Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Corina, hihi zo leuk dat 'jullie'!! Ja, het blijft zo bijzonder!

Nog missy maar natuurlijk super blij! Donderdag de echo/nekplooimeting. Weer spannend! Vorige week was ukkie paar dagen voor op de groei. Erg leuk!

En jij bent er weer klaar voor. Hoop zo dat je snel n match hebt!! Ik duim!!

Erg van de Poolse man. Hoop dat het goed komt!

Maya, fijn dat je er weer bent. Wat n moeilijke tijd voor jullie! Knuffel!

Nofje, ik duim voor goed nieuws morgen. Zooo spannend!

Ecdona, welkom!!

Lizzy , jullie gaan goed. Succes donderdag!

Nofje, hoop op goed bericht morgen!!

Dankjewel freggel, ja, nog helemaal heppie (en missy).

Jullie bijna! Vrijdag is het zo! En succes met leuke baan vinden meid!! Knuffel terug!!

Ahh, lief nico! Ja, super happy! En hopelijk jullie ook binnenkort. Hopelijk is het gelukt op de smiley-dagen:-))) Spannend!!

Terry, ben zo benieuwd. Bijna?! Succes!!

Xxx, mees

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat wordt er weer veel geschreven! Veel te melden door iedereen deze week zeg!

Allereerst Maya: fijn om wat van je te horen. Maar wat hakt zoiets er in, je hele wezen staat op zijn kop. Hopelijk kun je uiteindelijk toch genieten van je vakantie met je mannetje. Sterkte en lief dat je ondanks alles nog aan ons denkt.

Terry: Niet teleurgesteld zijn hoor: je lichaam laat je niet in de steek, maar doet prima zijn werk! Jij bent later begonnen dan ik en in lagere dosering met hetzelfde resultaat: ongeveer rond de 7. Tuurlijk wil je alles optimaal, maar hey: jouw lichaam bereidt zich prima voor en dat van je zus ook! Misschien dat het zelfs nog wat meer gaat worden met je med ophogen! En 7 blaasjes...daar zijn wij jaloers op! (maar kan me het gevoel helemaal voorstelen hoor!!)

Ziet je zus op tegen de punctie? Krijg jij dan za terugplaasting?

Bij ons wordt het waarschijnlijk volgende week. Net een week waarin ik 6 dagen achter elkaar moet werken..

Corina, fijn dat het goed was. Nu maar weer afwachten. En Nofje ook! Misschien azen jullie wel op dezelfde donor als julllie er ongeveer hetzelfde uitien hihi! Kan 1 donor trouwens ook eitjes aan meerdere vrouwen tegelijk geven? Of bewaren ze die dan voor een evt tweede kindje?

Freggel, succes vrijdag!

x

Lizzy

Geplaatst

lieve Maya....herken het zo goed hoe je je voelt....knap dat je weer aan het werk bent, ik kon dat toen nog niet zo snel (maar had ook al 2 kijkoperaties met slecht nieuws achter de rug)....als jij je goed genoeg voelt om te werken, dan is dat voor jou goed...

probeer volgende week in Spanje tot rust te komen, neem het dag bij dag...een lekker wijntje, lekker tapas eten, in het zonnetje zitten, lezen, even niks hoeven te doen...dat brengt ook al heel veel rust en zal je ook helpen met verwerken....

megaknuffel voor jou!!1

Terry...ondanks een in jouw ogen minder dik bms, toch ook goed nieuws....de punctie is morgen!!! whoehoe!!! super meid!!!

Corina...jij ook weer ontvankelijk...super!!! hoop dat jij en Nofje binnenkort goed nieuws krijgen dat er een match voor jullie is!!! sterkte!!!

Jeetje...effe schrikken dus van die Pool...

Freggel...nog 2 daagjes!!! whoehoe!!! Nog even en je bent ook in de race!!!

Lizzy...morgen weer echo...spannend....duim voor je!

Mees....hahaha...je bijft stuiteren ondanks je missy...zolang je je verder goed voelt, prima toch??

nog 7 werkdagen (incl. vandaag) en dan zouden we een testje ertegen aan kunnen gooien...het is nog te vroeg om iets te voelen, embryo (want we gaan er gewoon vanuit dat er bevruchting is geweest) zal nu wel op weg zijn naar de baarmoeder...hopelijk werkt mijn eileider mee en staan alle trilhaartjes dezelfde kant op...het voelt wel aan alsof daar rechts iets aan het uitduwen is...voelt aan als spanning, zeg maar...net alsof je een ballonnetje waarin jouw hand zit, van binnen uit groter maakt..huh? is het wel te volgen/snappen???

over 7 werkdagen dus ook naar DD....gaat snel opeens....

liefs,

Nico

Geplaatst

Goeoeoeoeoeoeoeoedemorgen dames!

Maya wat je nu allemaal voelt is heel normaal, logisch. Je hebt veel verdriet en dat moet een plekje krijgen, met de tijd. Ook al heb je geen keus en moet je het over jullie heen laten komen, ik vind en blijf je een dappere dodo vinden.. Ik wens je alle geluk meid. Neem de tijd en ik denk aan je.

Mees ik zie niet hoeveel weken je nu bent? Straks na die 3 maanden gaat er weer een wereld voor je open hoor en ben je missy-AF! En hopelijk dan ook helemaal! Je zit nu rond de 10,11 weken ofzo?

Wat gaat dat snel zeg....En nu sne je echo!!! WHAAAAA kun je je ukkie weer zien!!!

Corina, jij weer ontvankelijk. Pff vanavond belt R. Ik duim voor goed nieuws!!

Lizzy, jullie waarschijnlijk volgende week de punctie?? Wat zitten enkelen toch dicht bij elkaar. Wat spannend! Hoe gaat het met jouw donor? Wel balen dat dat valt in een drukke week voor je. Neem je wel vrij of werk je alle 6 de dagen?

Nico; jouw emmy onderweg naar de baarmoeder. Ik hoop ook dat de trilhaartjes de juiste kant op gaan hoor!!Meer dan hopen, kun je niet doen. Jullie hebben er deze maand weer alles aan gedaan! Succes, hopelijk kan je testen en raak je overtijd. Nog even tot DD. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen en waar jullie voor gaan. Ook al zo spannend......

Terry; Kop op meid!!! Vooralsnog geen reden tot wanhoop of teleurstelling. Alles gaat gewoon goed. Misschien minder dan je verwacht had qua dikte, maar dat komt goed met je hogere dosering. Het is mei, een prachtige maand en een goede maand voor onze vruchtbaarheid!!!

Nolfje, succes vandaag!!!!! Toitoitoi!

Ohja, Eiceldonatrice, welkom! En ik neem juist mijn petje voor je af hoor!!!! te gek dat je dit doet.

Hou ons op de hoogte en schrijf maar mee als je dat leuk vindt of behoefte aan hebt! Hier is het een gezellige groep!:laugh:

-----------------------------------

En ja, ook hier is de spanning wat te snijden hoor, nog 2 dagen en dan zitten we er! Alleen morgen en vandaag nog wachten!!! de vriend van onze donor moet werken en kan niet mee. Ze gaat dus alleen met ons. Weet iemand hier of ze starten na een mensruatie, bij de donor? Ik neem aan van wel toch? Drs R heeft er niets van gezegd, behalve dat we a.s. vrijdag na 3 weken de punctie zouden hebben.

Ik heb zelf meerdere ICSI's etc gehad en dan start je na een ongi. Als dat zo is, kunnen we met haar schema starten rond 20 mei. (week na de afspraak) en dan stimuleren, kan dus wel kloppen die 3 weken van Drs R. En ik ga lekker meteen opbouwen vanaf vrijdag.:laugh:

Ik denk trouwens wel dat ik een blaasontsteking heb. Heb er niet echt pijn aan, maar voel het wel, niet fijn.

Straks maar even de HA opbellen. Mijn man voelde het een tijd geleden zelf ook, maar weigerde naar de HA te gaan. "was toch niets". Lekkere boel, maar wel doorgeven aan zijn eigen vrouw hè :mad:

liefs,

Freggel

Geplaatst

ik heb misschien een stomme vraag.

maar moet je juist stoppen met de pil of doorgaan?

ik weet het even niet wat handiger was. ze willen mijn cyclus natuurlijk gelijk hebben met de van de wensmama.

moet ik hem dan nu nog wel slikken.. of al stoppen?

sorry voor de stomme vraag

gr m

Geplaatst

11 weken + 1 dag vandaag Freggel!!! :-)))

Ecdon. Ik moest als ontvanger min 18 dagen de pil, daarna stoppen en ongi en daarna de bms meds.

Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik zou denken doorslikken.

Xxx

Geplaatst

Jaaaaaahhhhh we hebben een donorkoppeling!!!!

Nu aanstaande maandag komt ze voor de laatste controle en dan is er vermoedelijk woensdag of donderdag een punctie!!!

Ik denk dan zelf dat ik vrijdag, zaterdag of misschien maandag een TP zal hebben!!

Eindelijk na al die maanden! Ik kan mijn geluk nu al niet meer op!

smiley_woot.gif smiley_woot.gif smiley_woot.gif

Oh lieve Corina, Ik hoop zo dat je ook een koppeling hebt vandaag!!!! Ik duim voor je!

@ Terry; bms was bij mij ook nooit echt heel dik. Nu deze poging ook net 9 mm. Is niet veel, maar wel genoeg! Op welke cyclusdag zit je nu?

Lizzy en Freggel. Heel veel geluk de komende dagen/weken met de TP! Ik duim voor jullie!

Nico: ik stuur al mijn energie naar die trilhaartjes van je! Ik hoop met je mee!

Maya: Ik leef heel erg met je mee. Vind het verschrikkelijk dat het zo loopt bij je... Kan mij heel goed voorstellen hoe je je voelt en het is niet meer dan logisch! Ik hoop dat je snel je kracht weer terug vind.

En Mees: Wow zeg... we hopen allemaal op zo'n succes als jij.. En die misselijkheid hoort er gewoon bij. Het is een heel goed teken uiteraard , maar ik hoop toch dat het snel minder word.

En een heel warm welkom aan Eiceldonor... Ik zou willen dat er meer mensen op deze wereld waren als jij! Diepe respect dat je dit voor een medemens over hebt!

En voor iedereen die ik vergeten ben een hele dikke Knuffel!

Liefs,

Nofje

Geplaatst

Hallo,

nofje, dat is super nieuws ben blij voor je.

Lizzy, je hebt helemaal gelijk dat ik niet moet zeuren!!! hopelijk groeien de eicelblaasjes goed door en hebben jullie een goede opbrengst.

feggel je mag al bijna

Ik ben wel een beetje nerveus. Spannende dag morgen maar het komt vast goed.

hou jullie op de hoogte

groetjes

Geplaatst

Waaaaaah Nofje!!!!!!!!!!! Olé olé !!!

Super meid!!!!

En inderdaad, zo goed gegaan bij mij. Jullie gaan me allemaal volgen!! Heeel veel geluk!!!

Terry, komt zeker goed!!!!

Xxx, mees

Geplaatst

whoehoe Nofje....super goed nieuws zeg!!!!spannend!!!!!

Corina...jij gisteren nog gebeld??? hoop dat jij ook in de voetsporen van Nofje kunt treden en dat er voor jou/jullie ook een donormatch zal zijn!!!

Mees...11 weken...gaat snel he???

Eiceldonateur...heb eigenlijk geen idee....lijkt me wel logisch dat je moet stoppen als jullie cyclus gelijk moet gaan lopen, maar misschien dat de anderen hierop een antwoord weten??? of anders bellen?

denk niet dat het bij ons gelukt is...heb nu al van die vervelende zeurende pijn in mijn linker onderrug/bil wat ik normaal altijd voel als ik bongi moet worden...wel nog errug vroeg, bedoel...cyclusdag 20..ga me maar voorbereiden op onze 4e ivf...

liefs,

Nico

Geplaatst

Ja nico, gaat best snel hè?!! Blij!!

Hoop dat alles nog goed is. Vanmiddag afspraak.

En hoop voor jullie dat het toch geen bongi voortekenen zijn. Zou zooooo fijn zijn als het spontaan zou lukken! Ik duimmmm!!

Xxx

Geplaatst

Hallo,

nou alles is goed gekomen hoor. Er zijn tussen de 10 en 14 eicellen weg gehaald. BMS was 7.4 en zaad was prima. kortom het ging super.

Mijn zus was echt een kanjer. Binnen een kwartier was de punctie gedaan. Haar linker eierstok lag wel erg lastig en ze moest even op haar tanden bijten maar dat had ze er graag voor over. Op de uitrustkamer hebben we alle koekjes op gegeten en na een halfuurtje konden we weer naar huis. Het bijzondere van deze dag was dat mijn moeder jarig is!!!

Morgen om 11 uur genk belen of er bevruchting heeft plaatsgevonden. Hier ben ik niet bang voor maar wel leuk om te horen. Daan zeer waarschijnlijk op maandag de terugplaatsing. Jes en dan voor de 5 keer op het beruchte wachtbankje.

En zoals mees het zegt dan haar achter na. Ik mag 31 mei een test doen.

Nico hoop dat de voortekens niet kloppen en anders heel veel sterkte met je vierde IVF poging.

Mees, leuk kijken naar je zwemmende ukkie.

freggel, volgends mij het je morgen de afspraak dus nog 1 dagje wachten

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Nofje: medewachtgenoot JOEHOE super goed nieuws man op naar een mooie punctie/ TP en eindresultaat een beebje. Ik ga heel hard voor jullie duimen.

@ Terry: Oh meid super dat het goed is gegaan vandaag toi toi ik duim heel hard voor jullie verder duimen. Op naar een mooi resultaat een beebje. Volgens mij zaten we dus gelijk in de wachtkamer haha maar ik heb je dus gezien maar wist niet wie je was.

@ Nico: Hoe is het nu met je?? Is je buikpijn over en rugpijn?? Ik hoop van wel zoniet wens ik je heel veel sterkte.

@ Freggel: Nog 1 nachtje dan is het de beurt aan jouw heel veel succes morgen en ik hoop op heel goed nieuws dat je weer een stap verder mogen.

@ Doorzetertje: Hoe is het bij jullie??

@ Mira2: Hoe is het nu met jullie??

@ Lizzy: Ook spannend voor jullie toi toi toi.

@ Maya: Een hele dikke knuffel voor jou vanuit hier.

Voor degene die ik vergeten ben sorry.

Hier gaat het iets minder heb echt een emo dag met de minste of geringste moet ik al bleren.

Gisteren zouden we gebeld worden maar om 22.15uur was er niet gebeld!!!!!!!!!!! Wij waren echt verbaasd en boos/ teleurgesteld. Wij de stoute schoenen aangetrokken en hem zelf gebeld en toen zei hij dat het schande was en zou weer terug bellen als hij de computer had opgestart. Zo gezegd zo gedaan en toen vertelde hij dat wij niet in het bestaand stonden om gebeld te worden en ons mond viel open en vroegen aan hem hoe dat kon we zaten er zelf bij dat de assistente het in zijn agenda zetten????????? Hij ging er niet op in en zei dat hij maandag weer ging bellen.

Beduust bleven we achter en ook boos want dit is niet de eerste keer dat er een soort communicatie fout is maar de derde keer! De andere 2x was wel op een andere manier maar toch!!!

Vannacht onrustig geslapen met de vraag WAAROM.????????????? Vanmorgen teruggebeld en dit met de assistente besproken en mijn hart gelucht dat ik/wij teleurgesteld waren en boos. Ze begreep het helemaal en zei dat dit echt niet meer mocht gebeuren en ging er hier melding van maken en dat er goed naar het systeem gekeken moest worden.Ze zei wel dat het voor as maandag klopte dat hij weer zou bellen dus dat moet dus goed komen.

Ben hier nog steeds een beetje van slag van, maar gaat heus wel weer goed komen hoor ( hoop ik).

Nou meiden ik wens jullie een fijne avond toe.

:blowkisses::positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Nofje, mag ik je even heel hartelijk feliciteren met een match! Super! Go for it!

En Terry, fijn dat alles zo goed is gegaan en dat alle factoren gunstig gezind zijn! Leef met je mee...

Hopelijk mogen we samen de spannende wachtweken in.

Vandaag 5 follikels gezien en 2 kleintjes...voor ons al een record en daar zijn we al blij mee! Zondag weer echo en di ws punctie. Ik weet niet precies na hoeveel dagen dan terugplaatsing plaatsvindt. Zal wel vr worden dan? Zou het dan nu echt gaan gebeuren??

Baal alleen dat mijn dagen zo volgepropt zitten. Zie net een mail van mijn werk waar voor komende dagen allemaal diensten opgelost moeten worden en dat zijn precies de diensten die ik ook nog kwijt wil/moet. Daar kan ik dan echt mee in mijn maag zitten, maar dit gaat nu echt voor. Ik denk dat ik er niet aan ontkom het toch maar te gaan vertellen... Moet er nog even een nachtje over slapen in welke hoedanigheid dat gaat gebeuren..

x Lizzy

Geplaatst

:36_1_13:

Hey meiden,

Voor t eerst sinds lang weer op de pc ipv mobiel. Meestal niet zo fit en dan is de mobiel makkelijker. Maar de pc is leuker met alle emo's enzo.

Vandaag de nekplooimeting gehad en de uitslag was super goed:confettistars:!! Een ieniemienie kans op trisomie 21, 18 en 13:happydance:. Zo blij!!!! :woohoo:

En ukkie loopt ook nog eens 3 dagen voor. Knap hoor, want ik ben nog steeds aan de overgeef. Wordt steeds slanker. Een wonder dat zo'n ukkie toch goed groeit!

Gisteren was ik wat minder misselijk, dus ik dacht: Het tij keert. Maar vandaag voor ik thuis was in de drive1.gifauto overgegeven. Snel een plastic zak omgekeerd en :throw_up:. Wat n gedoe. Maar ook wel fijn, want het geeft je het gevoel dat het goed zit.

Dus; erg dankbaar voor zo'n mooie uitslag. O ja, ook nog 3 mooie foto's mee gekregen. Wat een model is het al ;-) !!

Super Lizzy, het ziet er goed uit. En ja, wel ff rustig aan doen. Maakt niet uit hoe, maar probeer wat vrije dagen te regelen.

Corina, mega fout zeg. Dat is idd al de zoveelste keer! Echt te gek! Nou, nu moet het maandag gebeuren hoor meid! Ik duim!!!

Terry, ja, zoooo leuk! En jij morgen...spannend! Het gaat goed!!

Op naar een langere lijst zwangeren!!! Dat gaat gebeuren!!!

:aaaflowersmiley:

xxx, mees

Geplaatst

even snel speciaal voor Corina, want ik ben al veeeel te laat voor mijn werk... Moet dik een uur rijden namelijk..

Ik heb dus de vorige keer toen we met een bankdonor werkte precies hetzelfde gehad. Alleen had ik het lef niet om gewoon dat nr. van Dr.R te bellen..

Goed dat je het wel gedaan hebt, want ik heb het idee dat het word afgeschermd door de assistentes als je direct met hun belt.. Ik heb pas later contact gehad met dr. W hierover.

Ik vraag nu elke keer mij te laten zien dat het er ook in staat.. En wel drie keer of ze dan ook echt terugbellen. beetje overdreven misschien maar ik maak ze er graag op attent dat ze fout bezig zijn als dit zo vaak gebeurd...

Dikke knuffel van mij vor jou in ieder geval en heel veel succes maandag... Ik weet zeker dat er een donor voor je is!

Geplaatst

Corina....balen meid...dit is niet leuk en heel begrijpelijk dat jullie boos/teleurgesteld zijn...zoiets verwacht je toch niet een derde keer dat het gebeurt...hoop dat je maandag wel goed nieuws te horen krijgt!!!

Lizzy....ziet er mooi uit!!!...in Maastricht is de tp altijd twee dagen later, dus stel op dinsdag de punctie, dan heb je op donderdag de tp en op woensdag wordt je gebeld of er bevruchting is geweest...is die er wel, dan heb je idd op donderdag de tp...maar....het is in elk ziekenhuis weer anders...

Terry....fijn dat alles goed is gegaan met de punctie!! en nog gefeliciteerd met je moeder!!! vandaag bellen naar Genk voor bevruchting...ik dacht dat dit ook in Geertgen gebeurde en dat het dan verplaatst werd naar Genk?

vriend vond mijn borsten gisteren groter, maar volgens mij zijn ze toch echt nog even groot als voorheen...pijn aan de voorkant en achterkant is er nog steeds...vanochtend toen ik opstond had ik nergens last van...nu ik weer op mijn werk ben, wel weer...mmm...zou het daaraan liggen???

Freggel...vandaag jullie dag!!! succes meid!!!! hoop dat je mag beginnen!!!

nog 5 werkdagen (incl. vandaag) en dan is het voor ons ook zover, dan gaan we naar DD als ik niet positief getest heb en anders zeggen we de afspraak af en gaan we de huisarts bellen of de gyn....

Mees...wat fijn dat alles goed was, incl. de nekplooimeting!!!

ga weer verder met werken...totaal geen zin in...gelukkig al vroeg begonnen (kwart voor 7) dus ik kan om kwart voer 3 naar huis...

liefs,

nico

Geplaatst

Dank jullie wel lieve meiden voor jullie reactie, ff er nog op terug komen het errge is gewoon dat de assistente het heeft laten zien dat de afspraak er in stond met mijn mobile nummer die hij dan zou bellen!!!!!!!!

Maar goed het is gebeurt we hebben het gemeld en hopelijk gebeurt het nooit meer....

@ Freggel: heel veel succes vandaag want vandaag is het jou dag.

@ Terry: vandaag is het ook jou dag hopelijk hoor je goed nieuws dat er mooie bevruchtingen zijn en een datum voor een tp.Ik duim voor jullie.

Aankomend weekend zal ik niet online komen ben weer een weekendje weg met 17personen waarvan 2 kinderen 1 van 11mnd en 1 van bijna 3 of 4 jr dat ben ik ff kwijt.

Meiden allemaal heel veel succes en een fijn weekend en na het weekend kom ik weer bij jullie terug.

Vanuit hier voor iedereen een hele dikke:hugs2:

Liefs Corina.:icon_flower:

Geplaatst

corina...heel veel plezier dit weekend!!!:toppie:

Terry....nog 1,5 uur...en dan nieuws...spannend...hou je het nog uit?

Nofje...was je nog op tijd op je werk??? hihihi...:hemiCoupe:

Mees...overigens een heel leuk stuiterberichtje met je leuke emoticons!!!:happydance:

wij blijven gewoon w8w8....stomme wachtweken ook...of ze nu bij een ivf/icsi/ecd-behandeling zijn of als je het tussendoor met ovutesten probeert (om stiekem onder de behandelingen uit te komen)...bah...:protest:

liefs,

Nico:icon_flower:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden