Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen meiden, bij ons is het ook voorbij. Vanmorgen temperatuur gemeten en die was fors lager dan gisteren. Verder voel ik niets meer in mijn (.)(.) en de bruine afscheiding is meer geworden. Er zit nu ook wat roze bij en t is niet alleen meer bij het afvegen. T klinkt misschien stom maar ik heb er vrede mee,t heeft deze poging niet zo mogen zijn en ik ga mezelf niet voor t lapje houden met valse hoop. We hebben nog twee cryo's en ik hoop dat we die in september terug kunnen krijgen. Dan zit er nog één cyclus tussen. Heb eigenlijk geen idee wat normaal is.

@Esther: Ik snap dat je je rot voelt meis,denk je echt dat het voorbij is? Als jij hoop hebt dan duim ik voor je meid!

@Kriskras: Owjee nog een buikgriep erbij ook! Je kent je eigen lichaam t beste dus neem aan dat t niet te verwarren was met zwangerschaps kwaaltjes? Beterschap!

@ Sylvie: Groot gelijk meis,als een wijntje je helpt ontspannen waarom niet. Ik ben daar heel nuchter in! Heb wel nog hoop voor je gezien het bericht voor vanessa....!

Wil iemand mijn naam rood maken??

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Ik heb je rood gemaakt met pijn in mijn hart.......

Geplaatst

Kwisjuh als ik jou was zou ik nog wel testen, je ongi is nog niet doorgezet maar wat het zkh wil weten is of er misschien toch wat hcg is aangemaakt. Dan is het helaas niet blijven zitten maar dan kan hoop geven voor een volgende poging dat het wel kan. Wij moeten ook altijd testen ongeacht bloed.

Geplaatst

ow lieve dames

wat is het hier weer vreselijk, die onzekerheid!!!

dames die deze keer niet zwanger zijn geraakt, heel veel sterkte!!! en iedereen op het wachtbankje, ontzettend veel succes!! het ik gewoon killing!

enorme krampen tijdens de zwangerdschap kan ook hoor, op dag 11 na de tp kreeg ik ´s avonds enorme krampen onderin mijn buik, was er van overtuigd dat ik zou gaan menstrueren, vanaf die avond ging ik iedere keer met nóg meer lood in mijn schoenen naar het toilet, de hele dag erna ook niets....op dag 13 hield ik het niet meer en had toen positief getest.

Houd moed dames!!

liefs

Babeth

Geplaatst

hallo dames

kwisjuh>balen meid..veel sterkte maar zou nog wel even een testje doen voor de zekerheid als je menstruatie nog niet echt is door gebroken

esther>hoe is het met jouw

andere dames veel sterkte nog in deze wachtweken

ik heb vandaag de officiele test dag...maar morgen de bloedtest..doen ze niet op zondag...heb al een aantal dagen negatief getest,en ik dacht vanmorgen ik test niet weer...ik maak me nog niet rood,eerst morgen afwachten....ben nog niet ongesteld...zal w.s toch door die bolletjes komen...maar als het er echt uit wil,gaat het er toch ook wel door heen??? zou je zeggen,want dat lees ik toch bij de meeste mensen hier op forum...gelukkig gebben wij ook nog cryos...moet je dan eerst een maand rust,hoe gaat zoiets

liefs janine

Geplaatst

@ Sylvie, volgens mij is het bij elk ziekenhuis weer anders (wanneer je kunt testen). Hangt denk ik ook af van welke dag na bevruchting je de TP hebt...??? Maar goed, ik hou je in de gaten.

@ Janine, na de verse poging moest ik eerst een maand rust voor ik de cryo tp kreeg. Maar dat zal bij elk ziekenhuis ook wel wer anders zijn. Succes en sterkte!!!

Wij gaan ff lekker op vakantie! Als we terug komen hoeven we nog "maar" een week te wachten..

Veel sterkte voor iedereen!!!

Liefs Tess

Geplaatst

Hoi,

Ik heb 2 paracetamolletjes genomen en mijn buikpijn is redelijk gezakt.

Bij afvegen bruin spoor maar zet nog niet door.

Voel me onzeker.

gr esther

Geplaatst

Fijne vakantie Tess, lekker afleiding tijdens de ww.

Esther helaas kan niemand die onzekerheid voor je wegnemen. Het enige wat ik kan zeggen weet dat je niet alleen bent. Ben ook onzeker door alle krampen, kan niets anders doen dan afwachten.

Geplaatst

Hallo Janine

wat balen meid!!! ik heb helaas geen bemoedigende ervating voor je.

2x ben ik door de bolltjes heen ongesteld geworden en laatst wist ik al wel dat ik niet zwanger wasmaar kwam mijn ongi niet door. Op de officiele dag een bloedtest, ik mocht stoppen met de bolletjes en de dag erna werd ik ongesteld.

Wij gaan in september als het goed is met onze 2 cryootjes aan de slag.

de meeste ziekenhuizen laten er 1 cyclus tussenzitten maar ik heb ook een cryo tp direct aansluitend gehad. Het ziekenhuis zal je kunnen vertellen of het zonder hormonen is (geheele in eigen cyclus) of met ondersteuning, het is niet bij iedereen hetzelfde.

alvast veel succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo Janine

wat balen meid!!! ik heb helaas geen bemoedigende ervating voor je.

2x ben ik door de bolltjes heen ongesteld geworden en laatst wist ik al wel dat ik niet zwanger wasmaar kwam mijn ongi niet door. Op de officiele dag een bloedtest, ik mocht stoppen met de bolletjes en de dag erna werd ik ongesteld.

Wij gaan in september als het goed is met onze 2 cryootjes aan de slag.

de meeste ziekenhuizen laten er 1 cyclus tussenzitten maar ik heb ook een cryo tp direct aansluitend gehad. Het ziekenhuis zal je kunnen vertellen of het zonder hormonen is (geheele in eigen cyclus) of met ondersteuning, het is niet bij iedereen hetzelfde.

alvast veel succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Esther,

ik kom je nog meer steunen want hier ook opeens bloed met veel krampen.

Als het dan toch doorzet liever nu dan nog 1 week hoop. Voel me er tot op heden nog prima onder. Ben nog steeds blij met de cryo tp en dat we een kans gehad hebben.

Geplaatst

Hoi sylvie,

Zet bij mij niet door wel veel buikpijn.

Ik had ook maar 1 bevrucht eitje dus niets in de vriezer.

Alles is niet van een leie dakkie gegaan en vind het vresselijk dat ik straks alles weer moet doorstaan.

Al hou ik nog een beetje hoop op deze poging.

Woensdag bloedprikken en hopen dat de ongie niet doorzet.

Sterkte met jouw gevoelens.

gr Esther

Geplaatst

Wat wordt het ons toch moeilijk gemaakt. Ik hoop dat het niet doorzet bij je en dat je goed nieuws krijgt. Ik zie ook weer op tegen alle hormonen, hier ook al 2x niet alles soepel verlopen. Tuurlijk heb ik ook nog wat hoop maar ik weet ook wat ik voel.

Jij ook veel sterke, laat je niet gek maken.

Geplaatst

Bah, bah, bah!!!

Wat een onzekerheid en zenuwen moeten we toch doorstaan.

Heel veel sterkte en kracht om het te gaan verwerken voor diegene waarbij het niet is gelukt.

Alle andere van het wachtbankje, heel veel toi, toi, toi!!!

Geplaatst

hallo meiske 74

had je toen wel of niet het gevoel dat je ongesteld zou moeten worden ik voel helemaal niks,geen krampje,maar voel me lichamelijk ook niet echt fit,ben erg moe...en duizelig...zie er soms gewoon dubbel van hahaha

mijn vriend zegt dat we morgen een positieve uitslag krijgen ...ik geloof er niet meer in,en ben geestelijk me al weer aan het voorbereiden op de cryo tp...zal informatie op forum zoeken.....

liefs janine

Geplaatst

Wil jr mijn naam erbij zetten, ik moet woensdag 4 augustus testen, begin nu wel echt zenuwachtig te worden, hier nog weinig tekenen van goede of slechte uitslag.

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Hier ook slecht nieuws.... voor en wel ik daadwerkelijk op het bankje plaats kon nemen ben ik er alweer vanaf gekukkelt.

De 1e poging 5 eitjes en 4 bevruchtingen. Nu 6 eitjes en geen enkele bevruchting. Het is niet te vatten en nog onwezelijk voor ons.

Ook het ziekenhuis staat voor raadsels... zaad was goed, kwaliteit van de eitjes ook.

We lopen beide als een zombie door het huis, en zijn sprakeloos.

Door mn verdriet heen, hoop ik toch deze maand veel groen op het bankje te zien!

Groetjes Lottepot

Geplaatst

Oh Lot wat ontzettend verdrietig! Ik kan me voorstellen dat jullie allebei even niet weten wat te doen. Kan het verder nog onderzocht hoe dit mogelijk is? Heb je dezelfde hormonen gespoten? Veel sterkte om dit weer een plekje te geven!

Geplaatst

Hoi Lot,

Wat een naar bericht!!Heel erg veel sterkte!!!! Wat kan dit traject toch hard zijn he!!!

Liefs Bianca

Geplaatst
Hallo Allemaal,

Hier ook slecht nieuws.... voor en wel ik daadwerkelijk op het bankje plaats kon nemen ben ik er alweer vanaf gekukkelt.

De 1e poging 5 eitjes en 4 bevruchtingen. Nu 6 eitjes en geen enkele bevruchting. Het is niet te vatten en nog onwezelijk voor ons.

Ook het ziekenhuis staat voor raadsels... zaad was goed, kwaliteit van de eitjes ook.

We lopen beide als een zombie door het huis, en zijn sprakeloos.

Door mn verdriet heen, hoop ik toch deze maand veel groen op het bankje te zien!

Groetjes Lottepot

Ohhhh Lottepot,

dit is zo ontzettend klote, een negatieve test ook natuurlijk maar op deze manier hebben jullie geen eerlijke kans gehad, wat ****!!!

Jeetje waar kan dat toch aan liggen???? ik hoop dat de artsen nog met een idee gaan komen want kan me voorstellen dat het ook doodeng is om een een nieuwe poging te beginnen straks.

heel veel sterkte, ook voor je man!

liefs

Babeth

Geplaatst

@Sylvie en Esther, wat ellendig die enorme onzekerheid!!!!! Sylvie,ik kan me voorstellen dat als het dan niet goed zit dat je het dan liever snel weet, heel veel sterkte!!!!!

@Janine, die bewuste avond was ik van een menstruatie overtuigd.....dus niet uiteindelijk, houd goede moed, klinkt goed, die info over een cryo-tp staat er overmorgen en later ook nog hoor .....succes!

@iedereen die aan het wachten is: heel veel succes!!!!!

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden