Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Waaaaaat een nieuws hier zeg!!!!

Allereerst IVFSH, alvast een voorzichtige felicitatie van mij :) Ik snap je ongerustheid, maar wat Meiske ook zegt, 150 is een mooie waarde hoor!

Hopelijk is hij woensdag mooi gestegen, zodat je geruster bent!!! Maar voor nu, ziet het er goed uit!!

Lianne, jij natuurlijk ook gefeliciteerd :)

Liefs Sonja

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee babeth,

Dank voor het lijstje! Dit ziet er idd goed uit!

Ik ga lekker slapen nu:-)

Ik zal woensdag laten weten wat de stijging is!

Geplaatst

Hoi hoi,

Bedankt allemaal voor de lieve felicitaties!!!! Ben nog helemaal op een roze wolkje, haha. Heb vanmorgen de uitslag doorgebeld, 23 september hebben we onze eerste echo. Ben reuze benieuwd......

IVFSH, spannend hoor!!! Ook van mij alvast een voorzichtige felicitatie:) Je krijgt vast een goede uitslag!

Iedereen die nog gaat testen komende dagen: Heel veel succes!!!!:wav:

Liefs Lianne

Geplaatst

Hoi Ivfsh

De teleurstelling is inmiddels wel weer verwerkt. Dwz afgezien van de vragen die steeds in je hoofd blijven rondspoken.

Gaan er toch weer met goede moed eind volgende maand tegenaan en hopelijk dat het geluk dan ook eens mijn pad kruist. Ik ga dan wel proberen om me niet teveel ermee bezig te houden, alhoewel dat natuurlijk makkelijker gezegd is dan gedaan.

Ik ben na de TP echt heel gestrest en dat is natuurlijk ook niet bevordelijk.

Maar we zien wel weer hoe het dan gaat lopen. Nu iig even een maandje rust.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Iedereen die groen is JOEPIE!!!!!!! Ik wens jullie een goede en fijne zwangerschap toe! Probeer ervan te genieten!

Voor de aankomende testers, succes, ik duim voor jullie!

Zo te zien heeft IVF vader niet gereageert vandaag. Ook op zijn site staat niets nieuws, jammer want ik ben best nieuwschierig hoeveel beebs het er gaan worden.

Lottepot

Geplaatst

Hoi Joske en Kriskras

Morgen mogen jullie testen. Ben heel benieuwd.

Heel veel succes en ik duim voor jullie.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

HOi allemaal!!

De laatste dag van deze maand, de laatste dag van dit wachtbankje. En gelukkig ondanks dat het een rode maand was, toch een vrij groene afsluiting.

Wij hebben gisteren de echo gehad. Op 5w6. Eerst gewoon een buikecho en het was zelfs voor Jeroen direct te zien dat het een tweeling is! Bij de vaginale echo had er eentje zelfs al hartactie!

Ondanks onze blijdschap, zijn we nu vooral in shock. Je weet het van te voren dat het kan, je denkt er aan, je bespreekt het. Maar nu het echt zo is, slaat de angst ons om het hart. Hoe gaan we dit doen? Kunnen we dit wel? Duizenden vragen. Paniek en blijdschap vechten om een plekje.

Hoe hebben de anderen die er 2 verwachten dit ervaren?

Geplaatst

@Ik kom even "inbreken"

@Jeroen? De verwachting was bijna al dat jullie zwanger zouden zijn van een tweeling, Cindy testte ook wel heel vroeg positief.

Toen wij voor de eerste echo naar het zh gingen had ik al het gevoel dat het er twee waren, de "schok" viel dus mee.

Ongelooflijk, onze laatste behandeling en dan zwanger van een tweeling! Geweldig!

Nu het besef wat er allemaal gebeuren moet, bij ons puur praktische zaken. Van woning ruilen met mijn ouders, een paar wanden zetten en zien dat we aan een goede kinderwagen komen waar drie! kindjes in kunnen (Bo is nog maar 14 maanden als de tweeling komt).

Eigenlijk is het enige waar ik mij druk om maak of mijn lijf het allemaal goed aan kan. Ik heb diabetes type 1 en dat maakt het toch allemaal iets zwaarder.

Ik heb 4 indicaties om in het zh te moeten bevallen, zwanger door ICSI, tweeling, trombosebeen gehad en mijn diabetes. Dat is niet misselijk zei de arts. Ze vertelde mij ook dat ik met 28 weken absoluut niet meer mag werken. Dat is wel beroerd als je een eigen bedrijf hebt.

Mijn moeder gaat mij in het begin helpen met de opvang. Mocht het teveel worden dan gaan wij denk ik iemand in huis nemen. Wij wonen naast mijn bedrijf en ik heb dan zo nog contact met mijn kinderen. Er zit een geweldig kdv hier in de straat maar dan zie ik ze de hele dag niet. Het kan ook zijn dat het met drie kinderen goedkoper is om iemand in huis te nemen. Maar dat zal mijn accountant moeten uitrekenen.

Hoe gaan jullie de opvang regelen? Al iets bedacht?

Succes met alles op een rijtje zetten, en je zult zien zodra je de praktische zaken goed voor elkaar hebt dan kun je alleen nog maar blij zijn.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

IVFvader

van harte gefliciteerd!!!! de kans was aanwezig maar ik weet dat jij het ook best beangstigend vond, ook vanwege eventuele complicaties. Niet vanuit gaan uiteraard!!!!

Wij hadden er totaal niet op gerekend,ook in shock maar voelde wel hoe bijzonder het was. Ik moet zeggen dat ik me totaal niet druk maakte om praktische zaken, maar we hebben de ruimte dus dat scheelt wellciht. Er is een tweelingentopics, daar hebben ze veel praktische tips.

Ik had zoeits van, we zullen een jaar of 3 4 tropenjaren hebben en daarna zal het wel minder worden omdat ze dan al veel zelfstandiger zijn....

Druk maken heeft ook niet veel zin, je verandert niets aan de situatie.

Vind het geweldig voor jullei dat het gelukt is, zo´n bijzondere situatie en dan nog met cryootjes!!!

Geniet, samen met je partner en Cindy van deze mooie en bijzondere tijd!

liefs

Babeth

Geplaatst

he...onze poging is over en sluiten...ben vanochtend out of the blue ongesteld geworden...niks geen aankondiging, geen zeurderige rugpijn...niks van dat alles...pats boem paf...het was er vanochtend toen ik ging plassen...

ik weet dus ook niet eens of we cryo's hebben, maar met ons geluk zal dat wel niet het geval zijn en is poging 2 net zo snel al poging 1 over en voorbij...en daar laat je dan vanalles voor...je valt af, je leeft zo gezond mogelijk, je sport regelmatig, je laat de alcohol staan, je doet rustig aan en weet ik het wat allemaal nog meer dat ik gedaan heb...en waarvoor???? voor noppes...wat een geweldig lichaam heb ik toch...NOT....

Mijn vriend wilde al dan meteen verder gaan om het op de natuurlijke manier te proberen, aangezien er nu bij het AZM een wachtlijst is (voor herhalers en voor nieuwelingen), dus je kunt pas in 2011 weer opnieuw een poging beginnen...pff...dan ben ik alweer 37...en poging 3 zal wel net zo gaan als poging 1 en 2...waarom zou ik het überhaupt nog proberen??? geloof dat ik maar een afspraak ga maken om onder begeleiding de volgende poging in te gaan...

ivfvader...proficiat met de tweelingzwangerschap...dat het een shock was, kan ik me wel iets bij voorstellen, maar ik denk dat het bij jullie wel goed komt!!! succes ermee!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

hallo allemaal

Hier helaas negatief getest, baal wel een beetje.

ik had het zo gehoopt.

ivfvader, ik weet jullie schriken misschien wel van 2, maar het is wel beter als niets toch??

liefs joske

Geplaatst

@ ivf-vader Gefeliciteerd met de tweeling.. ontzettend leuk.. kan me wel voorstellen dat je nog ff schrikt dat het er 2 zijn..maar dat gaat vast en cker helemaal goed komen!

@ Nico.. OOh meis wat erg voor je! Ik weet niet goed wat te zeggen.. Ik kan me je reactie heel goed voorstellen.. ik wens je heel veel sterkte de aankomende tijd. En duim voor je dat je wel cryo's hebt en dat daar jou gouden ei tussen zit! Heel veel sterkte meis!

@ Joske.. Ook jij heel veel sterkte gewenst! Ik snap dat je baalt. ook in de toekomst heel veel succes gewent van mijn kant.. Ik gun het jullie allemaal zo!!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Jee, voordat ik zelf wat ga schrijven, eerst even gelezen.... wat gebeurt er toch veel!

@ IVf vader... poeh, kan me voorstellen dat jullie daar van schrikken. Erg veel succes en ga toch maar vast genieten.. hihi!

@ Nico74. Wat k*t zeg! Wat vreselijk om mee te maken. Je hele verhaal is begrijpelijk hoor. Ik hoop dat je op enig moment toch met volle moed naar de 3e poging kunt kijken. Sterkte!

@ Joske. Ook al zo'n vervelend bericht. Ook jou wens ik veel sterkte met het verwerken van dit slechte nieuws.

Ik heb vanmorgen getest, en het was gelukkig positief (voelde ook al zo). Heel erg blij natuurlijk. :) De huisarts gebeld om een bloedtest aan te vragen (wil weten hoe hoog het hcg is), maar de assistente wist niet hoe dat in zijn werk ging. De huisarts belt mij vanmiddag op. We zullen het zien!

Groeten Jolieneke

Geplaatst

Hoi IVF vader,

Ik volg jullie al een tijdje en ik vin het echt heel gaaf voor jullie.

Eigenlijk ben ik stikjaloers(haha)

Genieter maar van, meteen 2 dus geen toestanden om ooit een evt. tweede te krijgen.

Gr Esther

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

Madelief82: Tp , testen 18 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Lafinah: TP 12 augustus 2010, 1 emmie, testen 25 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Geplaatst

Heb er even het lijstje bijgehaald verder nog niets aangepast ik loop een beetje achter met lezen.

Zag snel een paar nare berichten van Joske en Nico, gewoon kl*te natuurlijk.

De aanstaande pappa's zullen niet snel ruzie krijgen over wie vanavond de baby mag vasthouden want jullie krijgen er beide een, gefeliciteerd.

IVFSH het gaat de goede kant uit gelukkig toch nog een groene regel erbij.

Kriskras veel succes!

Geplaatst

@Ivf-vaders; Een tweeling super joh.. Hartelijk gefeliciteerd..

@Nico74; Veel sterkte meid. Moeten jullie echt zo lang wachten om een volgend poging te beginnen..

@Jolieneke; Ook geleliciteerd. de afsluiting van de maand augustus is toch groener geworden...

Groetjes

Geplaatst

Sven,

Gefeliciteerd zeg! Een tweeling, dat is toch geweldig!

Het lijkt mij in ieder geval wel fantastisch, maar ik kan me ook voorstellen dat het ook wel wat beangstigend is.

Het gaat vast goedkomen!

Geplaatst

Nico, wat rot dat deze poging niet gelukt is. Hopelijk hebben jullie cryo's, wanneer krijg je dat te horen. Baal en verwerk eerst deze teleurstelling voordat je over poging drie na gaat denken. Het is zo oneerlijk!

Joske, ook al een domper. Bah bah bah. Sterkte!

Jolienke, gefeliciteerd.

Ivfsh, was benieuwd of je vandaag nog een keer hcg laat prikken.

Geplaatst

ivfvader: fantastisch..........geniet ervan

jolieneke: jij ook van harte

ivfsh: hoe staat het met jou? we duimen ons suf dat het hartstikke goed zit

Nico: wat balen zeg dat het niet gelukt is, ik ben na de 2e poging vanuit het azm overgestapt naar dusseldorf, heel anders. Morgen heb ik een TP dus als je meer wilt weten dan hoor ik het wel

Gast estrhalita
Geplaatst

Sven wat een super nieuws zeg. Zal wel even wennen zijn het idee van een 2-ling maar gefeliciteerd

Geplaatst

Joske@veel sterkte meid

Nico@begrijp je frustratie goed. Kan je niet naar een ander ziekenhuis waar je misschien eerder aan de beurt bent. Veel sterkte.

Jolienke@ hoera weer groen erbij gefeliciteerd.

Ivfvader@gefeliciteerd net wat Sylvie zegt nooit ruzie wie de baby vast kan houden. Begrijp dat jullie hier van geschrokken zijn. Maar het gaat jullie lukken.

Nog 2 nachtjes slapen en dan weten we hoe verder. Hopelijk houd die buikpijn nou eens op. Vandaag bellen voor de uitslag of ik een bacteriele blaasontsteking heb en anders donderdag maar in het radboud vragen. Of dit normaal is.

Geplaatst

Ja ik hoop snel ongi te worden ik denk over 2 weken en dan mogen we als het goed is weer beginnen.

We hebben gelukkig nog een cryo geen idee hoe dat weer gaat. Zoveel verschillende verhalen donderdag kunnen we vragen stellen gelukkig.

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

Madelief82: Tp , testen 18 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Lafinah: TP 12 augustus 2010, 1 emmie, testen 25 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Hoi allemaal, ik maak mezelf maar vast rood, heb gisteren wat bloedverlies gehad, da's meestal een voorbode van menstruatie.

Ben er dit keer erg verdrietig over. Heb even een K dag.. maar dat begrijpen jullie alllemaal wel.. Ik mag al geenkindje krijgen van mijn eigen vriend.. en dan lukt het ook nog net eens met donorzaad.. hoeveel kan een mens hebben?!! Daarbij haat ik mijn lichaam echt, het was altijd al een slechte relatie die ik met mijn lichaam had, maar dit maakt het er zeker niet beter op!

Bah.. ik baal van alles..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden