Ga naar inhoud

Augustus 2010, wie starten er in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Naomi: Hier echt een stress dag vandaag, haha. Morgenochtend mag ik natuurlijk gaan bloedprikken en ik ben zo zenuwachtig. Ik hoop echt op een wonder morgen, maar ja................ laten we nog maar even het hoofd koel houden.

Spannend meid, morgen krijg je eindelijk het verlossende telefoontje. Maar met die eicellen die ze bij jou weggehaald hebben zitten er vast hele mooie bevruchtingen bij.

@Violetta: Ben je gisteren nog gebeld? Weet je al wanneer je je punctie hebt?

@Roossie: Dat valt dan weer tegen dat het toch pas 11 oktober wordt, maar je weet nu iig waar je aan toe bent.

Met het lange protocol begin je op je 21ste cyclusdag met de blokkeringsfase en daarna met de stimulatiefase.

Met het korte protocol begin je op je 3de cyclusdag (soms ook 2de) met de stimulatiefase en daarna met de blokkeringsfase.

@Nico: Vervelend die klachten. Ik weet er helaas alles van. Je lichaam kan je zo voor de gek houden met die hormonen. En de laatste wachtweek is het ergste.

Nog even volhouden meid.

Groetjes

Daniella

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bedankt voor de info over het lange protocol!!! Ik ben al met de pil begonnen op hun advies, eigenlijk raar maarja. Dus dan moet ik gaan bijhouden wanneer mijn cyclusdag 21 is. Ik heb net uitgerekend dat ik dan op 21 okt. uit kom. Ik ben op 6 aug. voor het laatst ongi geweest en ik heb een cyclus van 29 dagen. Dat wordt echt kantje boord dan als we 20 nov. met vakantie gaan!!! Of wordt dat niet zo berekend?

@Daniella, wat spannend morgen bloedprikken!!!:myfignerscrossed:

@Violeta, weet je al meer, hopelijk krijg je toch nog je punctie! :myfignerscrossed:

Ik heb me maar gelijk aangesloten bij het okt. topic

Geplaatst

Spannend joh.

straks als ik mezelf aan mag melden mag ik ook de 21 ste dag beginnen met prikken..

Spannend hoor...

Geplaatst

@Roossie: Straks als je met de stimulatiefase bezig bent, hangt het er vanaf hoe snel je follikels groeien. Er zijn meiden die wat trager zijn en die hebben dus iets meer tijd nodig en wordt de medicatie wat verhoogd. Er zijn er natuurlijk ook die er heel goed op reageren en dan duurt de stimulatiefase natuurlijk weer wat korter.

Ik verwacht dat je in die maand tijd (21 oktober tot 20 november) toch wel alles achter de rug zal hebben.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Sonja, Gefeliciteerd!!!!! Wat een goed nieuws,gelukkig nog een groen regel in de wachtbankje!!!! Ik begrijp het alleeen niet zo goen,je hebt 13-08 tp gehad,hoe kan je dan 4 weken zwanger zijn?

Daniella,ik hop voor je dat je morgen ook de goede uitslag van de test krijgt te horen!!!!

Naomi weet je all wanneer de tp is?

Wendy wat leuk zeg,dat je je eigen embryo mocht zien voordat ie teruggeplaats wordt,dat lijkt mij een hele bijzondere ervaring!!! Veel sterkte met wachten :)

T.K heel spannend dat je bijna mag beginnen,weet je het all wanneer?

Nico wat vervelend de pijn now ineens,hoop dat er niks betekend.

Hoop dat ik niemand vergeet!!!

Ik was een beetje verdtitig gisteren. Ben 's middags gebeld,we gaan geen IVF doen. Wordt IUI. Now jullie zouden zeggen het is toch geen slecht nieuws,en jullie zouden gelijk hebben. Het is ik ook zo.Maar wat een rot gevoel gister,ik ging helemaal uit mijn dak met huilen....ik had me zo psichys voorberijd voor IVF en ik was all zo blij dat we het eindelijk mochten doen,dat het bericht van gister kwam als een klap in mij gezicht. We hebben zo veel IUI's gehad en allemaal mislukt dus in mijn hoofd is: "Waarom zal het nu lukken?"Maar ja.....dat was gisteren,ik voel me nu stuk beter nog steeds wreemd,maar wel blij dat er IUI is dan niks.(wel dubbele kans,dus probeer ik met positief te stellen)

Morgen om 13.30! De reden was de ik maar 2 eitjes had,daarom geen IVF. En het is ons dome dome schuld,maar daar voel ik me te dom en ook een beetje schaamte om te vertelen.

Geplaatst

Hoi roossie: balen dat je zo lang moet wachten. Kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk wil beginnen! Wat betreft stimuleren: ik moest beide keren eerst twee weken alleen deca spuiten. De eerste poging heb ik daarna 13 dagen puregon gespoten. De tweede keer was dat slechts 9 dagen. Wat betreft starten met deca: als je lang protocol hebt, begin je gewoon op een gegeven moment met deca, dan nog drie dagen de pil erbij blijven slikken. Als je bent gestopt met de pil (en nog steeds deca bent aan het spuiten) krijg een menstruatiebloeding. Ik denk zelf dat je op 11 oktober start met deca en dan dus ongeveer vier weken later tp hebt.

Vioketta: meid: wie weet wordt deze III wel een groot succes!! Maareuh: toch even een vraag: hoe heb je zelf kunnen beïnvloeden dat je niet meer dan twee eitjes hebt??

Ik zit inmiddels op wd acht... Spannend hoor!!! We zijn inmiddels weer terug in China, lekker om thuis te zijn. Ook goed om aan het werk te zij , dan gaan de dagen toch lekker wat sneller. Nog tot zo dag wachten: dan ga ik testen....

Succes allemaal!!!

IVFSH

Geplaatst

@Ivfsh: Dus je gaat zelf zondag al testen. Spannend hoor.

Fijn dat je weer thuis bent en aan het werk zodat de tijd een beetje sneller gaat.

Heel veel succes.

@Violetta: Uit je woorden te begrijpen kan het haast niet anders of je hebt je medicatie niet goed gebruikt. Is dat het misschien?

Hoef je niet te schamen hoor, misschien heb je het wel niet goed begrepen toen alles uitgelegd is.

Maar goed....... gelukkig morgen nog een IUI en hopelijk is het deze keer raak.

Heel veel succes gewenst.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

IVFSH wat leuk voor je weer thuis te zijn.Wat voor weer is het bij je? Moet je gelijk gaan werken? Pfff...wat is er zwaar zeker,wachten tot maandag.

Wat moet ik zeggen,we hebben verkeerd gespoten.We gebruikten bij IUI Gonal F alle laagste dozering 37,5 IE, het ziet er uit als een pen,dus een klikje en klaar. Met IVF zeggen ze jullie gaan nu 150 IE spuiten. De eerste keer voelde ik het wel weinig en heel dom van mij maar ok dacht ik dat de pen zo aangepast is dat er weer een klikje en klaar is. Ik gebruik pen 900 EI dus hij zal over 6 dagen leeg moet zij, en zo kwam ik er achter,hij was op dag 6 op de helft.Ik pakte de pen ik drukte en hij bleef maar spuiten terwijl ik all klaar was,vond heel raar en voldende dag in het ziekenhuis liet ze mij zien hoe het moet,toen hoor ik 3 klikjes,en ik viel bijna flauw,want ik had het in de gaten wat er all gebeurd is,dat wij het verkeerde EI gespoten hebben daarom had ik maar 2 eitjes. Ik heb me nooit van me leven zo dom gevoeld. Mijn vriend zei geen word was ie spakeloos(hij doet alle prikjes bij mij). Ik heb mijn eigen al lang verwachtende IVF verpest.

Geplaatst

@Daniella dankje! Stelt me weer wat gerust, manlief ging zich ook al zorgen maken.

Ik heb het nagekeken in mijn mooie schema, met mijn 1e ivf had ik vanaf cyclusdag 1 t/m cyclusdag 12 nodig voor de stimulatie. Hopelijk heb ik dan aan 3 weken behandeling genoeg! dan is 1 nov. start hormonen en 12 nov. pregnyl, 15 nov. tp, dat is op een maandag zou dan mooi uitkomen want ze willen dat doordeweeks gepland hebben. Dit is gerekend vanaf 21 okt.

@Violeta, oh toch IUI. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een diepe teleurstelling voor je is meis. Je stelt je helemaal in op IVF en wordt het toch IUI. Gelukkig voel je je weer positief en het is toch weer een kans hé! En ook nog eens een dubbele kans!!! Mijn duimen draaien voor je zoals voor iedereen hier.

Oh jemig wat naar om te ontdekken dat je het verkeerd begrepen hebt meis!!! Heb je geen prikles gehad? Hopelijk raak je met IUI zwanger en anders heb je nog altijd je 3 ivf pogingen in petto en je weet nu hoe je moet prikken. Een harde les, maar nu weet je het wel.

@ivsh, fijn dat je weer thuis bent met je emmy in je buik! Hopelijk wordt het een mooie zondag!!! Bedankt voor je uitleg over het lange protocol!!! Dus het zou ook zo kunnen zijn dat ik eerder begin dan 21 okt.

Liefs Roosie

Geplaatst

ach jeetje Violetta...wat erg dat dit gebeurd is...je zult jezelf wel voor de kop hebben kunnen slaan, maar daarvoor hoef je je toch niet te schamen meid!!!

maar hebben jullie dan geen prikinstructie gehad?? ik heb nooit met een pen hoeven te prikken...altijd met de naalden...brrr...gelukkig ging het zetten beide keren goed (het erin douwen dan), behalve dat de tweede keer meer pijnlijk was...maar met een ijsklontje ging dat weer prima...

hier zijn de klachten weer over...gelukkig...voel nu weer helemaal niets...

ivfsh...dat je zondag al gaat testen...alhoewel..ik mag woensdag al testen...hihihi...durf niet eerder, want twee kennisjes van me die hadden eerder getest en allebei negatief (eentje een week eerder en de ander een dag eerder dan de testdag) en ze waren op de testdag wel positief...lekker dat je weer thuis bent...alles goed gegaan met de terugreis??? voel je je nog goed??? nergens last van???

wat gaan jullie eten??? mijn vriend heeft middagdienst, dus moet voor mezelf iets maken..ik denk dat ik van die griekse tapas zoiets ga maken...wel errug vettig, maar wel lekker...alvast een voorproefje op de vakantie...hihihi...

liefs,

Nico

Geplaatst

@Nico, oh lekker griekse tapas!

Wij gaan pitabroodje eten met gehakt, uien en paprika´s. Normaal doen we er ook champignons bij maar die hebben we niet in huis en heb geen zin om speciaal daarvoor naar de winkel te gaan.

Wat fijn dat je weer beter voelt!!! Ik zou ook wachten tot op de testdag!

Goh kreeg net een email van mijn acunpuncturiste, is ze 12 weken zwanger!!!

Ze had me wel verteld dat ze voor een 2e kindje ging.

Ze is net terug van vakantie en maandag ga ik weer naar haar toe, wilde me van te voren waarschuwen.

Vind ik erg goed van haar en als ik naar een ander wil dan kon ze me doorverwijzen.

Maar ik blijf gewoon bij haar, zal overal wel dikke buiken tegen komen en misschien helpt haar zwangerschaps-energie wel mee!

Ik ben net zo blij dat ik haar gevonden heb en dat het me goed bevalt en het is ook nog eens goed te bereizen, dus tja!

Ik ga haar gewoon opvolgen in okt/nov.

Liefs Roosie

Geplaatst

@Violetta: Dat dacht ik dus al. Met Gonal-f moet je de pen instellen op de juiste hoeveelheid die je moet spuiten. Dus 150ie zijn 4 klikjes.

Meid, wat een toestand. Maar gebeurt is gebeurt en daar kan nu niets meer aan veranderd worden. Je weet het nu iig voor een "eventuele" volgende keer.

Ik hoop dat deze 3de IUI jullie geluk zal brengen en dat de hele IVF behandeling niet meer nodig zal zijn.

Heel veel succes morgen en dan ook plaats nemen op het wachtbankje.

@Nico: Bij mij heeft het ook zijn ups en downs met klachten.

Ik hoef nog maar 1 dagje te stressen en dan weet ik wat.

Pfffffffff....... wat een zenuwen.

@Roossie: Je hebt gelijk. Je zal nog wel meer geconfronteerd gaan worden met dikke buiken. Ik zie ze ook overal om me heen, haha.

Wel prettig dat ze het vooraf even medegedeeld heeft.

Wie weet is het wel besmettelijk en ben jij dadelijk in november ook zwanger :laugh:, zou leuk zijn toch?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Nou dames jaja, ik heb DE BRIEF ontvangen!!!

Maar met een paar vraagtekens.

Ze hebben WEER mijn naam verkeerd erin gezet, pfff ze leren het ook nooit!

Dan staat er:

Binnenkort kunt u starten met uw ICSI-behandeling

Voor u met deze behandeling kunt beginnen is het nodig om u de gang van zaken uit te leggen en instructies mee te geven.

Hier voor is een afspraak gemaakt op maandag 11 okt. om 15.10

Het lijkt op het gesprek wat we al hebben gehad op 12 juli, we missen alleen het prikschema en de hormonen nog, maar dat zullen we wel krijgen tijdens die afspraak.

Geplaatst

Dank jullie wel, voor de moedige berichtjes!

Het is voor de 8 keer IUI!

Roossie,wat een rare brief zeg,het lijk idd dat er een uitnodigin is voor intakte gesprek,maar die heb je all gehad?!?!

Ik zal maar toch WEER bellen,want stel maar voor dat je all eerder ongesteld wordt???? Dan wat???Moet je je medicijnen niet all eerder thuis hebben??

Geplaatst

he Roossie, wat vreemd...ik zou morgen dan toch maar even bellen...nog een keer een intake gesprek hebben is een beetje dubbelop en onnodig...

sterkte meid!

Danielle...nog een dagje dus wachten...spannend..sterkte en succes!!

Violetta...we duimen gewoon met zijn allen dat deze iui wel gaat slagen!!! dan is het bij jullie niet drie, maar acht keer is scheepsrecht! duim duim duim!!!

liefs

Nico

Geplaatst

Hee roossie,

Fijn dat je de brief hebt, maar ik zou ze wel even bellen hoe het schema eruit gaat zien. Dan weet je dat iig, wel zo handig als je vakantie hebt gepland. Ik zou iig te nieuwsgierig zijn, haha.

Hee Nico,

Gaat allemaal goed hier, voel soms wel wat in mijn buik, maar dat is volgens mij alleen omdat ik er zo op gefocust ben :-). Wel blij om weer hier te zijn en de lange vlucht weer achter de rug:11uur.... Nu wel nog wat last van jetlag... Zo maar eens gaan slapen.

Daniella: wanneer ga jij testen?

Groetjes!!

Geplaatst

Ha ha roossie: drie keer op hetzelfde moment drie verschillende meiden die zeggen dat je moet gaan bellen :-). We zijn het wel met elkaar eens vandaag :-)

Geplaatst

Ik reageer zo ff op iedereen hopelijk :)

Ff gauw tussendoor, want zit heerlijk te eten :)

Violeta, het zit zo: ik heb 2 cryo's teruggeplaatst gekregen van 4 dagen oud op 13 augustus. De punctiedatum ( niet letterlijk) zou 9 augustus geweest zijn. Als je dan 2 weken terugtelt, begint daar officieel je zwangerschap. Vervolgens doe je er 40 weken bij en ben ik uitgeteld op 2 mei.

Dus toen ik testte waren mijn cryo's al 14 dagen oud, snap je? Daarom was ik gisteren al 4 weken :)

Ga zo even verder lezen ;)

Liefs

Geplaatst

Sonja

Ik heb je al gefeliciteerd,zag je in een ander topic staan met een banner onder je handtekening. Was helemaal verbouwereerd.(dacht dat je nog niet ging testen) Maar heeel blij voor je.

Had je ook het gevoel dat het goed zat,had je al symptomen?

Ik zit nu op wd 2 en vind het nu al killing. Zit steeds naar van alles te zoeken bij mezelf wat erop zou kunnen wijzen. Belachelijk natuurlijk,is nog veel te vroeg.

Cryo was trouwens een blatocyste en had zich voor de tp nog verder gedeelt. Hoop dat eskimootje dat nu ook nog zeker blijft doen.

Ga jij lekker genieten van je zwangerschap en ik hoop dat ik je mag volgen!!

Geplaatst

Hoi Jackie, nogmaals bedankt!! Ja, erg gek, zou eigenlijk ook niet eerder testen, maar kon het gisteren toch niet laten. Wilde heel graag weten waar ik aan toe was. Gisteren begon nl. het nieuwe schooljaar weer en ik dacht het is erop of eronder.

Nou het mooiste cadeau voor mijn verjaardag is in ieder geval binnen ;)

Ik blijf voor je duimen dat het bij jou ook goed gaat komen, want zit nu nog zo alleen in het meitopic. Blijf wel hopen dat ik daar mag blijven.

Ik had eigenlijk geen symptomen, de 1e 4 dagen na de tp had ik wel last van veel geborrel en steken in/rond mijn baarmoeder. Maar ik vermoedde niets, want had dat de vorige keer ook. Verder nergens last van! Ik gebruik wel Utrogestan en Progynova. Inmiddels ben ik vandaag wel veel meer vermoeid en aan het eind van de middag beginnen mijn darmen weer op te spelen qua gerommel zeg maar.

Succes met die killing wachtweken.

Nico, tnx meid!!! Hoop ook zo voor jou dat je me binnenkort komt vergezellen, zou toch erg leuk zijn hoor! Hoe is het verder met je? Fijn dat de zeurende pijn weer verdwenen is. Raar ding is het toch ook, je lichaam.

Hier ook gezellig in mijn uppie gegeten, manlief heeft ook middagdienst, maar had wel keurig de bami voor me klaar staan :)

Wendy, 'jij hebt nu veilig een mooie emmy in je buik, op naar een groene regel!!

Roosie, jemig wat een gedoe zeg... Je hebt eindelijk de brief binnen en eindelijk is er een datum in zicht, ook al duurt het nog even.

Maar het klinkt inderdaad heel bekend, dus zou morgen ook weer even bellen. Heeft geen zin om weer te geïnformeerd te worden. Waar jij op zit te wachten is het prikschema ;) Maar weer even aan de bel trekken, het is toch wat, succes!

Daniella, oh meid, heb vandaag meerdere malen aan je gedacht. Stiekem hoopte ik dat je had getest. Vind het echt knap dat je tot morgen durft te wachten hoor!!

Zal wel een stukje zelfbescherming zijn, maar toch!

Hoop zo dat jij de 2e groene bent in dit topic. Wanneer krijg je de uitslag?

Ik duim nog even voor je.

Naomi, spannenddddd, morgen het verlossende telefoontje! Hopelijk zijn er een paar mooie embryo's ontstaan en kun je uitkijken naar de tp.

Violeta, het wordt dus iui. Snap dat je een beetje een soort van teleurgesteld bent.

Je bent eindelijk de drempel over om aan ivf te beginnen, je hebt jezelf er helemaal mentaal op voorbereid, krijg je dit.... :S

Aan de andere kant wel 'prettig' dat ze nog heil en kansen zien in iui! Voor je lichaam ook een stuk aangenamer.

IVSH, wachtdag 8 'alweer', je bent over de helft. Houd je het nog een beetje vol?

Ik lees dat je zondag gaat testen, hopelijk is deze hartstikke positief.

Hoop dat ik iedereen gehad heb!!! En anders.... sorry!!!!

Het is toch al wel een heel verhaal geworden ;)

Liefs Sonja

Geplaatst

hahaha bedankt voor jullie advies dames!!!

Heb er net met manlief over gehad en we waren het ook eens belluhhhhhhh

Pfff........wordt er onderhand wel moe van hoor, het liefst zou ik gewoon weer naar mijn vorige ziekenhuis gaan en dan bij dit ziekenhuis alleen de punctie en tp zoals bij ivf gedaan is, dat ging perfect. Maarja dat willen ze niet grrrrrrrr....

Ik breng jullie morgen weer op de hoogte over mij zoveelste telefoongesprek.

Ohja wat manlief ook zei ze ontnemen ons nu gewoon de tijd om het nog zelf te proberen, al geloven we daar niet in maar wonderen bestaan. Ik slik nu al sinds 6 aug. op hun advies de pil, dat is veel te vroeg!!!

Dus heb weer vele vragen...................

Lijkt wel of ik voor me kind zit te vechten hahaha............zo voelt het wel heel gek......

@Jackie ook jij succes met afwachten!!!

Liefs Roossie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden