Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag dames,

Het zou zo maar kunnen dat die IVF er in een keer doorheen komt. Niet alles hoeft altijd voorgelegd te worden aan de eerste kamer en ik denk deze beslissing ook niet. Ik weet niet of aanpassingen aan het basispakket snel kunnen. Ik denk dat het daar op neer zal komen: of ze het voor eind 2010 nog geregeld kunnen krijgen met de verzekeringsmaatschappijen (die moeten hun pakketten aanpassen). Als dat kan, lijkt het me dat het snel doorgevoerd kan worden en dat is erg rottig! Heb met manlief ook al over gehad of we misschien versneld voor IVF moeten gaan (hadden zelf het idee om het eerst nog een keer of wat zelf te proberen), maar nog geen beslissing genomen.

Natasha, fijn dat je vakantie zo leuk was. En goed zeg, dat Dési het op 4 flessen zo goed doet. Thomas is nog iedere ochtend rond 5 uur even wakker, dus durf de laatste fles er nog niet vanaf te halen. En met hapjes zijn we ook nog niet bezig. Volgende week cb en dan horen we het wel.

Ursula, bedankt voor je attente vragen. Ik ben langzamerhand weer aan de beterende hand. De verkoudheid wil echt nog niet weggaan, maar iedere dag ben ik iets minder verkouden. Vandaar ook mijn afwezigheid hier, te moe om te reageren. Vorige week was een vreselijke week. Thomas is gelukkig wel weer beter en helemaal vrolijk, dus dat is fijn.

Ik lees dat het met alle andere kindjes hier ook goed gaat, fijn om te lezen.

Vanmiddag wil ik nog even naar de bieb. Kreeg gister een brief van de gemeente met een gratis bieb-abonnement en aangezien ik tegenwoordig iedere avond voorlees aan Thomas, wil ik vanmiddag wat leuke boekjes gaan halen.

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik heb net even geinformeerd bij CZ en ze weten er nog niets van over 2 weken weten ze meer.

nu maar hopen dat het nog niet in 2011 in gaat.

Geplaatst

Ja, wij hebben nog plannen voor het weekend. Nog 1x weg met de boot, want ze voorspellen redelijk goed weer en dan zit het vaarseizoen er toch echt op. Ik heb net alvast wat spulletjes op de boot gebracht, dan kunnen we morgen lekker bijtijds weg en komen we zondag aan het eind van de middag weer terug.

Geplaatst

Hoi Ursela ,

13 oktober konsult bureau dan weet ik weer hoe zwaar en lang mijn uk. IK heef alleen nog rijstbloem en derest laat ik nog zitten .Dat is advies van cb. En 3 dagen geleden had ik een lichte sapje gegeven aan hem en hij had buikrampen , mamamia 3-4 uur lang en volgende ochtend ook nog . Dus afwachten met die voeding. Huidje smeer ik met dik lag spec.vaseline van arts om eczeem te voorkomen.

Hoe is met jou kleine? Hebben jullie steeds die mama''s bijeenkomsten.Lijk me leuk en nuttig in deze onzekere tijden.Ik zie toch in algemeen dat vrouwen met 2,3=de kindjes zijn veel rustiger en verzekerder dan vrouwen bij de eerste kindje. willen jullie ook met jouw man nog een kindje als meerdere dames op deze site?

Is Merel nog steeds babylux?

Liefs, Ariva

Geplaatst

Hoi Meiden,

ik zie dat jullie allemaal eerst met fruit beginnen maar ik moest van het cb eerst met groente beginnen. nou is het ook zo dat Zoë om 17.00 ook echt trek heeft en dat is ook wel de tijd voor groente.

Geplaatst

Ik ben nog helemaal nergens aan begonnen... dinsdag ga ik weer naar het consultatiebureau dus dan zullen we het wel horen. De antibioticasmaak (perzik) vond hij heel erg lekker, steeds een big smile als hij dat kreeg.

Arriva, wat vervelend dat Daniel nog steeds krampjes heeft. Ik hoop dat het snel minder wordt. Qua zeker en rustig zijn, ik denk wel dat je makkelijker wordt als je meer kinderen hebt. Je hebt het dan immers allemaal al 's meegemaakt. Maar ik merk nu ook dat ik veel meer afga op mijn eigen gevoel en dat ik me zekerder en rustiger voel. De eerste weken vroeg ik me veel vaker af of ik het allemaal wel goed deed, maar nu helemaal niet meer. Ik doe gewoon wat mijn gevoel me ingeeft en dat gaat goed. Ik moet zeggen dat het hebben van een kind me ook wel zelfvertrouwen heeft gegeven. Klinkt misschien vreemd, maar ben gewoon zekerder van alles en dus ook rustiger.

Vandaag een lekker rustig dagje hier. Straks lekker wandelen, nog even langs opa en oma. Thomas is volop in de brabbel-, grijp- en proeffase. Alles waar hij z'n handjes aan kan krijgen gaat direct in z'n mondje. Ik heb gelezen dat dit echt ontdekken is, dus laat 't 'm dan ook zoveel als mogelijk doen (doekjes, rammelaars, knuffels). Alles is speelgoed op het moment. Verder kan hij ook erg genieten van voorlezen. Iedere avond als hij naar bed gaat, lees ik 'm een verhaaltje voor met plaatjes erbij. Ik kan erg genieten van die momenten.

Geplaatst

ik ben ook niet echt onzeker ik ga ook af op mijn gevoel en dat gaat prima.

Zoë is ook in de brabbelfase ze gilt ook vaak van plezier zo leuk!

Geplaatst

Hei!

@Sandy, heb je een leuk weekend gehad? Jullie houden veel van varen als ik het zo lees. Wat voor een bootje hebben jullie?

@Arriva, wat jammer dat daniel zo veel krampen kreeg van het sapje. Er zijn nog steeds bijeemkomsten. 1x in de week is het wandelen met wagentjes en daarna koffie leuten met moeders met jonge kinderen (zo tussen de 1 maand en twee jaar in) en 1x in de maand hebben we barselgruppe, een groepje wat maandelijks bij elkaar komt op het consultatiebureau met kinderen die in dezelfde tijd geboren zijn. Ik vind dat inderdaad leuk. Leuk om anderen te treffen in dezelfde situatie, mensen te leren kennen, te zien wat die kleintjes allemaal doen en kunnen. Ik ben er nog niet over uit of ik nog wil proberen een tweede kindje te krijgen. Soms denk ik van wel en dan weer niet, maar ik hoef nog even niet te beslissen van mezelf. Mag dit nog een paar maanden uitstellen.

@kiet en esk, ik ben ook niet vaak onzeker. Ik probeer alles zo goed mogelijk te doen, lijkt me prima. Maar soms merk ik wel dat ik kennis mis. Deze week werd er tegen me gezegd dat kindjes niet met hun hoofdje gebogen naar achteren mogen liggen. Tja..nog nooit van gehoord, twijfel ook of dit waar is of een fabeltje.

Merel gilt ook vaak van de pret, zo geweldig! dit wekend waren we bij een vriendin (3 uur rijden heen, dat ging prima) en daar ben ik met merel in bad geweest. Dat vond ze super. Ze schaterde het echt uit en lekker trappelen met haar beentjes.

Esk, ik lees merel regelmatig voor maar ik moet wel oppassen, ze wil zo graag voelen, ik ben al verschillende boekjes aan het repareren geweest met plakband.

Marchan, hoe gaat het met je man, heeft hij al ander werk gevonden?

Geplaatst

Hei!

Vandaag was het een dag van alles veel. Veel slapen, veel lachen, veel eten, veel poepen. Ik heb vandaag weer geprobeerd haar 4+ melk te geven. dat ging deze keer prima. Vorige keer verslikte ze zich er nog in. Ik geef nu overdag 4 flesjes van ongeveer 150-170 en een half fruithapje. Daarnaast 2x overdag borstvoeding en snachts 1x (soms2). Ik ben verbaasd dat de bv nog zo lang redelijk op gang blijft, niet dat het veel is maar dat was het al niet. Vandaag was merel erg hongerig, daarom ben ik blij dat het goed ging met die iets zwaardere melk want ik hoop tegen het einde van deze wek daarop overgeschakeld te zijn.

Vandaag de eerste sneeuw gezien. Het is nog natte sneeuw en hij blijft niet liggen maar op de bergen aan de overkant al wel. Ben blij dat ik vrijdag in de stad een warme zak voor over de babybjørn heb gekocht.

Kiet, op welke dingen reageerd zoe met hardop te lachen? Ik merk bij merel dat ze het erg leuk vind als ze iets herkend, dan schaterd ze het uit van het lachen. Zo doe ik, 'er kwam een muisje aangelopen die..' en dan begint ze al te lachen terwijl het 'muisje' nog helemaal niet aan het lopen is, gewoon omdat ze het herkend en weet wat er gaat komen.

Geplaatst

ja Zoë doet dat ook ik doe ook vaak komt een muisje aangelopen.. en dan begint zo ook al te lachen en mijn man doet vaak met zijn mond blazen op haar buikje (weten jullie wat ik bedoel?) en dan ligt ze helemaal dubbel en we hebben ook een speeltje als ze die beweegt komen er geluiden uit dat vind ze ook helemaal leuk. en als mijn man tegen haar praat met een gek stemmetje gaat ze soort van terug praten haha. ja ik vind alles leuk wat ze doet zou het liefst de hele dag met mijn camera erop willen zitten haha

Geplaatst

Thomas vind het ook geweldig als ik "komt een muisje aangelopen..." doe. Thomas brabbelt wel veel, maar lacht nog niet veel hardop, het echte kraaien doet hij niet, maar je hoort wel veel geluid uit de box komen. Da's zo schattig als hij hele verhalen tegen een rammelaar aan het vertellen is :-) . Hij herkent ons nu ook. Als ik 'm op kom halen van het kdv dan lacht hij ter herkenning, zo lief!

Straks ga ik weer met 'm naar het cb. Ben enorm benieuwd hoeveel hij gegroeid is! En helaas dan ook weer prikjes, da's wel minder, maar het zijn voorlopig weer de laatste tot 11 maanden of zo.

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier ook volop reactie op "het muisje" hoor. Ook begint ze nu echt te schaterlachen als ik met mijn handen in haar zij en bijna onder haar armpjes zachtjes vastpak. Helemaal geweldig. Wil het eigenlijk opnemen als ringtone voor mijn mobiel. Verder wil Dési nog steeds niet op haar buik liggen en op haar armpjes steunen. Met babyzwemmen doen de kindjes dit allemaal, maar Dési weigert het pertinent. Ik schijn dat ook nooit gedaan te hebben, kroop dus ook niet, maar bewoog me op mijn kont voort. Doen jullie kindjes dit allemaal wel?

Ben afgelopen vrijdag bij het cb geweest. Het gaat erg goed. Ze is in lengte nu 63 cm en gewicht 7,7 kg. Iets meer naar het gemiddelde qua lengte en iets minder gegroeid (wat helemaal niet erg is). Ze krijgt nu 4 flessen (waarvan de laatste om 21.00 uur met 2 afgestreken eetlepels rijstepap erin), een fruithapje tussendoor en we gaan beginnen met een groentehap. Eerst maar even uit een potje, want vanaf 6 maanden mag ze ook aardappeltjes etc.

Hoelang zijn jullie kindjes eigenlijk wakker? Dési is ongeveer 2 uur wakker en dan wil ze al weer slapen. 's Avonds gaat ze rond 18.00-18.30 in bed (maken we haar om 21.00 uur wakker) en slaapt ze gelijk weer tot 7.30.

Ohw, moet gaan, mijn mama komt eraan met mijn nichtje van 3.

Geplaatst

Bij ons ook veel reactie op 'het muisje'. Hoe wilder we met Wessel doen, hoe leuker hij het vindt. Hij is helemaal fan van vliegtuigje spelen. Zodra we hem boven ons hoofd houden schatert hij het uit, helemaal geweldig.

Ik houd dit alleen nooit zo lang vol aangezien hij ook al boven de 7 kg is en dit een flink gewicht is om boven mijn hoofd te houden. hahah

Ursela, wat heerlijk om die sneeuw weer te zien, denk ik. Wij zijn nu aan het zoeken voor een wintersport en ik heb er alweer veel zin in om die berg af te dalen, heerlijk!

Natasja, Wessel ligt alleen nog maar op zijn buik sinds hij kan omdraaien. Ik leg hem overal op zijn rug weg maar ik heb mijn armen nog niet ingetrokken of hij ligt al op zijn buik. Hij gaat dan ook meteen op zijn armen steunen om zo goed te kunnen kijken. Nu probeert hij dan ook dingen vast te pakken en op die andere arm te blijven leunen. Ook merk ik dat hij begint om zijn beentjes onder zich te trekken als hij op zijn buik ligt.

Gemiddels is Wessel ook zo'n 2 uurtjes wakker maar in de namiddag is dit veel langer. Meestal slaapt hij tot 15.00 uur ongeveer. Dan doet hij rond 17.30 uur een hazeslaapje van zo'n 45 minuten en dan is hij wakker tot 20.30 uur. Dat is dan zijn bedtijd en dan slaapt hij tot de volgende ochtend. Qua eten krijgt Wessel ongeveer hetzelfde. Hij eet inmiddels wel een heel stuk fruit en vandaag krijgt hij voor het eerst bloemkool. Ik wilde hier eigenlijk nog even mee wachten maar aangezien wij vanavond zelf bloemkool eten kan ik het niet laten om hem ook te laten proeven.....

Ik spreek jullie snel weer, moet ff verder werken.

Groetjes

Geplaatst

Zoë herkent ons ook als ik haar ophaal krijg ik ook een grote lach.

ik moet morgen weer naar het cb ben ook heel benieuwd hoe zwaar en lang Zoë is de laatste keer op 8 sept was ze 5200 maar ze is nu al ruim over de 6kg denk ik.

hebben jullie trouwens die verkleiner nog in de maxi cosi? ik nog wel maar haar beentjes gaan nu steeds verder over de rand steken.

Zoë houd er ook niet van om op haar buikje te liggen ze vind het heel even leuk maar daarna word ze boos!

Zoë is heel veel wakker overdag. ze slaapt meestal nog maar 3,5 uur overdag en dat in 3x verspreid maar ze gaat dan ook al om 19.00 naar bed.

Geplaatst

Vandaag bij het cb geweest en we gaan nog niet starten met hapjes. Pas over 2 maandjes. Ik vind het prima, ben wel benieuwd hoe hij het vind, maar kan nog wel wachten. OP ons cb willen ze wachten tot 6 maanden en dan starten. Misschien dat ik over een maandje of anderhalf het al wel ga proberen.

Thomas was goed gegroeid, precies 6000 gram vandaag :-) en 61 cm. Z'n prikjes ook weer gehad en dat ging goed, maar heel even gehuild en nu ligt hij alweer te slapen.

Over het buikliggen: Thomas doet dat wel, in het begin vond hij het niet leuk, maar tegenwoordig maakt 't 'm niet meer uit. Hij rolt nog niet om, maar doet soms wel pogingen. Het is wel een schattig gezicht als hij op z'n armpjes leunt. @Natasja, niet alle kindjes kruipen inderdaad. En als je zelf ook niet gekropen hebt, dan is de kans aanwezig dat Dési dat stadium ook gewoon overslaat en lekker op haar kont de kamer door hupt...

Geplaatst

Hoi Esk,

heb je daar zelf niets over te zeggen dan? of wil je zelf ook nog niet beginnen en waarom willen ze nog wachten vinden ze dat beter voor thomas?

Geplaatst

@Kiet, ik weet wel dat ze tegen mij zeiden dat dat alleen maar leuk was voor papa en mama, maar niet nodig is nog voor het kleintje.

Enfin ESK, wij zijn een beetje eigenwijs. Op de potjes staat 4+ mnd, dus zijn we gewoon gaan proberen. Ze vindt het heerlijk. Vanochtend begon ze te jammeren dat het potje peer op was, dus nog maar een paar hapjes gemengd fruit aan haar gegeven ;-).

Ben op zoek naar schoentjes voor Dési. Alles wat ik probeer voegt niet. Hoe doen jullie dat in de winter? Haar armpjes zijn nog erg kort voor een winterjas.... En met slapen? Wij wonen in een huis van 200 jaar oud. Beneden is het dan lekker warm, maar boven....

Geplaatst

De lijn is gewoon dat "men" zegt dat het beter is om te wachten tot 6 maanden en dat een kindje tot die tijd het niet echt nodig heeft. Ik kijk eigenlijk een beetje naar Thomas zelf en ik denk dat hij er nog niet echt aan toe is. Wel misschien qua smaken proeven, maar qua darmstelsel denk ik dat het beter is nog even te wachten. Met altijd dezelfde voeding varieren z'n poepluiers nogal 's in consistentie zeg maar. Dat geeft een beetje het idee dat z'n darmpjes nog wat moeite hebben met vast voedsel. Daarnaast komen er wel allergieen voor in de familie en dan is het advies toch om te wachten tot 6 maanden. Ik vind het nu (Thomas is morgen precies 4 maanden) ook nog niet nodig, misschien dat ik er over een maandje anders over denk en gewoon ga beginnen.

Geplaatst

wij hebben kleine baby uggs voor Zoë voor de winter ze past ze alleen nog niet.

en ik heb een skipakje in plaats van een winterjas zo kan ze nooit een koude rug hebben buiten.

en de kou wij hebben daar nog niet echt last van wij wonen in een nieuwbouw huis en in de winter is het binnen nooit onder de 18 graden maar misschein een dik winterslaapzakje met mouwtjes die heb ik ook voor de wintergekocht

Geplaatst

hallo ,

Esk ik sluit me even bij. Het zelfde verhaal met mijn Dani. Ik wacht gewoon nog even met die voedingen. En mischien heeft hij helemaal niet eens koemelkallergie NIet 100 % bewijzen), maar wel zeker gevoelige darmen .

We zitten op 5 voedingen nog , want Dani drink nog zijn laatste 5-de flesje helemaal vol , maar wel met 2 schepen rijstbloemmel.)

Hij slaapt regelmatig maar steeds minder na de middag. Om 10:30- uur de laatste flesje tot uur of 7:00-7:30.

Kwa ontwikkeling is prima, hij rolt om en dan word hij bos en gilerig. Dus ik zou ook blij zijn als hij zou zich weer terug kan drajen. En verder veel sppeksel en last van komende tandjes af en toe. En ja , lagen kan hij ook nog goed natuurlijk. alleen door russische rijmtjes..

Hij houdt van digitale sppelgoed en zelfs een knopje al gevonden die hij steeds blijf met zijn voetjes te bedienen.Super komisch.

Het wordt heel erg koud ineens. We hebben al een thedybeer pakje gekocht en die is al wordt buiten goed gebruikt.

Sorry voor de fouten. (het blijft mijn tweede taal he )

Iedereen veel gezondheid toegewenst

Geplaatst

ESK, ik ben het helemaal met Kiet eens. Ik zou ook doen wat je gevoel je aangeeft.

Natasja, wij hebben gympen voor Wessel gekocht. Die draagt hij nu maar voor de winter moet ik nog wel schoentjes gaan kopen. De bedoeling is dat hij ook meegaat op wintersport dus dan moet ik toch wel warme schoentjes voor hem hebben.

Wat slapen betreft. Ook ik heb een dikkere winterslaapzak voor hem gekocht. In het begin zal ik hem alleen een rompertje aantrekken en daar overheen die slaapzak met mouwen. Mocht dit te koud worden dan krijgt hij er een dun pyamapakje onder.

Ariva, fijn dat de ontwikkeling van Dani zo goed gaat. Ik herken dat gefrustreerde gedrag als hij niet van zijn buik naar zijn rug terug kan draaien. Wessel heeft dit ook lang gehad maar begint zich nu ook terug te draaien.

Groetjes Dorine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden