Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

2e echo:

Pammie: 2 augustus

Sanne: 3 augustus

Moon74: 3 augustus (3e echo 16 augustus)

Vanessa: 6 augustus

Kim: 11 augustus

Dreamer: 11 augustus + 13 augustus

Kimmie : 17 augustus

Moi: 20 augustus

Cindy: 23 augustus

Combinatietest/11 weken echo:

March: 12 augustus

Afspraak verloskundige:

Moon74: 3 augustus

Mob: 10 augustus

Sanne: 11 augustus

Minoes: 12 augustus

March: 19 augustus

Uitgerekend:

March: 1 maart 2011

Sharon: 1 maart 2011

Minoes:1 maart 2011

Pammie: 1 maart 2011

Dreamer: 3 maart 2011

Mob: 4 maart 2011

Sanne: 5 maart 2011

Kim: 6 maart 2011

Moon74: 9 maart 2011

Audrey: 9 maart 2011

Moi: 15 maart 2011

Kimmie: 17 maart 2011

Cindy: 21 maart 2011

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

pammie veel plezier en sterkte vandaag

mik graag gedaan ik hoop dat je ondanks alles een fijne vakantie hebt voor de laaste x met zijn drieen haha

liefs jessica

Geplaatst

Alles is goed! Frummeltje is nu 3.11 cm.

Ook het hartje voor t eerst horen kloppen. Zo bijzonder!

Op naar 16 augustus..de 12 weken echo.

Geplaatst

Pammie, wat goed dat je het hartje nu ook hebt gehoord. Ik hop dat ik het volgende week ook kan horen. Hebben ze nu een uitwendige echo kunnen doen?

Geplaatst

Allemaal van harte gefeliciteerd. Fantastisch en ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap.

Vanessa?! Zwanger van een tweeling???? WOW! Wat ga jij het druk krijgen ;) Heerlijk!!!!!!! Ik wens je een superfijne en voorspoedige zwschap! Ik blijf het volgen op het forum.

Liefs

Geplaatst

Hoi Renee!

Druk? We gaan waarschijnlijk verhuizen (ruilen van woning met mijn ouders). Wij hebben een dubbele woning waarvan mijn ouders in de grootste wonen. Mooi qua ruimte maar jammer wat betreft de keuken, toilet en badkamer. En wat andere dingetjes. Die zijn niet helemaal onze smaak maar wel netjes. En in ons huis is alles natuurlijk wel naar onze smaak maar dat zijn keuzes die je dan maken moet. We wachten af wat mijn ouders bedacht hebben want die zijn nog een weekje op vakantie.

Ik weet nog dat jij met een grote toeter nog verhuisd bent, en dat is ook goed gegaan toch?

Het voordeel van de grotere woning is dat we voor alledrie de kindjes een eigen kamertje kunnen maken, dit zijn wel kleine kamertjes maar alles past erin. Daarnaast krijgen ze wel vlak bij de woonkamer en de keuken een speelkamer. Daar kan dan lekker alle troep in en kunnen ze overal samen mee spelen.

Luxe probleem denk ik dan maar, we hebben in ieder geval een dak boven ons hoofd.

En de drukte die na de bevalling komt? We kunnen ons er geen voorstelling van maken want het schijnt wel heftig te zijn, maar natuurlijk enorm leuk!!!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst
Pammie, wat goed dat je het hartje nu ook hebt gehoord. Ik hop dat ik het volgende week ook kan horen. Hebben ze nu een uitwendige echo kunnen doen?

Kim,ik heb nog een inwendige echo gehad. Volgens de gyn konden ze pas met ongeveer 12 weken een buik echo doen.

Geplaatst

Pammie wat is jullie ukkie al groot, het gaat echt supersnel zeg!

Was je bij de vk of bij de gyn geweest?

Wij gaan morgen naar de gyn. Daar zien we hoop ik weer een hartje, horen is pas bij de vk zei de gyn dus daar moeten wij nog een week op wachten.

Moeders voor moeders is zojuist geweest.

Had me twee weken geleden al opgegeven maar er waren allemaal miscommunicaties geweest ivm de vakantietijd. Heb een paar keer moeten bellen maar heb nu de bussen in huis.

Heb de eerste bijdrage er al ingedaan zelfs! Ben zo blij dat ik iets terug kan doen.

Ze heeft nog een test gedaan en die was direct vet positief!! Heb nu weer meer vertrouwen in de echo van morgen. (zijn jullie ook soms zo bang)

Ook hebben we een aantal cadeautjes gekregen omdat we meedoen.

De consulente was superaardig en is ook kraamverzorgster bij ons in de regio, die mag hier wel komen hoor over een maand of 7

Geplaatst
Pammie wat is jullie ukkie al groot, het gaat echt supersnel zeg!

Was je bij de vk of bij de gyn geweest?

Wij gaan morgen naar de gyn. Daar zien we hoop ik weer een hartje, horen is pas bij de vk zei de gyn dus daar moeten wij nog een week op wachten.

Sanna,ik ben vanmorgen bij de gyn geweest. Hierna krijg ik nog 2x een echo bij de gyn , en daarna hopelijk groen licht voor de verloskundige!

Probeer morgen eens te vragen aan je gyn of je tóch het hartje mag horen,t is een kleine moeite.

Ik was ook zo nerveus zeg. (blijft iedere keer volgensmij) Het angstige gevoel is daarom ook heel herkenbaar.

Succes morgen bij je echo!

Geplaatst

Ik zal het vragen maar denk dat de kans klein is, de vorige keer ook gevraagt en toen zei hij dat het daar niet kan of gedaan wordt.

Als ons frummeltje maar volgens het juiste protocol is gegroeit en we een hartje zien ben ik al weer dolgelukkig!

Geplaatst

Hi Allemaal,

Ik breek even bij jullie in.... :unsure: Ik lees namelijk bij jullie dat MvM bij jullie langs is geweest.. Nu wil ik ook heel graag meedoen (zonder pregnyl was ik nu niet zwanger geweest!) maar ik vraag me af vanaf welke week jullie je hebben opgegeven?? Hebben jullie eerst gewacht op de 1e echo (die heb ik pas met 7 weken en 6 dagen..) of hebben jullie je direct al opgegeven? Ik heb gister weer een HCG meting gehad en die is van 66 (dag 9) naar 195 (dag 12) gegaan. Het ziekenhuis was zeer tevreden dus ik ook :-D hihi

Wat is jullie advies? Nu al bellen of de echo afwachten??

Tnx!!

Liefs Toobee

Geplaatst

Sanna, succes vandaag!!

Tobee, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb me na de eerste echo aangemeld ( ik was toen 5 weken en 3 dagen). Op die echo was alleen nog een vruchtzakje te zien, maar ik vond gewoon dat ik me zo vroeg mogelijk op moest geven om zoveel mogelijk urine te verzamelen. Je kan meedoen vanaf 6 weken.

Hier gaat het redelijk. De vermoeidheid breekt me nog steeds op. Werk momenteel minder uren.

Net de kraamzorg geregeld. Lijkt me erg vroeg, maar de VK adviseerde toch om het wel te doen.

Steeds meer mensen weten van onze zwangerschap, dus er komen al kaartjes en kadootjes. Zo leuk!!

Geplaatst

Sanna, succes met de echo.

Tobee, van harte met je zwangerschap. Ik heb me meteen na de positieve test aangemeld, omdat ik zo lang mogelijk mee wil doen. Ik ga in augustus ook nog 2 weken op vakantie, dus die weken kan ik al niet mee doen. Maar er zijn ook genoeg meiden die hebben gewacht tot na de 1e echo.

Ik heb nog geen kraamzorg geregeld. Ik wist niet dat dat al zo vroeg moest. We gaan wel vanmiddag al kijken bij de kinderopvang, want dat moet je echt zo vroeg mogelijk regelen.

Geplaatst

Ik heb gisteren wel een foldertje meegenomen over kraamzorg.

Maar nog niet echt tijd gehad om het door te snuffelen,wanneer moet je eigenlijk kraamzorg regelen? Mij is weleens verteld vóór de 12 weken al?

Sanna,hoe was je echo vandaag??

Geplaatst

Ha meiden, heb groot nieuws!!

Twee weken geleden heeft de gyn denk ik met zijn neus gekeken, het was toen ook maar heel kort en waarschijnlijk hebben ze toen precies achter elkaar gezeten.

Vandaag zagen we er duidelijk twee!!

We waren totaal perplex, kan het nu nog steeds nauwelijks geloven.

Zit al de hele tijd naar de echofoto's te kijken.

Jeetje dit had ik nu echt niet meer verwacht natuurlijk.

Ze wilde niet allebei mooi poseren tegelijk maar het zijn er wel duidelijk twee.

De ene is 2,4 cm en de andere 2,3 cm

Geplaatst

Sanna! aaaaaaaaaah,wat een groot nieuws. óók al zwanger van een tweeling.

2 wondertjes op komst,en wat fijn dat alles goed is!

En waar blijft toch die mooie zwangerschapsbanner.....

Gefeliciteerd meid.

Geplaatst

@

Ha meiden, heb groot nieuws!!

Twee weken geleden heeft de gyn denk ik met zijn neus gekeken, het was toen ook maar heel kort en waarschijnlijk hebben ze toen precies achter elkaar gezeten.

Vandaag zagen we er duidelijk twee!!

We waren totaal perplex, kan het nu nog steeds nauwelijks geloven.

Zit al de hele tijd naar de echofoto's te kijken.

Jeetje dit had ik nu echt niet meer verwacht natuurlijk.

Ze wilde niet allebei mooi poseren tegelijk maar het zijn er wel duidelijk twee.

De ene is 2,4 cm en de andere 2,3 cm

hoi Sanne

wat een geweldig nieuwes!!! volgens mij nu al de 3de tweelingzwangerschap voor maart 2011, geniet ervan!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Sanne gefeliciteerd!!!

Bij jullie ook dubbel feest!

Vrienden van ons zitten ons al te pesten dat wij er 3 of 4 krijgen, dat ze niet helemaal goed gekeken hebben en dat er achter de 2 dus een paar verstopt zitten.....hahaha

Goed joh!

Geplaatst

Wow Vanessa, zie nu pas dat je zwanger bent van een tweeling.... Wat geweldig zeg.

En jij ook al Sanne..!! Gefeliciteerd hoor dames en geniet ervan.

Geplaatst

jeetje sanne wat een verassing wel een leuke gniet er lekker van.

de rest van de meiden ook natuurlijk.

Ik zou mee gaan als leidster naar schiermonnikoog gaan maar dat ga ik niet doen ik weet dat ik dat niet ga trekken heb zo'n kort lontje en ik heb veel last van mijn rug als ik te veel doe dus ik kies nu voor me zelf.

iedereen een fijne week gewenst ik moet deze week nog 2 dagen en volgende week 3 en dan heb ik lekker vakantie joehoe.

liefs jessica

Geplaatst

Vakantie! Lekker!!!

Ik zou het op het moment ook niet trekken als ik als leidster mee zou moeten op een vakantie. Te moe, te veel bezig met de toekomst etc.

Werk je met verstandelijk beperkte mensen of met ouderen?

Ben niet nieuwsgierig hoor maar wil wel graag alles weten!

Wij mogen vrijdag voor de tweede echo, nu zouden de hartjes te zien moeten zijn, spannend!!

Liefs,

Vanessa

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden