Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zegt echt helemaal niks he!! Hoeveel dgn was je emmie? Op hun 6e/7e dag gaan ze hatchen en dan pas na 5-7 dagen innestelen en dan nog eens HCG maken...

mag ik vragen hoe dat dan met een cryo is? als ik me niet vergis, was ie 4 dgn op de dag van de 1e tp en hebben ze 'm dezelfde dag ingevroren. Bij de tp vertelden ze me dat ik de eerste 3 dagen niet mocht sporten..

Liefs

Geplaatst

Hoi allemaal,

De tranen rollen over m'n wangen. Kan echt niet stoppen met huilen......

Ben nu al bijna een uur aan het huilen.

Wat is toch de oorzaak dat de embryo('s) niet blijven zitten?????

De eerstvolgende afspraak bij de gyn zal hij eens echt goed naar mij moeten gaan luisteren dat ik zelf binnenste buiten gekeerd wil worden.

Hij zegt elke keer dat dit niet nodig is, dat er niks 'mis' is met mij.

Maar hoe kan hij dit nu weten n.a.v de echo's en bloedonderzoeken?

Wil nog een keer bloed laten prikken op heeeeel veeel dingen die de oorzaak 'kunnen' zijn.

Ow, ik zit er echt even helemaal door heen!

Geplaatst

Lieve Wish, ik heb al even gereageerd in het topic "wie start er in maart", maar ik wil je ook hier even laten weten dat ik het zo verschrikkelijk oneerlijk vind. En ik ben ook zo ontzettend boos op dit alles.

Huil goed uit meiske. Kl*tezooi!!!

Een hele dikke kus van mij!

Geplaatst

Och lieve Wish, wat een verdriet...

En inderdaad, dring maar eens aan op verder onderzoek. Ik herken dat gevoel zo goed!

Lieve meid, heel, heel veel sterkte en geef de moed niet op hoor!!

Geplaatst

Hoi Wish

Gvd. Ik heb er geen woorden voor meid. Vind het zo verschrikkelijk voor je.

Ik ben mezelf onbewust al een beetje mentaal aan het voorbereiden voor weer een teleurstelling volgende week, in hoeverre je je natuurlijk mentaal kan voorbereiden.

Het is zo oneerlijk allemaal. Hij is zo ontzettend welkom en toch blijft hij niet zitten.

Meid, ik begrijp je intense verdriet en ik wens je ontzettend veel sterkte met deze ongelooflijke grote teleurstelling.

Liefs

Daniella :aaaflowersmiley:

Geplaatst

Wish, het is ook heel oneerlijk meid. hoop dat jullie toch kunnen genieten van een vakantie, en laat je inderdaad maar binnenste buiten keren door de gyn...

meid heel veel sterkte met dit verdriet.

Geplaatst

oh wish wat een vreselijk rotnieuws. Heel veel sterkte! laat je van top tot teen onderzoeken en ga niet eerder weg!

Een hele dikke virtuele knuffel van mij:hugs2:

Geplaatst

Ahhh Wish, wat klote voor je.

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen behalve dat ik je heel veel sterkte wil wensen. Het is inderdaad niet eerlijk!

Aafke

Geplaatst

@wish: Het is zo oneerlijk....ik denk aan je lieve meid. Sterkte

(Ben je ongi geworden?)

Wordt er helemaal verdrietig van.......kl*te zooi

Geplaatst

@ Wish

Ik snap je maar al te goed , sterkte en ga maar eens goed op je strepen staan hoor.

Ik zou volgens de artsen ook allang zwanger moeten zijn want verder is alles in orde en toen ze gingen kijken zat er toch een poliep die ze op de echo niet konden zien, dus hou je poot stijf... en er zijn nog bloedtesten die je kunt laten doen he..

Suus

Geplaatst

Wish wat erg dat het niet gelukt is. Waarom blijven 2 toppers niet zitten en het is niet de eerste keer. Deze vraag ga ik morgen ook stellen aan onze arts.

Sterkte!

Geplaatst

Wish, ik heb met je meegelezen en meegeleefd.. Wil je echt een hart onder de riem steken want jeetje wat krijg jij/ jullie het voor je kiezen zeg! Ik heb er echt geen woorden voor. Wat ontzettend oneerlijk en k** is het toch!

Heel veel sterkte,

Liefs Jet

Geplaatst

@ Wish,

Wat ontzettend verdrietig zeg! Kan me heel goed voorstellen dat de moed je dan in de schoenen zakt. Heel veel sterkte en ik vind het heel goed van je dat je nu goed voor jezelf op gaat komen. Ik :worthy: voor een prachtig resultaat.

Geplaatst

Ivf vader,

Ik ben de laatste tijd niet meer zo vaak op het forum te vinden,

ik heb even een beetje afstand genomen.

Toch ben ik af en toe wel nieuwsgierig hoe het jullie allemaal vergaat.

En wat zag ik? EEN MOOIE GROENE REGEL!!!!!!!

Wat geweldig, van harte gefeliciteerd!!

Het is jullie gegunt, en nu maar op naar de echo's en geniet ervan!

Wish,

Ik las het verdrietige bericht van jou, ik vind het echt heel erg

voor jullie!

Ik wens jullie heel veel sterkte toe!

Liefs Hermien

Geplaatst

Pfff wordt zo verdrietig,maar ook ook ontzettend onzeker van die trieste berichten.

Morgenochtend ga ik testen, hoop niet dat het te vroeg is. Ik voel van alles,maar wat??

We zullen zien. Ik laat jullie het zeker nog even weten! Daarna ben ik heerlijk 4 dagen in limburg.......

Marlijn

Geplaatst

Wish ...... ik wens je veel sterkte !!!! Wat een teleurstelling toch weer ....

Ik weet niet of je schildklier al eens gecheckt is ? Toevallig kwam dat er bij mij laatst uit, notabene bij een controle bij de reumatoloog. Een tsh-waarde van rond de 4 vind een normale arts nog prima, maar volgens de schildklierstichting moet hij toch echt lager zijn, rond de 2,5 . Ook de T4, vrije T3, T3 en de antistoffen zijn toch echt belangrijk, ook al wordt dat in eerste instantie niet eens onderzocht. Nou, misschien heb je wat aan deze tip, wellicht alleen al om ook dit uit te kunnen sluiten ?

liefs en sterkte, hope hope

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden