Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mik? We lopen inderdaad gelijk op. Misschien wel leuk om te weten dat vandaag het hcg uit mijn urine was, gisteren nog niet. Dat houdt dus in dat als we nu een tweede streepje krijgen we zwanger zijn!!!!

Hoe is jouw gevoel? Ik heb het idee dat het niet gelukt is maarja dat zegt helemaal niets.

Komt ook doordat er continue gedoe met mijn schoonfamilie is en ik daardoor wel eens strubbelingen met mijn man hierover heb. Mijn man maakt het graag iedereen naar de zin maar dat kan niet altijd.

Liefs,

Vanessa

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hai Vanessa

fijn te weten dat als je nu positief test het geen valse uitslag is! Ik heb ook getest totdat ik zag dat het hcg uit mijn lichaam was. Balen dat je het gevoel hebt dat het neit gelukt is, maar wat je zegt, hoeft niets te zeggen! perikelen binnen de familie zit je natuurlijk al helemaal niet oip te wachten, succes met de laatste wachtdagen!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi allemaal,

Al 2 dagen niet geweest omdat ik echt hyper was en vol spanning!!

Op W8 positief getest, op 10 ook en gisteren in het ziekenhuis waren ze zo lief om mijn bloed te prikken:"HCG 188 (wd 11) kortom ik ben echt eindelijk zwanger na 3.5 jr!!!

Ik vind het nog hééél eng, want het is nog maar zo pril.

Maar hopelijk blijft het nog lang goed gaan :) Zijn er geen zwangerschapstesten op de markt die je HCG waarde laten zien??hihi kan ik kijken of het echt blijft stijgen :)

@Willy welkom op het forum!

Hoe is het hier met alle wachtenden?? Ik hoop net zo goed als hier!!

Liefs Cin

Geplaatst
Hoi allemaal,

Al 2 dagen niet geweest omdat ik echt hyper was en vol spanning!!

Op W8 positief getest, op 10 ook en gisteren in het ziekenhuis waren ze zo lief om mijn bloed te prikken:"HCG 188 (wd 11) kortom ik ben echt eindelijk zwanger na 3.5 jr!!!

Ik vind het nog hééél eng, want het is nog maar zo pril.

Maar hopelijk blijft het nog lang goed gaan :) Zijn er geen zwangerschapstesten op de markt die je HCG waarde laten zien??hihi kan ik kijken of het echt blijft stijgen :)

@Willy welkom op het forum!

Hoe is het hier met alle wachtenden?? Ik hoop net zo goed als hier!!

Liefs Cin

haha Cin zie je nou wel!!

van harte gefeliciteerd meis, super goed nieuws, eindelijk hier weer goed nieuws, dat hebben we nodig.

zeg je hebt een hoge waarde hoor 188 op wd 11, helemaal goed!!!

geniet ervan, op naar de eerste echo

liefs

Babeth

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Vanessa: TP 7 juli, testen 21 juli 2010

Anneke10: IVF (1) TP 12 juli, testen 23 juli 2010

Ilse: TP 12 juli (1 emmy), testen 26 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

dat ik me toch groen mag maken wat fijn!!! heb al 6 x mezelf rood moeten maken, dus houdt hoop allemaal!!! ivf vader, hoe gaat het met wachten? ook al bijna aan de beurt!!

Martha hoe is het met jou?

Geplaatst
haha Cin zie je nou wel!!

van harte gefeliciteerd meis, super goed nieuws, eindelijk hier weer goed nieuws, dat hebben we nodig.

zeg je hebt een hoge waarde hoor 188 op wd 11, helemaal goed!!!

geniet ervan, op naar de eerste echo

liefs

Babeth

dank je wel voor de felicitaties!!! al is het nog zo spannend.

@Babeth, is het zo dat die waarde hoog is? het zegt mij niets...

Geplaatst

@Cin: hier gaat het nog steeds goed gelukkig. Ik heb mijn ochtend: "ben nog niet ongesteld" sms nog niet gehad, maar alle vertrouwen! Morgen testdag....Pffffff Durf jij al te genieten? Of geloof je het nog niet?

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Vanessa: TP 7 juli, testen 21 juli 2010

Anneke10: IVF (1) TP 12 juli, testen 23 juli 2010

Ilse: TP 12 juli (1 emmy), testen 26 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

Hey Angel, ik heb je rood gemaakt.. en Nicole, daarvan las ik in het andere topic dat zij maandag ook ongesteld is geworden helaas... sterkte meiden!

Weer eens te veel rood deze maand.. ik ga ook over naar augustus.. hopelijk brengt die maand meer groen!!!

Geplaatst
dank je wel voor de felicitaties!!! al is het nog zo spannend.

@Babeth, is het zo dat die waarde hoog is? het zegt mij niets...

Hai Cin,

echt een mooie waarde hoor! je hebt 28-6 de punctie gehad dus dan ben je vandaag zeg maar 4 weken en 2 dagen zwanger, ik heb de link van de tabel die Brussel hanteert toegevoegd. Even ter info, in Brussel doe je een bloedafname op dag 17 na de punctie en zij spreken van een zwangerschap bij een mwaarde van tenminste 25, vervolgens moet er wel een mooie stijging (verdubbeling) zijn iedere 48 tot 72 uur.

Proficitat meis!!!!

http://www.az.vub.ac.be/AZlabogids/T/TOTAA005.htm

liefs

Babeth

Geplaatst

gefeliciteeerd cin..

denk dat we allemaal erg blij zijn met jouw positief bericht...

Na 3,5 jaar eindelijk zwanger.....heerlijk!!!geniet ervan!!

Dikke kus,

denise

Geplaatst

dat ik me toch groen mag maken wat fijn!!! heb al 6 x mezelf rood moeten maken, dus houdt hoop allemaal!!! ivf vader, hoe gaat het met wachten? ook al bijna aan de beurt!!

Martha hoe is het met jou?

Hoi Cin,

Hier inmiddels ook al in de 1e wachtweek.

Afgelopen vrijdag (2 dagen na punctie) tp gehad. Zit dus nu op dag 7 na punctie...

Heb alleen wat last van m'n darmen (ze werken wat te traag). Waarschijnlijk door de utrogestan.

Maar wat geweldig zeg dat je zwanger bent. Het is nog wel pril, maar de waardes zijn toch al prachtig! Probeer er alvast van te genieten!

Geplaatst

Cin, gefeliciteerd. Super. Weet je al wanneer je je 1e echo krijgt. Een fijne dag, maar dat zal wel lukken denk ik.

Zelf begin ik nu echt te balen van het wachten. Heb nog steeds iets bloedverlies, maar het zet maar niet door.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

@appel dat wachten is ook echt verchrikkelijk!! Vond ik steeds het ergste! ik heb 29-7 de eerste echo. Op mijn test van maandag stond 1-2 weken zwanger en die van vandaag 2-3 weken, dus ik begin het steeds meer te geloven!!

@Martha wat vervelend met je darmen. ondanks alles wat we al door moeten maken, heb je ook nog hinder van de bijwerking, balen!! nog 1 weekje wachten, ik ga duimen!

@IVF vader, succes het is bijna zover en hopelijk heb je vandaag ook geen slechtnieuws sms gehad!

Cin

Geplaatst

hier nog steeds alles goed gelukkig. Ik heb geen idee of dat betekent dat de test morgen positief zal zijn, maar anders zou ze nu wel inmiddels menstruatieklachten hebben gehad? Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze zwanger is, maar zoek overal bevestiging :-)

Geplaatst

Cin, GEFELICITEERD !!!!!! Toch nog een groene erbij deze maand, het is wel heel erg zuinig hoor. Maar goed, voor jou zijn we blij !!!!!! Veel geluk en geniet ervan !!!!!

Geplaatst

ik kom ook ff een update geven

zit nu op wd 8 na de terugplaatsing van onze eskimootjes

nog 'maar' 13 dagen te gaan tot de testdag....

vind mezelf verrassend kalm...dat was de vorige keer wel anders, toen gierden de zenuwen vanaf dag 1 door mn keel

zal ook wel komen door de afleiding die ik overal probeer te zoeken....

en Cin...proficiat!!!

Geplaatst
@appel dat wachten is ook echt verchrikkelijk!! Vond ik steeds het ergste! ik heb 29-7 de eerste echo. Op mijn test van maandag stond 1-2 weken zwanger en die van vandaag 2-3 weken, dus ik begin het steeds meer te geloven!!

@Martha wat vervelend met je darmen. ondanks alles wat we al door moeten maken, heb je ook nog hinder van de bijwerking, balen!! nog 1 weekje wachten, ik ga duimen!

@IVF vader, succes het is bijna zover en hopelijk heb je vandaag ook geen slechtnieuws sms gehad!

Cin

Cin mooie datum voor de 1e echo!! Ik mag dan ook!! Spannend he.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden