Ga naar inhoud

iui en 2 eitjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi!

Ik zat in Limburg, dus kan nu pas reageren. Renata, de slim back and legs werkt eigenlijk hetzelfde, allen bind je de broek als het ware om je benen. Erg lomp ding hoor!

Hoezo denk je dat die van jou mislukt is?

En Tabitha, klinkt wel goed, die pijnlijke borsten enzo....

Ik voelde vrijdag lijkt wel steken in mijn buik. Ik dacht even: zou dit de innesteling zijn, maar liet dat snel varen. Vrijdagavond begon zo'n zeurderig gevoel in mijn buik. Maar het lijkt alsof dat echt vanuit de baarmoeder komt. Beetje zoals weeen, maar dan 1000000000 x minder pijnlijk. Gisteren had ik het ook zo nu en dan een beetje en een paar uur geleden begon het ook weer en nu nog steeds.

Ik zei al tegen Ruud: ik wil eigenlijk testen! Maar ik heb het toch maar niet gedaan. Ondanks dat ik ook die goedkope matcare testen heb, maar ik moet mezelf maar niet gek gaan maken....

groet,

Jeanine

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Klinkt ook goed hoor Jeanine die steken en zeurderig gevoel.

O aj was het een leuk weekend???

Ik heb net een test gedaan, om bij te houden wat de pregnyl doet, en nu 6 dagen na de pregnyl spuit een ligte pos.test dit is echt een hele vreemde gewaarwording ik zie een pos.test ,maar weet dat die vals is.

nu ga ik op wd 7 weer testen , ik bewaar deze test om te zien of de pregnyl uit mn lijf vedwijnt.

jij zit toch op wd10??? ik zou toch voorzichtig aan durven te gaan testen, maar knap hoor dat je wacht

erg spannend allemaal

waarom ik denk dat het mislukt is, ik heb bij iedere iui al vanaf wd 4 zwangerschapsverschijnselen gehad

en die heb ik nu niet, en "al" die andere keren was ik ook daadwerkelijk zwanger, niet meerekenen dat ik daarna mk kreeg

Geplaatst

@ Renata,

Nou ik heb er zelf ook geen goed gevoel over hoor, deze verschijnselen heb ik bij elke poging en tot nu toe is er nog geen 1 gelukt.

Dat is ook de reden dat ik nooit voor de testdag doe testen omdat ik niet van mijn eigen lichaams signalen af kan gaan, en ik er eigenlijk iedere keer vanuit ga dat het mislukt is.

Ik hoop voor je dat deze poging voor jou gelukit is, en dat het blijft natuurlijk.

@ Jeanine,

Ik hoop voor jou dat die steken een goed voorteken zijn en dat je over 3/4 dagen een positieve test in je handen hebt.

Liefs Tabitha

Geplaatst

Het blijft inderdaad gewoon afwachten Thabita.

Maar jullie zijn "bijna" aan het eind van de ww

Bij een ander gaat de ww super snel, maar voor jezelf heel langzaam.

Vandaag weer sporten na een weekje rust, de slimbelly, maar ik ga toch ook vragen of hun plannen hebben om de slimback en legs te gaan doen

Geplaatst

Hallo!

Dat zeurderige gevoel van mij houdt me toch een beetje bezig. Ik zou toch wel stiekem willen testen, maar het lijkt me verstandiger om het niet te doen. Het is toch een teleurstelling als er dan nog geen streepje komt.

Ik kan ook niks vergelijken met de vorige keer dat ik zwanger was, want toen voelde ik me echt vervelend en dacht dat ik ongesteld ging worden. Ik had toen een hsg en een laparascopie gehad die helemaal mis waren gegaan. Ik had dus al die tijd veel te veel gas in mijn lijf dat maar niet wilde verdwijnen. Dus ging er al vanuit dat het was mis gegaan.

Renata, ik testte de vorige keer op dag 11 na de pregnyl volgens mij nog zwanger. ik weet het niet meer precies. En het was best heel vaag, maar het was er wel. Dus dat is ook nog best lang. Alhoewel ik nu dan op dag 12 zit moet ik toch nog maar even wachten denk ik.

Nu begint het dus wel lang te duren. Ga jij echt niet eerder testen Tabitha?

Renata, het zegt natuurlijk niks dat je dit keer geen verschijnselen hebt. Het kan elke keer anders zijn...

groet,

Jeanine

Geplaatst

@ Jeanine,

Neej ik ga echt niet eerder testen, hoe moeilijk het ook is.

Ik zit nu wel iedere keer met de gedachte te spelen maar ik wil echt niet eerder testen dat op wachtdag 15.

Al heb ik nou het idee dat ik niet eens zolang meer hoef te wachten, want de pijn in mijn borsten is ineens weg sinds vandaag, en bij de vorige pogingen betekende dat dat ik, óf de volgende dag, óf de dag erna ongesteld werd.

Liefs Tabitha

Geplaatst

Dan word jij snel ongesteld zeg! Ik zit altijd pas echt op de dag zelf. Dus áls ik ongesteld word, dan word ik het vrijdag!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Normaal word ik ook op dag 14 of dag 15 ongesteld hoor, dit zou voor mij dan ook de eerste keer zijn dat het eerder word.

Maar ik heb gwn zo'n gevoel omdat ik wel vorige week pijn in mijn borsten begon te krijgen zoals altijd en sinds vanochtend is dat helemaal weg, dus jhaa dat is meestal wel het teken dat ik ongi moet worden.

Maar jhaa we zullen wel weer zien.

Liefs Tabitha

Geplaatst

@Jeanine, dat zeurderig gevoel ja kan me voorstellen dat het je bezig houdt, nog ff meid kan je testen

@Thabita, ik hoop dat het weg gaan van pijn in de borsten niets betekend, het is wel vroeg om nu al ongesteld te worden

Ik heb vandaag al de hele dag het gevoel dat ik ongesteld ga worden, het is er nu bij mij nog veeelste vroeg voor, maar toch heb ik het idee dat ik ongesteld ga worden snel al

Geplaatst

Ik kon het niet laten om toch te testen. Ik dacht héél even een streepje te zien, maar het trok weg en er bleef alleen 1 streep met ernaast een wit stukje over.... Pfff. stom van me hé!

Daarna naar de weight watchers geweest en deze week 2,1 kilo kwijt! Terwijl ik in een restaurant ben geweest, wijn heb gedronken, een bbq heb gehad en daar óók wijn gedronken! Ik was helemaal blij en enthousiast!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Jeanine, misschien was het toch nog ietsjes te vroeg met testen omdat je misschien toch een streep heb gezien, zou nog niet opgeven en donderdag nog een test doen.

Nog niet opgeven!!!

En in 1 week 2,1 kilo kwijt meid dat is fantastisch!!! snap dat je daar super blij van bent

Ik heb net weer een test gedaan op WD6 en 7 dagen na de pregnyl en de test is negatief, nou ja er zit een klein streepje maar die zie ik zelf praktisch niet die is zooooo licht dat ik hem absoluut als neg zie.

Nu ga ik donderdag weer testen

Geplaatst

Ja, alles kan nog hoor. Ik voel nog steeds soms zeurderig gevoel. Maar ja, voor hetzelfde geld is dat van ongesteld...

Ik denk dat ik het morgen nog een keer probeer. Het is dan de 7de. Dat is een goed getal!

Geplaatst

@ Jeanine,

He wat balen dat de test negatief was, maar zoals Renata al zei het kan nog te vroeg zijn.

Test op de dag zelf nog een keer dan weet je het zeker.

Pff hier is het dit keer best moeilijk om het vol te houden tot de testdag, maar jhaa nog een paar daagjes dan weet ik ook meer.

Liefs Tabitha

Geplaatst

Thabita, je bent dus gelukkig nog niet ongesteld geworden, nog 3 dagen dan mag je testen.

Hoe voel je je verder???

Ik heb het idee dat ik met vlagen licht misselijk ben en heb weer zo'n diep liggend gevoel in mn buik, mn lies wordt ook erger, dat mn slip gewoon totaaaal niet goed zit, maar ik heb ook wel heel er van pff moet het allemaal nog wel zien, heb er geen vertrouwen in en zal dan wel weer een mk worden als ik zwanger zou zijn

Geplaatst

Renata, eigenlijk zijn de ongesteldheidstekenen dezelfde als zwangerschapstekenen als je het mij vraagt. Het kan nog alle kanten op!

Tabitha, ik vind het véél te lang wachten nu. ik zou eigenlijk wéér willen testen, maar denk dat ik het morgenochtend ga doen...

Geplaatst

Ja dat maakt het zooo frustrerend, het lijkt zoveel op elkaar.

Ja kan me voorstellen dat je weer wilt testen, gewoon testen wanneer je wilt vanavond en morgenochtend.

Ik vind het tot nu toe wel prettig dat ik om de dag test, het is om de pregnyl in de gaten te houden, maar zorgt er ook voor dat die druk van de ketel is.

Ik heb vandaag een paar keer heel erg pijn in mn onderbuik gehad, ik moest gewoon dubbel staan om de pijn op te vangen en nu heb ik een hele druk op mn schaamstreek staan, wat zou dat kunnen zijn??? heb ik nooit eerder gehad.

X

Geplaatst

@ Jeanine,

Als je wilt testen moet je dan zeker doen, je moet het jezelf niet moeilijker maken dan dat het al is.

@ Renata,

Wat jij nu beschrijft over die pijn, die heb ik nu net ook gehad maar ik denk dat het bij mij te maken heeft met mij darmen, want daarna moest ik wel naar de wc.

Het kan misschien pijn van de inesteling zijn bij jou, ik weet het ook niet, maar als je het niet vertrouwd of het word erger neem dan contact op met je arts misschien kan die het je vertellen of gerust stellen.

Hier nog steeds niet ongesteld dus er is nog een klein beetje hoop, maar zoals jullie ook al zeiden, de onig kwaaltjes lijken zo op de zwangerschaps kwaaltjes dat ik het echt niet weet.

Ik heb zelf het gevoel dat het weer niet gelukt is, maar jhaa we zullen vrijdag/zaterdag wel zien.

Liefs Tabitha

Geplaatst

Jeanine, en heb je getest????

Thabita, misschien zijn het mijn darmen ook wel, kweet niet, ik ben ook nog niet hoopvol voor mijzelf.

nog 2 dagen voor je kan testen, test je vrijdag of zaterdag???

nog niet ongi is een heel goed teken

Geplaatst

Renata, het kan de innesteling zijn hoor! Maar ja, dat had ik vorige maand ook en toen was het niks.

Ik heb nog niet getest. Ik denk dat ik maar tot vrijdag wacht. Dan zie ik 's ochtends wel of ik ongesteld ben of niet...

Ik voel in elk geval niks meer in mijn buik...

groet,

Jeanine

Geplaatst

hmm, spannend hoor.

Bij mij is het ook over die steken waar ik het over had, heb nu wel een hele druk links net uit het midden naar mn lies.

Ik kan verder niet echt zeggen dat ik kwaaltjes voel

Geplaatst

Jeanine, jou ww is voorbij hoe gaat het?? nog niet ongi??? spannend zeg

en Tabitha, jou ww zit er morgen op ook nog niet ongi????

Ik heb vanmorgen weer getest en 9 dagen na de pregnyl is het uit mn lichaam, had 100% neg.test

Nu ga ik op wd10 weer testen ( zaterdag).

Ik heb zelf echt de indruk dat het mislukt is, ondanks dat ik wel het 1 en ander in mn buik voel, mis ik toch echt de zwangerschaps verschijnselen.

Ik ga er echt vanuit dat is niet gelukt is, maar we zien wel

meiden erg spannend bij jullie

Geplaatst

Heey Renata,

Pff eerst moest ik ff de nieuwe site snappen haha ik ben niet zo snel maar ik heb onze gesprekjes weer gevonden laugh.gif

Morgen zit ik op wd 14 dat klopt, nog geen ongi hier gelukkig maar heb nog steeds het gevoel dat het niet gelukt is iig.

Maar jhaa dat zullen we zaterdag dan wel zien rolleyes.gif

Liefs Tabitha

Geplaatst

Morgen is officieel ook mijn 14de dag. Tabitha en ik hadden allebei de inseminatie op vrijdag. Maar ik heb net nog een keer getest en ben niet zwanger. Ik krijg ook puistjes, dus ik zal morgen wel ongesteld worden...

Jammer. Voor jullie nog spannend!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden