Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal, ik hoop idd dat ik het mis heb. Als het nou was dat ik menstruatiepijn alleen had, maar mijn borsten zijn van vol(vorige week) naar weer slap formaat gegaan... dus dat lijkt me zo raar. Als je toch zwanger bent stijgen toch alle hormonen? Daarom vind ik het nog moeilijk te geloven dat het wel goed zit.

Hoe voel jij je kwisjuh?

En Hermien heb jij al een terugplaatsing gehad? Jullie ook allemaal veel succes en veel sterkte!!!!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Myrthe, ik voelde me vandaag nog net zo belabbert en slap als eergisteren, heb het gevoel dat ik een lage bloedsuiker heb terwijl ik hiermee niet bekend ben en ook genoeg gegeten had! Misschien is t wel een licte zomer griep ofzo. Herb gisteren wel een testje gedaan om te kijken of de pregnyl al uit mijn lichaam is. Ik had namelijk een rekenfout gemaakt, gisteren was het 13 dagen na de injectie van 10.000eh. De test was negatief dus het is eruit. Nu wordt t echt spannend!

Lastig hoor,ben op stage op de spoedeisende hulp in een ziekenhuis in de buurt en moet dus uitkijken met rontgen behandelingen, patienten met menegitis enz enz!

Sterkte allemaal!

Geplaatst

Maar kwisjuh, dat kunnen toch ook symptomen zijn? Wie weet, wanneer mag jij testen? Ik zondag! Hopelijk bestaan er wonders. Sterkte

Geplaatst

@daruma: dikke knuffel. zo oneerlijk allemaal. Je kent je lichaam het best,maar zal voor je hopen.Sterkte ook met die dappere maar moeilijke beslissing.

@ mirthe:ik hoop dat je lichaam je voor de gek houdt, pffff wat slopend dit zeg. Sterkte!!!

Hier gaat het wel oke, af&toe flinke steken vast van de puregon.vrijdag weer echo.

Laat de zon maar weer schijnen:sunny: heb het ijskoud!!

Liefs

Geplaatst

Meiden die binnenkort mogen testen, heel veel sterkte!

Ik weet hoe moeilijk het is en vanaf morgen zit ik ook in

de wachtweken.

Elk gevoel, elk pijntje en ook weer de dingen die je niet voelt,

het is allemaal zo onzeker...

Voor iedereen die hem wil ontvangen een dikke knuffel.:hugg:

Geplaatst

Goedemorgen, ben nog niet ongesteld, hopelijk gebeurd dat ook niet. mijn temp is nog steeds hoog. Hopelijk bestaat er toch een wonder, krijg nu weer een beetje hoop.

Vorige keer werd ik precies 14 dagen na de punctie ongesteld, dat zou vandaag dus moeten zijn, maar ga het vandaag niet worden.

Wanneer werden jullie allemaal ongesteld na de mislukte icsi/ivf?

Nou jullie allemaal succes, en hopelijjk bestaan er toch nog wonderen!!!!

Geplaatst

Hoi Myrthe,

bij de eerste punctie werd ik 16 dagen erna ongi, op mijn testdag, daarvoor had ik wel 2 positieve testen maar helaas.

Bij punctie 2 wist ik al vrij snel dat het niets ging worden na 9 dagen werd ik toen al ongi.

Ik zal voor je duimen.

Geplaatst

Hoi Sylvie, bedankt voor het reageren. Jij zit ook al lang in de mmm zeg, wat heftig voor jou/jullie. En zelfs 1 keer zwanger geweest. Ik hoop dat het deze keer dan ook echt weer gaat lukken voor jullie. Ik ben benieuwd, wanneer ik ongesteld ga worden. Ik hoop zo snel mogelijk, als het dan toch niet is gelukt, anders hopelijk een positieve test!!!

Geplaatst

het kan nog alle kanten uit, maar idd als het dan niet gelukt is kun je beter zsm ongi worden dan weet je het zeker. Het is wel verstandig om toch altijd een test te doen op je testdatum, je weet namelijk nooit.

Geplaatst

goede morgen dames

spannend allemaal ,ik en nog een paar dames mogen al snel testen

myrthe>mijn borsten zijn ook niet meer zo dik en pijnlijk,ik heb geen buikpijn,voel me verders goed,het hoeft niks te betekenen als je borsten zijn afgezakt.....bij mijn vorige zwangerschappen,had ik helemaal geen symptonen....de ene heeft dat wel de andere niet...je moet rustig afwachten...maar het is moeilijk...ik heb 2 aug bloedtest,maar test eerder thuis.nl in het weekend,want officieel mocht ik dan ook testen,maar omdat het zh in het weekend niet bloedtest doet,is dit naar maandag verschoven.....

hermien

andere dames allemaal succes

liefs janine

Geplaatst

@ Myrthe,

In het UMCU waar ik de IVF doe, houden ze 18 wachtdagen aan. Best lang maar mijn vriendin werd precies op wachtdag 18 ongesteld. Dus de ideeen hierover verschillen nogal.

Ik duim voor je hoor!

Geplaatst

Ik zelf ben na de eerste en tweede Icsi op dag 14 na punctie ongesteld geworden, de derde keer 15de dag na punctie.

Sommige worden pas ongesteld als ze stoppen met de Utrogestan bolletjes.

Er valt dus niet altijd een touw aan vast te knopen, wat het ontzettend zenuwslopend kan maken!

Heel veel succes nog tijdens het wachten en ik hoop dat de eerste die mogen testen een mooie groene regel kunnen maken!!!

Ik duim voor jullie!

Waarschijnlijk zal ik maandag of uiterlijk woensdag de punctie krijgen.

Vandaag de eerste Fm gehad en de gyn heeft zo'n 16 follikels geteld.

Hoop dat ze ook allemaal mee gaan doen en dat de eitjes dan ook goed zullen zijn.

De vorige keren heb ik volgens mij 13, 12 en 11 follikels gehad.

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's (als ze goed ontdooien), testen: 12 aug 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

tja..., het wordt idd.spannend. Mijn borsten zijn nu af en toe wel gevoelig, maar schuif dat maar op de bolletjes.

af en toe denk ik wel..., het zou wel eens raak kunnen zijn, maar de volgende moment voelt het net of ik ongi wordt!

Ik ben 6 x zwanger (3x MK) geweest, dan zou je denken dat ik nu wel eens zou moeten weten hoe ik me zou moeten voelen.., ha ha. Niet dus..., niet elke zwangerschap is nu eenmaal hetzelfde.

We kunnen alleen maar :notworthy:. Ik hoop dat het kaarsje die mijn man en ik in het ziekenhuis aan hebben gestoken helpt..., was echt een spontane actie!

Het Julie wachtbankje is tot nu toe niet zo erg succesvol geweest, laten we hopen dat augustus wachtbankje groener wordt.

Ik duim voor ons allemaal!!

liefs joske

Geplaatst

Myrthe,

Neeee, dit had je zelf helemaal niet verwacht.

Wat een ontzettend grote teleurstelling!

Natuurlijk ben je hier erg verdrietig van.

Meid, heel, heel veel sterkte om dit te gaan verwerken!:hugg:

Geplaatst

jee Mirthe ondertussen lees ik nu je berichtje... wat vreselijk balen..., nu krijg ik wel de bibbers.

this echt een wonder als het lukt! dat besef ik steeds meer.

een knuffel, liefs joske

Geplaatst

myrthe wat balen weer zeg sterkte

ik word pas ongi als ik met de bollen stop

ik heb 1x gehad dat het er gewoon door kwam maar toen moest ik er minder in brengen..

men borsten zijn ook iets voller en gevoeliger maar idd van de bollen

morgen nog 8 dagen

liefssssssssss

Geplaatst
Helaas, mijn menstruatie is begonnen....ben nu wel even heel erg verdrietig

Myrthe,

heel veel sterkte met deze enorme teleurstelling!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Myrthe,

Wat erg dat je ongi is doorgebroken,kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Heel veel sterkte. Ik denk aan je meis!

Liefs Kwis

Geplaatst

Myrthe,

Meid heel veel sterkte, ik hoop dat je het een plekje

kunt geven.

Ga je hierna nog verder?

Dikke knuffel

Ook ik ben niet erg blij, vandaag tp gehad!

Van de 17 eicellen, waren er maandag 8 bevrucht en daarvan

waren er 4 van gaan delen.

Vandaag hebben ze er 1 teruggeplaatst van matige kwaliteit, snik!

Deze zat op 6 a 7 delingen, dus echt geen toppertje!

Nu maar afwachten.......

Groetjes Hermien

Geplaatst

Meiden en heren,

Augustus staat bijna voor de deur, maar helaas zie ik inmiddels al 2 rode regels. Daruma en Myrthe, heel veel sterkte.

Voor alle wachtende, heeeeeel veel succes, en laten e hopen dat augustus een veel betere maand gaat worden dat juli.

Toi toi toi

Liefs Guusje

Geplaatst

Hermien, ik snap dat je teleurgesteld bent. Na zo'n goede 'oogst' maar zo weinig bevrucht. Maar ik heb al vaak in dit forum gelezen dat meiden zwanger zijn van een 'matige' kwaliteit. Dus het zegt niets over het wel/niet blijven plakken.

Succes!!!

Geplaatst

Hoi Hermien,

mijn cryo was ook 7 cellig, is prachtig gaan doordelen en op het moment van de tp was die perfect. Weet natuurlijk nog niet of het gelukt is maar soms kan een slome starter je verrassen. Zolang er niet veel fragmentatie is kun je hier zwanger van worden als alle puzzelstukjes verder op zijn plaats vallen.

Laat je hierdoor niet uit het veld slaan.

Geplaatst

De maand is nog niet begonnen en helaas toch al wat negatieve berichten. Maar inderdaad, van een "matige" embryo kan je prima zwanger worden en áls je zwanger wordt, zegt dat helemaal 0.0 niks nadda noppes over de gezondheid van je kind. Eigenlijk weten ze nog steeds niet waarom de ene embryo wel blijft hangen en de andere niet. Met de embryo-score doen ze ook maar zo ongeveer wat ze denken dat goed is.

Wij gaan vgl week weer een poging wagen, heb nu al weer zenuwen. laatste kans. Maar verder geen druk hoor :5shotss:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden