Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

ik had gisteren een stukje geschreven maar hij is weg.

Maya ik heb er geen woorden voor maar wil je heel veel sterkte wensen.

Corine ik hoop dat dokter ruis positief nieuws heeft!!!

Wij zijn woensdag naar geertgen geweest. Mijn zus heeft een injectie gehad om alles plat te leggen. Ik werk naar een onttrekkingsbloeding die ik binnen 12 dagen moet krijgen. Daarna mag ik weer gaan op bouwen. We moeten volgende week terug en dan mag de stinulatie beginnen!!! Kortom het word weer spannend

voor iedereen een fijn pasen toe gewenst.

groetjes van Mij.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zit nog op de officiële uitslag van mijn FSH waarden te wachten, die heb ik op papier van het lab nodig. Huisarts belde vandaag de FSH-waarde door en daar schrok ik best van! Eind 2007 had ik een waarde van 39.6 en was ik in het begin van de overgang en vandaag kreeg ik een waarde van 115 (!) door. Ben er echt even door van slag geweest. Zit echt volledig in de overgang nu en voel me echt een verschrikkelijk oud wijf :) vraag me ook af of ik extra voedingssupplementen moet gaan nemen. Zit wel al sinds 2007 al aan de kalk tabletten. Iemand ervaring mee?

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Hoe is het met iedereen??

Allemaal heerlijk aan het genieten van het heerlijke weer.:icon_flower:.

@ Terry : Spannend hoor voor jullie ik ga heel hard voor jullie duimen dat het voorspoedig mag verlopen allemaal. Is jullie gegund.

Gister heeft dr.R gebeld en helaas hij heeft niemand aan ons kunnen koppelen ( wat we al verwacht hadden).

Ik ben nu aan het afbouwen d.m.v provera en 1tabl. estradiol en dan maar weer wachten tot mijn ongi komt.

Dan gelijk weer opbouwen en op naar ronde 2 dan hebben we 50% kans dat ze donor voor ons hebben. Ben benieuwd.

Fijne paasdagen allemaal ik zal niet zoveel/ tot niet online komen moet de komende 4dgn werken van 7.15uur tot 15.15uur.

Fijne weekend.

:blowkisses::positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Balen corina! Ook al is de kans niet groot, had het zo mooi geweest als er n match was. Maar goed, vol goede moed op naar de vlg x. Hopelijk dan n super match!!!

Fijne Pasen allemaal!!!

Xxxx

Geplaatst

Hey terry, wat goed. Het gaat echt snel beginnen!! Super!

En doorzettertje, blijf positief hè. Maakt voor ecd niet uit. Ik heb geen ervaring met kalktableyten maar voedingssupp. worden vaak aangeraden. zoals omega 3, d, e.

Xxx

Geplaatst

Hellow meiden,

Ik ben best druk, dus heb te weinig puf om hier elke dag te komen. Ben nu een week met mijn nieuwe baan bezig en da's even wennen :happy7: Mijn voetjes deden zeer de eerste dagen zeg......nu genieten van een lang paasweekend.

Ik heb sinds een paar dagen wat spotting, lichtroze bloedverlies en vandaag al wat ouder bloed. Da's voor het eerst in 1,5 jaar tijd. Wat maf hè? Ik had het er thuis pas nog over, en huppa. Kreeg meteen krampen die dag. Zo raar....maar goed. Laat het maar lekker opschonen binnenin, zodat mijn baarmoeder straks helemaal 'in shape' is, niet dan?!?:happy:

Volgens mij nog 19 dagen totdat we weer naar Geertgen gaan. Mijn donor heeft net haar ongi weer gehad, dus we lopen volgens mij prima straks op 13 mei. Pfff het wordt steeds spannender......

Hoe gaat het hier?

Maya, ik las van je laatste echo. Wat moet je je rot voelen.......en dan nog die paar dagen waardoor je niet terecht kon....knuffel meid.

Lizzy, hoe gaat het met jullie??

En de rest van de dames?!?

Mees ook met jou alles picobello? Ik las jullie topic over de granaatappelsap, walnotenolie etc etc...en ik weet 100% zeker dat ik dat ga gebruiken. Wat is dát goed gegaan met jullie allemaal zeg, super! Ik neem ook aandelen hoor ;-)

knuffel van Freggel

Geplaatst

Hellow Freggel!!

Ja, als je ziet hoeveel er zwanger zijn geworden van dat topic! Niet normaal hè?!!

Haha, jij neemt ook aandelen :-))) Dan komt het helemaal goed! Aan de Pom en de andere dingen...!!

Xxx

Geplaatst

Ja echt waanzinnig hoeveel zwangeren! Fantastisch!

Ik hoop dat je al wat minder misselijk bent. Lijkt me zo vreselijk, misselijkheid is één van de ergste dingen hoor, ook al heb je super blij dat je zwanger bent. Dat staat buiten alles. Hier mag je best van balen! je zult je wel een vaatdoek voelen.

Dikke knuf voor jou.

Freggeltje

Geplaatst

Dankjewel freggel!!! Ja, daardoor voel je je constant beroerd. Nergens zin in en idd vaatdoekerig.

Maar ja, komt wel goed!

Ben jij al bijgekomen van je nieuwe werk? Druk hoor!!

Nou, ik ga nu echt ff wat proberen te doen.

Xxxx, mees

Geplaatst

Hi ladies!

De paasdagen goed doorgekomen? Ik wel. Was vanaf vrijdag vrij en na een weekendje oppassen op onze neefjes hebben we ook nog 2 dagen heerlijk gerelaxed.

Jeetje, wat een weer. Heerlijk hoor.

Ik ben vanaf vrijdag ook begonnen aan de oestrogenen en mijn vriendin de donor aan de lucrin. Ondanks dat het natuurlijk allemaal nog steeds heel spannend is, zijn we er wel wat relaxter onder. We zien wel! Het scheelt echt wel als je het allemaal als eens gedaan hebt en dat je weet wat je te wachten staat. Vorige keer had ik het heel druk met studeren en had ik veel minder tijd, maar juist zat ik toen ook thuis veel meer op te zoeken en uit te pluizen tussen de bedrijven door. Nu ga ik gewoon leuke dingen doen en denk ik er juist veel minder aan. Ik voel me iig prima en heb geen last van bijwerkingen.

Corina, jammer dat je geen match had! Je rekende er volgens mij al niet al te veel op he? Ook een stukje zelfbescherming natuurlijk, omdat je weet dat de kans nu nog zo klein was. Volgende keer al 50%, dus ben benieuwd!

Terry, kreeg jouw zus zo’n lucrin depot? Dat het voor langere tijd alles platlegt? Wij moeten nl allebei lucrin elke dag spuiten. Maar het gaat niet lang meer duren dus! Spannend!

Ik slik trouwens progynova 3 x 4 mg! Ben erg benieuwd hoe dik mijn laagje dit keer is!

Freggel, super dat het allemaal zo lekker is verlopen bij Geertgen. Mei en juni gaan spannende maanden worden. En dan ook nog een nieuwe baan! Succes!

Mees, misschien ben je zo misselijk van al dat gestuiter van afgelopen weken..hihi. Heb je je echo nog kunnen vervroegen of niet? Het feit dat je misselijk blijft is in deze alleen maar een goed teken lijkt me. Wat niet wegneemt dat het wel heel vervelend is. Hopelijk ben je er bij 12 weken vanaf.

Maya, heel veel sterkte morgen!! Hoe zijn de afgelopen dagen geweest voor je? Heeft het schrijven en plakken geholpen? Weet je al hoe laat je morgen aan de beurt bent?

Pulletje, hoe is het met jou?

Nal en doorzettertje: hoe gaan de vorderingen?? Het klinkt wel erg goed hoor, hoe ze het daar allemaal regelen. Daar zouden ze hier nog wat van kunnen leren!

Nico, hoe zijn de dagen tijdens de ‘wachtweken’?

Goh wat een lang verhaal voor mijn doen.. nu alleen de smileys nog…Daar zijn jullie beter in!

:thumbsup:

Liefs Lizzy

Geplaatst

Hi lizzy,

Ja, helemaal waar. Is n heel goed teken!!! :-)))

Ben alleen toch beetje bang dat ik te weinig binnen krijg qua vocht (half litertje en dan nog overgeven) en beetje eten (denk hooguit 500 cal.) ik durf eigenlijk niet bij te houden wat ik eet, want het is zo weinig. En blijft dus ook niet altijd binnen.

Ik ga morgen bellen naar zh. Is natuurlijk dicht tot morgen, vandaar dat het niet eerder kon.

Jij gaat goed! Allebei begonnen aan de meds. En fijn, geen bijwerkingen!! Gaaf hoor! Ik duim alvast:-))

En hahaha, is waar, vast teveel gestuiterd;-)

Nou meiden, geniet nog vh weer hè!!

Geplaatst

Maya...heel veel succes en sterkte vandaag...

Lizzy....de wachtdagen zijn al ten einde...ben toch ongesteld geworden ondanks het gebruik van de ovu-testen en het vele geknuffel (achteraf allemaal zinloos geweest natuurlijk), wel lekker, maar zinloos...is ook de laatste keer dat we moetjes hebben gedaan...ben er op dit moment ook helemaal klaar mee en net als na de 2e en 3e ivf hoeft het voor mij niet meer...altijd maar die teleurstellingen, die hoop, weer die teleurstellingen...wil gewoon weer verder met mijn leven en niet afhankelijk zijn van die stomme behandelingen waardoor je gewoon niets kunt plannen of leuke dingen kunt kopen of reserveren of weet ik wat...

liefs,

Nico

Geplaatst

Hallo allemaal,

Nico,

Wat je schrijft herken ik zo, de vraag waarom wil ik dit komt regelmatig langs, vooral als we net lekker ontspannen aan het leven zijn veel leuke dingen doen en geen horonen in je lijf. maar dan toch is mijn wens groter en vind ik ergens te kracht om door te gaan. maar even genieten van het leven en elkaar is ook erg belangrijk.!!!!

Lizzy

He lizzy, klopt mijn zus heeft zo'n spuit gehad. We moeten woensdag terug. Ik denk dat we ongeveer gelijk lopen. Wanneer mogen jullie dan met de stimulatie van de eicelen beginnen? Hopelijk krijg je een mooi laagje BMS en goede eicellen ik duim voor je

Mees,

Wat vervelend dat je zo weinig kan eten en drinken vooral met dit weer. Hopelijk kan het ziekenhuis je iets geven waardoor je je iets beter voelt

corina,

jammer dat er geen match is maar zo te lezen had je dat zelf ook al verwacht. Zo te lezen lopen we gelijk dus hoplijk is er de volgende keer een match en kunnen we samen op het wachtbankje.

Hoi Doorzettertje,

ik ben vanaf mijn 20ste in de overgang, ik slik eigenlijk geen extra suplementen, wel laat ik 1 keer per jaar mijn botdikte meten. Tevens 1 keer per jaar naar de gynacoloog. Tevens slik ik gewoon de pil. als ik niet in behandeling ben.

Maya heel veel sterkte deze dag, ik denk aan je.

Ik had gisteren een emo dag. Ik had een cadeau gekocht voor mijn neefje maar die had hij hal. Mijn zus zij nou dat wist je toch wel. Ik schoot helemaal vol en ben weg gegaan en heb thuis een uur gehuild. Niet zo'n beetje maar compleet overstuur en waarom eigenlijk om niks. Achteraf moet ik er wel een beetje om lachen.

dikke knuffel voor jullie allemaal

groetjes terry

Geplaatst

Jemig wat heb ik veel gemist...

Ik ben er echt even voor moeten gaan zitten... Wat is het toch een actief forum!

Wel goed natuurlijk..

Maar Mees! Gefeliciteerd!!!!! Het is je zeker gegund (alle anderen ook natuurlijk). En ik hoop dat de misselijkheid minder wordt. Maar opzich is het een goed teken natuurlijk.

@ Maya: Mijn god lieverd... Wat ben ik geschrokken van de gebeurtenissen de laatste tijd... Eerst dat goed nieuws en daarna ineens... Ik heb er geen woorden voor... Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven lieverd...

@Nico. Ik lees net dat het klussen met de Ovu testjes niets heeft opgeleverd.. En begrijpelijk dat je daar genoeg van hebt... Mocht er een volgende poging komen.. sterkte!

@Terry, Lizy en Freggel: Alledrie heel veel succes met deze ronde! Op naar een mooi resultaat.

En niet te vergeten mijn mede wacht genootje CORINAAA.... Ik las dat de voorlaatste poging niet goed gelukt is en dat je nu alweer 1 wachtronde achter de rug hebt op de gevreesde donorenlijst....

Ziet ernaar uit dat we er weer samen op komen te staan... Vanaf 2 mei voor mij ook 50% kans op een match.. Zegt nog helemaal niks, want 50% is of JA of NEE... Ach ja, we wachten nog maar een rondje...

Met mij is in ieder geval alles prima... Van onze donor en zgn vriendin heb ik niks meer gehoord sinds toen.... Ze heeft wel haar excuses aangeboden voor haar reactie en gaf aan dat ik haar de ogen had geopend over de medische toestand van haar kinderen... Tot dan toe was ze niks anders gewend en kon ze ook niet weten dat haar kinderen duidelijk anders zijn dan andere kinderen... Tja, ze wilde het niet onder ogen zien...

Prima gesprek dus... En ja, daarna niks meer vernomen en dat is nu al zo'n 3 maanden geleden..

Ik weet nog dat we de eerste keer voor een uitgangsecho gingen. Ik zei toen tegen mijn lieve schat dat het zo'n bevrijding is om gewoon zelf zonder rekening te houden met je donor naar Geertgen te gaan. Het is ook weer echt iets van ons samen geworden.. Eerder met de donor moesten we ons in allerlei bochten wringen, omdat ze met de opvang van haar kinderen zat of ze moest naar haar partner in Spanje of ze had weet ik het wat allemaal... Ik heb zelfs alle afspraken en reminders om die medicijnen te nemen in haar agenda gezet, zodat ze het niet zou vergeten.... Pfffff. was erg vermoeiend, maar ja.

Nu dus jammer genoeg weer op de verschrikkelijke wachtlijst... Als het goed is hebben we dan dus 50% kans voor een match.. maar ondertussen geloof ik het pas als het tegendeel bewezen is Hihihihi... Ik laat me niet meer gek maken! Gaat ook niet meer, want de komende tijd heb ik het druk genoeg met mijn werk en onze adoptiehonden... We hebben de afgelopen 3 weken 2 hele lieve honden geadopteerd, die anders naar het asiel zouden gaan. En we hebben ook onze jongste dochter de komende 2-3 weken op vakantie bij ons...

Zo zie je maar weer.. Ik heb 2 afdankkatten, 2 adoptiehonden en 2 hele lieve stiefkinderen... Allemaal eigfenlijk niet van mij.... En stiekum toch zo ontzettend van mij!!!!

Ik zit nu een beetje op het punt dat ik het gevoel heb dat ik heel veel moet en wil.... maar eigenlijk gelijktijdig ook lekker helemaal niks hoef!

Is moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.. maar het komt erop neer dat ik gelukkig ben met alles zoals het nu is..

En soms vraag ik mij zelfs wel eens af of ik wel nog een kind zou willen..... En steeds opnieuw kan ik die vraag volmondig en met heel mijn hart met JA beantwoorden....

Dus we gaan verder... alleen nu met een ander gevoel... en een hele andere energie dan voorheen...

Wat een bevrijding!!!

Heel veel liefs en een dikke knuffel aan jullie allemaal!

Xxx

Nofje

Geplaatst

Nofje, dankjewel!!! Ja, geweldig hè!!! Echt zwanger !!

En dankje terry! Heb gelukkig wat tips gekregen. En...is idd goed teken.

Nofje, klinkt mooi, zoals je vertelt over je leven met honden, katten, kinderen. Gaaf hoor, ik ben ook altijd vd dierenopvang. Pas n weespoesje ver uit t buitenland meegenomen. n Droppie:-) En nu ook weer volmondig ja voor n kindje. Heel mooi!

Ben dus naar zh geweest net.

Alles top met ukkie!! Helemaal blij!!

Moet wel veel meer eten en drinken. Heb tips gekregen. Ik zit ook onder de blauwe plekken en gaan vlg x kijken naar m'n stollingsgehalte.

Ukkie is 2,36 cm! Wat n bikkeltje!!!

Wooohoooooo!! Xxx, mees

Geplaatst

hallo,

Mees wat heerlijk dat alles goed gaat met de kleine!!! Wordt helemaal blij als ik dat lees.

Nofje, spannend weer op de lijst staan. Ik duim voor een match en dan met zijn alleen op het ooh zo gevreesde wachtbankje. Maar dan wel weer dichter bij het eind doel.

mijn zus heeft gisteren de eerste spuit gekregen. Ze moet 225 eenheden spuiten van gonal F. Vond het wel spannend maar deed het stoer.

het is erg grappig want we zijn drieling. Dus is het soms erg lastig wie wie is. Beginnen ze met de geboortedatum en dan ooh ja dat is niet handig. 4 mei moeten we terug om te kijken hoe goed de eieren groeien. Dus echt begonnen nu zo voelt het ook.

hoe is het met de rest!!

groetjes Terry

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Hoe is het allemaal met jullie?? Fijne paasdagen gehad??

Sorry dat ik nu pas weer reageer had het de afgelopen dgn errug druk !!!

Nu dacht ik ik ga weer ff bij mij forumvriendinnen kijken hoe het met hun gaat.

@ Freggel: Hoe gaat het nu met je nieuwe baan?? Wat doe je nu precies?

Lijkt mij ook errug vreemd hoor om na 1,5 jaar weer ongi te worden!! Maar goed net wat je zegt je baarmoeder moet weer goed in shape zijn straks. Op naar een mooi beebje. Ik ga heel hard voor jullie duimen.

@ Maya: Lieverd hoe is het nu met je na dinsdag?? Ik heb er echt nog steeds geen woorden voor. Als je het van je af wil schrijven weet je ons te vinden he??

@ Lizzy: Fijn dat je je goed voelt en relaxter bent, gelukkig ook geen bijwerkingen TOP.

Heel veel succes meis en hopelijk wil je ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

@ Mees: Hoe is het nu met de misselijkheid?? Ik hoop voor je dat het minder is!!

Fijn dat de echo weer goed was helemaal TOP. Zorg goed voor je zelf en de kleine ukkepuk he? ondanks de misselijkheid.

@ Nico: Rot om te lezen dat het met de ovu-testen en knuffelen niet gelukt is echt balen!!

Das nog zachtjes uitgedrukt snap het dat je je zo voelt.

Hoe is het nu met je???

@ Terry: Spannend zeg voor jullie heel veel succes en ik duim heel hard dat het nu allemaal goed gaat. Op naar een mooi resultaat een beebje. Knuffel vanuit hier.

En zoals je schreef wie weet lopen we te gelijk op zou leuk zijn.

@ Nofje: Hey mede wachtgenoot haha:laughing9: klinkt heel leuk, en we gaan elkaar door deze wachttijd heen slepen toch??

Heel veel succes en we houden elkaar en de rest gewoon op de hoogte.

En wie weet lopen we tegelijk op zal heel leuk zijn.

Toi toi .

Verder heb ik geen bijzonderheden te melden dus wil ik het hierbij laten.

Een hele fijne avond allemaal.

:positive energie::CYBER_HUGS::wav:

Liefs Corina.

Geplaatst

Dankjwel corina!!!

Ja, zo top dat ukkie zo goed gaat!!

Ben nog niet veel beter, maar ja. Hopelijk over 3 weken gaat het beter. Ik word helemaal dunnetjes/slank. Wel apart aangezien ik juist zwanger ben en die dat niet weten nu zeggen: wauw, jij bent wel (knap) afgevallen. Ze vinden wel dat ik n smal toetje krijg. Hihi, ze moesten eens weten.

Ik wil juist eten en drinken maar nooit trek. Gaat zeker veranderen binnenkort;-) !!!

Jij kan morgen toch geen match krijgen omdat je nu met de meds gestopt bent toch? Die rustweek?

Of ben je nog 'hot voor n eitje'?

Zo ja, dan duim ik!!

Ik ga snel liggen tegen de misselijkheid!!

Trusten!!!

Xxxx

Geplaatst

Hoi meiden,

Ook van mij een snelle jelle vandaag. Straks buiten grillen en zometeen nog weg.

We hebben een rustige Queensday gehad.

Toitoitoi voor diegenen die al bezig zijn met het spuiten!!! Spannend hè! Nog even en ik mag meedoen! Nog 13 dagen!!! joehoeoeeo!

Ik werk in de Farmacie. Maar de baan bevalt me niet echt. Eigenlijk helemaal niet, dus ik ben weer op zoek naar een job. Wel blijf ik er werken totdat ik wat anders gevonden heb.

Ik heb wel al een sollicitatie lopen. Duim aub voor me.

Tot heel snel meiden, ik reageer later wat uitgebreider.

kus Freggel

Geplaatst

Hoi meiden,

Gisteren is de eerste gonal erin gegaan bij mijn vriendin en ma de 9de hebben we echo! (terry we lopen dus aardig gelijk op..!)

Hoe is het met iedereen?

x

Geplaatst

Lizzy wat spannend weer!!! Oei duurt niet meer lang bij jullie zeg!!

Hier gaat alles wel okay, vandaag ziek geweest, dus minder. Ook heb ik een ziek huisdier, zo zielig. Afgelopen weekend met spoed de dierenats laten komen, hopen dat ze beter wordt.

Wij volgende week vrijdag naar de kliniek.....zo spannend!

Ik ga morgen weer werken denk ik, en meteen vertellen dat ik de proeftijd af maak en dan stop. Ik heb het er niet naar mijn zin, dus dan is de keuze snel gemaakt. Ik moet ook aan de behandeling denken die gaat volgen. Als ik dan niet lekker in mijn vel zit....

Tis daarom goed zo. Ik heb 2 sollici's lopen. Nu maar duimen.

Hoe gaat het met de rest??

Knuf van mij meiden!

Geplaatst

Hoi,

Spannend lizzy. Moet je donor de zelfde hoeveelheid spuiten of is het nu opgehoogd? Ik ga voor je duimen

leuk dat zoveel mensen tegelijk lopen.

ga snel slapen want heb een lange dag gehad en ben dood moe

knuffel van mij voor allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden