Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Klinkt heerlijk Dorine.

Wij gaan zaterdagochtend met zijn drietjes voor een weekje naar Egypte. We hebben een ultra all inclusive geboekt, dus dat moet gaan lukken ;-).

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het is in Sharm zo'n 23-25 graden. Heerlijk dus en nirt te heet voor de kleine. Dési gaat voor de tweede keer mee. De eerste keer was ze 11 weken en gingen we naar Cairo met haar nog lekker in mijn buik hahahaha.

Genieten jullie ook zo van dit weer? Van mij mag het zo blijven tot het voorjaar. Lekker weer de sjaal om, wanten aan.

Geplaatst

Dorine, dat klinkt heerlijk, zo'n avondje voor je partner. Dat mis ik hier soms, geen logeeradres voor merel of storm. Gelukkig wel een paar oppasadressen, dadelijk gaan ze een uurtje naar de buurvrouw want ik krijg uitleg van de fysio in de trainingsruimte. Er is een gratis trainingsruimte in het dorp, met allerlei machines waarop ik wil gaan zweten.

Natasja, lekker op vakantie. Een vriendin van mij is net terug, die had vooral genoten van het snorkelen. Lijkt mij magisch, heb je dat geprobeerd?

Hier drie zware dagen achter de rug. Storm die iedere drie uur eten wil snachts en merel die om niets de hele tijd krijst omdat ze het niet wil of wel wil maar niet weet wat ze wil of...? In ieder geval krijsen. Ik ben bang dat mijn melk weer minder wordt, of beter gezegd, niet toeneemt. Mijn borsten worden steeds slappen, storm zit erop te slaan om er toch nog wat uit te krijgen en heeft altijd beiden borsten nodig. Ik probeerde gisteren na de bv nog een klein flesje er achteraan te geven zodat hij misschien wat langer zou slapen, maar hij snapte er helemaal niets van. Vanavond ga ik het weer proberen. En nee, ik denk niet dat het regeldagen zijn want hij wil altijd overdag minstens iedere twee uur eten en dat lijkt me voldoende om de productie hoog te houden.

Esk, hoe gaat dat bij jou? Gaat het goed met de twee lieverds? Ik ben benieuwd hoe joris is gegroeid. Gaat het goed? Slaapt hij snachts?

Geplaatst

Een uur geleden heb ik tegen mijn man geroepen dat als hij het gaat hebben over een derde, ik hem fysiek wat ga aandoen... Vannacht een slechte nacht, Joris is twee keer geweest, dat was voor het eerst sinds zijn geboorte en Thomas meldde zich ook al extreem vroeg. Ben geen ochtendmens en op 4 uur slaap kan ik al helemaal niet uit de voeten. Op zich gaat het hier wel goed met alletwee, alleen het doorslapen wil niet lukken en daar word je moe van. En van het continu tillen van twee kinderen, daar word je moeier van en het kost je je rug. Dat zijn denk ik de meest vervelende dingen (op af en toe twee krijsende kinderen tegelijkertijd na). Verder gaat het wel erg goed. Joris groeit als kool en is erg alert. Thomas is volgens mij al helemaal gewend aan zijn broertje.

Geplaatst

Oei Ursela, dat klinkt idd als vermoeiende dagen. Om de 2 uur voeden moet toch zeker voldoende zijn om de productie hoog te houden. Kolf je ook of niet?

ESK, voor jou ook zwaar ,het tillen van 2 kids. dat Thomas maar snel van staan naar stappen mag gaan.

Hier een zieke Wessel. Tussen de 39 en 40 graden koorts en vooral op schoot bij iemand willen hangen. Hij is nu bij mijn schoonouders, die wilden gelukkig wel oppassen.

De gastmoeder gaat hem zo niet worden dus ik hoop dat het donderdag weer wat beter met hem gaat. Zeker ook gezien ons weekend weg. Zou zo sneu zijn als hij dan ziek is.

Geplaatst

Ursela om de twee uur ik vind het echt knap van je dat je het al zolang volhoud de borstvoeding! Maar om de twee uur pfff ik snap dat het zware dagen zijn!

Zoe is soms een knuffelkont sinds een paar dagen komt ze ook zelf aan lopen en slaat dan echt haar armen om ons heen nou dan smelt ik natuurlijk maar het gebeurt ook wel dat ik zeg krijgt mama een kus en dan zegt ze nee nee haha

Wij zijn afgelopen weekend een weekend weg geweest naar Drenthe naar hof van saksen was echt heel leuk er was ook een speelparadijs bij en zoe vond het zo leuk ze heeft met papa in de ballenbak gespeeld en van de glijbanen geweest.

Geplaatst

Pittig, Die gebroken nachten voor jullie. En ik hoop dat Thomas nu gauw gaat lopen, zou wel fijn zijn voor je rug.

Dorine, Hoe gaat het nu met Wessel? Nog steeds koorts?

Als Lucas bij me komt is het ook maar kort, maar toch meer dan eerst.Hij kwam nooit even bij me zitten. Nu komt hij soms even bij me zitten, of als ik in de keuken bezig ben, komt hij even aan mijn been hangen om een knuffel te geven. Kusjes geeft hij aan boekjes, als hij weg gaat. Maar als ik vraag om een kus, geeft hij hem vaak niet.

Hij heeft een tekening voor sinterklaas gemaakt en we hebben zijn schoen gezet. De tekening met een mooi lintje werd bijna meteen verscheurd en zijn schoen belande in de speelgoedmand. De volgende ochtend had hij zijn cadeautje wel direct in de gaten en begon meteen te glunderen.

Kiet, Leuk zeg! Wij gaan maandag naar Drente, een park van Landal. Was het zwembad ook mooi? Ik vind het er op de plaatjes een beetje somber uitzien. Ben benieuwd of dit in het echt ook zo is? Verder ziet het er prachtig uit, vind ik.

Geplaatst

Ahh wat leuk dat hij zo leuk reageerde op zijn cadeautje Rome! Wij gaan zaterdag zoe dr schoen zetten.

Wij zijn niet naar landal geweest maar naar hof van saksen daar was het zwembad mooi en groot ook een groot kinderbad.

Geplaatst

Hier een uitgeslapen ursela. Gisterenavond weer een flesje aangeboden. Hij dronk maar 20 ml maar ik was al helemaal blij dat hij het een beetje snapte. Wat storm in ieder geval snapte was dat hij daarna lang meost slapen, 8 uur achter elkaar!!! Jippiejippiejeeh. En toen als toetje op de maaltijd werd merel pas om half 8 wakker, en met een goed humeur. HEERLIJK.

Mocht iemand aapies willen bestellen, ik heb een kortingskode binnen.

Rome, ik ben benieuwd hoe je het park vind, wil de volgende keer dat we in nld zijn ook een huisje huren. Enige voorwaarde is een zwembad. Hoeft niet te extreem te zijn, maar veilig en leuk voor merel.

Kiet, ik ga even surfen op hof van saksen.

Vandaag voelde ik me zooo amreikaans, een housewife. Eerst uitgeslapen, toen geskyped, toen merel op de barnehagen afgeleverd, zelf naar de trainingsruimte. Daarna douchen en door naar een tupperwareparty, lekker theegeleut en naar huis.

Geplaatst

Ursela wat heerlijk! Schrok je niet toen je wakker werd ik weet nog wel de eerste keer dat zoe een nacht doorsliep was met 3-4 weken en toen ik wakker werd schrok ik echt even ben gelijk gaan kijken of ze nog wel ademde.

Wat lekker zon dag mag ook weleens toch!

Ik heb vandaag even met mijn moeder en zoe geshopt ik heb een winterjas die van mij ging niet meer dicht en een jurkje gekocht en voor zoe een spijkerbroek van vingino dat vind ik zulke fijne broekjes! Dus was een gezellige middag!

Geplaatst

Hallo meiden!!!

Alweer eeuwen geleden dat ik hier schreef :)

Alles best aan deze kant. Heb wel met jullie meegelezen, maar eerlijk gezegd vond ik het af en toe een beetje lastig. Jullie kindjes zijn allemaal net wat ouder en lopen daardoor wat voor ... waardoor ik soms juist het gevoel heb dat Milou achterloopt, wat me dan weer aan het twijfelen maakt .. .wat nergens voor nodig is.

En wij zijn helemaal niet meer bezig met een 2e ... (we vragen ons nu af of die er ooit gaat komen, want we moeten er nu niet aan denken) ... dus de zwangerschaps en 2e baby verhalen gaan een beetje aan me voorbij.

Maar wel gezellig om mee te lezen.

Vooral Nienke ... jeetje joh, dat Julian nog steeds ZO veel wakker werd. Heel goed dat jullie alternatieve wegen hebben opgezocht en die 2 keer kort wakker per nacht klinkt wel als een goede verbetering. Al is het nog steeds niet niks.

Milou is vannacht voor de allereerste keer echt de halve nacht aan het spoken geweest. Ik denk dat het tandjes zijn. Ze heeft er nog steeds maar 4 (waarbij nummer 3 en 4 er nog niet helemaal zijn), dus er moeten er nog een hoop komen. Ze had net ook 38 temp. Vond het pittig, zo'n ontroostbaar dametje midden in de nacht. Lekker met haar geknuffeld in ieder geval en om 8.00u ging ze weer goed slapen tot 10.30u.

Milou kan nu ook echt lopen. Zo superleuk! Nu loopt ze ook af en toe buiten .. wordt ze ineens een hele meid.

Vieren jullie Sinterklaas?

Van mij hoeft het niet, ik doe niet aan schoen zetten nog. Maar mijn man wil het wel graag met z'n ouders vieren ... nu het nog kan (ze zijn al wat ouder). Ik vind haar nog te klein, maar goed. Wel gaan we naar de Sinterklaasmiddag op het werk van m'n man, was vorig jaar leuk, maar ze zal het nu wel eng vinden ben ik bang.

Nou, zo is het wel weer genoeg over ons :)

Liefs allemaal!

PS: pfff ... stomme ticker ... lol. Was blijkbaar tijdje terug al 3 kilo afgevallen, maar na een mindere periode zit ik nu weer op -2 ... *zucht* ... gelukkig is Milou nog lang niet jarig :)

Geplaatst

Hee Annelies, leuk dat je nog even langskomt. Maak je maar geen zorgen over dat onze kindjes verder zijn omdat ze ouder zijn. Thomas is 17 maanden en kan nog niet eens zelf staan! Laat staan lopen... ik geloof dat Thomas het enige kindje is van iedereen die hier meeschrijft die het lopen nog niet onder de knie heeft (of praat of zelf eet of...), dus vaak heeft het niets met leeftijd te maken... maar Thomas komt er ook wel.

Wij doen wel aan Sinterklaas. Niet dat Thomas er al wat van snapt, maar ik vind het zelf zo leuk. Bij opa en oma doen we het voornamelijk, omdat die ook al oudere kleinkinderen hebben. Ik vind het supergezellig. Thuis doen we geen pakjesavond nog, maar dat komt vanzelf wel als Thomas dat ook snapt. En we gaan naar de sint van mijn werk, hartstikke leuk.

WOW Ursula, 8 uur geslapen! Dat klinkt hemels. Ik wilde dat ik Joris zo ver kreeg... maar helaas. Zit er nog niet in voor mij. Komt wel weer, hopelijk voordat ik aan het werk ga in januari. Tja, en anders ooit wel... Lief van de kortingsbon, maar de leverancier van Aapies is de zwager van mijn beste vriendin, dus die korting zit er hier standaard wel in ;-) .

Vandaag kiekeboe gespeeld met Thomas. Normaal ben ik degene die zich verstopt, maar dit keer wilde Thomas degene zijn die zich ging verstoppen achter de bank. Zo leuk!

Geplaatst

SJSL, wat leuk om iets van je te horen. Wat goed dat Milou ook loopt.

Ursela, dat klinkt echt als een heerlijk dagje. Wat zal jij genoten hebben.

Met Wessel gaat het gelukkig al wat beter. De koorts zakt en hij krijgt weer streken. Morgen nog een rustig dagje en dan heeft hij er van het weekend hopelijk geen last meer van.

De echo gisteren was top. Ze is nog uitgebreider gecheckt dan tijdens de 20 weken echo en dus dat gaf een goed gevoel. Voor zover ze konden zien alles goed. Nu over 4 en over 8 weken nog een echo.

Geplaatst

@Amerikaanse Ursela, haha, super relaxed toch zo'n dagje? Ook erg fijn dat het slapen zo goed zijn, wat een luxe! Hoe is het daar qua weer, hebben jullie al sneeuw?

@Annelies, gezellig dat je toch weer even langskomt. Julian heeft nu net zijn 5e tandje erbij, dus daarin lopen Milou en Julian gelijk op. Julian stapt nu ook steeds vaker lekker buiten, vindt hij prachtig. Vooral spelen in de achtertuin met de konijnen is favoriet. Hoe gaat met met Milou en de poes?

Wij vieren geen Sinterklaas. Julian is er nog te jong voor en het is echt een kinderfeest vinden we. Volgend jaar waarschijnlijk. Kerst vieren we wel, maar dat deden we ook al toen Julian er nog niet was.

@Rome, kust Lucas ook nog met zijn mond open?

Wij hebben vanochtend weer lekker gezwommen en nu ben ik druk aan het opruimen en schoonmaken. Ik ben jarig vandaag en vier het vanavond. We gaan lekker met een stel vrienden met kids pannenkoeken eten (dus ik begin al om 16:00 uur met bakken) en vanavond gewoon een gezellige borrel. Verder zijn we bezig na te gaan of Julian als hij 2 is misschien 2 ochtenden naar de kinderopvang gaat. Voor zijn ontwikkeling en ook omdat Patrick weer 5 dagen gaat werken.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Dat vraag je toch niet kiet....haha.

gefeliciteerd nienke! Hoop dat je een gezellige avond hebt (maar daar heb ik het volste vertrouwen in).

Hier is het heel warm voor de tijd van het jaar. Vanochtend ijsregen en vorst aan de grond, overal aanrijdingen en van de weg af rijden, ik was erg blij met mijn spijkerbanden en vierwielaandrijving. Maar nu regen en een paar plusgraden. Ik hoop dat de sneeuw snel komt, volgende week zaterdag en zondag is het kerst/advent begin en dan mogen kinderen slederijden met paarden ervoor in het dorp. Dan steken ze de kerstboom aan (de lampjes natuurlijk) op de markt en iedereen loopt er hand in hand omheen al zingend. Warme glogg (een mierzoet kruidendrankje) en pepperkoekjes. Daar wil ik met merel heen. Maar ik ga geen adventskalender doen (noorse variant van schoentje zetten).

Annelies, leuk om te horen hoe het gaat.

Even een vraagje, hoe gaat bij jullie het tandenpoetsen? Bij ons is dat het grootste strijdpunt, al weken. Zou het graag anders zien. Ik wacht en wacht en wacht, merel krijst en krijst en krijst met haar rug naar me toe, ik wacht en wacht, en dan uiteindelijk mag ik heel snel haar tandjes poetsen..pffff

Geplaatst

Gefeliciteerd Nienke!! Ik gok ... 31? (had je vorig jaar niet zoiets staan van: nog net geen 30?)

Tandenpoetsen wil hier ook niet zo. Ze doet zelf wel d'r tandenborstel met pasta in haar mond, dus de pasta krijgt ze wel goed binnen. Schijnt nu het belangrijkste te zijn.

Poetsen zelf lukt misschien 1 op de 5 keer ... maar ik doe het nu dan ook nog zonder drama .. alleen als ze wil ga ik poetsen. Die vier tanden :)

Het ging 1 keer supergoed, toen mijn man tegelijkertijd zijn tanden aan het poetsen was met een normale tandenborstel ... toen ging ze ook aaaa zeggen en kon ik helemaal poetsen. Als ik het bij mezelf tegelijkertijd doe ... heeft ook geen zin.

Ik denk dat ik wacht tot ze het wat beter kan snappen dat het moet.

Geplaatst

Gefeliciteerd Nienke!

Thomas doet het tandenpoetsen heel goed. In het begin beet hij vaak op de tandenborstel, maar nu niet meer. Wij hebben altijd eerst zelf gepoetst en dan mocht Thomas achteraf nog wat "keutelen" met de tandenborstel, dat vond hij geweldig leuk. Moest zelfs vaak huilen als we het genoeg vonden. Nu doet hij zelf z'n mondje open als ik met de tandenborstel aan kom en het bijten op de tandenborstel is bijna opgehouden. Hier is trouwens het gebitje al bijna compleet, volgens mij missen we nog 4 kiezen (aan iedere kant eentje) en de hoektanden. Er zitten al wel een aantal kiezen.

Geplaatst

32 ben ik " al"! Het was een gezellig feestje inderdaad.

Klinkt supergezellig daar Ursela, dat advent feest.

Wij hebben afgelopen week trouwens zelfs 2 keer doorgeslapen! Julian wordt (uitgezonderd die 2 nachten) nu nog maar 1 keer wakker 's nachts. Heerlijk!

Liefs,

Nienke

Geplaatst

Wat klinkt dat gezellig Ursela!!

Wij zijn vandaag naar de intocht geweest van Sinterklaas Zoë vond het prachtig en ze vond vooral de pepernoot die ze kreeg erg lekker haha en Sinterklaas kwam 2x naar haar toe was heel leuk wij natuurlijk alles gefilmd haha

heb ook alle sinterklaas inkopen binnen en we hebben voordat ze net ging slapen haar schoentje gezet ze vond het maar vreemd maar ze ging wel dansen toen we sinterklaasliedjes gingen zingen haha.

Tandenpoetsen is hier niet echt favoriet.. ja het zelf poetsen natuurlijk wel maar als papa of mama dan echt willen poetsen vind ze dat niet zo fijn..

Hoe reageren jullie kindjes trouwens op haren wassen hier is dat echt een drama zodra ik de shampoo pak begint ze al te huilen ... en zegt ze de hele tijd KLAAAAAR KLAAAAAR.

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Klinkt gezellig Ursela. Heeft dan toch wel iets die donkere dagen.

Nogmaals van harte Nienke. Mooie leeftijd!

Leuk zo'n sinterklaas intocht. Hebben we jammer genoeg moeten missen ivm hoog bezoek van schoonpapa. Zo, die hoeft ik voorlopig ook niet meer te zien zeg.

Hier af en toe wel poetsen, af en toe niet. Haren wassen ook wel drama, maar het lukt nog steeds.

Eten nog steeds alleen de lekkere dingen of waar mevrouw zin in heeft. Heb cb gebeld. We maken er geen drama van en zo moet je het volgen hun ook aanpakken.

We zijn nu in Egypte, 25 graden. We zijn vanochtend de hele ochtend wezen zwemmen in the heated pool en mevrouw heeft na de lunch 3,5 uur geslapen! Gister natuurlijk bijna niet. In het vliegtuig gelukkig 3 stoelen gekregen ;-)). We hebben de babyfoon mee, zitten aan een borreltje op een terras en mevrouw ligt in coma.

Ik zeg: zonnige groetjes van ons

Geplaatst

Fijne vakantie, Natasja. Is daar geen last van al die onlusten? De temperatuur klinkt hemels! Ik ben al in geen 2 jaar in een warm land geweest... krijg er spontaan zin in. Geniet er lekker van, hier is het voornamelijk frisjes en mistig.

Eten is hier trouwens momenteel een drama. Meneer wil gewoon niets. Tja... en het was altijd zo'n goede eter. HOpelijk gaat deze fase snel voorbij.

Nienke, je vroeg of Lucas van Rome nog met de mond open kuste. Thomas doet dat wel. Enorm schattig vind ik dat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden