Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste mensen ik wil mezelf wel rood maken op de wachtbank.... maar ik ben er twee keer in 1 week vanaf gehalld , gefloept hoe dan ook. Dat zou dus een rode regel erbij zijn.

Ik sta nu op de wachtlijst voor een 2e icsi poging. Baal enorm en had veel moeite nog maar enigzins te denken dat het allemaal nog zin had. Maar vind het nu wel lekker om op de wachtlijst te staan ff bijtanken niet wetende wanneer de heerlijke medicamenten weer tot me mag nemen.

Wat een rode wachtbank deze maand.... ik vind voor jullie allemaal heel erg rot.

Voor de vaders en de dames vind ik het super dat ze groen hebben mogen worden..

gefeliciteerd en succes.

De mesne die nog moeten heel veel sterkte en succes.

Ik ga even verder met mijn kop in het zand methode..... tot snel.

liefs.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Madelief

Jammer dat je 1ste ICSI poging niet gelukt is. Het bankje is idd ontzettend rood tot nu toe en we duimen en hopen voor een GROENER bankje.

Dat je van het bankje afgekukeld bent, dat zal niet per opzet gebeurd zijn.

Het is mij ook wel eens overkomen, haha.

Misschien dat iemand een keer een ouder lijstje gekopieerd heeft, vandaar.

Nou meid, heel veel sterkte met deze teleurstelling en geniet even van de tijd zonder hormonen. Alvast heel veel succes met je 2de behandeling.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

Madelief82: Tp , testen 18 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Ik heb je erweer bij gezet madelief maar wanneer was je tp?

Geplaatst

Dames die rood geworden zijn, wat ontzettend balen voor jullie.

Wish en Marlijne heel veel succes morgen met testen.

Ik mag officieel maandag testen maar we gaan morgen ( WD10 ) de test doen.

We hebben er een goed gevoel over, ik hoop morgen hier te kunnen vertellen dat ik groen mag worden.

Geplaatst

Hoi Renata

Dat zou geweldig zijn voor je (jullie).

Mag ik je vragen hoe het komt dat je er een goed gevoel over hebt?

Misschien een rare vraag hoor, maar wij worden hier helemaal gek van de klachten die we krijgen na de TP en weten niet wat ervan te denken. Je eigen lichaam houdt je zo voor de gek.

Vandaar dus deze vraag, haha.

Zou mooi zijn als we er morgen 3 GROENE regels bij krijgen. :wav:

Groetjes

Daniella

Geplaatst

hoi Dianiella, tuurlijk mag je vragen waarom we een goed gevoel hebben, wat ik voel.

Ik heb een diep liggend gevoel in mn buik, hoger dan de schaamstreek lager dan de navel, kan het niet precies omschrijven, geen ongigevoel dat is het niet.

Een soort drukkend gevoel in mn liezen wat er voor zorgt dat ik steeds aan mn slipje trek omdat dat rottig zit, gevoelige borsten, met vlagen misselijk.

En ik ben al 2 keer zwanger geweest waarvan 1 mk, en in mn zwangerschap extreem last gehad van bekkeninstabilliteit en in mn zwangerschap van mn mk had ik daar ook al heel snel last van en nu heb ik dat alweer vanaf WD5 en vanaf zatedag begin ik steeds moeier te worden alsof iemand stieken slaappillen in mn drinken doet.

Verstandelijk ben ik heel bang dat ik niet zwanger ben, maar als ik naar het lichamelijke kijk heb ik toch wel hoop en een goed gevoel.

Hoop dat het een beetje duidelijk uitgelegd is.

Liefs Renata

Geplaatst

Dat is een hele duidelijke uitleg, haha. Ik weet ook dat iedereen andere klachten kan hebben bij een zwangerschap, of juist helemaal geen klachten. Maar ik was gewoon even heel nieuwsgierig, haha.

Ik hoop iig dat je gevoel je niet in de steek laat morgen.

Op naar een GROENE regel morgen en ik hou het hier in de gaten.

Heel veel succes gewenst.

:goodluck1:

Liefs

Daniella

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik dacht laat ik jullie nog even op de hoogte houden want ik heb nogal wat geklaagd hier. Ik hoop zaterdag op het bankje van september plaats te kunnen nemen want... ik heb vandaag een punctie gehad.

Erg spannend allemaal maar uiteindelijk toch de knoop doorgehakt om het door te laten gaan. En ik had 8 eitjes! Toch nog een goed score. Helaas wel een cyste aangeprikt of zoals zij denken een endometrioom. Zij denken dus dat ik endometriose heb. Dat was wel een domper maar we gaan er maar vanuit dat het meevalt. Helaas was de opbrengst bij mijn man zeer slecht dus wij kunnen alleen maar :notworthy: op een terugplaatsing en als we heeeel veel geluk hebben cryo's...

We wachten af..

Iedereen veel geluk en ik hoop op heel veel goed nieuws op dit bankje.

Geplaatst

Dank je wel, ben wel heeel zenuwachtig voor, stel je voor dat het niet zo is ben er wel heeel erg bang voor.

Ik lees dat jij vorige week TP heb gehad, hoe gaat het met jou???

Geplaatst

Even tussendoor als ik het volhoud dan test ik vrijdag. Morgen wacht ik even af. Dat was de ongi dag de vorige keer!!Wish mag eerst!!!

@renate: ook voor jou spannend, fijn dat je er zo n goed gevoel over hebt. Houd dat vast.En succes.

@ daniella: Wat rot joh al die klachten. Ik herken dat wel een beetje. Heen&weer geslingerd in gevoelens. Hoop dat je het hoe makkelijk ook klinkt soms even naast je neer kan leggen. succes meid!

pfff belt net een vriendin, ik heb een heeeeeeeeel licht mini streepje op de test. Eerst zag ik hm niet en even later wel. Zou het........

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH:fist: ben even heel egoïstisch, maar ik wilde nu eerst.

Wist ook niet dat ze bezig waren.

lfs,marlijn

Geplaatst

Hoi Boogie

Wat leuk om weer wat van je te horen.

Geweldig dat je vandaag je punctie gehad hebt en 8 eicellen nog maar liefst.

Wanneer krijg je te horen hoeveel er bevrucht zijn?

Ik lees dat jij IVF doet, maar als de opbrengst van je man zo slecht is zouden ze dan geen ICSI toepassen?

Ik wens je iig weer heel veel succes en ik blijf je volgen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Marlijnne

Dus jij probeert het nog een dagje uit te stellen. Vind het toch al knap dat je eerder thuis gaat testen. Ik doe dat iig niet meer.

Tja.......... vriendinnen die zwanger raken........ praat me er niet van.

Kan me voorstellen dat jij nu eens al eerste goed nieuws wilde brengen.

Maar wie weet vrijdag.......... ik duim voor je.

@Renata: Kan me heel goed voorstellen dat je het eng vindt. Daarom test ik dus absoluut niet eerder meer.

Maar misschien als ik er ook een goed gevoel over zou hebben, dan zou ik het misschien ook wel doen hoor.

Ik heb idd 13 augustus mijn TP gehad. Vind het echt weer ontzettend spannend. Ben eigenlijk op van de zenuwen met al die klachten die mijn lichaam afgeven. Wel merk ik dat ik nu minder klachten heb met de cryo TP dan met een normale behandeling. Krijg natuurlijk veel minder hormonen binnen nu. Dat vind ik dan wel fijn.

Voor de rest is het natuurlijk nog afwachten en dat is zo ontzettend zwaar.

Ook ben je je toch onbewust aan het voorbereiden op weer een teleurstelling.

Helaas zit er niets anders op dan te wachten tot 25 augustus.

Nogmaals heel veel succes morgen met het testen en ik hou het forum in de gaten.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Gisterenavond negatief getest.

Nog geen ongie te bekennen.

We houden nog een klein beetje hoop........

Geplaatst

Och Wish wat jammer!!!

Ik weet niet wanneer je je TP had, misschien ben je nog te vroeg?

bij mijn laatste zwangerschap had ik dag 15 negatief, dag 16 een licht streepje en dag 17 pas echt duidelijk.

Spannend renate, ik dacht dat je IVF deed omdat er TP in het lijstje staat, maar dat was de TP van de zaadcellen waarschijnlijk :bigwink:... ha ha.

gebruik je ook utrogestan? zo niet dan zijn je symtomen goed! gebruik je dat wel, dan zou ik iets voorzichtiger zijn.

Dat had ik ook de laatste keer met de IVF...., dat voelde zo zwanger.

IVF vader..., mooie HCG score voor deze prille zwangerschap...., zouden het er toch 2 zijn??

Boogie; top zoveel eicellen. Ik hoop dat er goede bevruchtingen komen!

Danielle meis, je hebt toch meer kans met 3 emmy's! ik weet wel dat het niets hoeft te zeggen, maar toch.

heb je dat lijstje nog gelezen op de weblog van IVF vader?

Marlijnne, ook spanned voor jou! ga je morgen testen als je vandaag zonder ongi door komt? gebruik jij ook die bollen?

Ik leef maar met iedereen mee, bij mij is het nu niet zo spannend.

Ik Heb mijn ei maandag gehad. Ik voelde het aan 2 kanten, dus ik vermoed dat misschien wel 2 eitjes zijn. Zou mooi zijn, heb ik iets meer kans!

liefs joske

Geplaatst

dames succes hier!!!! het is zoooo spannend , en wat je zegt Danielle, je lichaam kunt je zo voor de gek houden.

Renata, het klinkt goed zeg!! ik snap wel dat je nog voorzichtig bent, zelf denk ik dat ik het ook weer direct merk aan mijn lichaam als het raak is.....

Boogie, wat goed weer, een puncite en nu op naar de tp, veel succes!

alle wachtende, laatste loodjes...

liefs

Babeth

Geplaatst

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

Madelief82: Tp , testen 18 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: eisprong 16 augustus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Even aangepast, liefs joske

Geplaatst

@Wish, wat erg, maar je bent toch nog te vroeg met testen???? hoop dat ej 1 dezer dagen toch nog pos.test en mischien met ochtend urine... heb nog hoop.

@Joske, ik gebruik geen bollen of dergelijk, 2 dagen voor de IUI ( wel gestimuleerd door puregon ) pregnyl gespoten en verder geen hormonen meer.

Wij gaan vanmiddag testen, maar nu we op onze afgesproken dag zijn zou ik nog wel kunnen uitstellen, ben heeel erg zenuwachtig en bang voor een neg.test.

Maar ga wel tetsen als het neg. is dan weet ik dat ook maar.

Geplaatst

Goedemorgen,

@boogie: veel succes!

@wish: houd moed, ik duim voor je en hoop het zo. nog keer testen?

pfff daar wordt je ook gek van die onzekerheid. Maarja nog geen bloed....

De vorige keer was de 1e test zoooo licht streepje en werd pas na een tijdje zichtbaar. Je zag het bijna niet.

Ik krijg gebruik idd bollen.

lfs

Geplaatst

@Wish: en? Nu wel wat? Ik hoop het zo voor je!!

@Boogie: 8?! Mooie score. Balen dat je man niet goed scoorde, maar dan doen ze toch idd ICSI meteen??

@Marlijnne: de spanning stijgt, ik duim voor jullie!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden