Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh dat pendelen. Ik dacht dat je ver moest rijden:hmz:.

Ik heb dat ook gedaan. Bij mij kwam eruit dat ik 6 kinderen zou krijgen:chay:. Maar toch echt na 3 kinderen gesteriliseerd:vertag:.

Terry: jij gaat er ook nog even 3 maken:happydance:. Wel na elkaar hoor:pregwalk:. Gezellig hoor! Heel druk maar ook heel gezellig. Maar nu eerst de eerste. Ik hoop dat dat snel en voorspoedig zal gaan:duimen draaien:.

Lizzy:Spannend hoor jij gaat echt beginnen:support:. Ik heb ook onregelmatige diensten. Kan altijd wel mijn medicatie op hetzelfde tijdstip gaan innemen. Maar met nachtdiensten maakt dat niet uit?

Ik wacht nu op mijn menstruatie. Dan mag ik aan de pil. En daarna beginnen met spuiten:pp_xxx_074:. Ik hoop dat ik er weinig last van zal hebben.

Corina: geniet van je dagen meid:theCabin:. Kom maar lekker tot rust en daarna een mooi ei voor jou:gekruiste vingers 2!

Doorzettertje: Viva la Spanja voor jullie. Wanneer zal de terugplaatsing zijn? Op naar nog een internationaal wondertje:15_5_18:.

Maya: Ik denk aan je en stuur alle positieve energie naar je toe:Vette:. Op naar een fantstisch geweldige echo:blowkisses:. Voor jou nog wat :blue_babydust:.

Heel veel geluk, ik denk aan je. Wat zal jij een hoop mixed feelings hebben. Maar die kleine van jullie zal voor iedereen zo'n verschrikkelijk groot geweldig geluk brengen. Genieten he meissie:preggers:.

Freggel: Hoe gaat het nu met je:sofa:? Drukke dag voor de boeg. En zo te horen wel meerdere dagen:weight_lift2:.

Vanavond gesprekmet donor. Als alles akkoord is wanneer gaan jullie dan beginnen:rockon:?

Nico: Hoe is het nu met jou?:smilybird:

Zo even een paar smileys geplaatst. Staat wel heel lief en leuk. Maar kost wel veel tijd man.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mees: Oeps sorry bijna vergeten:bottom:.

Maar wat is je uitgerekende datum:15_5_18:? En wanneer krijg je weer een echo?

Wil je van te voren het geslacht weten?

Ik merkte bij 6 weken dat ik echt zwangerschapskwaaltjes kreeg, heb jij dat ook?

Geplaatst

Hey Pulletje,

GAAF!!! Wat n moooie en grappige emo's!!

Is gaaf hè?! Ja, kost veel tijd maar LEUK!!

Ja, begin steeds wat meer misselijk te worden. Dan moet ik mezelf echt dwingen om te eten en zakt ook de misselijkheid. Is ook niet te erg hoor, maar genoeg om niet te willen eten. Drink ook bijna niet. Normaal liters thee en nu zet ik t water op en laat het staan. Bizar dat alles zo verandert. Ik val volgens mij juist af ipv andersom. Nou, dat zal wel gaan veranderen, hihi.

Ik ben 29 nov uitgerekend.

Ik heb 2 mei afspraak in zh en meteen echo. Ik weet nog niet of ik het geslacht wil weten. Ik denk van niet.

Hahaha, die emo bij 'mij' is echt zoooo grappig!!

Fijn weekend!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hoi dames!!

Hoe gaat het met iedereen??:knuf:

Vrijdag komen ze bij ons bestraten dus ik ben bezig met alle zwart zand te scheppen en alles klaar te maken. Veeeeeeeel werk zeg, en zwáár. :tard::hey: Ik kweek wel spierballen zeg.:bb: En dan die hitte..pfff ik ben ermee gestopt rond 16:00 uur hoor. Bijna de helft is af.:worthy:

Het gesprek met de donor gign super goed afgelopen vrijdagavond. Was erg gezellie (is ook mijn zussie) dus we zijn er alle 4 klaar voor.:happydance: verder gaat alles super lekker hier!

Nog 4 dagen!!!!! :spoton::laughbounce:

Pulletje; ja dat pendelen. En 6 kids, dat is wel veel zeg.:juffie: Miss zijn de bevruchte eicellen meegeteld die al voor de innesteling verloren zouden gaan? Ach, ik doe het ook maar voor mijn lol hoor. Het is allemaal een onderwustzijn van jezelf en daar komen wel eens verrassende resultaten uit. Hoe staat het met jouw behandeling??

Mees; al wat misselijk aan het worden? :throw_up:Hopelijk wordt dat niet heel veel erger. Ook al hebben we het natuurlijk graag over voor onze beebs, misselijkheid is wel erg hoor. Ik heb liever pijn, in het algemeen dan. Als ik griep ofzo heb. Pff die misselijkheid.:fart3:

Nico; En, aan het genieten van het weer? We gaan al halverwege April, het schiet al op. Nog een paat weekjes. gaan jullie nog op vakantie?

En de rest? gaan jullie eigenlijk nog weg? Wij i.i.g. niet. Niet zozeer door de behandeling hoor, maar we geven niet zoveel om vakantie van huis. Thuis kan je heel goed vakantie vieren.:leuk:

Liefs, mij:CYBER_HUGS::positive energie:

Geplaatst

Freggel: Fijn dat het zo goed ging het gesprek. Lijkt me voor je zus ook fijn dat ze dit voor jouw/jullie kan doen.

Ik hoop dat de andere 3 de kinderen van wensouders worden. Zou toch mooi zijn.

Liefst nog meer maar de toekomst zal het leren.

Bij mij is het nu afwachten op menstruatie dat elk moment kan komen.

Geplaatst

Freggel...super dat het gesprek zo prettig was en dat jullie plezier hebben gehad....nog een paar dagen en dan is het zover!!! succes!!!

Pulletje...wachtend op de menstruatie...en dan beginnen met de pil en beginnen met spuiten...(een errug grappige emo trouwens...hihihihi)...succes...hoop dat het deze keer allemaal beter zal gaan!!!

Corina...hoe istie met jou??? je staat nu op de wachtlijst voor een match, toch??? Ik hoop dat je match bij de 20% zit...duim voor je!! en anders, moet je dus weer gaan afbouwen en dan weer opnieuw beginnen? begin je dan weer opnieuw na een menstruatie? (ik weet het binnenkort wel, hoe het allemaal in zijn werk gaat :-))...

hoe is het met de rest???

Mees...ben je nog steeds aan het stuiteren? Hoe was de echo???

Ik weet nog niet of ik het wil weten...ben in dubio...zoals wel meer de laatste tijd...in dubio waarom ik mezelf dit weer allemaal aandoe, gaat het ooit wel lukken, spontaan of via ivf/icsi...moeten we niet gewoon de feiten onder ogen zien en verder gaan met zijn tweetjes? maar nee...zover ben ik nog lang niet...vind de gedachtes wel behoorlijk vervelend, had niet gedacht dat ik deze nu al zou hebben...

Hebben nu dus met ovu-testen geprobeerd...afgelopen zondag dan eindelijk positief (op dag 20), wat weer betekent dat we een lange cyclus hebben...zucht...hopelijk heb ik goed nieuws op mijn verjaardag, want rond die dag zit ik op dag 38-39...driedubbel gevoel: eerste gevoel is uitgetelde datum, 2e gevoel is bericht van bevruchting met de 1e ivf en 3e gevoel: wel of niet gelukt deze ronde...

zucht...

liefs,

Nico

Geplaatst

Hoi Lizzy,

Ik wil je niet heel ongerust maken, maar ik liep eerst in het UMC. Daar vonden ze mijn baarmoederslijm van tussen de 5 en 6 ook goed. Dit omdat het uit drie lagen bestond. Ik zelf had hier overgens geen goed gevoel over en omdat er nog wat andere dingen stroef liepen in het UMC zijn wij overgestapt naar geertgen. Hier werd mij verteld dat de emy wel een bedje nodig heeft en dat je onder de 7 nihil kans hebt. Nou benadruk ik nog een keer dat ieder ziekenhuis zijn eigen manier heeft. Ik slik nu estradiol en slik vier keer 2 mg. Ik ben nu bezig met mijn tweede opbouw cylus. Vorige week was het 6.4 en nu met 1 pilletje meer zelf 9.4

Mijn arts heeft gekozen voor meerdere keren opbouwen zodat mijn lichaam er aan kan wennen.

Lizzy misschien is jouw bms dit keer wel hoger. Heel veel sterkte met je behandeling.

groetjes Terry

Geplaatst

Hoi Doorzettertje, nog heel erg bedankt voor alle info over Eugin. Ik ben gisteren helemaal voorbereid bij ze geweest, en wist, dankzij jou, eigenlijk hoe mijn afspraak zou gaan.

Ik wilde overigens aanvankelijk ook onze bloed door Eugin laten testen, gezien dat de kosten niet zijn, alleen blijk ik weer extra bloedtesten te moeten laten doen, om het eea uit te sluiten. En deze testen blijken wel aardig prijzig te zijn. Na een paar telefoontjes naar Ned gepleegd te hebben, blijkt dat ik ze hier wel kan declareren, dus dat deel gaan we hier bij/door de huisarts laten doen.

Maar voor derest, behandeling is ahw in gang gezet.

Hou me op de hoogte hoe het bij jou loopt!

Geplaatst

goeiemorgen dames!

Na...fijn dat jullie afspraak bij Eugin goed is gegaan en ook fijn dat je de kosten van het extra bloedonderzoek kunt declareren...super dat de behandeling nu dus in gang is gezet....wanneer krijg je te horen wanneer je precies kunt beginnen? succes!!!

hier verder niet veel te melden!

liefs,

Nico

Geplaatst

@nal had al ff bij 40+ gereageerd maar ook hier maar even. Super dat alles nu in gang is gezet. Hoop dat je snfl weer iets hoort en hetzelfde resultaat bereikt als ik!!!

Spannend hoor. Ik ga je volgen. In ieder geval zie ik je de 23ste, gezellig!!!

Geplaatst

Hai Nal,

Fijn dat je wat aan mijn verhaal hebt gehad. Wij hebben nu al onze nog ontbrekende gegevens bij Eugin liggen, ik verwacht binnen een maand groenlicht. Maargoed wij zijn wachttijden van 4 jaar gewend met ons adoptieavontuur dus het gaat ons allemaal snel genoeg :-) Hoop met een week of 8 weer in Barcelona te zitten, geen idee hoesnel het allemaal zal gaan. Heb alle medicijnen inhuis dus ben er klaar voor! We houden elkaar op de hoogte. Leuk als we 'tegelijk zouden lopen'.

Verder iedereen succes waar je mee bezig bent!!!

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

I am back in town. Eigenlijk al sinds maandagavond maar had niet eerder tijd om ff te reageren sorry. Maar een weekendje Zeeland met dat verschrikkelijk heerlijk weer heeft me goed gedaan.

Dus I go for it.

@ Nico: Klopt bij de eerste dag van de ongi ga je gelijk weer opbouwen en na een week moet er dan weer een echo gepland staan en als die goed is dan ben je weer onvankelijk.

@ Mees: Hoe is het met je?? Al zw klachten??

@ Nal en Doorzetertje: Goed en fijn om te lezen dat het zo voorspoedig bij jullie gaat daar bij Eugin. Ik duim voor jullie dat het zo voorspoedig mag blijven gaan en op naar een mooi beebje. Ik ga jullie blijven volgen tenminsten als jullie ons op te hoogte blijft houden ;-).

@ Freggel: Nog 2 nachtjes slapen en dan!!!!!!!! :marsa37: Op naar Geertgen. Fijn dat jullie z'n goed gesprek hebben gehad met elkaar top. Nu vrijdag nog en dan ga ik heel hard duimen dat jullie mogen beginnen hoor!!! want het wachten heeft voor jullie nu al lang genoeg geduurt.

@ Maya : Ik hoop dat je het nog leest voor dat je morgen naar Geertgen gaat voor je eerste echo, maar ik wil je heel veel succes wensen en ik duim en hoop op en hele mooie echo voor jullie. Toi toi

@ Terry: Hoe is het nu met jou?? Ik hoop voor jullie dat je BMS heel snel goed is.

@ Hoe is het verder met iedereen??

Hier heb ik eigenlijk weinig nieuws te vertellen, ben benieuwd wat vrijdagavond dr.R te vertellen heeft.

Nou meiden voor iedereen welterusten.

:hugs2::positive energie:

Liefs Corina.

Geplaatst

Hey doorzettertje dus voor jullie gaat het wachten op een match nu ook beginnen! Geweldig, het kan ineens snel gaan.

Moet je ook starten met de anticonceptiepil??

En gebruik je ook van die estradot (Systen) pleisters, of wanneer moet je daar mee gaan beginnen. Ik weet nog dat die startdatum bij ons in het begin fout ging omdat wij zaten te wachten op het groene licht van eugin, maar het bleek dat wij hun juist het startsein moesten geven bij de eerste menstruatie na de pil! Toen ging er dus een maandje verloren voor we konden starten! Enfin uiteindelijk ging het toch nog snel, maar hou het dus in de gaten!

Succes, ik ga je volgen en hoop dat je over een tijdje ook kan zeggen dat je, net als ik nu, 16 wkn zwanger bent, aaahhhhaaaaa!!!!!

Geplaatst

Hey meiden,:icon_flower:

Corina, ja ik ben de laatste 2 weken al wat misselijk. Heb dus echt geen zin in eten en drinken. Moet mezelf echt dwingen dat toch te doen. Maar....nog niet overgegeven. Dus gaat best ok hoor. Dit gevoel zou echt ideaal zijn als je wilt lijnen, haha. Want ik heb totaal geen zin in iets en zeker niet de heerlijke koekjes en chocolade die ik altijd zo lekker vind.

Precies wat je zegt Freggel! Ik vind misselijkheid ook een veel erger gevoel dan gewoon pijn. Nou ja, hopelijk nog maar 5 weken hihi! En...ik klaag natuurlijk niet want ik heb super bevoorrecht!!!

Corina, succes morgen he! Ik duim en duim!!

En Freggel...bijna!!! Eindelijk eindelijk!! En nu dus weer hard aan het werk bij jullie thuis. Het wordt dus nog mooier!! Hoe is het met je kaak? Alles weer top?:happydance:

Haha, grappig al die emo's!!!

Spannend doorzettertje. Het schiet nu op!! Viva la Spanja!

Nal, jij ook! Helemaal geweldig meid!

Lieve Nico, ja hoor, hier nog gestuiterwibel!! De echo had ik 4 april en toen was beebje bijna 6 weken en....het hartje klopte al :confettistars:! Zo geweldig! Ben eigenlijk wel weer toe aan n echo, maar ja, nog ff wachten. En jij, houd moed he. Ik heb ook gedacht: Zal ik stoppen? En nu...zwanger! Dus niet opgeven!

Terry, pulletje, Lizzy, Maya en alle anderen:

:goodluck1: :aaaflowersmiley:xxx, mees

Geplaatst

Haii meiden!

Dank jullie wel!

Mees: Ja kaak is weer bijna helemaal de oude. Geen pijn etc meer, en sinds gisteren kan ik weer mijn mond helemaal open krijgen. hahaha dat heeft manlief wel gemerkt hihii. (nu bedoel ik met KLETSEN) nee hoor grapje! Ben blij dat ik ervan af ben.:happydance:

Hopelijk ben je inderdaad over een paar weken van die misselijkheid af. Ik ben even kwijt wanneer je je volgende echo hebt? Blijft spannend hè!!!

Corina;Zeeland lekker lekker! En jullie hebben mooi weer gehad. Zalig. Doet een mens goed.

drs R belt je vrijdagavond dus weer? Jij ook nog 1 dagje wachten , net als ik. *shake hands*

Hoop dat hij goed nieuws heeft.

Nal en Doorzettertje; super meiden! Go for it!

Maya, heb je je echo vandaag? Heel veel plezier en succes. Ik hoop zo dat je een mooie echo hebt. En dat er miss al hartactie is. Laat je wat weten?? ben zo benieuwd!

Terry; hoe gaat het met je BMS?

_________

Nou meiden, na weer een maand wachten is het morgen zover. De hele middag gesprekken. Met jullie is de wachttijd vol te houden *knuf*

Nu ben ik daar op voorbereid, maar ben zo benieuwd wat er daarna volgt.

Krijg je meteen recepten mee, komt er wederom na een maand een gesprek en daarna beginnen etc etc etc. Helaas weet niemand het antwoord, wel jammer want ik ben gewoon te nieuwsgierig.:laugh:

Wat ik wel weet is dat het over 2 maanden achter de rug is ongeveer. Hoe bizar is dat!?!?

En voel de spanning wel hoor. En dan maandag ook starten met nieuwe baan, onwijs allemaal. Pffff zal blij zijn als ik komende week achter de rug heb.

Tis me allemaal wat té druk. Ik hou van rust, maar die moet ik momenteel zelf echt zoeken.

Ik laat morgenavond of overmorgen meteen wat weten hoor!!!

Kus Freggel:icon_flower::icon_flower:

Geplaatst

Haha freggel , fijn dat je weer uitgebreid kan kletsen met je kaak :-)) Anders zoo stil!

O ja, ik heb 2 mei weer n echo maar ga misschien vragen voor eerder. Duurt zo lang!

En WAAAAH ....eindelijk...morgen is jullie dag!! Spannend! Heeel veel plezier morgen. En dan meteen actie!!

Xxxx, mees

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Allereerst bedankt dat jullie allemaal meeleven, maar helaas het is ons niet gegund.

Vandaag hadden we de 1e echo, vol verwachting gingen we erheen. Maar het nieuws kwam als een donderslag bij heldere hemel.

Er was enkel en alleen een leeg vruchtzakje dat aan het groeien was, maar er zat niets in. Het was helemaal leeg.

Wat een ongelofelijk nieuws. Zo'n zwangerschapstest is dus helemaal niet zo betrouwbaar. MvM was vorige week maandag nog geweest.

Zij deden een test en daar kwam ook uit dat ik zonder meer zwanger was.

Ik was heel erg moe, kon overal slapen. En had erg veel last van pijnlijke borsten.

Morgen moet ik naar het plaatselijke ziekenhuis bellen voor een afspraak voor curretage. Ik voel me leeg, verdrietig, moe, boos pfffffffff.

Iedereen is er kapot van, ze hadden het ons zo gegund.

We gaan eerst alle tijd nemen om dit te verwerken, en dan misschien in september beginnen aan onze allerlaatste poging.

Liefs Maya

Geplaatst

Maya: ben nu meteen in gaan loggen om te zien hoe het met je is.

Wat vind ik dit erg. Ik had het je zo gegund.

Hoe ver ben je? Heb je nog cryo's?

Als je geen zin hebt niet antwoorden hoor. Ik vind het zo erg voor je.

Dikke dikke knuffel. Ik denk aan je.

Geplaatst

Maya

Wat een vreselijk verdrietig nieuws

Dit is niet wat je verwachte van jullie eerste echo,

zeker niet als alle testen positief zijn.

neem idd de tijd om dit te verwerken en je zo op te laden voor een volgende poging

Heel veel sterkte!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

lieve Maya....wat een verschrikkelijk nieuws...ik weet niet goed wat ik moet zeggen...had het jullie dolgraag gegund...kan jullie alleen maar sterkte wensen!!! Denk aan je!

liefs,

Nico

Geplaatst

Freggel....heel veel succes vandaag met de laatste gesprekken. Hoop dat je niet nog een maandje moet wachten voordat je echt kunt starten...heeft nu lang genoeg geduurd!!! en ook alvast succes met je nieuwe baan! Spannend!!!

Mees...super dat je al een kloppend hartje had!!! lijkt me heel onwerkelijk, maar ook heel mooi...nu dus een paar weekjes wachten op de volgende echo...2 volle weken en pasen zit er ook nog tussen...aaah...dan vliegt de tijd zo voorbij!!

Corina...vandaag telefoontje van dr. R...hoop op goed nieuws!!! succes en sterkte!!!

hier niet veel te melden. alles gaat zo zijn gangetje...

wens jullie allemaal een prettige dag en ook alvast een fijn weekend!

liefs,

Nico

Geplaatst

Maya, ik log even speciaal in voor jou. Ik sta perplex....

Meid wat verschrikkelijk......jullie waren zo door het dolle heen en dan komt er dit nieuws. Ik geef het je te doen hoor.Wat zullen jullie geschrokken zijn geweest, een wir-war van emoties.

Ik denk aan jullie. Als je af wilt blazen of wat dan ook; hier kan het hoor. Ook als je even afstand wilt of de tijd voor jezelf.

Dikke knuffel meid en veel sterkte.

Freggel

Geplaatst

Lieve Maya,

Wat verschrikkelijk! Meid meid, hoe kan dit toch? Helemaal happy en vol goede hoop zwanger en dan toch niet. Ik heb zo met jullie te doen. Ik weet dat je er niet veel aan hebt, maar ik ben in gedachten bij jullie. En heel veel kracht toegewenst! Een hele hele dikke knuffel!!

xxx, mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden