Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ he Tiktak,( tijd geleden!) goed dat jullie een beslissing hebben genomen. En ja het is ook een hele stap om over te gaan naar ECD.

En ja die handtekeningen; jij hebt ook aardig wat staan. Ik geloof niet dat er op dit hele forum iemand te vinden is met een handtekening van 1 regel... dus laat je door de handtekeningen niet afschrikken.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bootje....zo spannend bijna testen....we duimen nog steeds...en zometeen n positieve test!! We sturen positieve 'zwanger'vibes lieve Bootje!!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Bedankt voor de lieve woorden en reactie maar ben bang dat het mislukt is.

Vanmorgen getest en niet zwanger was het resultaat!:sad:. Nu las ik in de papieren van GG en daar stond in op de 16 e dag pas testen en dat is vrijdag.

Zullen die twee dagen nog het verschil maken???? Ga er vanuit dat het gewoon niet gelukt is en dat is weer iets om te verwerken.

Soms denk ik weleens is het voor mij wel weggelegd??

Bootje

Geplaatst

Ach bootje, wat triest! Liever had je een tweede streepje gezien of wel zwanger. Ik ken wel iemand die had negatief getest en bleek toch zwanger. Zat nog te weinig Hcg in.

Sterkte in elk geval!

x

tiktak welkom! Ik ben hier op t topic omdat we ECd als optie openhouden. Hoop dat ik je wat heb kunnen helpen met m'n pb'tjes gisteren ;-).

Geplaatst

Ahhhh Bootje, nee toch?! Wat verschrikkelijk voor jullie!!

Wb die 2 dagen;Heb je getest met kv? Die test positief met weinig hcg. CB test dan nog negatief. Dan kunnen 2 dagen nog t verschil maken.

Anders voor de zekerheid overmorgen n kv testje doen? Je weet nooit.

Grote knuffel, mees

Geplaatst

Dank je wel Tool en Mees..

@ Mees bedankt voor de tip, ik zal die van de kruidvat halen! Ik dacht dat de CB ook al vroeg hcg aangaven..

Liefs Bootje.

Geplaatst

Lieve bootje, ik ben een vroegtester en ik geef de hoop meestal op na dag 12. Wat niet wil zeggen dat het niet kan zijn dat je een late innesteling hebt. Het enige wat je wel zeker weet is dat kwaaltjes iig niet van hcg afkomen. Ik vind dat zelf altijd een enorme domper....vind het nu ook een domper voor jou. Laat ons maar gauw weten wat de kv testjes doen. Sterkte!

Geplaatst
Dank je wel Tool en Mees..

@ Mees bedankt voor de tip, ik zal die van de kruidvat halen! Ik dacht dat de CB ook al vroeg hcg aangaven..

Liefs Bootje.

Ja maakt veel verschil die testen. De goedkoopste vd kv is de beste in dit geval(die van 2 voor 5).Dan weet je iig of er hcg is of dat je te vroeg testte (met cb). Je ziet bij die kv t verschil in hcg door lichtere en donkere streepjes (of geen streepje :-(

Bij die andere geeft ie pas bij n hoog hcg n plusje of 'zwanger'.

Veel succes!! Xxx, mees

Succes he, wij duimen door.

Geplaatst

@ Bootje: Achhh neeeeee. Meis wat jammer ik blijf voor jullie verder duimen dat de kv test mss een vrijdag toch iets anders aangeeft. Dikke knuf vanuit hier en sterkte.

Gr Corina

Geplaatst

@ Bootje al de KV gedaan?

Ik ga vrijdag testen, bloedtest. Ik had liever eerst urinetest gedaan om zo al voorbereid te zijn maar dan moet ik tot maandag wachten vlgs Spanje en dat wil en kan ik niet. Dan maar vrijdag meteen weten waar ik aan toe ben, kan ik het weekend bijkomen( van wat de uitslag ook is). Ik heb nog een test van KV liggen dus misschien gooi ik die er mogen tegen aan...

Helaas is mijn lief er niet en daar baal ik wel enorm van. Gelukkig staat mijn liefste vriendin vrijdag paraat.

Geplaatst

@ Sas nee nog niet gedaan.. was even "test moe" vandaag. Heb besloten het zaterdag te doen.. Dan ben ik vrij en mijn man ook en dan heb ik de hele dag om chagerijnig en verdrietig te zijn..

Die testen die jullie bedoelen zijn toch die met de pipetjes?

Sas wat een ellende allemaal en nu is je lief ook nog niet thuis.. Dan kun je inderdaad wel steun gebruiken van een vriendin. Misschien is de test ook positief en dan is het ook leuk dit te delen met je vriendin... Probeer je een beetje op te vrolijken..

Liefs Bootje

Geplaatst

Ja, verstandig Bootje. Wel lastig altijd, dat wachten, maar beter dat jullie samen zijn.

Knuf!

Sas, vrijdag alweer testen. Gaat snel, behalve als het jezelf aan gaat. Ik was ook alleen bij t testen...wie weet goed voorteken. Het zou toch moéten hoor, jij zwanger!! De kans is veel groter dan met eigen (wat op leeftijd zijnde ) eitjes. Heb je iets anders gemerkt? Ik had roze stipjes n beetje aan het eind vd wachtdagen. Verder niets.

Meid, je ukjes zijn druk bezig hoor, blijf positief!! We duimen en duimen voor jullie!!

Xxx, mees

Geplaatst

@ Mees mag i vragen wat je bedoelt met roze stipjes??

Ik heb af en toe krampen in de buik afwachten tot zaterdag maar heb weinig vertrouwen meer hoor..

Bah

Bootje

Geplaatst

Bootje, aan nee meis...wat hoop ik dat je zaterdag wel posi mag testen. Net wat Lizzy zegt, zo'n verschrikkelijke domper...

ik duim voor je meis..

sas, ook jij veel succes! Spannend. Ben zo benieuwd!!

Ik reageer later wat uitgebreider.

Xxx

Geplaatst

Hey Bootje, ik had 1 x opeens helderrode/rozige stipjes in inlegkruisje (die gebruikte ik voor die bollenafscheiding). Ik denk 4 stipjes verspreid. Dat was pas vrij laat in de wachtweek en dacht eigenlijk te laat om innestelingsbloed oid te zijn. Maar was t toch waarschijnlijk. En ik had ook ongigevoel, beetje kramperig. Al snel na de tp tot na de (bloed)test.

Bij de andere tp s voelde ik dat niet en ook geen stipjes.

Die krampen, als t niet te erg is, zijn volgens mij goed teken. Als t te erg is juist weer niet.

Heb jij iets roods gehad qua afscheiding?

Geplaatst

Sas: denk de hele tijd aan je...posi vibes aan postduiven meegegeven.

:gekruiste vingers 3:gekruiste vingers 3:gekruiste vingers 3 voor morgen!!

xxx, mees

Geplaatst

Lieve meiden, ik heb op de test van kv een hele lichte streep!!! Ik weet niet wat ik hier mee aan moet en durf eigenlijk niet te veel te hopen. Maat feit is dat ik voor het eerst een streepje heb bij een test. Dus ik hoop zo dat de bloedtest uitsluitsel geeft!! Ben een beetje sprakeloos. Kan ook ff niet bij mijn gevoelens. Jeetje wat een muts ben ik. Er is gewoon een streep!!!!! En zoals we altijd zeggen een streep is een streep... Dus op naar de bloedtest.

Geplaatst

Sas, ook hier: Ik duim mee voor een knal test!!! Licht streepje is gezien je wwdagen super goed!!!! Ik denk dat je lekker zwanger bent, zonder hCG geen streepje! :-D

Geplaatst

SASSIE!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat zei ik je?!!! Zwanger he!!! Zat daar n beetje te mutsen hihi en nu...:bfp:

:woohoo:

En klopt ook wel he, n beetje licht. Precies wat ze zeggen in BB: met de urinetest zou het nog niet zo duidelijk zijn en wel met n bloedtest! Morgen is ie alweer donkerder.

Meissie meissie, wat n nieuws heb je voor je hubbie!!!

:circle2:

(speciaal het bed uitgekomen. mini meesje en ik lagen nog ff wat na te knuffelen (vaak s morgens ff gezellig in t grote bed) en op iphone deden de emo's het niet, dus snel naar beneden gerend, mini mees negerend (wil fles haha)

Genieten!!!!!!!!!!!!!!!

xxx, mees

Geplaatst

HAVA...NA...RAMMAMA....HAVA..NA..RAMMAMA....:toothy9::toothy9:

Minimees en ik dansen door de kamer! (Meesje kijkt echt van : Wat doen we nu weer? Ligt dubbel. Hihi, wel gewend met zo'n mams;-)

Extra lekkere fles voor minimees...het is feest!!

Ik ga zo lekker gebak kopen..!! SASSIE DIE IS ZWANGER EN DAT VIEREN WIJ!! :confettistars::confettistars:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden