Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bedankt voor jullie reactie, maak me nog steeds zorgen hoor.

ben er sjaggie van.

Wil iemand mij op het bankje zetten, ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet doen.

gr esther

Geplaatst

Hallo allemaal,

Voor de nieuwkomers van harte welkom en op naar die vette

dikke groene regels, ha ha!

Janine,

Ik lees dat je toch wel doorgaat met de bolletjes tot maandag,

wijs besluit je weet nooit.

Wonderen bestaan!!

En die 2 dagen doen het hem toch ook niet meer, wel kan ik je

frustratie begrijpen als het dan toch negatief is of moet zijn dan

moeten die duiveltjes maar doorbreken!

Sterkte met dit verschrikkelijke wachten!!

Sylvie,

Kan net als bianca zegt, ook positief zijn!

Dus houd goede moed!

Madelief,

Een cryo? Spannend!!

Daar ben ik zwanger van geworden in 2007 en we hebben een

geweldige dochter.

Veel succes dinsdag!

Ivf-vader,

Ja, vroeg testen voor mij nooit meer!

De vorige keer met wd 9 getest en wel positief, en dit vele

keren herhaald en steeds positief.

Op wd 14 kreeg ik een hele lichte bloeding en volgens het zh

nog niets aan de hand, maar ik kreeg zelf een minder gevoel

en heb er toen nog maar weer een test tegen aan gegooit en

die was duidelijk negatief.

Dus voor mij nooit meer eerder testen!!

En stres kunnen we nu zeker niet gebruiken, maar o wat is dat

moeilijk he'!

Succes!!!!!

Met mij gaat het eigenlijk prima, ben erg rustig maar dat komt

misschien omdat ik denk dat het deze keer toch niet gaat lukken

en mocht de test positief zijn dan, ja dan ben ik natuurlijk heel gelukkig!

Ik zit vandaag op wd 3, dus nog pril we moeten nog even........

Hermien

Geplaatst

Wilde het lijstje kopieren maar heb geen idee hoe ik dit moet doen....

Heb vanmorgen op wd 11 en 14 dagen na de punctie getest en was negatief. Had ook nog niks verwacht maar toch ff tjekken. Ben gisteren gestopt met de bolletjes en nu heb ik de hele dag menstruatiepijn gehad. Ook heb ik bruine afscheiding gehad,dat heb ik anders nooit!

Nou ja afwachten maar,4 aug is de testdatum. Ik test overmorgen weer een keertje. Kan toch niet afwachten....

@ Myrthe: Is het nu definitief? Ik zag je naam rood zijn in het lijstje. Hoe gaat het nu met je?

@ Janine: Ik zou ook gewoon doorgaan met de bollen,kan nooit kwaad toch?

@ Terry: Succes vanavond met zoeken naar de testen :whistling_girl:

Geplaatst

kwisjuh,

Zegt nog helemaal niets hoor, misschien is je hcg nog niet hoog

genoeg.

En wat betreft je bruine afscheiding, hoeft ook nog niets te betekenen.

Dus nog even hoop en moed houden, hoe moeilijk ook!

Sterkte!!

Geplaatst

Wanneer had je de tp en wanneer mag je testen?

Bedankt voor jullie reactie, maak me nog steeds zorgen hoor.

ben er sjaggie van.

Wil iemand mij op het bankje zetten, ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet doen.

gr esther

Geplaatst

Hoi hermien,

ik had 23 juli de terugplaatsing van 1 embryo en mag 4 augustus voor de eerste test en als deze positief is 6 augustus voor de tweede test.

gr Esther

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli, 1 emmy, testen 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's (als ze goed ontdooien), testen: 12 aug 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Hoi Esther, ik heb je er tussen gezet.

Geplaatst

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Geplaatst

Aha, jij was ook bezig. Ik denk ben nog even actief op de zaterdagavond, geen dubbele namen nu.

Nee, alles ok!

Geplaatst

@ Daniella, Als ik mag testen heb jij de TP, dus dan kun jij mn plekje mooi innemen hier op het wachtbankje..

@ Esther73, niet om je valse hoop te geven, maar buiten dat het stress kan zijn, kan het natuurlijk ook een innesteling zijn??? Succes met wachten.. Zoals je ziet word er goed om je gedacht, je werd al door 2 lotgenoten op het wachtbankje gezet.

@ Therrybrouwer, onder het matras, tussen de onderbroeken, in de koelkast (zou dat kwaad kunnen?), achter de bank, in de suikerpot.. succes met zoeken haha

@ Hermien, je mag een dag eerder testen dan mij. Of ga je stiekum ook

eersder testen? Ik vind dat wel verleidelijk.

@ Janine, in het ziekenhuis waar wij de IVF doen zeggen ze: NOOIT stoppen met de bolletjes, ookal word je ongesteld. PAs stoppen bij een negatieve test op de testdatum. Succes!!

@ Sylvie, hoe gaat het nu? Je moet nog een week wachten he???

@ Kwisjuh, jij kunt toch pas woensdag testen? Wie weet meid... Zoals je leest zijn er zelfs meiden die na de testdatum nog positief testen.

Ik word niet ongesteld omdat ik een cry TP heb gehad en Progynova (pilletjes) en utrogestan (bolletjes) gebruik. Daardoor word ik niet ongesteld. Wel relaxed vind ik zelf, hoef ik niet zo zenuwachtig te zijn elke keer als ik naar het toilet ga. Maar deste spannend is natuurlijk de testdatum...

Maar tot nu toe gaat het ons goed af. We zijn lekker relaxed. Zo'n cryp TP bevalt me wel. Mocht het niet goed gaan, dan stoppen met hormonen, dan ongesteld worden en dan meteen de volgende cyclus de TP van onze laatste Cryo (als deze goed ontdooit). En anders maar weer een verse poging... (maar dat hopen we natuurlijk niet!!!!

Wat een verhaal zeg :oops:

:blowkisses: Tess

Geplaatst

Hoi, ik zit nu op wd8, gisteren erg ziek geweest, veel maagpijn en overgeven, denk buikgriepje...als dat maar geen kwaad kan... :-(

Vandaag alleen nog maagpijn gehad maar verder niets.

Nog een weekje en dan mag ik eindelijk testen.. duurt lang hè..

Geplaatst

Hee Kriskras, ik had jou helemaal gemist. Hoe gaat ie verder? Buikgriep kan toch geen kwaad? En misselijk...:rolleyes2: doet me ook aan een hele gezonde ziekte denken...

Ik denk dat het het aller belangrijkste is dat je je goed voelt. De eerste 2 keer na de TP was ik ook bang om bijvoorbeeld te hardlopen. Maar de gyn zegt dat er meer in je lichaam gebeurt bij hoesten/proesten dan bij hardlopen. En ik voel me er lekker bij, en dat is het beste denk ik!

Beterschap meid!

Geplaatst

Hoi Kriskras het is idd afgelopen bij ons deze keer. Ik werd afgelopen woensdag ongesteld en dat zette donderdag door. In overleg met ziekenhuis mocht ik stoppen met de bolletjes en hoefde ik niet meer te testen. Het is een echte menstruatie, dus zwanger zijn we helaas niet. We gaan wel weer verder voor de derde keer. Hopen op een wonder!!! Jij nog succes even, hopen dat jouw bruinverlies geen voorbode is van een menstruatie, was bij mij wel zo.

Geplaatst

Hoi,

Bedankt dat jullie me op het wachtbankje hebben gezet.

Buikpijn is vandaag heviger dab gisteren.

Voel me rot, ben bang maar hoop op een wonder.

Vorige keer werd ik dwars door de bolletjes heen ongesteld, we wachten maar af.

Gr Esther

Geplaatst

Hoi allemaal,

bij mij zijn de ongi krampen weer weg. Ondanks dat ik onrustig ben kan ik er wel beter mee omgaan. Gisteravond dacht ik dat het echt voorbij was. Had ook nog een lekkere wijn staan en die daar heb ik wat van genomen. Het veranderd de uitslag toch niet en ik was even ontspannen, heerlijk.

Esther wat kan ons lichaam verschillende singnalen afgeven, krampen kunnen ook op een zw duiden, had ik ook toen ik zw was. Aan de andere kant weten we natuurlijk echt wel wat ongi krampen zijn en herkennen we ze ook.

Ik hoop wel als het niet lukt dat ik dan snel ongi wordt, dan heb ik zekerheid.

Geplaatst
Hoi, ik zit nu op wd8, gisteren erg ziek geweest, veel maagpijn en overgeven, denk buikgriepje...als dat maar geen kwaad kan... :-(

Vandaag alleen nog maagpijn gehad maar verder niets.

Nog een weekje en dan mag ik eindelijk testen.. duurt lang hè..

Dit had ik ook. De volgende ochtend een test gedaan en die was hartstikke positief! Ik wil je geen valse hoop geven maar je weet het nooit.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hoi Tess,

jij heb ook een cryo tp op 28 juli gedaan en mag 12 aug. testen.

Ik heb op 26 juli tp gehad en mag 7 aug, 12 dagen later al testen.

Wat een groot verschil?

Geplaatst

Hey vanessa, heb jij dat ook gehad?? Maar..je krijgt toch geen maagpijn van zwangerschap? :dontknow: Vandaag hoop ik dat het over is. Ik ga ondanks jouw berichtje toch niet testen maar wacht netjes tot ik over tijd ben...wil nu niet al een teleurstelling te verwerken krijgen. Maar ergens geeft het wel een goed gevoel dat het dus toch nog zou kunnen!

Groetjes KrisKras

Geplaatst
Hoi,

Heb net ook een beetje bruin/roze afscheiding gehad .

Voel me echt heel rot.

Gr Esther

He gatverdamme Esther, wat een rotnieuws.. sterkte meis...

Geplaatst

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Geplaatst

Hoi Kriskras, je kan wel degelijk maagpijn krijgen van je zw, ik had daar ook veel last van.

Wat vervelend Esther dat je gekleurde afscheiding hebt. Het zou natuurlijk altijd nog innestelingsbloed kunnen zijn maar jij kan jou lichaam het beste. Ik hoop voor je dat het nog niet voorbij is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden