Ga naar inhoud

iui en 2 eitjes


jeanine77

Aanbevolen Berichten

Maandag heb ik mn FM en dan vraag ik het van de aantal IUI, als het inderdaad 4 x is dan zijn we er bijna ja, en ik weet echt niet of dat ik wil.

 

Daar moeten we echt heel goed over nadenken.

 

 

 

Ik laat het maandag wel weten wat het is 4 of 6 keer is.

 

 

 

we maken hoe dan ook of het 4 of 6 keer is wel onze IUI kansen op als we niet eerder zwanger zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hahahaha dat zijn een hoop vragen

 

 

 

Ik ben inderdaad geweest, en het staat nog op 4 keer IUI, maar na elke zwangerschap staat de teller weer op nul en miskramen tellen ook mee, dus officieel is dit weer poging 1 van de 4.

 

Dus wat ze zei is dat ze voorlopig nog niet over ivf nadenken bij ons.

 

 

 

Ik heb 2 eitjes 1 van 15 mm en 1 van 16 mm, ik moet vanavond nog puregon spuiten en morgenavond de pregnyl en dan donderdagochtend de IUI.

 

Ik vroeg wel of ze niet nog wat klein zijn, want eigenlijk zijn ze altijd tegen de 20 mm bij mij, maar ze vertelde dat ze het liefst zien dat de eitjes tussen de 16 en 18 mm zijn als de pregnyl gespoten wordt.

 

 

 

Hoe gaat het bij jullie???? al enig teken van een zwangerschap???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Renata,

 

 

 

Klopt jhaa na elke zwangerschap staat de teller weer op nul, maar jhaa je weet iig dat het wel lukt bij jou met IUI.

 

Ik heb ook 2 keer gehad dat de eitjes zo groot waren als bij jou en moest ik ook nog 1x puregon spuiten en de dag erna de pregnyl.

 

 

 

Hier zit ik pas op wachtdag 3 dus nog niks aan het handje hier, wel vanaf de inseminatie tot gister buikpijn gehad, vooral in mijn liesen en de andere pijn kan ik het beste beschrijven als ongi pijn :sad1:

 

Heb ik nog nooit gehad dus misschien is het een goed teken maar dat zal haast wel niet.

 

But still....:myfignerscrossed:

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Thabita, jij zit toch op WD5 nu?? je heb afgelopen donderdag de IUI gehad!!!! hoe kom jij op WD3??

 

 

 

en heel eerlijk, ik ben met al mn IUI's zwanger geweest en iedere keer vanaf WD3 of 4 merkte ik aan mn lichaam dat ik zwanger was, begonnen de verschijnselen al, het kan dus echt al heel vroeg merkbaar zijn.

 

 

 

Hoop dat dit een goed teken is

 

 

 

ps: ik dacht dat het aantal pas weer op nul stond na een voldragen zwangerschap, wist echt niet dat de MK's meegerekend werden.

 

En ik heb er inderdaad wel vetrouwen in dat een IUI wel gaat lukken bij ons, maar dan moet ik geen mk's blijven krijgen

 

Maar het aantal staat dus nog wel op 4 keer voor ivf en niet op 6 keer iui

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Renata,

 

 

Ik heb vrijdag de IUI gehad meis, dus zaterdag is wd 1, zondag wd 2, en maandag wd 3.

 

 

En over die miskramen de artsen houden dat echt wel in de gaten, Maar ik hoop voor je dat deze poging lukt en dat het geen miskraam word. Ik zal voor je duimen.

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik dacht donderdag de IUI, maar vrijdag is dan ook WD1 dus zit je nu op 4 :-)

 

Het wordt vrijdagochtend ingebracht en de rest van de dag is het zn ding al aan het doen dus wd1

 

 

 

Ja daar zullen ze heus wel opletten ja op de mk's

 

Hoop ook dat het gaat lukken nu zonder mk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

 

Bij ons hebben ze ook het liefst eitjes van rond de 16. Dus dat komt vast goed! En wat fijn dat je er twee hebt!

 

Ik heb nog geen zwangerschapssympthomen... Jammer... Ik wil er dit keer ook niet teveel mee bezig zijn. Ik hoop stiekem wel dat het deze keer raak is, dan krijg ik een klein stiertje. Dat ben ik zelf ook, dus dat vind ik wel leuk!

 

 

 

Maar ach, rustig aan. We hebben nog tijd. Tabitha, ik reken vrijdag toch echt als wachtdag mee hoor!

 

groet,

 

Jeanine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich hebben jullie wel gelijk jhaa haha.

 

Ik rekende echt altijd pas vanaf de dag na de inseminatie, maar goed dan zal ik nu dus op wd 4 zitten nog erg vroeg dus.

 

Ik begin meestal pas in de 2e week zenuwachtig te worden enzo, dus vanaf volgende week heeft mijn mannetje weer een stresskipje in huis haha.

 

 

Liefs Tabitha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de eertse week gaat altijd wel maar inderdaad de 2e week...

 

Ik ga deze keer om de dag testen, wil graag weten hoe lang de pregnyl nog wat doet in mn lichaam.

 

 

 

nou heb je mooi toch weer 1 dag te pakken in de ww hahahaha

 

 

 

hmm, jeanine zegt ook niets he als je nog niets voelt, het kan alle kanten op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renata,

 

Wat fijn voor je dat je nu ook mag wachten!

 

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik voelde vandaag wel vanalles in mijn buik. ook een beetje steken. Ik dacht stiekem even dat het de innesteling zou kunnen zijn, maar ja, het kan natuurlijk alles zijn.

 

Gelukkig ben ik geestelijk nu veel minder bezig met 'wachten', omdat ik net ben begonnen met de weightwatchers en erg moet rekenen in punten. Ik ben daar erg enthousiast over en hoop dat ook dat ik langzaamaan een aantal kilo's kan gaan kwijtraken.

 

 

 

Nu zullen heel veel mensen zeggen: je mag niet lijnen als je zwanger bent/wilt worden, maar het schijnt dat het gevaar van overgewicht voor moeder en baby zwaarder weegt dan het lijnen op zich. Zolang ik geen crashdieet doe mag het gewoon. En eigenlijk eet ik met dit dieet veel gezonder dan normaal. Dus ik ben vol goede moed toch maar naar een bijeenkomst geweest zodat ik een stok achter de deur heb. Want als ik nu zwanger zou worden en er niet goed op let, dan is er geen redden meer aan. Ik moet 25 kilo kwijt!

 

 

 

Dus dat hele gebeuren heeft even mijn aandacht van het 'wachten' af gehaald en daar ben ik wel blij om. Ik sta er dan toch rustiger in.

 

 

 

Renate, lekker broeden, Tabitha, wanneer ga je testen? Ga je wachten tot volgende week vrijdag of ga je het eerder doen?

 

 

 

groet,

 

Jeanine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dieet in de zin dat je wel alle voedingsstoffen binnen krijgt en niet te weinig eet is helemaal niet erg, je moet inderdaad niet gaan crashen of een dieet dat je bepaalde voedinsstoffen niet of juist alleen maar mag, eiwitten of zo is echt niet erg.

 

Ik moet ook 20 kilo afvallen, heb alleen niet echt de hoop dat me dat ooit gaat lukken, ben wel met voeding en sporten bezig.

 

 

 

ja dat van alles voelen in je buik, ja kan van alles zijn... moielijk he, nog een week voor jullie.

 

 

 

De eerste week lukt mij meestal ook wel om er niet teveel mee bezig te zijn.

 

 

 

ja dat moe zijn Thabita, hihihi zijn we allemaal wel denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tabitha, ik ga deze keer ook echt proberen om de dag zelf pas te testen. De vorige ronde heb ik wel 6 testen weg kunnen gooien denk ik. Zonde van het geld! Ik ga gewoon sterk zijn!

 

 

 

Renata, 20 kilo is inderdaad ook best veel. Net als mijn 25. Is de weight watchers niet ook wat voor jou? Ik werd er van de week echt erg gemotiveerd van. En je mag best nog wel veel eten en het systeem is heel makkelijk.

 

Mijn vriendin en ik hebben denk ik alle dieten gedaan in ons leven die bestaan. Maar deze nog niet. En toen we zeiden: we gaan gewoon opletten, dan staken we ons toch meer in de mond dan we mochten. Of dingen die gewoon niet goed waren. Nu zie je dat precies in de punten.

 

 

 

Ik had ook de moed verloren hoor. Maar nu is er weer een sprankje hoop dat ik toch misschien ooit in dit leven slank ga worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de ene kant wil ik om de dag testen, om te weten hoe lang de pregnyl nog in mn lichaam werkt, aan de andere kant vind ik het zonde van mn geld, alhoewel ik wel een site gevonden heb met goede goedkope testen.

 

zit nog in dupio

 

 

 

Ik ben al een poosje met slimbelly bezig, fietsen op de hometrainer met een speciale band om je buik, en ik ben al in omvang 5 cm kwijt van mn buik daardoor, dus daar ben ik al heel blij mee.

 

Verder als ik weer bevallen ben ( hahaha hoe bedoel je op de feiten vooruit lopen ) wil ik via de huisarts naar een dietiste.

 

dat punten tellen enzo ooo dat is helemaal niets voor mij

 

( denk ik op voorhand hoor )

 

 

 

Ik hoop dat het goed bij jou werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die slimbelly heb ik ook gedaan! Maar dan de back and legs. Maar dat moest drie keer in de week en dat redde ik niet meer toen ik weer terug aan het werk ging. Bovendien ben ik er niet mee afgevallen. Wel goed voor mijn conditie trouwens. Maar afvallen doe ik er niet van.

 

 

 

Haha. inderdaad op de zaken vooruit lopen: als ik bevallen ben dan... Dat probeer ik dit keer juist te voorkomen, om het niet erger te maken dan het al is. Ik dacht ook even aan een dietist, maar dan ben ik toch weer alleen aan het klooien en één keer in de twee weken een gesprek met zo iemand. Zo'n hele groep dacht ik dat mij meer zou motiveren. Ik hoop dan al best wat te zijn afgevallen tegen de tijd dat ik bevallen ben hahaha.

 

Ach, zo doet iedereen zijn eigen manier.

 

 

 

Het is allemaal wat dat gewicht. Nu hoor ik via de ww dat touwtje springen heel goed is om af te vallen. Maar dat kan ik nu natuurlijk niet doen. Als ik niet zwanger ben, dan ga ik in de spuitweken springen 's avonds in het donker op de plaats!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb daar nog niet van gehoord slimbelly back and legs, hoop dat dat bij ons ook nog komt.

 

Bij mij werkt het gelukkig wel, ja niet genoeg naar mijn zin maar ja het gaat.

 

Ik ga ook 3 keer in de week, is wel pittig ja maar het moet maar.

 

 

 

Touwtje springen kan ik sowieso niet met mn lichaam, ik heb fybromyalgie ( chronisch peesontsteking door mn hele lichaam ) ben dus heel beperkt met sporten betreft.

 

 

 

Ik heb nog steeds de ijdele hoop en moed dat het vrij snel gaat lukken om zwanger te worden en ga op deze manier verder en dan na de zwangerschap dietiste enzo.

 

En ja ieder op zn eigen manier.

 

 

 

Hoop voor je dat het gaat lukken afvallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Renata,

 

 

Hier alles goed hoor, ik voel van alles maar nog steeds het zelfde als vorige week.

 

Heel veel moe, zwaar gevoel in mn buik, regelmatig steken in mn buik en dan mag ik rennen naar de wc (ik ben namelijk al vanaf de 1e dag na de IUI aan de Diarree), en mn borsten beginnnen nu ook gevoelig te worden.

 

Maar jhaa nu dus op wachtdag 10 nog 4 dagen te gaan en mag ik weer testen.

 

 

Liefs Tabitha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden