Ga naar inhoud

iui en 2 eitjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje ja, moet ook ff wennen aan de nieuwe site, dnek dat het gelukt is om te kunnen antwoorden

jij ook nog niet ongi, heel goed teken!!! knap dat je toch niet morgen test maar zaterdag

vind het super spannend en dan gaan jullie allbei nog een dag wachten hahaha

Hoop dat jeanine ook nog niet ongi is

Zit ik toch te zoeken hoe ik het bericht moet plaatsen, ik zie nergens verzenden staan

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Jeanine,

Dat is echt balen meis :s

@ Renata,

Jhaa ik ben ook nog steeds iedere keer aan het zoeken, maar acht over een poosej zijn we het wel weer gewent.

En dan over het testen, ik wacht bijna elke keer 1 dag extra en test is dus op dag 15, meestal word ik op dag 15 in de ochtend ongesteld, dus dan hoef ik ook niet te testen scheeld togh weer een beetje geld hea tongue.gif

Liefs Tabitha

Geplaatst

ooo jeanine, ik had jou berichtje niet gelezen, balen zeg gatver, gaan jullie gelijk weer door als je ongesteld geworden ben???

wat wazig ik ben de hele tijd al in de war met jullie iui datum, dacht jij donderdag en Tabitha vrijdag

ja dat is waar, scheelt weer een test, maar toch knap dat je wacht

Geplaatst

Hey meiden, hoe is het hier???

Tabitha nog niet ongesteld??? hou je het vol om nog niet te testen??

Jeanine, hoe gaat het??? kan je al weer beginnen met de volgende ronde???

XXX

Geplaatst

Heey Renata,

Hier gaat het goed hoor, ben nog niet ongesteld maar wel de kleine steekjes dat de ongi er aankomt dus zal morgen wel zo zijn.

En anders is het gwn morgen ochtend even een testje doen.

Liefs

Geplaatst

Hallo!

Ik kan met dit nieuwe systeem op mijn werk niet meer hierheen. Op een of andere manier kan ik niet inloggen.

Maar Tabitha, wat goed zeg! Anders was je toch nu al ongesteld geweest? Dit is de 14de dag! Ik geloof erin dat het tenminste bij jou goed is gegaan.

Renate, hoe lang moet jij nog wachten?

Ik ben vanochtend gelijk naar het ziekenhuis gegaan en mijn uitgangsecho gehad. Nu dus weer vrolijk (ahum) gaan spuiten. Ronde drie voor ons!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Nou het wil echt niet zeggen dat het gelukt is hoor, want bij de eerste poging werd ik op dag 19 na IUI ongesteld en bij de 4 pogingen daarna werd ik op dag 15 ongesteld.

Dus we zullen het morgen ochtend wel zien.

En natuurlijk laat ik jullie dat weten wink.gif

Nou Jeanine met volle moed naar poging 3 !!

Liefs

Geplaatst

Ik ga voor je duimen hoor! Bij mij is het altijd precies op dag 14. En die dag 19 van jou zal je toch waarschijnlijk even zwanger zijn geweest of niet?

Succes morgen!

Geplaatst

Inderdaad met goede moed poging 3 Jeanine, 3 maal is scheepsrecht!!!

Spannend morgen Tabitha, ben heel beniuewd

ik moet nog 6 dagen volgende week donderdag

X

Geplaatst

@ Jeanine,

Ik was niet zwanger toen ik heb toen meerdere testen gedaan en die waten allemaal negatief.

@ Renata,

Spannend nog 6 dagen, voel je al iets ??

Nu is het ook maar weer wachten tot ik ongesteld word, want ook vanochtend was de test negatief :'{

Ik zal van het weekend wel ongi worden dan kan ik maandag weer bellen voor een afspraak en beginnen aan poging 6.

Liefs

Geplaatst

Ooooo nee wat balen zeg, jeetje meiden hadden het toch zo gehoopt.

Kan me voorstellen dat je erg verdtrietig bent

Is er bij jullie al over ivf begonnen???

Ik voel dus helemaal niets, alleen een bepaald gevoel in mn buik maar niet super aanwezig.

ben ook bang dat het niet gelukt is, ik voel me altijd al best wel zwanger vanaf wd4 a wd5

Ik heb vanmorgen ook een test gedaan, ik test deze ww om de 2 dagen en die was neg, al dacht ik wel te zien alsof er een streepje wilde komen maar denk dat het meer was van iets willen zien wat er niet is.

strekte meiden

x

Geplaatst

Balen Tabitha! Pfff. allebei niet zwanger deze ronde. Klote zeg!

Nu gaan hopen voor Renata, dat die donderdag een streepje heeft.

Ik ga me volgende keer niet meer gek maken met wat ik voel. Het voelt allemaal hetzelfde als ongesteld zijn.

Wij gaan na 6x gewoon over naar ivf. Dus nog vier te gaan...

groet,

Jeanine

Geplaatst

Wij zouden inprenciepe ook na 6x iui overgaan op IVF, maar ik zie daar zo tegen op het voelt zo als een eind station, want na 3x houdt dat gwn op.

Maar bij de afgelopen inseminatie heb ik het er over gehad, en omdat het zaad van mijn man togh goed is mogen wij ook gwn nog doorgaan met IUI.

Ik denk dat ik bij de volgende afspraak er gwn nog eens over ga hebben en dan kijken wat we gaan doen.

Liefs Tabitha

Geplaatst

Ja, ik snap je gevoel van eindstation, mij staat ivf ook erg tegen.

Hebben jij zelf ook de onderzoeken gehad??? dat er bij jou niets gevonden is??

Ben je al ongetseld geworden???

Mijn nromale cyclus is 26 dagen, ik zou dus eigenlijk morgen ongesteld worden als het mislukt is en mijn cyclus klopt nog, maar dat weet ik dus niet

nu beginnen mn zenuwen pas te komen, het eind nadert

Geplaatst

Hoi,

Renata, zit je cyclus dan niet ook rond je testdag, donderdag?

Gek genoeg zie ik niet echt op tegen ivf. Voor Tuur wel, maar nu heb ik zoiets van: ach, als het nodig is, laat maar komen. En met 3 pogingen ben je ook nog wel even bezig begrijp ik met terugplaatsingen van cryo's. En ik geloof toch echt in meer kans met ivf. Zeker omdat ik weet dat ik zwanger kan worden. Volgens mij gaat het bij mij gewoon in de eierstokken/eileiders mis. En dat voorkom ik met ivf. Een hsg vonden ze bij mij niet meer noodzakelijk (ik geloof wel in dat doorspuiten. Met Tuur was ik erna ook gelijk zwanger)

We moeten wel blijven geloven dames!!!

groet,

Jeanine

Geplaatst

@ Renata,

Jhaa ik ben vanochtend/vannacht ongi geworden wacko.gif

Ik heb voordat ik begon aan de IUI onderzoeken gehad en daar bleek dat ik PCOS heb en mijn man traage zwemmertjes sad.gif Dus de combinatie tussen mij en mijn man is niet zo denderend.

Word jij niet pas 14 dagen na de IUI ongesteld ?? Want normaal gesproken word je cyclus nou togh geregeld door de hormonen ?

@ Jeanine.

Ik geloof ook wel dat de kansen met IVF hoger liggen, en ook ik weet dat ik zwanger kan worden want ik heb togh een dochtertje van 4,5 jaar na een spontane zwangerschap bij mijn vorige partner.

Maar ik vindt IFV gewoon echt eng, misschien dan het meer is dat ik bang ben voor de pijn en dergelijke dan voor het feit dat het niet lukt.

MOrgen maar weer het ziekenhuis bellen voor een FM en die zou dan waarschijnlijk wel dinsdag zijn, en dan maar weer beginnen met het spuiten.

Liefs Tabitha

Geplaatst

Ik heb geen idee hoe mn cyclus is met de hormonen, de vorige keer werd ik ook ongesteld op wd12 en dat is morgen en dat komt wel weer overeen met mn gewone cyclus van 26 dagen, en ik voel me totaaaal niet zwanger nog steeds niet, dus ik verwacht toch 1 dezer dagen mn ongi.

Als het bij ons zover kom zou ik ook wel voor de ivf gaan, we gaan er natuurlijk wel voor.

Maar vind het ook eng, en er is natuurlijk ook een kans dat er helemaal geen cryo's zijn en dan is het na 3 x afgelopen.

@Tabitha, oke dat is dubbelop zeg maar, maar waarom dan wel 6 x iui voor de ivf vraag ik me dan af, omdat de gyn vorige keer vertelde dat het per stel bekekenen werd naar hun situatie het aantal keer iui.

@Jeanine, ja de IUI heeft al eens een gezond kind opgeleverd maar helaas is dat niet gegarandeerd voor een 2e kind

We houden en hebben echt nog wel hoop.

X

Geplaatst

Tabitha, ik ben altijd exact op de 14de dag ongesteld. Vrijdag iui, vrijdag twee weken later 's ochtends ongesteld. We hadden dezelfde dag de iui, maar jij bent pas op zondag ongesteld. Dat bedoelde ik met ben je niet na twee weken ongesteld. Andere cyclus blijkbaar.

Maar jammer hoor! Vol goede moed dan maar op naar de volgende. Hoeveelste wordt dat ook alweer voor jou?

Renata, het is wel zo dat het geen garantie is dat we al een kind hebben, maar het kán dus wel. Er zijn vrouwen waarbij het nooit is gelukt. Ik heb nu een stuk prettiger gevoel bij de behandelingen dan toen ik nog géén kind had. Toen had ik voor mijn gevoel echte druk van: misschien blijf ik wel kinderloos! En die echte druk is weg. Ik zou ontzettend graag nog een kindje willen, maar ik heb gelukkig al één kind. Maar ja, twee zou ik NÓG leuker vinden natuurlijk! En daarom gaan we ook maar gewoon voor ivf door als het zover komt. Spannend voor jou hoor als je normaal vroeger ongesteld bent...

groet,

Jeanine

Geplaatst

Ja dat is waar, de druk is er van af, ben nu inderdaad ook relaxter dan voor Ilona

Ik heb vanmorgen een test gedaan en negatief, ik wacht mn ongi af en dan gaan we weer verder met poging 4, ik zou dus als mn cyclus nog klopt vandaag uiterlijk morgen ongi worden, ff afwachten.

X

Geplaatst

Heey Renata,Weet je al meer ??

Nou vanochtend weer voor een uitgangsecho geweest alles was rustig dus mocht beginnen met de puregon.

Dus dat hebben ze daar ook gelijk maar gespoten en ik mag nu elke dag tussen 10 en half 11 daarheen zodat hun het kunnen inspuiten.

Dus op naar de 6e en tevens laaste IUI poging, hierna gaan wij door naar IFV.

Liefs

Geplaatst

Uhh Tabitha, spuiten ze het bij jou in het ziekenhuis de puregon???

Nou ik hoop echt dat de ivf niet nodig zal zijn.

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en had ongeveer na 15 minuten een lichte streep op de test, maar ik zit op wd13 het lijkt mij dat het als ik zwanger ben dat het dan niet goed zit.

Maar ben nog niet ongi.

X

Geplaatst

Renata, je bent ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

Ik was bij Tuur ook op wachtdag 13 met een hele hele hele lichte streep. Ik denk echt dat het gelukt is hoor! Ik ga je voorzichtig feliciteren hoor...

En Tabitha, ik vraag me ook wel af waarom je elke dag naar het ziekenhuis moet. Ik heb gewoon zo'n puregon pen die heel makkelijk zelf te doen is. Volgens mij doen ze dat in het ziekenhuis bij niemand. Alleen bij de laatste pregnyl spuit...

groet,

Jeanine

Geplaatst

Nou ben bang dat het niet gelukt is hoor.... heb al bruine afscheiding dus mn ongi zal vanmiddag of vanavond wel doorbreken, ik baal alleen echt als een stekker weer een pos test en daarna ongi worden.

zucht niu zal morgen als de ongi doorgebroken is wel bellen voor de uitgansecho

Ik spuit ook de pregnyl zelf Jeanine, en volgens mij de meeste

Hoe gaat het spuiten, wanneer heb de FM??

X

Geplaatst

Nou het is helderrood geworden hoor, poging 3 is ook echt mislukt.

maar net als de vorige keer wel eerst een positieve test, en toch ongesteld worden.

morgen maar weer bellen voor de uitgansecho, ben alleen bang dat deze maand het niet gaat lukken, mn man is vandaag weer gaan werken en komt over 2 weken thuis dat betekend dat ik op zn vroegst volgende week dinsdag kan gaan spuiten en dat is natuurlijk te laat.

he getver wat baal ik er van zeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden