Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

Madelief82: Tp , testen 18 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Lafinah: TP 12 augustus 2010, 1 emmie, testen 25 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pricsilla, super gefeliciteerd!!!

Daniella, hoop dat alles goed ontdooit en dat er weer 3 geplaatst kunnen worden.

Eind volgende maand worden ze terug geplaats als ik het goed lees.

Ff een maand rust, hoop dat je tegen die tijd weer goed opgeladen bent voor deze poging.

Liefs Renaat

Geplaatst

Hee priscilla! Gefeliciteerd!! Echt heel erg blij voor je!

Sonja, jij straks officiele bevesiging van het ziekenhuis: ook heel mooi!!

Hehe, eindelijk weer wat groens.... Hoop dat ik het bankje ook groen mag maken, ik ben de volgende in het rijtje..... spannend hoor.... Maar ik denk het eigenlijk niet.... Heb niet echt het idee dat ik zanger ben... Tja, we zullen zien. Ik ga zondag testen (geen zin om dat op maandagochtend te doen), dus ik moet nog twee daagjes wachten.

Groetjes!

Geplaatst

:bf_new::woohoo:

Sonja, nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap.

Nu wordt het spannend, is het er 1 of zijn het er 2.

Geniet ervan.

Priscilla: Fantastisch nieuws meid. Eindelijk weer wat GROEN op het lijstje, werdt wel tijd. Ik begrijp dat je nog voorzichtig bent na alles wat je meegemaakt hebt.

Ik hoop met heel mijn hart dat deze lekker de komende maanden bij je blijft.

Ivfsh: Spannend voor je. Over 2 daagjes testen.

Ik hoop dat het voor jou ook positief zal zijn, alhoewel jezelf denkt dat het niet gelukt is. Waarom denk je dat als ik vragen mag?

Ik duim voor je. :gekruiste vingers 3

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Renata

Ja, eind september ga ik weer van start. Dan krijg ik, als alles goed ontdooit natuurlijk, de TP rond half oktober.

Was ook op aanraden van de dokter om niet gelijk nu door te gaan.

Hoop dat we dan eens het geluk zullen hebben. Soms wordt je er zo moedeloos van.

Maar.......... we geven niet op.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Joske en Kriskras: Hoe is het met jullie?

Bianca: Had dat berichtje nog niet gelezen op het andere topic, haha.

Ik duim ook heel hard voor jou.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Hey, ik sta al op groen... maakt niet uit.... ik ben gewoon zwanger. Mag deze keer zelf bellen om 12.30 uur voor de hcg-uitslag. Maar dat zit wel snor, want de test was knalpositief.

Nu op naar de 1e echo... deze staat... 13 september :)

Kijk ik zoooo naar uit, ben zoooo benieuwd!!

Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Hopelijk wordt het bankje vanaf nu nóg groener.

Liefs Sonja

Geplaatst

Hi Daniella,

Nou, ik ben eigenlijk hard op zoek naar hints dat ik zwanger kan zijn, en ik kan ze nog niet vinden, haha.... Vorige keer toen ik zwanger was, merkte ik het met name aan mijn borsten: steviger en duidelijk donkerdere aders.

Nu voel ik mijn borsten wel wat, maar ik denk dat dat door de bollen komt. Ook af en toe wat 'pijn' bij mijn baarmoeder, maar ben eigenlijk bang dat dat de menstruatie is die tegengehouden wordt door weer die stomme bollen :-)

Tja, ik weet het dus eigenlijk niet. Misschien is het wel zelfbescherming dat ik denk dat ik niet zwanger ben. Als ik niet zwanger ben, dan heb ik zondag in elk geval een dikke dikke baaldag met een goede fles wijn!

Groetjes!

Geplaatst

Woooowwww, net gebeld, mijn hcg is 1003 !!!!! En dat op wachtdag 14!!!

Ik mag donderdag al komen voor een echo ipv 13 september, om te kijken of het op de goede plek zit :)

Maar so far... helemaal happy weer !!!

Liefs

Geplaatst

Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties.. is wel leuk! ik heb het namelijk alleen mijn moeder nog verteld (en stiekem 2 goede vriendinnen) want heb besloten het sowieso tot zondag.. aangezien ik een blog van de gebeurtenissen voor mijn vrienden en fam bij hou.. het stil te houden.. wil het toch tot zondag eerst zeker weten..Dus daarom zijn de felicitaties hier extra leuk haha..

@ Raba.. Ik had best wel een dikke streep.. maar wel lichter als de ander!

of ik bloed moet prikken dat weet ik eigenlijk niet.. ik moet de kliniek nog bellen hoe of wat.. ga ik zo maar doen..

@ ivfsh.. hey meis.. nog 2 daagjes wachten.. spannend hoor! hoop ook voor jou een mooie positieve test! want groen kunnen we best nog wel gebruiken ;-)

@ Sonja.. woooooow dat is een hoge waarde zeg!! toch een tweeling dan misschien!! Super man dat je donderdag al een echo hebt!! ben benieuwd!!

@ Danielle... Succes in sept/okt met je volgende poging! ik hoop ook dan voor jou een groene regel!! tis je gegunt!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Hoi Sonja,

ik had je groen gemaakt, sorry als ik te snel was, maar ik lees net dat je hcg super is.

Nogmaals gefeliciteerd.

Geplaatst

WOAW Priscilla,wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid!!!!!Ik ben heel blij voor jullie!!!!!! Ik wens je een hele mooie zwangerschap!!!

Liefs, Violeta

Geplaatst

Oh heerlijke positieve berichten!! Sonja en Prisilla gefeliciteerd!!! en wat een super waarde......

Hopelijk komt er nog meer groen bij. Ik heb me zelf niet tussen het lijstje gezet. Mag officieel zondag testen, maar ik ga morgen. Hopelijk kan ik morgen dus posititief berichtje plaatsen :)

Voor iedereen die nog moet testen: SUCCES!!

Geplaatst

Hoi Lianne

Wat ontzettend spannend meid.

Heb je er zelf een goed gevoel over?

Ik zal voor je duimen en hoop morgen op een positieve test.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Jeetje Sonja, wat een hoog hcg ;-) Ik ben heel benieuwd wat je donderdag te zien krijgt! Go Girl!!!

De meiden die nog mogen testen, heel veel succes, uiteraard de meiden dir inmiddels negatief hebben getest, heel veel sterkte!

Guusje

Geplaatst

Ziet er goed uit Sonja!! Ben benieuwd hoeveel het er zijn...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden