Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen..

Er staat een hele afwas, ik zou de lijsten van de deuren van de garage schilderen, mijn tuintje moet omgespit worden, mest verspreiden, er hangt een droge was die opgevouwen moet worden, boodschappen halen, zit nog een was in de machine, mijn autoradio repareren, etc ...en wat doet deze prille moeder in de tijd dat haar princesje ligt te slapen? Lekker met een kopje bambu keutelen achter de computer :hiding:

Arriva, ik snap dat je verlangt naar een meer regelmatig contact met je moeder. Ik vind het juist altijd energie kosten, bezoek. erg gezellig en gewenst maar ik rust er niet van uit. Ga toch extra dingen ondernemen. Nu oma komt kunnen mijn man en ik een keertje een avondje weg. AArg, wil ik dat wel??? Zo lang van merel weg? (je zal me wel een zeurtje vinden natasja :icon_rabbit:). Ik wil in ieder geval een middagje een bergwandeling maken en tyttebær plukken. Ik ben te laat voor bosbessen denk ik.

Marchan, fijn dat ze maar twee keer kwam en je een beetje kon bijslapen.

Arriva, merel drinkt goed van de nan maar een flesje van 120 krijgt ze niet op. 90 ml is tot nu toe max. Ik combineer het nog steeds met bv Twee keer per dag krijgt ze alleen flesje. Tot nu toe heb ik dan voor de rest van de voedingen genoeg bv, soms met aanvullend flesje maar dan drinkt ze niet meer dan 50 ml erbij, meer wil ze niet. Ik ga vandaag hippo kopen, nog even goed lezen hoe en wat. En dan langzaam mengen.

Ik ben benieuwd hoe merel en oma het met elkaar kunnen vinden. Ik ben zo trots op merel dat ik heel veel zin heb om haar te 'showen'.

Gisteren zat mijn man met merel te praten over een broertje of zusje. Toen ik daar naar vroeg zei hij dat hij er al uit is, hij wil graag nog een kindje. Maar zei er ook bij dat hij het helemaal bij mij legt of ik dat ook wil aangezien ik het meeste 'werk' moet doen. Tja..en ik..ik ben er nog niet uit.

Hoe zit het met ontzwangeren? Zijn jullie al helemaal jullie 'oude ik'? Ik heb nog steeds 6 kilo te veel, die willen er niet af. Mijn buik is blubberig, de streepjes zouden minder zichtbaar worden maar doen dat vooralsnog niet. Het litteken van de keizersnede blijft natuurlijk maar daar heb ik geen last van, is erg goed genezen. Mijn conditie is niet goed. Ik ben met steps begonnen, ik was op 1 andere vrouw na de slechtste in de zaal (maar die was minstens 50). Haha, ik explodeerde bijna, zo rood werd ik. En volgende week begint zumba...vrees bibber. Gelukkig had de instructrice gehoord dat ik een dochtertje had gekregen (dankzij de dorpstamtam). Voelde ik me enigszins verontschuldigd voor mijn nijlpaarden-elegantie.

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi, hoi,

Vind je geen "zeurtje" hoor Ursela. Moet zelf nog maar eens afwachten hoe het met me gaat als ik één dag weg ben, laat staan 8!!! Gister hebben we de honden weggebracht naar vrienden die een pension hebben. Ruim 2 uur heen en 2 uur terug. Mama pastte op en we waren van 2 tot 23 uur weg, ik begon haar toen al te missen ;-). Hahaha, zal wat worden van de week. Ik ga er in ieder geval van proberen te genieten. De duiktas staat al klaar.....

Ik hoop ook dat Merel het met oma kan vinden. Zal toch wel!!

We zijn met Dési over op 4 flessen. Deze krijgt ze op verzoek. Ze bepaalt zelf de tijden maar komt hier ongeveer op uit. 8.30-8 (1), 12.30-13.30 (2), 17.30-18.30 (3), 22.30-23 (4). Ze is dus na een fles langer wakker, maar slaapt daarna ook langer. Erg gezellig ook als ze wakker is: babbelen, lachen, spelen in de box. Zo schattig. Na de vakantie gaan we naar het cb en dan zal ze waarschijnlijk ook aan de groente, fruit en pap gaan net als Marchan. Zal mij benieuwen hoe lang ze is geworden....

Ben nog niet helemaal ontzwangerd, maar de kilo's zijn er nog steeds vanaf. Voordat ik zwanger was woog ik 80-81 (btje te dik) en nu weeg ik 75-76. Ga na de vakantie beginnen met sporten dus hoop ik er nog een paar kilootjes af te krijgen. Ik ben 1.80 mtr.

Dames, het gaat jullie en de kindertjes goed. Ben 1 oktober weer terug.

Liefs

Natas

Geplaatst

Ursula, Je bent toch geen zeur omdat je graag bij je kind wilt zijn? En je zal zien dat je het heerlijk vind om even weg te zijn, maar dat het ook fijn is om weer thuis te komen.

Natasha, hartstikke veel plezier op vakantie! Geniet van het weer, het duiken en alle ervaringen!

Ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en ik ben helemaal cyste-vrij! Dat had ik echt helemaal niet verwacht, dus ik ben dubbelhappy! Ze kunnen nog wel terugkomen, maar ik denk dat het nu ik geen hormonen spuit allemaal wel mee gaat vallen. Heerlijk toch?

Geplaatst

natasja. Ik weet niet of je dit nog leest maar ook ik wens je een goeie vakantie.

ESK, wat fijn voor je dat je cystes nu weg zijn. Kan me voorstellen dat je happy bent.

Groetjes

Dorine

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!!

Ik ben zo fit! Heerlijk! Gisteravond om negen uur m'n bed ingedoken en er pas vanochtend weer uitgekomen. Ik was er zo aan toe! Thomas werd rond 5 uur wel eventjes wakker (dat doet ie iedere dag), maar met een tutje en een aai over z'n hoofd was het weer goed. Ik werd pas wakker van de wekker om 6.30. Erg fijn!

Arriva, ik kan me voorstellen dat je graag wilt dat je moeder weer snel komt, het is altijd fijn als je dingen kan overleggen of gewoon even een vertrouwd persoon hebt aan wie je je kind eventjes kan overdragen. Wij hebben 2 jaar geleden de kans gehad om in Genève te gaan wonen, maar dat hebben we toen niet gedaan omdat ik liever niet bij familie en vrienden vandaan wilde wonen. Ik kan me een beetje voorstellen hoe het moet zijn om zover van je ouders te wonen.

Ik hou het even kort, want ik zit op m'n werk...

Geplaatst

ESK, wat fijn dat je zo uitgeslapen bent.

Mij valt het zwaar om nu, sinds ik weer aan het werk ben, zo vroeg op te staan.

Wessel slaapt meestal tot een uurtje of 7 - 8 dus ik ben nooit heel vroeg uit mijn bed gemoeten. Nu gaat mijn wekkertje echter weer om 05.30 uur en dat valt echt tegen.

Als ik het huis uitga liggen mijn mannen nog lekker te slapen. Vanochtend heb ik me ook echt moeten dwingen om Wessel niet te knuffelen voordat ik wegga. Het liefst pak ik hem ff uit zijn bedje, lekker knuffelen en dan pas weggaan. Helaas wordt hij daar wakker van en ik ben niet van plan om hem al zo vroeg wakker te maken.

Ik heb het dan ook maar bij een afscheidskusje gelaten.... pfff... best moeilijk om zo weg te gaan.

Ik merk ook dat de lange reistijd nu wel heel anders is dan voorheen. Toen Wessel er nog niet was vond ik het niet zo'n bezwaar om 3 uur per dag in de auto te zitten. Nu voelt dit niet echt fijn. Als ik weer in de file sta bedenk ik mij steeds wat ik allemaal met hem had kunnen doen in al die uren. Maar goed, ik hoop maar dat dit gaat wennen...

Ik ga ook maar weer eens verder met werken.

Groetjes Dorine

Geplaatst

Hoi Simonja, da's inderdaad best pittig om zo vroeg weg te gaan. Voor deze baan had ik ook een baan met veel reistijd (iedere dag een ander bedrijf en vaak aan de andere kant van het land) en dat was ik op een gegeven moment ook heel beu, dus ik kan me zeker voorstellen dat het nu met een kind al helemaal niet leuk is. En je moet echt vroeg de deur uit! Ik vind 6.30 al pittig! Ik sta om 6.30 op, dan krijgt Thomas de fles, daarna kleed ik me aan en dan vertrekken we om 7.25 richting kdv. Ik ben dan om 8.10 op mijn werk en vertrek dan weer om 12.10 om Thomas op te halen. Dat is wel erg fijn, die middagen vrij, want ik zie Thomas dan best veel op de dag. Hoe zit jouw schema in elkaar? Ik ben even kwijt hoeveel je werkt en hoe dat verdeeld is.

Geplaatst

Ik werk op maandag, dinsdag en donderdag van die lange dagen. IK ga rond 06.15 uur de deur uit en ben dan 07.30 en 07.45 uur op m'n werk. Dan moet ik 9 uur per dag werken en dan nog eens zo'n reis naar huis.

Deze week maak ik nog niet van die lange dagen. Ik ben afgelopen dinsdag (en ga vandaag) rond 15 - 15.30 uur naar huis zodat ik Wessel rond 17.00 uur kan ophalen.

Als ik volgende week weer mijn volledige uren ga werken ben ik pas tegen 19.00 uur thuis, precies op tijd om hem zijn flesje nog te geven ;-(

Vandaar dat ik dit nu ook maar 3 dagen in de week doe. Op papier werk ik nog steeds 4 dagen maar ik neem tot het einde van het jaar 1 dag in de week vrij.

In oktober / november moet ik beslissen wat ik volgend jaar wil gaan doen, 3 of 4 dagen werken. Mijn gevoel zegt me nu dat ik 3 van die dagen eigenlijk al meer dan lang genoeg vind.. hahaha

Lekker dat jij alleen de ochtenden hoeft te werken, lijkt me heerlijk. Dan heb je bijna alle dagen de middag met Thomas...

Geplaatst

Hoi Natasja ik weet niet of je het nog leest maar hele fijne vakantie!

Ursela ik ben bijna weer op mijn oude geweest nog 1,5 kilo mijn buik ik wel weer strak maar nog niet zoals voorheen en ik heb ook nog niet echt conditie!

verder gaat hier alles goed met de kleine ik ben alleen ziek dus ik geef haar maar geen kusjes in haar gezichtje anders word ze straks ook verkouden.

Geplaatst

hei,

Natasja, een fijne vakantie!

Dorine, dat zijn inderdaad hele lange reistijden en dagen. Ik zou aanraden je gevoel te volgen, klinkt als ruim voldoende drie van die lange dagen.

Gisteravond had merel opeens koorts. 39,5. Maar verder was ze als normaal, alleen veel huilen omdat ze zo aan het persen was om haar ontlasting eruit te krijgen. Maar zodra die drang even weg was was ze weer aan het lachen en spelen. Ik heb 1 paracet gegeven en om 2330 was de koorts gedaald tot 37,9. Toen durfde ik zelf ook te gaan slapen. Vanochtend heeft ze 38,3. Nog steeds koorts dus maar ik hoop dat het ergste nu voorbij is. Vind het helemaal niks zo'n klein meisje dat ziek is. Bah. Vannacht dronk ze goed maar net dronk ze maar 60 ml. En het is wel belangrijk dat ze met die koorts genoeg vocht binnen krijgt. De bezorgdheid is nog niet helemaal weg. Hier zag ik enorm tegenop, dat je kind ziek kan worden, gruwel. Nuja, de eerste keer is al bijna achter de rug (hoop ik) en het ging makkelijk, zo'n grote steekpil paracet inbrengen.

Geplaatst

Ach, wat zielig dat Merel ziek is. Ik hoop dat ze snel opknapt. En dat geldt natuurlijk ook voor Kiet!

Hier voel ik me ook niet geweldig. Slecht geslapen vannacht omdat ik me niet lekker voelde, keelpijn, warm, draaierig. Toch maar naar het werk gegaan omdat het maar een halve dag is. Inmiddels voel ik me alweer beter, maar dat is volgens mij de paracetamol die nu werkt... bah, geen zin in ziekzijn. Sinds ik zwanger ben geweest lijkt het wel of ik ieder koutje en griepje krijg. Ga maar snel wat aan de weerstand verbeteren.

Dorine, ik werk wel 1 hele dag in de week (op maandag), maar de rest inderdaad alleen in de ochtend. Qua efficient zijn op mijn werk is het niet heel handig, maar mijn werkgever heeft het zelf zo gewild dus doen ze het er maar mee. En ik vind het heel fijn dat ik om 13.00 al thuis ben. Je wordt er niet moe van.

Geplaatst

Ursela, ik hoop dat Merel weer snel beter is, kan me voorstellen dat het niet echt leuk is als ze ziek zijn.

Ik ben vanochtend met Wessel naar het consultatiebureau geweest. Ik legde hem op z'n rug om zijn luier uit te doen en woep, daar ging hij weer, op zijn buik. De arts stond er echt van te kijken. Het schijnt heel erg vroeg te zijn dat hij zich al omdraaid. Ze vertelde mij dat de gemiddelde leeftijd rond de 5 a 6 maanden is... Oh jee, wat staat ons dan nog te wachten... hahaha

Hij was ook weer flink gegroeid. Hij is nu 65 cm en 6800 gram, een flinke jongen dus al. Van de prikjes lijkt hij wederom niet veel last te hebben, gelukkig maar.

Aangezien Wessel zo snel is met alles mag ik ook al beginnen met groente / fruithapjes. Ben benieuwd hoe hij dit gaat vinden. Mijn man en ik willen er beiden bij zijn als hij zijn eerste hapje eet dus dat moeten we of zondag doen en anders wordt het pas volgend weekend.

alvast een fijn weekend dames,

groetjes Dorine

Geplaatst

Simonja wat leuk dat je al met de fruithapjes mag beginnen! dat moet je filmen joh het schijnt zo leuk te zijn als ze zo´n vies gezichtje trekken haha.

ik kijk er ook echt naar uit dat ik daarmee mag beginnen.

Geplaatst

Hi Kiet,

Ja, dat moment willen wij ook zeker vastleggen vandaar dat we ook allebei thuis willen zijn. Hopelijk gaat het zondag lukken, heb er zin in.. hahahah

Geplaatst

Foto-IEE4TRJG-D.jpg

Foto-4PEZHJHC-D.jpg

Foto-RIR6TOCI-D.jpg

Foto-BYWI3KIS-D.jpg

Foto's van jace haar eerste fruithap. Wij hebben het ook gedaan toen iedereen thuis was.

Nu eet ze ongeveer een half potje op een dag. En dan tussen twee voedingen in. Dus ze slaat nog geen BV over gelukkig.

Simonja wat een flinke knul! Jace weegt nu 6630 en ze hebben haar niet gemeten. Ze is in een maand een hele kilo aangekomen. Maar het is een klein poppetje met de geboorte was ze natuurlijk maar 2790. Ze is nu wel echt uit maat 50/56 gegroeid.

Van de week lekker gaan shoppen voor haar. Heb er helemaal zin in.

Groetjes

Geplaatst

wat schattig!! heel haar gezichtje zit onder haha echt heel leuk!

Simonja is het bij Wessel ook de bedoeling dat hij het fruithapje tussen de flessen door krijgt of valt er een fles weg

Geplaatst

Hei!

Merel is weer helemaal beter. Gisteren toen ik voor het laatst haar temperatuur opnam was het 37,7, dus net geen koorts meer. Fijn! Ze is nog wel een beetje uit haar doen. Ze was erg moe maar sliep moeilijk in (duurde wel twee uur terwijl ze normaal bij een moeilijke dag max 10 minuten er over doet om in slaap te vallen). Bovendien werd ze vaak wakker. Ze sliep daarna wel weer in maar ik geef snachts nog bv, was even aanpoten zo'n nacht. Vraagje, drinken jullie kindjes makkelijk 160-180 op? Als ik merel een flesje geef ipv bv dan drinkt ze 60 op, soms 80ml. dat vind ik weinig. maar omdat ik ook nog bv geef weet ik niet precies hoe veel ze drinkt op een dag. Desondanks wil ik toch graag zo lang mogelijk de combi bv en flesvoeding volhouden ook al weet ik dat de melk vanzelf minder zal worden. Ik ga het nu proberen met een grotere speen.

Leuk, het gezicht van jacelyn met haar fruithapje. Ik kijk ook enorm uit om daarmee te beginnen. Veel plezier zondag dorine. Weet je al welk fruit je gaat geven, of neem je een potje/bekertje? Ga je die dan nog aanlengen met melk? Dat wordt hier aangeraden maar volgens mij beginnen ze in nld gelijk met fruithapje zonder het aan te lengen?

Wessel is inderdaad al snel met draaien, leuk he dat hij het zo goed kan??!!

Marchan, lekker kleding kopen voor jacelyn. Ik krijg zo veel kleding aangeboden dat ik weinig erbij koop. Ik heb al te veel. Vind ik een beetje jammer ook al spaart het veel kosten. Alleen voor de basiskledingstukken ga ik op stap, zoals body's, wollen ondergoed e.d. Ik heb al wel dat ik sommige dingen leuker vind staan, zo had ik een schattig groen pakje wat ik helemaal het einde vond maar op de een of andere manier was het helemaal niets voor merel. En sommige kledingstukken zijn zo raar gemaakt. Voor kindjes met hele lange armen, of peervormige buiken, dat ziet er dan leuk uit maar zit voor geen meter.

Kiet & Esk, zijn jullie al weer uit de ziekenboeg?

Geplaatst

Ja ik voel me alweer stukken beter gelukkig!

Zoë drinken flessen van 165 water + 5,5 schep maar ik geef nu 2 flessen per dag met 180 water + 6 scheppen. ze laat soms weleens 40cc staan en soms gaan ze helemaal op is heel verschillend behalve de laatste fles gaat nooit op daar drinkt ze maar heel weinig van omdat ze gewoon verder wil slapen.

Geplaatst

Ik voel me ook wel weer wat beter, maar de keelpijn blijft. Thomas daarentegen is nu erg verkouden, erg zielig voor hem. Hij is niet ziek, maar je merkt wel dat hij soms moeilijk door z'n neusje kan ademen.

Thomas drinkt 5 flessen van 180cc +6 scheppen, maar daar laat hij standaard 40cc van staan omdat de laatste 40 cc te dik is geworden (speciale anti-spuugvoeding). Hij mocht ook naar deze hoeveelheid toe van het cb.

Ik had dit fotootje al 's geplaatst op het septemberfotodraadje, maar hierbij nog 's m'n mannetje:

DSC00939.jpg

Geplaatst

ESK, wat een schatje is het toch...

Wessel eet 3 flessen van 180 met 6 scheppen en 2 flessen met 150 en 5 scheppen. Al deze flessen gaan leeg. Het liefst zou hij de bodem uit de fles drinken. hahaha

Hij heeft afgelopen weekend voor het eerst zijn fruithapje gehad, wat was dit leuk om te doen. De eerste paar hapjes vond hij echt niet lekker en hij wist niet wat hij ermee moest doen. Hij trok allerlei vreemde gezichtjes maar na een aantal keer aan het lepeltje sabbelen had hij in de gaten dat hij dit in z'n mond kon houden.

Na een tijdje vond hij het zelfs lekker en deed hij z'n mond zelfs open, geweldig. Ik zal binnenkort ff wat foto's plaatsen.

Kiet, het is de bedoeling dat dit een fles gaat vervangen maar nu krijgt hij het eerst als extra. Ik laat hem eerst met een paar hapjes per dag oefenen en bied hem dan aansluitend een kleinere fles aan. Ik heb nu denk ik zo'n 1 a 2 eetlepels banaan gegeven en daarbij nog een flesje van 120 ml. Niet door elkaar.

Groetjes Dorine

Geplaatst

Hei!

Leuke foto van thomas, net alsof hij zijn handje omhoog doet om te groeten.

Ik wil eigenlijk nog even wachten met het fruithapje totdat ze wat beter drinkt van haar flesjes. Maar mijn man wil erg graag beginnen dus misschien toch al deze week. Ze drinkt beter van de biologische voeding dan van de nan. Misschien vind ze die lekkerder?

Het bezoek is weer naar huis, vaochtend op de trein gezet. Ondanks dat het erg gezellig was ook weer fijn om merel en mijn huis voor onszelf te hebben. Volgens mij maakt merel nu een sprong door, ze is wat onregelmatiger dan normaal en wil minder lang alleen spelen. Het is weer prachtig herfstweer, de eerste sneeuw is gevallen tot 900 meter. Zo mooi, al die herfstkleuren en dan die witte toppen erboven. We hebben veel gewandeld dit weekend en zal er een foto bijdoen van mijn twee lieverds bij een meertje achter ons huis. Vanmiddag ga ik appeltjes plukken, heerlijk dat ouderschapsverlof!

GroteFoto-SNJQV7FO.jpg

Geplaatst

Groot en groot...voor alle duidelijkheid, merel is degene met het roze jasje aan.:tongue9:

Ja, ik zat dit weekend foto's te kijken van de eerste maand en dan zie je hoe snel het gaat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden