Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ff snel.... Vandaag BMs meting van 9mm. Dus ben weer ontvankelijk... We staan 4e op de wachtlijst en dr. R vind dat we lang genoeg hadden gewacht. 9 mei krijgen we bericht of we een donor hebben.... Maar de kans is meer dan 75%.... we gaan ervoor!!!!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he Nofje...spannend meid!!! duim voor je....

Mees...vervelend dat je je zo misselijk voelt...hoop echt dat je je snel beter voelt en kunt genieten van je zwangerschap, zonder al die misselijke kwaaltjes....

Freggel...vervelend dat je ziek bent en dan ook nog een ziek huisdier...sterkte!!!

over 10 dagen starten....whoehoe!! spannend!!!!

Corina...jij hebt nu dus weer afgebouwd...begin je dan ook weer met opbouwen meteen, of moet je dan weer even wachten?

Terry...spannend dat je ook in de race bent....en goed van je zus dat de eerste spuit er zo in ging....duim dat alles goed blijft gaan...

Lizzy...jij ook weer in de race...en de 9e de echo...spannend!!!!

hier gaan we nog een keer proberen met ovutesten, maar dan van clear blue...bij sensitest in de aanbieding...20 stuks voor 50 euro...20 mei naar DD voor ons oriënterend gesprek en dan beslissen we waar we verder gaan...mocht het echter door een wonder toch lukken met deze ovutesten, dan zouden we een dag na ons gesprek in DD kunnen testen thuis...dat wordt natuurlijk al een dagje eerder als ik nog niet bongi ben en als mijn cyclus weer 32 dagen is...hoop dat we er goed aan doen om het toch weer op deze manier te proberen...word een beetje wanhopig....

liefs,

nico

Geplaatst

Dankjewel nico!! Ja, hoop zo dat het beter wordt. Gisteren na zh bezoek kreeg ik er nog eens migraine bij. Mét overgeven.

Maar....gisteren in zh info gehad over prenataal onderzoek en een echo met n hele goede kwaliteit apparaat.

Je zag ukkie druk bewegen en zwaaien met de handjes en trappelen met de voetjes! Zoooooo gaaf!! Kon er uren naar kijken (helaas maar paar minuten;-)!! Wauw, alles erop en eraan; n echt mini mensje!! Vlg x ga ik het filmen; kan ik het nog terug kijken. Wat n wonder!!

Helemaal blij!!!!

Nico , hoop zo dat het gaat lukken met de ovutesten!!

Nofje, das n grote kans meid. Heel mooi!

Terry, beetje uitgerust?

Freggel, snel beter worden, je huisdier en jij!!! En op maar n mooie baan. En....bijna beginnen!!!

Lizzy , succes meid. Op naar n goeie echo de 9e.

Corina, hoop snel weef n match!!

Xxx, mees

Geplaatst

Maya.....hoe is het nu met jou eigenlijk? heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen....sterkte meid en als je je hart wilt luchten, kun je hier uiteraard terecht!!!

Mees....hihihi...ondanks dat je je niet lekker voelt, stuitert je bericht van het scherm af...heb het nog net kunnen vastpakken...hahahaha...sterkte met de migraine, hoop dat ie nu voorbij is....en als je dan toch je kleine frummel zo ziet bewegen, dat maakt weer veel goed denk ik...

liefs,

Nico

Geplaatst

Hahaha Nico!! Leuk te lezen:-))) Houd het vast hè ;-) ...dan gaat het bij jou ook lukken!!!

Ja, het maakt alles goed:-)!!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hellow dames,

Nico; tuurlijk doe je er goed aan om gewoon zelf te proberen. Ik zeg altijd; reken nergens op, maar probeer het wel. Dat valt het niet tegen.:happy8: Kijk eens wat DD dichtbij is gekomen! Weet je nog, dat het nog 2 maanden ofzo duurde? En nu is het over 17 daagjes al zover!!!!

Meesje; mirgaine..oooh ik heb met je te doen. Wij zijn telepatisch verbonden, ik heb het gisteren ook gehad. Zooooo misselijk. Paar maanden geleden ook met overgeven, vreselijk hè.

Wordt de misselijkheid van de ZW al minder? Ik hoop van wel. En wat fantastisch dat de echo weer goed was!!!!! Die kleine groeit als kool, en is al een minimensje. Nu nog maar een flink aantal weekjes doorgroeien.:icon_smile: Wat ga je straks doen met je werk? Weet je dat al?

Nolfje, joehoeeooe ik duim met je mee! nog paar daagjes!! En je boxspring is er klaar voor. Op naar een top TP! Wat maf he dat je al meer dan 3 maanden niets meer hebt gehoord van de 'donor'. Soms zie je dan hoe relatief alles, en vriendschappen kunnen zijn. Hopelijk kun je je erin berusten, maar dat denk ik wel.

Lizzy, jullie ook al de 9e een (afspraak) echo! Spannend man, ik stuiter met iedereen mee!! OOk zo belangrijk. Je vriendin zal vast nog niets voelen, ze stimuleerd nog maar 2 dagen. Toitoitoi!

Terry; hoe gaat het met jou en je zus?? Hoe vindt ze het gaan?

Corina, hoe gaat het met jou? Weet je al meer?

Maya; ook vanaf hier stuur ik je weer een virtuele knuf!

Ik heb officieel vandaag mijn baan opgezegd. (na 2 weken, in de proeftijd) Toen ik er kwam om alles af te ronden, bleek dat ik haar net voor was. Zelf wilde ze er ook mee stoppen. Ik kan en wil meer dan ik daar kan doen. (hmm, wat een rare zin hahaha) Ik wil weer operationele taken op me nemen, mensen aansturen en dingen oplossen cq uitzoeken!! Dat kon daarniet. Té simpe voor me dus.

Ik ben blij dat ik na lange twijfel toch besloten heb weg te gaan, zodat ik haar voor was. (is toch leuker dan ontslag krijgen) Wel heb ik 3 sollicitaties gedaan, hopelijk wordt dat wat!

Verder vind ik het super dat ik hier dus meer kan zijn en me bezig kan houden met de behandeling....zooooooo fijn. Want ik wil alle stress buiten slutien en alleen maar bezig zijn met ontspannende dingen.

Inmiddels heb ik elke dag een lichte vloei/roze afscheiding dus vanbinnen gebeurd er vanalles. Hopelijk is het volgende week over. (zul je zien dat ik nu alles ga dwarsbomen)

Meiden, ik vind het met de dag spannender worden. Maar ook zo onwerkelijk. Kan me niet voorstellen dat we écht gaan beginnen en dat het moment eraan komt: Dé echte kans!

tot snel.

xxxx

Geplaatst

Freggel.....goed van je dat je de beslissing hebt genomen en te stoppen met de baan waarin je dus uiteindelijk niet echt je 'ei' kwijt kon!!! succes met je lopende sollicitaties!!!! ga voor je duimen dat je na de punctie en tp en positieve zwangerschapstest heel snel weer een nieuwe baan hebt!!!! Je schrijft dat je nu al een paar dagen licht vloeit/roze afscheiding hebt, ben jij dus ook aan de hormonen dan? jouw cyclus moet natuurlijk ook worden afgestemd met die van de donor....anderhalve week nog en dan is het zover!!! spannend!!

DD komt idd steeds dichter en sneller dichterbij....nog 3 vrijdagen....weken vliegen sowieso voorbij heb ik het idee...of lijkt dat maar zo naarmate je ouder wordt???

gisteren al begonnen met de ovutesten...digitaal is ideaal...niet zelf hoeven te beslissen of ie nu wel of niet positief is...je hebt een smiley of niet...tot nu toe dus twee keer niet....hahahaha...al naar gelang het wel of niet zou lukken, ik ga er even vanuit dat het niet gaat lukken, dan zouden we (mits er ook plaats is in DD en we daar ook zo kunnen beginnen) al eind juni aan de slag kunnen....tenminste...heb gezegd dat we juni/juli weer willen beginnen, eerst maar eens kijken hoe ik me voel...

hoe is het met de andere dames???

Grtz,

nicole

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@ Nico: Ondanks je niet helemaal positief erover bent wil ik je toch succes wensen met de ovu-testen. Idd de weken vliegen en voor je het weet zit je in DD toitoi ik denk aan je.

@ Freggel: Goeie stap heb je genomen hoor als je het ergens niet naar je zin heb moet je er niet blijven want dan heb je je alleen je zelf mee. Heel veel geluk en succes he!! Wanneer mag je ook alweer precies terug naar Geertgen??

@ Nofje: JOEHOE super nieuws meer dan 75% kans op een donor ik ga heel hard voor jullie duimen dat dr.R 9 mei al een super bericht mag brengen. Hou ons op de hoogte.

@ Mees : hoe is het nu met je?? Ik hoop dat de misselijkheid minder is.

@ Hoe is het verder met iedereen??

Hier gaat het wel, ongi is flink door gebroken wat is die provera toch een rotzooi BAH. '

Maar goed het is voor een goed doel.

Vanaf maandag ben ik weer aan het opbouwen en 9mei weer naar Geertgen voor een echo hopelijk is deze goed en ben ik hopelijk weer voor 3a4 wkn onvankelijk.

Verder heb ik geen nieuwtjes.

Alle meiden weer heel veel succes en toi toi met alles.

:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Haaai meiden,

Corina, even een warme kruik voor jouw buikkie. Ooh ja die Provera kan er zo inhakken. Doe maar rustig aan en hou hem warm :happy:.

En alweer bijna opbouwen, wat goed!!! Op naar de match!

Hey Nico; heel veel succes met de ovu-testen. Als je in juni/juli weer wilt beginnen, waarmee dan? Gaan jullie nu toch voor de IVF, wijst je eerste gevoel daar naartoe?

Ik ben trouwens niet aan de hormonen. Mijn cyclus ligt van nature (helaas) helemaal stil. behavle pas dus die afscheiding. Alhoewel dat nu weer zo goed als weg is. Soms moet er toch wat uit denk ik, hihihi die 0,001 mm dik BMS wat ik dan heb :laugh::laughing4:

In principe hoeft mijn cyclus niet op die van mijn donor worden aangepast. Ik denk dat ik gewoon meteen kan starten met de Estradiol voor opbouw. (zooooo dom dat ik dat vergeten ben te vragen de laatste keer :happy2: )

Tis zo spannend!!!!!!!! WHAAAAAAAA

En mijn donor is zoooooooo rustig, koelbloedig joh.....ik moest ook zo lachen toen we dat gesprek bij de psych hadden. Zegt de Psycholoog tegen mijn donor "Nou, dat is spannend hè? Als je je maar niet schuldig voelt, als het stimuleren niet wil lukken. Dat kan gewoon gebeuren"

Zegt ze heel laconiek, schouderophalend; "Ooooh,...maar dat doe ik ook écht niet hoor. Mijn lichaam moet het doen, ik kan er niets extra's voor doen. Behalve naar beneden kijken en roepen: 'HUPHUPHUP jongens, we rijpen de kazen! ""

Gek mens. hihi:laugh:

knufs, mij

Geplaatst

hallo,

Gisteren geweest. Kim mijn zus heeft aan de ene kant er 6 zitten en de andere kant konden ze niet zien. Het grappige is dat bij mijn andere zus ook 1 eileider achter de baarmoeder lag. echt identiek dus!!!! Nu moeten we zaterdag terug en zeer waarschijnlijk dinsdag de punctie. Met mijn zus gaat het super ze verbaasd zich hoe weinig last ze er van heeft. Gelukkig maar.

Ik was vanaf maandag al aan de opbouw en nu al 6.5 dus ook dat gaat super

mijn zus gaat zaterdag trouwens alleen. best gek maar haar kinderen logeren in limburg en geertgen licht op de helft dus dan rijdt ze meteen door. Ze heeft wel beloofd meteen te bellen als ze geweest is want ik vind het eigenlijk wel een beetje raar. Mijn zus niet die maakt het niks uit. Acht het is toch zo klaar en je weet toch al dat er iets zit het kan alleen maar meer worden. tja daar heeft ze gelijk in.

Heb er echt een heel goed gevoel over laat het maar gebeuren op naar een zwangerschap!!!!!!!!!!!!!!!!! Als alles mee zit gaan ze vrijdag de 13 erin. Echt een super dag

Freggel,

Wat een goede keus om te stoppen en je helemaal te richten op de IVF. Ik heb ook voor volgende week lekker vrij genomen.

Nico, ik hoop voor je dat het deze keer lukt met de ovu testen. Het zou super zijn. Ik ga er voor je in gloven.

corine, nofje spannend wachten op een match. De wachtkamer bij geertegen zat weer vol dus wie weet allemaal te gelijk.

Lizzy hoe gaat het met jullie en het spuiten?

groetjes van mij

Geplaatst

Oeh Terry, wat goed! Spannend wordt het nu! Wat fijn dat je zus zo goed gaat. En laat vrijdag de 13de maar een mooie geluksdag zijn!

Bij ons ook alles rustig. Wij hadden maandag samen echo staan, maar ik moest me in allerlei bochten wringen om mijn dienst kwijt te raken. Nu gaat donor maandag en ik dinsdag! Wel raar en minder ''gezellig'', maar moet vanaf die echo's nog veel werken, dus heb mijn collega's straks misschien nog hard genoeg nodig om te ruilen...Het liefst wil ik niks vertellen op de afdeling. Als het op deze manier kan, dan graag.

Nofje, het is al gezellig druk bij jullie in huis! Maar fijn dat je een soort rust over je hebt, maar er toch voor wil gaan. Nog iets gehoord van Geertgen?

Corina, succes maandag met de echo. Er komen heel wat dames voor echo aan de beurt die week! Op naar een match!

Freggel, wat jammer dat je nieuwe baan niks is geworden. Nu maar eerst een andere focus...een zwangerschap!

Maya, lees je nog mee? Ben zo benieuwd hoe het met je is. Mocht je geen zin hebben om te schrijven, dan iig heel veel liefs en sterkte gewenst vanaf hier.

En Maureen, ook nog bezig?

Nico, is ECD nu dus even op de lange baan of heb je met je evt donor nog wel gesprekken daarover?

Mees, hoe is het met je misselijkheid? Knuffel voor je kleintje.(En waarom heb ik het idee dat het een meisje wordt?)

Succes voor iedereen!

Lizzy

Geplaatst

Dankjewel lizzy!!! Lief!!!

En...ik hoop dat je gelijk hebt:-)

Ben nog wel missy en nog aan de 'overgeef'.

Maar...heeeel happy !!

Xxx

Geplaatst

Hallo allemaal,

De eiblaasjes waren nog niet groot genoeg. Maandag nog een keertje terug maar er zaten er wel 13 dus dat is super. Jammer van vrijdag de 13 Ik vond het wel eenl euke dag voor de terugplaatsing.

Geplaatst

vandaag na half 6 weten we meer.. het is nu wel of geen donor... Ik verwacht met zoveel kansen eigenlijk wel een match... Ben er wel een beetje peu nerveux van nu....

Later meer.. ik reageerder gewoon ff snel.. En nu op naar het werk!

Geplaatst

goeiemorgen dames...

Corina...vandaag bms check in Geertgen...succes meid!!! hopelijk is je bongi voorbij en is de echo vandaag goed!!!

Freggel...nog 4 dagen en dan kun jij ook weer starten...spannend!!!! heb je al iets gehoord van je sollicitaties?

Lizzy....vandaag je donor de echo en jij morgen...spannend ook voor jou!!! succes meid!!!

Nofje...nog een paar lange uren dus in spanning zitten voordat je krijgt te horen of er een match is...hoop dat ie er is!!! duim voor je!!! hoop dat de dag snel voor jou voorbij zal gaan!!

Terry...vandaag weer echo/fm....maarruh...13 follikels al...wow....ziet er mooi uit!!! wie weet kan vrijdag de 13e toch nog de tp plaats vinden....woensdag de punctie, vrijdag de tp...succes!!!

Mees....gelukkig ietsje minder misselijk....en nog steeds heppie....dan ben ik het ook!!!

Maya...meissie...hoe is het met je??? denk regelmatig aan je!!!

Maureen...hoe is het met jou???

En ben ik nu nog meiden vergeten???

wij hebben op dag 15 en 16 een smiley op onze ovu-testen gehad...helemaal heppie natuurlijk...hihihi...ook weer flink geknuffeld....dit betekent waarschijnlijk ook weer dat mijn cyclus weer terug naar het oude is...28 dagen...gelukkig...en mss dat we op de dag dat we naar DD gaan al een testje wagen...dan is het dag 28...maar mss ook weer niet...

ik heb laatst nog met onze donor gesproken en ze wil het nog steeds doen....we wilden sowieso nog een keer zelf proberen en als dit niet lukt, dan idd ecd proberen....eerst dus DD afwachten en dan een beslissing maken waar we verder willen gaan...als we met Geertgen verder gaan, dan zal ik misschien eind juni al kunnen beginnen, als ik weer ongesteld wordt...(tenzij ik nu natuurlijk niet meer ongesteld wordt omdat het gelukt is...)...zit dus nu min of meer weer in de wachtweken...

liefs,

Nico

Geplaatst

Hellow meiden!

Terry, succes met de FM vandaag!!! Zo spannend! Hoe groot waren de folli's gisteren? Ik hoop dat ze vandaag netjes groter zijn. En misschien dan morgen de punctie?? WHAAA!

Nolfje, ik duim me suf dat er een match is. Spannend man!! (iedereen zit in een spannende fase joh!)

Corina; succes met je meting! Op naar wederom een mooi bedje!

Mees; nog steeds heppiedepeppie en misselijk? Vervelend dat je het zo lang hebt, en vaak er is zo weinig aan te doen. Knuf voor jou hoor.

Nico; jij dus inderdaad volop in de wachtweken. En net voor DD je NOD. Zul je net zien, dat het misschien niet meer nodig is. Ik hoop het zo met je!

Lief dat je vroeg naar mijn sollici's. Ik weet dat ik in de procedure meeloop momenteel, maar ik wacht nog steeds op meer nieuws. Wel of niet een gesprek....maar ik moet zeggen dat a.s. vrijdag nu veel in mijn hoofd zit en het werk nu minder. Hoewel ik wel werk moet vinden natuurlijk. Ach, ik kan niet alles tegelijk toch? Er loopt iets dus dat is al heel wat. :happy11:

Verder gaat het hier prima hoor. Ik zit heerlijk in mijn vel, en kijk uit naar a.s. vrijdag! Nog 4 daagjes. Hoezo snel gegaan....hihiii. Mijn man heeft die dag ook vrij genomen, dus hebben we samen weer een lekker lang weekend.

:clap2:

Geplaatst

He Freggel...ja...altijd leuk als je samen een lang weekend voor de boeg hebt...

fijn dat je in elk geval in de procedure meeloopt. Meer nieuws zou idd nog fijner zijn..maar dat komt wel goed!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Net bericht gehad van dr. R. Hij was er nog niet helemaal aan uit... Woensdag belt hij weer terug. Ik had wat anders verwacht... Maarja, tis niet anders....

Geplaatst

ik heb alles terug gelezen omdat ik mij aan het inlezen ben over mijn komende eiceldonatie.

ik heb super veel respect voor jullie.. dat wou ik iig gezegt hebben.

de 30ste ga ik met mijn ontvanger voor het eerst naar het ziekenhuis voor een gesprek.

ze is super zenuwachtig maar dat geeft ze niet echt toe :-) ik heb zelf 2 zoontjes en ik gun haar van harte dat graag gewinlde kindje.

ik duim met jullie allemaal mee.

gr m

Geplaatst

goeiemorgen dames,

nofje...dat is toch wel balen...hoop dat je woensdag wel het nieuws krijgt dat je verwacht!!! duim met je mee!!

eiceldonateur....wat lief dat je dit doet!!! kan me wel iets erbij voorstellen dat je ontvanger zenuwachtig is....hoop dat alles goed gaat!!!

Corina...hoe was je bms-check gisteren?

Lizzy...hoe was de echo van je donor??? vandaag ben jij aan de beurt...succes!!!

Terry...hoe was de fm gisteren??? weet je al wanneer je de pregnyl mag zetten voor de punctie??? duim voor je dat ze goed genoeg gegroeid zijn!!! succes!!!

hier niet veel te melden....

liefs,

Nico

Geplaatst

Hoi meiden,

Even snel een berichtje voordat ik ga werken.

Gisteren echo bij de donor: aan de ene kant 2 van 10 mm en aan de andere kant 4 hele kleintjes. Extra portie erbij en nog even doorgaan. Hopelijk groeit het nog door!

Vandaag echo bij mij: BMS was 7,3 mm dus ik ben al blij (vorige keer 5,5). Ik ga gewoon zo door.

Donderdag weer controle echo.

Eiceldonateur: welkom! Mooi dat je dit wil doen voor iemand!

Lizzy

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Hoe is het allemaal met jullie??

@ Freggel: Nog3 nachtjs slapen en dan weer naar Geertgen spannend hoor. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie weer een stap verder mogen.

@ Terry: Spannend allemaal zeg!!! Hoe was de echo gisteren?? Moest je 's morgens of 's middags??

In iedergeval toi toi toi meis en dat de punctie en een mooie tp niet meer lang op zich hoeven te wachten. Mijn duimen draaien weer heel hard voor jullie.

@ Nico: Het is dus weer heel spannend voor jullie ! Mijn duimen draaien overuren voor jullie.

@ Mees: Hoe is het nu met je?? / ( jullie ;-0 ;-) )

@ Maya: Lieve lieve maya ik denk nog steeds aan jullie, hopelijk als je eraan toe bent horen we weer iets van je??

@ Nofje: Kan me heel goed voorstellen dat je een ander telefoontje verwachtte. Ik ga heel hard voor je duimen dat je morgen een super goed telefoontje krijgt van dr.R.

@ Eiceldonateur: Welkom bij ons cluppie en schrijf/lees gerust met ons mee. Bedankt voor je lieve woorden.

@ Lizzy: Spannend zeg heel veel succes een donderdag. Als de arts tevreden is wordt er dan donderdag gelijk een datum afgesproken voor een punctie??

Hier gisteren weer naar Geetgen geweest en de echo was weer goed mijn bedje was 8.6mm dus ik ben de komende 3wkn weer onvankelijk. Morgenavond belt dr.R!! Ik denk dat hij weer gaat zeggen dat hij ons weer op de lijst heb gezet en dat hij weer een vervolg afspraak maakt wanneer hij weer gaat belllen. Zeker weten doe ik het niet maar goed dat horen we morgen wel weer.

Bij Geertgen gistermiddag nog een sensatie aan de overkant in het oude klooster wonen polen, 1 daarvan was gisteren uit het dakraam gevallen en lag bewusteloos op de groot dr.R is er naar toe gegaan en de assistente heeft 112 gebeld ze waren er allemaal een beetje van van slag wat ik mij goed kan voorstellen. Maar hoe dat afgelopen is weet ik niet.!! Ben er wel nieuwsgierig na.

Verder heb ik eigenlijk geen nieuwtje te vertellen.

Meiden heel veel succes de komende periode.

:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Hey mede wachtgenootje!!!! Nou wie weet hebben we gewoon allebei een donor en zitten we straks samen ook op het wachtbankje! Dat zou leuk zijn!!! Ik hoop morgen op goed nieuws... Ik zal morgen uitgebreider reageren, want t werkt niet zo handig op de iPhone. Veel liefs aan allemaal en een dikke knuffel, nofje

Geplaatst

Hoi Meiden,

Even een berichtje van mij. Het gaat hier op en af. Afgelopen maandag ben ik weer volledig begonnen met werken.

Dinsdag 26 april had ik de curretage, van de ingreep op zich niets meegekregen. Maar het gebeuren rondom juist heel bewust.

Zo onwerkelijk......... Ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee. Vooral de confrontatie met vrouwen die zwanger zijn, zijn erg confronterend.

Het doet me gewoon pijn, hoewel ik het hun natuurlijk ook gun. Maar ik ben zo jaloers. Heb ook nergens zin in, laat alles over me heen komen.

Als ik ga werken zet ik een knop om. Zaterdag gaan we een weekje op vakantie naar Spanje, maar heb eigenlijk helemaal geen zin.

Ik moet jullie ook eerlijk bekennen dat ik niet meer op het forum ben geweest en niets meer heb bijgelezen. Wil dit toch langzaam aan weer gaan doen.

Lieve meisjes ik wil jullie heel veel succes en geluk wensen, want ik denk toch wel aan jullie allemaal. Tot gauw.

Liefs Maya

Geplaatst

Hallo,

ooh lieve maya, wat is het leven toch oneerlijk. Neem echt de tijd om al deze elende te verwerken. Probeer toch te genieten van je weekje vakantie

Corine wat goed dat je weer ontvankelijk bent. Ik was maandag ook bij geertgen misschien heb je me wel gezien. Twee rode dames met 1 man. Ik heb nog wel de ambulance gehoord.

nico ben voor je aan het duimen dat er een wonder gebeurd

freggel het is bijna zo ver

Wij zaten dit keer bij een andere dokter dokter wishman. En super vent maar toch was het een domper. Hij kwam met meten van mijn BMS uit tussen de 6,3 en 7.1 Ik had hoger verwacht dus ben erg teleurgesteld. Het voelt als falen van mijn lichaam. Ik heb nu hogere dosis gehad dus hoop donderdag een beter resutaat te hebben. Ik merk dat ik me er maar moelijk overheen kan zetten terwijl ik nu juist positief moet zijn

Bij mijn zus zater er aan 1 kant 7 blaasjes maar aan de andere kant waren ze nog vrij klein en de eierstok licht heel ongunstig. Hij weet nog niet of hij ze wel aan durft te prikken. Maar nu het goede nieuws de puntie is donderdag en mijn zus heeft de ltste spuit er vanavond om kwart voor 11 in gezet. Dus het eind is in zicht ik hou jullie op de hoogte

het is al erg laat en ik heb het niet erug gelezen dus als er taalfouten in staan sorry

dikke knuffel voor jullie allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden