit gehaald pffff

en dan nog bezig met me behandeling alweer ongeveer drie weken met de pil begonen ik mag vrijdag beginne met spuiten en ik moet je zeggen heb er zo zin in heb er zo goed gevoel over pff echt niet normaal maarja we gaan er gewoon voor

ben benieuwt hoe de verhoogde dosis aan slaat laten we hopen dat het goed ga en dat er genoeg uit komen zowie zo 2 want die gaan ze dan terug plaatsen als alles goed is

ik moet 13 okt voor me eerste echo jaja dan begint het weer

nou meiden ik ga er weer vandoor ben namelijk aan het op passen op de kleine van me beste vriend dit mag ik om de 2 weken doen vind dit zo supper hij lig nu lekker in dromen land dus dag ik ga ik jullie maar weer lastig vallen hihih

nou laat gouw weer wat van me horen

gr sopje

Geplaatst

Jessica, WOW mooie foto hoor, je bent zo net een zeemeermin hihi.

Probeer je niet te veel aan dat meisje te ergeren.

Wanneer gaan jullie weer van start?

Dikke knuffel,

Janis

Geplaatst

Sissy, Bedankt voor de tip wat betreft fysio. Ik ga ze bellen. Dus lekker gehad in Parijs? Ook al even wat leuks voor de kleintjes gekocht. Leuk hoor. Enne wie kan leuke Disney spulletjes nu weerstaan haha. Leuk toch?

Minoes, je hebt met dolfijnen gezwommen! Wat leuk en wát een ervaring, geweldig!

Wat lullig dat je via de vriend van je vriendin moest horen dat ze zwanger is. Het was netter van haar geweest als ze je het zelf had verteld. Zeker omdat ze weet dat jullie met ICSI bezig zijn.

Als je er zo mee zit zou ik het gewoon tegen haar zeggen dat je dit niet leuk vond, dat moet toch kunnen. Ze kan van jou niet verwachten dat je alles uit haar moet trekken.

Sopje, vrijdag al met spuiten beginnen, het schiet mooi op nu....nu maar hopen dat ze het mis hebben en je geen dystrofie hebt. Je hoort er trouwens wel veel steeds vaker over. Wanneer hoor je daar meer over?

Liefs Ansje

Geplaatst

Ansje: goed dat je de fysio gaat bellen, ik hoop dat ze je kunnen helpen al is het maar tips enzo. En ja, Disney dingetjes kan ik niet weerstaan haha. Gelukkig manlief ook niet, die stond er ook helemaal bij te zwijmelen. Zo lief om zo'n grote kerel (1.90 m en ook erg breed) dan met die schattige babydingetjes te zien. Hij wil het soms nog meer kopen dan ik, echt lief.

Minoes: wat gaaf, je bent met dolfijnen gaan zwemmen! Lijkt me zo'n bijzondere ervaring. Vervelend dat je het op die manier moest horen dat die vriendin zwanger was. Eventueel bij haar aangeven als het je zo dwars zit. En dan lekker achter je laten en je richten op fijne dingen.

Karin: vervelend dat je meer last krijgt van klachten en minder energie hebt. En ook steeds meer kilo's dus. Ben benieuwd naar je buik haha, maar dat gaan we zien bij doughtje.

Janis: ik zal mijn mailadres even naar je mailen. Kunnen we een datum gaan plannen voor het kraambezoek van Doughtje.

Sopje: goed om te horen dat je positief tegen de poging aankijkt. We duimen hier voor je dat het deze keer gaat lukken. Hoop trouwens niet dat je inderdaad dystrofie hebt. Wanneer hoor je daar meer van?

Linda: dat zal je altijd zien, als je ongie wilt worden, schiet het weer niet op. Je kan er gewoon geen peil op trekken. Hoop dat het nu toch snel komt zodat je de gang naar kamer 9 weer kan maken.

Cherry-ann: vervelend dat je niet lekker in je vel zit, het is ook allemaal niets, die stomme MMM. Maar ik begrijp uit je berichtje dat je weer een tp hebt gehad. Ik duim heel hard voor je dat het een positieve poging gaat worden.

Ik heb trouwens vanmorgen gesprek gehad met de bedrijfsarts. Dat stond nog omdat ik het afgelopen half jaar natuurlijk niet volledig had gewerkt, zat opzich alweer op zo'n 28 uur. Maar merkte nu dat zelfs die 28 uur teveel ging worden, heb teveel last van mijn bekken/rug. En ben ook gewoon erg moe en veel last van mijn buik als ik de hele dag heb gewerkt. Dat heb ik dus allemaal aangegeven bij de bedrijfsarts en hij snapte het heel goed. Hij heeft nu voorgesteld dat ik nog maar 20 uur ga werken, verdeeld over 4 dagen. En dan 3 uurtjes werken, 1 uurtje rustpauze op mijn werk en dan weer 2 uurtjes werken. Ben echt blij met dit werkschema want zo zie ik het wat meer zitten. Vind het wel heel dubbel om zoiets moois als een zwangerschap nu minder te gaan werken, maar ik weet dat ik goed voor mijn lijf en dus voor mijn 2 kleintjes moet zorgen.

liefs,

sissy

Geplaatst

Hallo ladies,

Minoes, je bent er weer. Ja het weer is hier wel even anders, he? Wat fijn dat jullie het lekker hebben gehad, daar was je wel even aan toe, zeg! En wat gaaaaaaf die dolfijnenfoto's. K*t dat er dan weer meteen met die zwangere vriendin gedoe is.

Sissy, wat leuk dat Parijs zo fijn was! Geweldig he, om op vakantie wat voor je kindjes te kunnen kopen! De Disneywinkel, leuk! Wat heb je gekocht?! Wordt het ook een Disneybabykamer? Dat is niet zo jongens- of meisjesachtig, aardig unisex, ideaal!

Een tweelingzwangerschap is echt een aanslag op je lijf, hoor. Veel vrouwen stoppen eerder met werken dan met 34 weken, dus houd er rekening mee. Klinkt goed geregeld hoe je week er nu uit ziet. Over een paar weken kan je dat misschien al niet meer volhouden, hoor!! Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet, maar neem je lijf serieus. Je hebt er maar 1 en die heb je hard nodig als de kindjes er eenmaal zijn!

Spannend Sopje, vrijdag weer beginnen met spuiten! veel succes!

Lijkt me leuk om jullie (weer) te zien, hier. Ik pb je even over cadaeutjewensje, goed, Linda?

Ik vond de borstvoeding niks aan, maar vind het wel jammer dat het niet langer is gelukt. Het is toch de beste voeding...

Maar vooral vind ik het jammer dat het me steeds maar pijn bleef doen.

Mijn verlof loopt tot 1 november.

Geplaatst

Nou dames ik ben vanmiddag ongesteld geworden dus het feest kan weer beginnen! Vanavond ben ik meteen begonnen met de progynova. Morgenvroeg het UMCG bellen. Ik verwacht er allemaal niks van en zie deze cryo pogingen meer als iets van een afsluiting. Ik twijfel alleen nog even of ik een paar vrije dagen na de eventuele tp ga opnemen of niet. Ik wil het dit keer helemaal aan niemand vertellen en ook niet op het werk maar ik heb 1 client die ik veel moet tillen en ik wil me achteraf niet voor mijn hoofd hoeven te slaan.

@Minoes: Ja gaaf man met dolfijnen zwemmen!!!! Ieder jaar als we naar Turkije gaan neem ik me voor om dat ook te gaan doen ,omdat dat natuurlijk voor Julian met zijn ADHD ook heel goed is , maar het komt er nooit van. Mag ik vragen wat het kost?

@Dough: ik heb je pbtje ontvangen en het gaat goed komen hoor.

@Ansje: heb je al contact gehad met de fysio? Zal ik alleen achter een kraamcadeautje aan gaan of wil je mee?

@ Janis: ik ga mijn email adres naar je mailen om de afspraak te plannen.

@Sissy: fijn dat je huisarts begrip toont voor de situatie. Het is inderdaad een aanslag op je lijf dus heel verstandig om minder te gaan werken. En als je het dan nog niet trekt dan moet je meteen weer aan de bel gaan trekken hoor.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Voor de gene die mee gaan om kleine Doughman te bewonderen, graag mij ff pb-en zodat ik het kan aanmaken via afpreken.nl

Oja Dough, jij natuurlijk ook.

Ik heb de mailadressen al van Linda, en Sissy.

Liefs Janis

Geplaatst

Linda, heel veel succes straks met de behandeling en mijn duimen zullen overuren voor je draaien, het wordt nu wel weer es tijd hoor dat de polonaise verder gaat.

Als je denk dat een paar vrije dagen je goed zal doen, zou ik ze gewoon opnemen.

Sissy, goed om je zelf denken hoor, je kindjes nemen zo en zo enegrie van je, je moet wel zorgen dat je voor je zelf ook nog wat hebt!

Ahhh leuk hoor, disney dingetje.

Ansje, hoe gaat het verder met je? goed dat je de fysio gaat bellen, ik heb er echt wel wat aan, krijg veel tips mee en net als afgelopen dinsdag zou ik oefeningen in de zaal doen, maar ze vroeg me eerst van hoe het ging toen ik aangaf dat het niet super was, heeft ze me los gemasseerd, kan je vertellen dat dat een hele opluchting was.

Heb me gister aangemeld voor voorbereiden op de bevalling, dat is een informatiebijeenkomst wat hier wordt gegeven door de verloskundigen. Wil me ook graag opgeven voor de bijeenkomst over borstvoeding, wil dat toch eigenlijk wel gaan geven. Dus ben benieuwd allemaal.

Meiden fijne dag nog,

Liefs Janis

Geplaatst

Dag dames,

Linda, ongesteld! yoehoe, sneller dan verwacht of niet? Spannend hoor. Misschien krijg je er achteraf wel spijt van wanneer je geen vrij neemt. Misschien valt het net gunstig rond een weekend dat je een lang weekend kan plannen ofzo. Ben benieuwd wanneer je mag starten. De duimen komen weer te voorschijn!

Wat ziet dat er heerlijk uit met de dolfijnen Jessica! Wat zul je genoten hebben! Erg kloten van je vriendin. Misschien vindt zijn het ook wel een moeilijke situatie, ik hoop dat jullie het kunnen uitpraten.

Dough, ojee, je hebt het al weer over het einde van je verlof! Ik heb 10 nov. mn laatste dag, sluit dus bijna op elkaar aan.

Ansje, hoop dat je wat aan de fysio kan hebben.

Sissy, lekker gevoel dat je het goed op je werk hebt kunnen regelen. Alleen al het gevoel dat ze meedenken werkt super. Grappig dat je man zo lekker meezwijmeld. Jullie vallen dan ook wel met de neus in de boter, een nieuw huis, auto en een tweeling op komst!

Sopje, veel succes met je komende behandeling.

Cherry Anne, als ik het goed begrijp zit je dus in de wachtweken, hoop dat ze voorbij vliegen en met een goed resultaat! Snap wanneer je even afstand neemt, zet m op meid!

Hier gaat ie weer iets beter. Had afgelopen vrijdag een hele lange en intensieve dag gehad, denk dat dit echt niet meer wil en daar gewoon wat dagen voor moet boeten! Ben thuis wat labielig geweest, een zeurderige vrouw, arme man, gelukkig gaat het nu weer beter. Morgen weer op controle bij de vk. Het is nu aan de buitenkant wel eens te zien als de kleine een danpartijtje houdt, erg leuk!

Geplaatst

Hey damens

Linda spannend weer beginnen succes meid ik duim voor je.

Het was 50€ met de dolfijnen echt de moeite waard maar als je in het centrum boekt betaal je €35 volgens mij in bodrum zit het.

Mijn broerzje heeft ook een handicap en het gaat naar een maand helpen dus ben benieuwd.

Ik zou het echt voor julian doen.

Ansje ik hoop dat fysio helpt succes.

Sissy wat fijn dat je zoveel op je werk kan regelen.

Dough al bijna weer werken bah wat gaat de tijd dan snel he.

Janis al weer een beetje over je dipje heen. Het is ook zo onwerkelijk allemaal.

Geniet geniet voor je het weet is de kleine janis er;)

Karin morgen weer je kleintje zien.

Nou als ik iemand ben vergeten sorry zit dit te doen op mijn tel.

En die vriendin denkt alleen maar aan haar zelf en naapt iedereen na ik ben er klaar mee ik was anders heel blij voor haar en dat weet ze ook.

Zulke mensen hoef ik niet meer denk lekker aan mezelf.

Xxx liefs jessi

Geplaatst

Het was 50€ met de dolfijnen echt de moeite waard maar als je in het centrum boekt betaal je €35 volgens mij in bodrum zit het.

En die vriendin denkt alleen maar aan haar zelf en naapt iedereen na ik ben er klaar mee ik was anders heel blij voor haar en dat weet ze ook.

Zulke mensen hoef ik niet meer denk lekker aan mezelf.

Tjee, 50 euro, dat valt me alles mee!! Gaaf, zeg!

En goed zo, denk maar aan je zelf, je vriendin heeft vast genoeg aan zichzelf zo zwanger en al (hmm, beetje vuil van mij....)

Cherry-Ann, we duimen in stilte voor je, fijn dat je laat weten dat je een tp hebt gehad. Sterkte meid met de wachtweken en op naar een mooi kindje!

Linda, het is bijna cryotijd! Dus niet heel veel hoop, maar meer een afrondingsgevoel, dus. Nou, dan hopen wij stiekem gewoon voor jou op een wonder. Snap dat het ook een soort zelfbescherming is, of niet?

Ja, einde verlof, haha, ik geloof dat er iemand naar vroeg, anders heb ik het er niet over hoor. Maar ik ga straks 3 dagen werken in plaats van 4 (dag ouderschapsverlof) en dat lijkt me super. Mijn man is op maandag thuis, Doughie gaat op dinsdag naar mijn schoonmoeder en woensdags naar onze beste vrienden.

Dan ben ik lekker op donderdag thuis alleen met Doughie en dan op vrijdag is kindje van de beste vrienden hier. Dat is trouwens best pittig, maar ook leuk.

Ik heb nog erg veel pijn aan de borsten (spruw, au! en stuwing, au!) dat is akelig. Wel zo pijnlijk dat het soms naar is Doughie tegen me aan te houden. Hoop dat t snel voorbij is!

Vandaag is mijn schoonzusje bevallen, mijn broer is nu ook papa! Woohooo!!! Moet nog even wachten met het bewonderen van nichtje, ze wonen in het buitenland.

Karin, jij gaat ook hard zeg, en met ups en downs lees ik. Even een knuffel jou kant op. En voor manlief die wat te stellen heeft met je soms, hifi.

Ik zal je even mijn emailadres pb-en, Janis. Jij bent je ook goed aan t voorbereiden op bevalling en borstvoeding. Wel prettig is dat, vond ik, je goed voorbereiden.

Fijne avond!

Geplaatst

Hoi dames,

Karin gelukkig gaat het weer beter met je! je moet echt om je zelf denken als je zwanger bent, doe je het niet dan fluit je lichaam je terug. Moeilijk is het soms wel als je meer wil dan je kan, maar je doet het voor een goed doel. Die lange dagen komen na de bevalling wel weer.

Dough, lekker 3 dagen werken ipv 4. Ik vind dat zelf ook een mooie balans en ga zelf straks ook 3 dagen werken.

Linda je kan weer van start. Ik las al dat je weinig hoop hebt maar we duimen toch voor een wonder, het kan! En wat zou het leuk zijn als je ons volgt.

Ik wil op zich wel met je mee kadootje kopen. Misschien even pb-en om wat af te spreken?

Janis, ik zal je mijn adres even pb-en.

Cherry Ann, de duimpjes draaien ook voor jou weer volop, ik hoop positieve berichten te lezen over twee weken.

Janis, je bent je goed aan het voorbereiden op alles lees ik. Wel lekker om te weten wat je straks allemaal kan verwachten.

Hier gaat het goed, alleen rugklachten blijf ik houden, morgen ga ik fysio bellen.

Liefs

Geplaatst

Hey dames

Dough wat lekker 3 dagen werken. Ja 50 euro valt wel mee toch en een hele ervaring rijker.Ja mijn vrindin heeft wel genoeg aan zich zelf ex vriendin

Cherry meid sorry was je vergeten heel veel succes en mijn duimen draaien voor je succes meid je hebt zoveel voor je kiezen gehad hoop dat het geluk eens met jullie mag zijn

Ansje ik hoop echt dat ze wat aan je rug kunnen doen sterkte

Iedreen fijn weekend liefs jessi

Geplaatst

@Janis: je bent je goed aan het voorbereiden op de bevalling zo te lezen! Jij wil graag thuis bevallen toch?

@Karin: dus een labielerige vrouw haha. Doe rustig aan meid.

@Minoes: € 50 is inderdaad heel goedkoop. Ik had het ook altijd veel duurder verwacht. Volgend jaar moeten we het toch maar doen dan!

@dough: wel lekker dat je straks een dag minder gaat werken. Je hebt nu vakantie opgenomen zeker na je verlof? Anders had je toch al eerder moeten beginnen. Balen dat je nog steeds zo'n last van je borsten hebt. Het is inderdaad jammer dat je de borstvoeding hierom hebt op moeten geven maar je hebt in elk geval de eerste weken wel borstvoeding gegeven dat is al goed toch.

@Ansje: ik kan alleen op dinsdagmiddag eigenlijk. De rest van de dagen werk ik of 'zit ' ik met Julian. Of op donderdag tussen 17.00 en 18.00 heb ik even tijd want dan is Julian aan het trainen.

Ik heb het UMCG gebeld en heb 3 okt de eerste echo. Ben benieuwd.

Wat een heerlijk weertje he! Vanmorgen naar een mooie wedstrijd van Julian gekeken en daarna wezen shoppen in Assen. Morgen is ook al weer volgepland want dan doet Julian mee aan de run hier ( 3 ½ km hardlopen). En daarna moet FC Groningen spelen dus daar moet weer naar gekeken worden natuurlijk.

Geplaatst

Linda, ik werk zelf de dinsdag en donderdag hele dagen dus ook 's middags. Dat wordt wat lastig afspreken. Vind je het erg om dan alleen een kadootje te kopen? 3 oktober de eerste echo alweer. Spannend.

Sopje je bent begonnen met spuiten. Hoe gaat het tot nu toe?

Ik heb een aanvraagformulier ingevuld voor fysio. Ik kreeg een mail terug dat ik volgende week wordt gebeld voor een afspraak. Ben benieuwd!

Gisteren logeerde mijn neefje bij mijn ouders dus ik ook even langs natuurlijk. Wat een lieverd is het! Veel lachen en geluidjes maken. En hij heeft al zo'n lekkere bolle toet. Ik vind mollige baby's helemaal leuk.

Straks verjaardag van mijn nichtje en vanmiddag lekker met de pootjes omhoog op de bank.

Meiden fijne dag!

Geplaatst

@Ansje: dat word lastig dan om iets af te spreken. Ik wil er ook wel alleen achter aan hoor. Ik zal morgen tijdens Julian zijn training vast even kijken naar de dingen die Dough aangaf.

Dus lekker met je neefje wezen knuffelen. Ze wonen niet in de buurt begrijp ik?

Julian heeft gisteren mee gedaan met de 3 ½ km van Martenshoek. Hij heeft hem helemaal uitgerend. De tijd viel wat tegen ( 25.38 min) maargoed daar ging het niet om. Het ging om het mee doen en dat vind ik al heel wat!

De eerste was er al in 13 min echt super snel!

Het was ook wel aan de warme kant hoor voor een run. Ik ben ook blij dat ik niet mee deed moet ik zeggen.

Geplaatst

Linda, wat goed van Julian!

wanneer moet je naar het ziekenhuis?

Ik zal van de week ff dat van afspreken doen, volgens mij heb ik de mailadressen nu van iedereen.

Ansje, Karin, Sissy, Linda, Jessica heb ik klopt dat dames? Of gaan er nog meer mee.

Liefs Janis

Geplaatst

Hey dames

Yep janis die van mij heb je grapjas duh we msn en he? Haha.

Linda wat goed van Julian ben trots op hem.

Wat een weer niet heerlijk mmmm haha.

Iedereen lekker genieten van het mooie weer.

Liefs x Jessi

Geplaatst

hoi hoi dammes

met mij gaat het goed

ben inmiddels aan het spuiten en het gaat nu nog goed ben benieuwt als volgende week de gonaral-f bij komt want die hebben ze ook verhoog dus ben beniuwt

gr sopje

Geplaatst

Hoi dames,

heb een paar lange vermoeiende dagen achter de rug, dus was er niet aan toegekomen om te reageren, sorry.

Linda: wat goed dat Julian hem heeft uitgelopen zondag! Ik was er 's middags nog even, even over de braderie gelopen, het was zulk lekker weer. Heb nog gekeken of ik je zag, maar je was al naar huis denk ik. Wat goed dat je nu ongie bent geworden zeg en je de eerste afspraak hebt gemaakt. Kan me voorstellen dat je uit zelfbescherming er niets van verwacht, maar het meer als afsluiting ziet. We duimen wel heel hard voor je!

Ansje: goed dat je contact hebt opgenomen met de fysio. Hoop dat je snel een afspraak hebt. En leuk, je kleine neefje weer gezien. Zo schattig, kleine kindjes. En dan straks ook die van onszelf, zo bijzonder.

Karin: rustig aan doen hoor meid. Het wordt gewoon echt zwaarder nu, in de laatste maanden van je zwangerschap.

Dough: fijn dat alles goed gaat met je kleine mannetje. Lijkt me wel raar om straks weer aan het werk te gaan, maar wel lekker om 3 ipv 4 te werken. Ik ga zelf denk ik 3 1/2 dag werken ipv 5. Dus dat is ook mooi een stuk minder. Manlief werkt 4 dagen, dus dan hoeven ze zo'n 2 1/2 naar kdv. Zoals we het nu hebben bedacht haha.

Janis: met jou ook alles goed? Begin je al steeds meer inkopen te doen voor de kleine?

Minoes: verstandig hoor dat je die 'vriendin' maar even laat, geen energie aan verspillen. Lekker voor jezelf zorgen. Gaan jullie alweer bijna een poging opstarten?

Sopje: spannend, alweer begonnen met spuiten. Ik hoop dat het een heleboel mooie eitjes oplevert en dan daarna natuurlijk allemaal topemmies!

Met mij gaat het goed, ben erg druk geweest en dat is dan eigenlijk teveel. Merk gewoon echt dat ik nu al minder energie heb, dat wordt nog wat de komende tijd.... Nou ja, het hoort er allemaal bij en zeker denk ik bij een tweelingzwangerschap. Heb wel de verstandige beslissing genomen om te stoppen met de studie. Ik houd dat echt niet vol, vooral de colleges niet omdat ik daarvoor naar Leeuwarden moet en dat is een behoorlijke reistijd. En dan is het ook nog op de avond, dus dat is gewoon veel te laat. Verder merk ik dat mijn hoofd er ook niet echt naar staat. Ik kan me niet zo goed concentreren en wil veel liever me met andere dingetjes bezighouden. Wil de druk van studie nu niet voelen. Ben dus gestopt en dat geeft me nu al meer rust en dan weet ik dat ik de goede beslissing heb genomen.

Komend weekend trouwens nog de trouwdag van mijn broer. Afgelopen vrijdag bij Noppies in de stad een heel leuk zwangerschaps-feestjurkje gekocht. Ik kon echt niet meer in diegene die ik in juni had gekocht haha. Mijn buik groeit zo hard nu, mensen blijven het nu ook tegen me zeggen. Met de week zien ze me groeien. Hmm, waar gaat dat eindigen!?

Nou meiden, heb zin in onze date bij Dough thuis.

liefs,

sissy

Geplaatst

@Sissy: jammer dat je bent gestopt met je studie maar wel een verstandig besluit vind ik. Je kunt nu beter al je energie in de zwangerschap steken. Dat kost al energie genoeg.

Dus je was ook nog even op de markt? Wij zijn meteen toen Julian klaar was naar huis gegaan want FC Groningen moest spelen en we waren precies op tijd thuis dus ik heb niks van de markt gezien. Ook niet van voetbal trouwens want ik ben mooi gaan lezen in de tuin.

Dus de bruiloft het weekend. Jullie krijgen er prachtig weer bij! Dat had geen mens verwacht denk ik op deze datum haha.

Ik heb zostraks alvast 2 cadeautjes voor Dough gekocht. Nu nog even op zoek naar iets anders want dat hadden ze hier niet. Maar gaat goedkomen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden