Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Allemaal,

IK heb wel alles gelezen maar het nog niet goed op kunnen nemen... sorry daarvoor..

Freggel en Sas in elk geval heel goed nieuws voor jullie..

Hier gaat het zijn gangetje, vorige week is mijn vader begraven, het was een mooi maar zeer zwaar afscheid..

Nu moet je verder maar hoe, ik zou het voor nu nog niet weten hoor.

Heb vandaag een brok in mijn keel van hier tot aan .............

Lichamelijk voel ik me wel goed denk eigenlijk heel weinig aan mijn "spruitje" zo noemde mijn man het ineens vorige week...

Houden we het daar maar op..

Mijn borsten worden per dag pijnlijker en de koffie smaakt me niets maar goed ik laat het op me afkomen en we zien het wel.

Mag testen op 5 december... nou symbolischer kan niet....

Sorry voor ego berichtje hoor..

Iedereen heel veel succes.

Liefs Bootje

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bootje, ik duim voor je!!! en gewoon even een dikke knuffel voor jou! logisch dat je tranen hoog zitten. Je vader zal zeker goed voor spruitje zorgen!

Geplaatst

Lieve Bootje, wat n zware tijd voor jullie. Haast niet voor te stellen.

Maar jullie spruitje blijft lekker bij jullie. We duimen dat ie zich heerlijk aan het innestelen is. Heel veel sterkte meid!

En...dat het n geweldige 5 december viering mag worden...!

xxx, mees

Geplaatst

Lieve meiden, vandaag 2 super kwaliteit emmies teruggezet. En nog 3 in de cryos. Voor ons is dit echt en top score. Nu duimen en wachten. Mag de 7de testen. Morgen vliegen mijn moeder en ik met de ukkies naar huis.

Geplaatst

@ freggel, heel veel succes morgen Ru de punctie, dat er maar mooie eicellen gevonden worden.

@ bootje, een hele dikke knuffel voor jou!!

@ lalena, welkom hier !

Alle anderen meiden die het kunnen gebruiken een dikke knuffel.

Geplaatst

Goede avond lieve dames,

allereerst Sas en Bootje, had jullie al gehoord, maar allebei super goed passen op jullie kleintjes en heel hard hopen dat ze lekker blijven zitten, zou zo'n mooi nieuws zijn.

freggel, jeetje wat een verhaal weer zeg, maar goed dat je je eigen gevoel gevolgd hebt. succes morgen met de punctie.

lalena welkom, en zoals de meeste van ons heb je ook al menig tegenslag gehad. hoop dat je hier wat antwoorden kunt vinden, die je zoekt.

hier weinig te melden, even alles een beetje opzij gezet. lekker druk bezig met andere dingen. wel in het achter hoofd dat we begin volgend jaar toch weer naar dusseldorf willen om te kijken of er problemen zijn met mijn imuunsysteem. toch willen we ondanks alles toch blijven vechten. we krijgen het niet uit ons systeem zeg maar.

voor iedereen een goede nacht en lekker slapen.

liefs mireille

Geplaatst

@freggel en bootje, hopelijk goed nieuws begin december en en posi test voor jullie. ik duim met jullie mee.

ik zat vandaag eens te denken over onze volgende ECD poging en de mogelijke data van tp en testen etc etc.

ik moet op 20 januari beginnen met mijn progynova,. had meteen een dubbel gevoel, omdat dit de sterfdag van mijn vader is.

op 28 jan. moet onze donor haar nuvaring eruit halen en als het net als vorige keer loopt dan begint ze op 1 febr. met haar injecties en zou ze op 10 feb depunctie hebben ( de dag dat mijn man en ik in 2006 een relatie kregen). Dan zullen we wrs op 13 febr de TP hebben ( de dag dat mijn man en samen voor ht eerst naar de film gingen in 2006. en als de punctie een dag later is valtde TP op 14 febr.Valentijnsdag.

Geplaatst

sorry voor 2 berichten tablet deed raar.

ik vind het allemaal zo spannend al probeer ik er op dit moment zo min mogelijk aan te denken. maar ja moest vandaag de medicatie halen bij de apotheek dus dacht ik er weer aan. ik hb ook momenten dat ik denk is dit het nou waard al dat wachten en al die onzekerheid, maar als ik dan weer lees dat er iemand zwanger is of ik hoor dat er iemand net is bevallen dan dnk ik ja, daar doen w het voor. voor dat geluk dat sprankje hoopmdat wij straks ook met onze kleine mogn pronken.

iedereen een fijn nacht gewenst en suc6 met wachten en in het stadium waarin je nu zit. hb even nit trug gelezen. maar hoop dt dit het goed maakt. dikke knuffel

Geplaatst

goeiemorgen meiden,

Sas, ooh wat mooi!!! nu goed warm houden en al tegen ze praten!! en vooral rustig aan doen!!! ik duim voor je!! Is de rest ingevroren?

Wimmir, dat zinnetje 'we krijgen het niet uit ons systeem zeg maar' ooh zo herkenbaar!!! knuffel meid!

Freggel, veel succes met de punctie!!! Vandaag toch???

Sannemiek, dat zijn inderdaad een paar data met dubbele gevoelens. Maar misschien is het ook wel mooi. 20 januari is de start van een nieuw leven (voor jullie als mogelijke ouders en de start van jullie kindje) en je vader is er om dit alles te beschermen en te behoeden!

en 10 feb is ook op zich een mooie datum, omdat dit alles in het teken staat van jullie samenkomen. alles komt bij elkaar, eigenlijk heel mooi :-).

Maar ook heel spannend inderdaad!! Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt!

Geplaatst

Hoi meiden,

Even een snel berichtje. Punctie was vrij heftig. Er zaten helaas veel follikels die te klein waren en maar een handje vol follikels welke groot genoeg waren. Ze heeft er ongeveer 15 aangeprikt. Ze hebben 2 eicellen gevonden. Vanwege het bloed in het follikelvocht was het lastig zoeken voor de laborant.

Morgen horen we of er bevruchting is.

We voelen ons goed, niet echt teleurgesteld hoor. Deze score is vrij normaal, we hebben tenslotte niet voor niets Ecd gedaan.

Nu duimen.

Vandaag laat ik me verder vertroetelen!

Xx

Geplaatst

he Freggel, als jij tevreden bent, dan ben ik het ook! hoop dat er bevruchting is en dat ze goed doordelen en dat het tot een tp komt! xx

Geplaatst

@ freggel: wat heftig zo veel follikels en nu 2 eitjes. Natuurlijk fijn dat er wel eitjes zijn. Ik heb zelf ook weinig eitjes, maar meestal ook weinig follikels.

vraag in het algemeen:

Ik heb net mijn beste vriendin verteld dat ik in de overgang zit, beiden dikke tranen natuurlijk want ze leeft al zoveel jaren met ons mee en heeft in de tussentijd zelf met gemak drie kinderen gekregen. En toen zei ik op een gegeven moment dat als de amh-bloedtest straks uitwijst dat ik al vergevorderd ben dat alleen ECD ons nog kan helpen. Zonder aarzeling zei ze dat ze me zou helpen. Hoewel ik zelf nu nog niet weet of ik dat nodig heb en zo ja of ik dat wil, voelde het wel fijn als een soort van vangnet. Maar ook bekruipen me dan allerlei vragen zoals of het raar is een bekende als eidonor te hebben en welke vragen ik mij en haar wil en moet stellen om het serieus ter sprake te brengen. Wat zijn jullie ervaringen?

groetjes

Lalena

Geplaatst

He tooltje, Nahja echt tevreden zijn we niet, je hoopt toch eens op meer. Maar er is wat gevonden, we hadden t ook voor piet nop kunnen doen. Ik snap gewoon nog steeds niet waarom ik met veel ( in dit geval maar 10) follikels, zo weinig eicellen heb.

Ik vloei nog steeds, dit was echt de pijnlijkste punctie ever.....

lalena, dank je wel. Ik reageer later wel even. Gaan nu film kijken.

Xx

Geplaatst

Sas, geweldig meid! Met volle buik weer home sweet home. Ik duimen%20draaien.gif

Winmir, ja, moeilijk hoor: wel verder..niet verder... Het is niet altijd zo dat de doorzetter 'wint', maar...je weet nooit he. Ze kunnen steeds meer. Veel succes als jullie besluiten de onderzoeken te laten doen in DD. :hugs2:

Precies wat je zegt Sannemiek...er zijn toch weer meiden zwanger geworden en zwanger aan t worden. Hoop dat je er moed uit kunt putten en wie weet...het wonder ooit gebeurt! Ook :hugs2:

Freggel, in ieder geval 2 eitjes. Toch heel mooi. Ja, hoe kan het he, zoveel follikels en niet zoveel eitjes. De vreemde dingen vd natuur.. Maar...1 eitje kan genoeg zijn! We duimen%20draaien.gif voor 2 topbevruchtingen...spannend. Hoor je het morgen? De uren aftellen he. Verschrikkelijk dat ... maar ook hoopgevend. Hopelijk morgen weer n stapje dichterbij!!!

Lalena, er zijn hier zeker meiden die ecd via hun vriendin of familie hebben gedaan, dus ze kunnen je vast vertellen van hun ervaringen. Succes he.

Tool en Bootje, ook veel:blowkisses::blowkisses:

xxx, mees

Geplaatst

Hey Freggel,

Wat fijn dat er twee eicellen uit zijn gekomen, ben erg blij voor je. Ik duim voor je dat morgen de eicellen beide goed bevrucht zijn en dat je snel een TP mag hebben.

Laat jezelf maar lekker vertroetelen.

Dikke knuffel

Geplaatst

Hey Lalena,

Wij hebben bewust gekozen voor een bekende eiceldonor. Het is onze overbuurvrouw. Zelf hebben ze destijds gekozen om geen kinderen te nemen, maar dit was voor haar geen reden om te zeggen dat ze ons niet wilde helpen. Mijn man en ik hebben eerst goed op een rijtje gezet wie we konden vragen om eiceldonor te worden. Iemand in de vriendenkring ging niet omdat een aantal zelf nog bezig waren met kinderen en een paar anderen waren al te oud om ons te helpen. Onze beste vriendin had in eerste instantie aangegeven ons niet te willen en kunnen helpen omdat ze dit te dichtbij vond staan. We zien elkaar soms wel 4 keer per week en wonen ook bij elkaar in de straat.

Toen mijn man en ik veel gepraat hadden was onze laatste hoop nog onze overbuurvrouw. Met knikkende knieën ben ik naar haar toe gegaan met een gedicht en de vraag of ze onze eiceldonor wilde zijn. Ze wilde in eerste instantie wat meer weten over het hoe en wat en we hebben dan ook pas na de informatieavond in het ziekenhuis een officiele ja van haar te horen gekregen. Tijdens onze eerste ECD was ze net als ons erg blij dat we meteen zwanger waren. Zelfs zo hyper dat we toen dachten van oke, maar wat als straks de kleine er is. Gaat ze zich er dan niet mee bemoeien. Maar na een kort gesprek met haar was dit niet het geval, ze vond het zo fijn voor ons, dat we eindelijk na alle dingen die we hadden gedaan zwanger waren geworden en dat wel na de eerste TP. Helaas kregen we bij de eerste echo het bericht dat er niets meer te zien was. Onze donor had in eerste instantie gezegd dat ze het maar een keer voor ons wilde doen, maar toen we de domper hadden gehad, is ze er over na gaan denken en wil ze ons graag nog eens helpen. We hebben erg goed samen gepraat met haar en haar man en aangegeven dat we erg blij zijn dat ze ons wil helpen, maar dat als het kindje er straks is dat wij de ouders zijn en dat zij gewoon de overbuurvrouw is. Tuurlijk vertellen we later wel aan het kind dat hij zij via ECD is geboren, en wie ons daarbij heeft geholpen. Maar wij en ook onze donor weten heel goed dat wij ( mijn man en ik) de papa en mama zullen zijn. We zijn erg blij dat we een bekend iemand hebben gevonden die ons daarbij wil helpen. Ik ken je gevoelens wel en de vragen die je hebt over " of het raar is een bekende als eidonor te hebben en welke vragen ik mij en haar wil en moet stellen om het serieus ter sprake te brengen". Denk daarbij aan vragen van wat als het kind er is, hoe sta je er tegenover als hij of zij op jou lijkt. De arts heeft onze donor gezegd dat er complicaties kunnen komen kijken bij de punctie, denk daarbij bijvoorbeeld aan een bloeding of infectie. wat als dat gebeurd krijg je dan geen scheve gedichten van je vriendin. Wat vind haar man ervan en wat zeggen straks haar kinderen als jij een kindje krijgt wat op hen lijkt. Veel vragen, maar heb het er goed met elkaar over. Ik weet zeker dat je er uit zult komen met elkaar. Heel veel sterkte in ieder geval.

En als je nog meer vragen hebt, dan mag je ze altijd stellen. Ik hoop dat ik je in ieder geval een duidelijk beeld hebt gekregen.

Geplaatst

Sannemiek, wat je zegt, toch weer spannend al duurt het nog even. Wel apart als die datums allemaal zouden samen komen. en je twijfels of het het allemaal waard is? als je straks wat moois in je handen mag hebben, denk ik dat je al die "ellende " snel bent vergeten, dus waarom niet de kansen pakken die je krijgt.

freggel heftig hoor je punctie, nu maar hopen dat er twee mooi embryos uitkomen.

en mees, lief dat je toch iedereen weer even oppept en ons er aan herinnerd dat het toch kan.

er zitten nu weer een paar kanjers in hun wachtweken, zou toch mooi zijn als het zou lukken. houd ons allemaal toch stiekem op de been en geeft mij in ieder geval toch weer wat hoop.

lalena, bij ons had ook een goede vriendin aangeboden om evt donor te willen zijn. maar toch hebben wij bewust gekozen voor een anonieme donor, maar dat is een beslissing die voor iedereen anders is. ik vond het vooral te dicht bij staan, schrok ook in eerste instantie toen ze het aanbood. vond het wel heel speciaal dat ze dat voor ons wilde doen. maar we hebben het er goed over gehad en zijn toen dus naar spanje gegaan. succes met wat je ook gaat beslissen in dit geval.

ga lekker mijn bedje opzoeken, voor iedereen slaap lekker en liefs

Geplaatst

Lief dat je dat zegt Winmir!:icon_flower:

En wb de donor, wij kregen in eerste instantie ook spontaan aangeboden van familielid, maar...merkte dat het voor haar toch misschien moeilijk zou zijn bij navraag. En ze gaf toe dat ze, als het kindje er eenmaal zou zijn (als het lukte) ze het er misschien moeilijk mee zou krijgen omdat ze t toch n beetje als haar kindje zou zien. En wij ook; we zouden ons toch wat minder 'vrij' voelen dan nu, bij familiedingen waar ze bij zou zijn. Dus ook bewuste keuze anonieme donor.

Nou, ook trust allemaal,

xxx, mees

Geplaatst

Hoi meisjes,

Thx allen. Vandaag horen we of ze goed waren en of er bevruchting is. Ik zit weer op mijn werk vandaag :-)

De donorenkwestie. Ik was zelf eerst erg voor bekende donoren. je kent de persoon, zijn of haar karakter.

Mijn zusje bood in 2004 al aan dat ze donor wilde zijn voor ons. Zelf had ze tpen geen kinderwens. Vonden we toen al top, ondanks dat nog niet bekend was of het zelf zou gaan lukken.

Jaren later, toen 2 eigen ICSI's niet gelukt waren (geen eicellen, veel follikels) zijn we als vanzelfsprekend met mijn zusje verder gegaan. Inmiddels had ze zelf net haar eerste kind gekregen.

Achteraf zou blijken dat we haar téveel op een voetstuk hebben gezet. Ze kreeg daardoor het gevoel de controle over ons te hebben, en ruim een jaar later (erg lang verhaal hoor) spreken we elkaar nauwelijks nog. We komen er niet uit. Ze heeft het onterechte gevoel dat ze ons iets verschrikkelijk kostbaars gegeven heeft, dat ze daar bij nader inzien, wat voor terug verwacht. Dat kan natuurlijk niet, en dat vond ze verschrikkelijk egoïstisch van me.:-(

Ze is ver over mijn grens gegaan en ik denk (weet) dat dat nooit meer wordt zoals eerst.

En wat dank ik God op mijn blote knieën dat we niet zwanger zijn geraakt van die poging.....Dat zou een en al ellende geweest zijn. Zusje zou ik dus nooooit meer doen. Of iemand die té dicht, familiair, bij me zou staan. Ondanks dat mijn vriendschappen me allemaal dierbaar zijn en ik vriendschap "an sich" hoger acht dan familiebanden, is dat toch anders dan een verpeste relatie in de familie.

Bij elke verjaardag, kerst, oudjaar zie je elkaar. Elke keer de schijn ophouden. Inmiddels is ze zwanger van haar tweede en ook mijn jongste zusje is zwanger. En ohoh, wat leuk is het om mij een hak te zetten daarmee. Ze doet goed haar best om het in te peperen bij me, zij wel, ik niet....Niet makkelijk hoor.....:-(

Mijn beste vriendin zag dit alles met lede ogen aan, en wilde de 2e ECD voor ons doen. Omdat het mijn (beste) vriendin was zijn we er heel open en natuurlijk ingegaan, en dit ging super. We raakten toen zwanger, helaas is dat misgegaan.

De relatie met dit koppel gaat super goed, er is niets veranderd, zelf hechter geworden. Ik weet nu dat het puur gaat om hoe iemand er in staat én hoe ze hun hulp, de uiteindelijke eicellen, zien.

Mijn advies is om inderdaad goed na te denken met wie je wel of niet in zee zou gaan. Als iemand er té makkelijk mee om gaat, is dat ook niet goed. Vaak realiseren ze zich niet écht wat het werkelijk inhoudt. (zusje dus) het blijft lastig...

Nu terugkijkend op 2 pogingen, zou ik denk ik geen bekende donor meer willen, als deze er zou zijn. We hebben nu zelf een ICSI geprobeerd, maar als dat uiteindelijk niet mocht gaan lukken gaan we denk ik naar het buitenland, voor anonieme donatie. Net wat Mees zegt, je hebt met niemand wta te maken, geen 3e oog over de schouder die mee kan kijken met opvoeding bijvoorbeeld, geen steken onder water van familie jaaaaren later. Echt, er is wat voor te zeggen. Je doet het dan echt met 2en.

Het enige nadeel is, dat het zo kostbaar is. In Nederland is het wat toegankelijker, alhoewel je hier geen anoniemen donatie kunt doen.

Nu teruglezend is mijn verhaal misschien wat verwarrend, maar ik merk dat er toch dingen zijn die me opnieuw boos maken of irriteren naarmate ik terug denk aan mijn zussenpoging.

Maar, misschien heb je er wel wat aan. Heel veel succes!

Geplaatst

Freggel, heel veel succes vandaag!!! hoop op goed nieuws!!!!

En wat de donorkwestie betreft. Wij weten nog niet of we met ecd verdergaan, maar we hebben wel al een donor die dit voor ons wil doen, de zus van een fitnesscollegaatje. Zij woont niet bij ons in de buurt, maar zij heeft zelf aangegeven dit voor ons te willen doen. Af en toe kom ik haar tegen als ze bij haar zus is, maar het contact is goed en we hebben het er nog niet echt over gehad, omdat het nog niet ter sprake is gekomen.

Mijn beste vriendin had ook al aangeboden om dit te doen, maar dat doen we liever niet, hoe lief het ook aangeboden is.

Denk dat wij, als we voor ecd gaan, ook voor een anonieme donor kiezen.

Geplaatst

Sas en Bootje, hoe voelen jullie je??

Lizzy, hoe gaat het met jou?

Mireille en Sannemieke, dikke knuffel meiden.

Corina, dank je wel.

:icon_smile:

Geplaatst

Mooi om te lezen hoe iedereen schrijft en denkt over wel of niet anonieme donor/bekende donor, en alle ervaringen hiermee.

Freggel...al nieuws? Ik stuiter hier de tent door :-)

En Sas en Bootje, heerlijk verder broeden. Houdt ze lekker warm.

xxx, mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden