Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pffft, morgen testen spannend.

Ik houdt ook al een hele tijd mn temp bij, na de tp was hij na een paar dagen van 36.8 naar 37.1 gestegen, beetje aan t schommelen naar 37.2. Eergisteren ineens 37.3 en vandaag 37.6.

Als ik neg. Test ga ik emc bellen en sta ik op een bloedtest. Ik ben t onzekere nu echt zat.

Sorry voor mijn ego berichtje.

Verstuurd van mijn GT-P5110 met Tapatalk

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sannemiek, wat n gedoe en onzekerheid. En goed plan, die bloedtest als je neg test. Maar...hopelijk is de test positief.

Ik denk aan je en duim voor je!

Knuf, mees

Geplaatst
Dank je wel lieve mees..... xxxxx

:knuf::love5: Bootje!!

Sannemiek, hier ook steeds even checken of je al nieuws hebt! :gekruiste vingers 3

Geplaatst

Helaas negatief getest dames.

Gebeld naar zkh, hebben de 14e mrt afspraak voor vervolg.

Lig verder met griep op mijn bed. Hoofdpijn misselijk, koorts etc etc.

Daarom niet eerder iets laten weten.

Bedankt voor jullie steun.

Verstuurd van mijn GT-P5110 met Tapatalk

Geplaatst

Wat zwaar k#$#@ Sannemiek! Wel fijn dat jullie nog cryo's hebben, maar dat maakt het verdriet niet minder.

Heel veel sterkte en mega knuffel!!

xxx, mees

(en beterschap)

Geplaatst

hallo Dames,

Door verjaardagsdrukte even niet meegeschreven..

@Sas wat een goed nieuws! nu kun je een stuk relaxter de rest van je zwangerschap ingaan.

@ Bootje...wat verschrikkelijk..Sterkte!

@ Corina...Balen..ik had echt gehoopt dat het was gelukt..

@ Sannemiek..he ook niet..wat balen zeg! ik dacht echt dat het wel zou lukken bij jouw en Corina..

@ Lizzy..spannend..ze groeien goed!

@Tool..knap om dat te kunnen beslissen!

@ Freggel..ben je al aan het aftellen? ;-) nog even en dan mag je !

Ik heb vandaag weer een echo gehad en mijn BMS was 8 mm (1 mm dikker dan de vorige keren :-) ) dus de TP is ingepland op 05-03-2013.. nu hopen dat eskimootje maandag goed ontdooid en een mooie morula of blastula mag worden !

3 x is scheepsrecht!!(hoop ik)

Geplaatst

He dames,

sannemiek, jammer...toch niet gelukt, ondanks de goeie hoop. En dan ook nog ziek erbij ;-(. Helemaal niet fijn! Beterschap meid!

bootje, hoe erg ook maar hoop dat t snel vanzelf afkomt. Ik heb er een week mee gelopen en toen ik het niet meer hield, toch tussendoor steeds de hoop dat t toch goed zat en dat men zich had vergist, zelf gebeld voor een curretage.

Sterkte meid! Weet hoe zwaar dit is.

roos, dank je wel. We komen er wel. Ik duim met je mee dader maandag een goeie ontdooiing is!

Geplaatst

Sannemieke: Sterkte met de verwerking van de teleurstelling en de griep. Een zenuwslopende dagen heb je achter de rug. Hoop dat het volgende poging met cryo's lukt. Neem nu de tijd om uit te zieken!

Freggel: Na ontvangst van de betaling zou ik een code krijgen voor het uitzoeken van een spermadonor. Geen idee hoe dat gaat. Ik neem aan op kenmerken selecteren??? Krijg je van de vrouwelijke donoren wel foto's te zien via Dogus? Nog effe en jullie mogen, koffers al ingepakt???

Mees: Jij al nieuws van Bernabeu?

Voor alle meiden

:blowkisses: Jelly

Geplaatst

Sannemieke, balen meis....heel veel sterkte.

jelly, nee joh, je krijgt geen fotos te zien hoor van de donoren. Het is anoniem hè. Op jouw fotos wordt je, zo goed mogelijk althans, gematched. Voor zaaddonoren weet ik dat niet, maar ook dat is anoniem, dus geen foto's. ;-)

meiden ff snel, ben net thuis na een lange werkdag. Moet nog eten en verrek van de honger.

Volgende week zaterdag vliegen we idd. Nog 11 daagjes. Dit weekend gaan we laatste spullen kopen en koffers inpakken.

xx

Geplaatst

Sannemieke, na alle onzekerheid nu alsnog een negatieve test.. Sterkte!

Tool, zie dat jullie helemaal gestopt zijn. Wat een moeilijke beslissing. Dapper. x

Vandaag de punctie geweest. Onze donor had veel follikels en was weer super dapper, ondanks dat ze het best spannend vond. Uiteindelijk zijn er 16 eicellen gevonden! We zijn blij. Blijft toch bijzonder hoor..

Vrijdag horen we meer over hoeveel bevruchtingen en hoe laat terugplaatsing. Spannend!

Geplaatst

Hai meiden,

Vandaag naar de gyn geweest voor een check. Alles ziet er goed uit van binnen. Heb ze gelijk gevraagd of dat ze willen meewerken aan het ecd traject via Dogus. De arts heeft aangegeven hele slechte ervaring te hebben met Dogus, te commercieel en werken op een onverantwoorde wijze. Als ik via Spanje zou doen dan werken ze wel mee. Ik ben echt radeloos, weet niet wat te doen? Weet iemand een ziekenhuis in Midden Nederland waar ze wel zouden willen meewerken? Dacht via Dogus te doen, qua prijs goed te doen, krijg ik dit te horen... GGGGRRRR. Ik zit met name over de medicatie en die echo's die evt. gemaakt moeten worden...

Tips zijn zeer welkom!!!

Freggel: In nl. doen ze geen foto's bij spermadonors maar dacht misschien gaan ze in Cyprus anders om met privacy. Maar gelukkig dat ze dat niet doen, anders blijft die persoon maar op mijn netvlies hahahah

Liefs Jelly

Sannemieke, balen meis....heel veel sterkte.

jelly, nee joh, je krijgt geen fotos te zien hoor van de donoren. Het is anoniem hè. Op jouw fotos wordt je, zo goed mogelijk althans, gematched. Voor zaaddonoren weet ik dat niet, maar ook dat is anoniem, dus geen foto's. ;-)

meiden ff snel, ben net thuis na een lange werkdag. Moet nog eten en verrek van de honger.

Volgende week zaterdag vliegen we idd. Nog 11 daagjes. Dit weekend gaan we laatste spullen kopen en koffers inpakken.

xx

Geplaatst

Lizzy, wauw wat een score!!!! Wat is ze weer dapper geweest. Toppie hoor! Daar moet die ene tussen zitten!!!! ( of twee) spannend, ben benieuwd naar het telefoontje.

jelly, wat rot om dat zo te horen. Trek je niet al teveel aan van die gyne. De nederlandse gyns zijn sowieso nooit dol op t buitenland. Ik kan je helaas niet helpen met jevraag. Ik zou een andere gyne zoeken. miss even wat ziekenhuizen bellen?

Veel sterkte/ succes....

sas, hoe gaat t met jullie? Ja tis al lekker weer in C.yprus. Rond de 22 graden!

Geplaatst

Jelly, als het alleen gaat om het meten van je bms dan weet ik in amsterdam een verloskundige praktijk, waarvan de vrouw verloskundige is en de man een gynaecoloog in ruste. Hij deed voor mij de echos omdat mijn ziekenhuis in Amersfoort niet mee wilde werken. Nadeel je betaald de echos zelf dacht 40 euro per echo. Erg fijne arts.

Geplaatst

oh en aangaande medicijnen, ik kreeg de recepten van de kliniek en liet de huisarts er een stempel opzetten en gaf die aan de apotheek.

Geplaatst

Even inbreken....

Lizzy, ik kwam kijken of er al nieuws van je was: wat een goede 'oogst' zeg, super!

Spannend hoor, ik zal meeduimen voor mooie embryo's!!!!

En nu ik toch aan het typen ben: Sas, ik las in het DD topic mooie berichten over de eerste uitslagen (jullie krijgen er nog meer toch?) van de vwp, wat een opluchting!

Geplaatst

@ Freggel, heerlijk 22 graden.

Hier aan het opknappen van de griep zowel ik als manlief geveld. Maar vlgd week donderdag weer even een gewone echo in Amersfoort, dus weer ff kijken naar UK.

5 april dan de grote echo in het UMC.

Geplaatst

Binnenkort komt er een special op tv over eiceldonatie (publieke omroep).

Yvonne Verkaik is op zoek naar vrouwen die hier ervaring mee hebben. Als je jouw verhaal wilt delen, dan kan je haar het beste even mailen. Wie weet kan jij met jouw verhaal andere vrouwen helpen.

Ik wens jullie veel succes met jullie reis naar jullie kinderwens. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar zit weer middenin een regulier ivf traject.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden