Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden even een korte..

Er is veel gebeurd hier de afgelopen dagen. Maar het doet er niet meer toe.

We komen net van GG af en we krijgen dan EINDELIJK onze langverwachte TP. Zondag wordt er ontdooit, maandag worden we gebeld of dat goed is gegaan en dinsdagochtend worden we gebeld voor hoe laat we die middag ingepland staan. Dus dinsdag 19 juli tussen 11:00 en 14:00 uur onze TP. Ik kan het niet geloven nog, daar ben ik te veel voor teleurgesteld..maar het besef komt zeker hoor!!

Echo was goed en BMS is 14 mm.

Ik reageer snel wat uitgebreider. PS: In Tilburg konden we terecht, maar alleen bij aanvang van een nieuwe poging. En renate, het Catharina wil ons niet behandelen, daar waren we al geweest....

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Doorzettertje: Meis hou moed hoor al is dat makkelijker gezegd dan gedaan maar het kan nog alle kanten op, En wat men zeggen hier op het forum geen bloed geef moed. Meid ik ga heel hard voor jullie duimen dat het de positieve kant op gaat.

@ Chantal33: Leuk weer iets van je te lezen. En idd wat is je donor toch een engel zeg. dat ze het nog een keer wil doen voor jullie helemaal top. Meid heel veel succes de komende tijd. Je bent van harte welkom om weer hier mee te schrijven als je dat wil.

@ Renate75: Jeetje bah wateen rot brief hebben jullie gekregen zeg dat jullie nu geen cryo's hebben. Maar meid hou moed op deze frummel hoor die je nu in je warme buikje heb zitten die lekker aan het groeien is!! Het kan nog alle kanten op gaan en wat ze hier zeggen geen bloed geef moed. Ik ga duimen dat het de positieve kant op gaat. Toi toi toi.

@ Pulletje: Balen zeg om te lezen dat de eerste poging bij de wensouders mislukt is bah. Hopelijk gaat het volgende maand goed met de cryo poging en wil die wel lekker blijven zitten.

@ Freggel: Oh meid wat fijn om te lezen dat er eindelijk positief nieuws is voor jullie is jullie echt gegund, kan me voorstellen dat het ff niet te bevatten is.

Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het ontdooien goed mag gaan, op naar een mooie TP dinsdag het moet nu gewoon. Hou ons op de hoogte en ik denk aan jullie.

Hier verde weinig te melden. Als ik nieuws heb dan horen jullie het zeker.

Meiden een hele fijne avond en tot snel.

:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Super freggel! Het gaat de goede kant op! Wat geweldig zou het zijn als alles goed gaat en dinsdag de tp is! Ik begin vast te duimen!!!!

Doorzettertje en Renate, we gaan voor n positieve test! We duimen met z'n allen!

Chantal, veel succes meid!!

Corina, jij wacht geduldig. En daarna...de match! Ik hoop zsm!

Xxx, mees

Geplaatst

Doorzettertje, het valt niet mee die laatste paar dagen he?!? Meid, je bent er bijna...en voor je het weet loop je met een dikke buik rond.

Mijn vingers lopen inmiddels bijna blauw aan van het duimen. We gaan voor een positief resultaat.

Ik heb zojuist mijn deca gehad, en nu wachten tot ik ongesteld word. Het komt nu wel allemaal heel langzaam dichterbij, dus begin wel gespannen te raken. Heb van de week ook bijna de hele week krampachtig gevoel in mijn buik van de spanning. Ach, gezoende spanning kan geen kwaad toch.

Ja, eerst ongi worden, en dan bericht van Eugin afwachten.....ahhhhhhhhhh...

Geplaatst

Hoi Lady's,

Wat ontzettend lief dat iedereen zo mee duimt!

@Freggel wat een fantastisch nieuws dat je komende week waarschijnlijk de TP krijgt. Ik ga zo ontzettend voor je duimen dat je maandag goed nieuws krijgt!!!!

@Mees wat moet het toch een onzettend goed gevoel geven als je weer zo'n echo hebt gehad (wil ik oooooooooook).

@ Pulletje wat ontzettend jammer dat het mislukt is.

@ Doorzettertje hoe is het met jou? Kom je die laatste dagen al een beetje door? Heb je al een beetje een idee of het raak is? O het is echt zo spannend. Ikzelf moet nog 8 dagen wachten voor het testen echt de dagen kruipen voorbij. Ik wil het zo graag weten en ik word echt zo onzeker van die wachtweken.

Vannacht ga ik lekker op vakantie. Jullie zullen dus even niet zoveel van mij horen. Ik probeer af en toe even op internet te kijken hoe het met jullie allemaal is. En natuurlijk als ik vlgd week zaterdag mag testen laat ik het jullie ook zeker weten!!!!!!!

Veel liefs allemaal

Geplaatst

Chantal: Volgende maand al voor jullie 2e wondertje beginnen. Ik gun het je zo dat het snel lukt. En dat het vanaf het begin af aan alleen genieten zal zijn.

Je hebt het zo zwaar gehad.

Je verdient alle geluk van de wereld!

Geplaatst

He meiden,

Ik heb de positieve vibe weer een beetje te pakken hoor. Dus iedereen super bedankt voor jullie steun. Dat heb je echt nodig hoor. Aangezien maar heel weinig mensen om ons heen weten dat we met ecd bezig zijn is het prettig als je hier erover kan babbelen.

@Nal: De decapeptyl gehad? Dan ben je nu ook officieel met de behandeling begonnen!!! Bij mij zat er precies 1 maand tussen de decapeptyl (4 juni) en de tp (4 juli). Dus wie weet zit jij ook wel over een maand in Barcelona. Tot nu toe positieve berichten van de ecd-ers op dit forum, laten we hopen dat wij daar ook bij horen. Wel leuk dat jij, Kobbe en ik allemaal via Eugin de ecd hebben gedaan. En Itsus is ons natuurlijk al voor gegaan en die is al 29 weken zwanger. Laten we duimen dat het bij ons ook zo goed gaat.

@Renate: Dus je mag volgende week zaterdag testen. Ga je dan een bloedtest doen in het buitenland dan als je op vakantie gaat? Wel lekker voor de afleiding hoor. Veel plezier en geniet lekker van je vakantie.

Ik heb vandaag besloten dat ik echt geen thuistest ga doen. Toe ik me woensdag zo blllhhhh voelde twijfelde ik of ik m toch zou gaan doen. Ik hoor het dinsdag wel dan weet ik zeker dat de test helemaal goed is en dat de uitslag betrouwbaar is. Bang dat ik m verkeerd doe ofzo hahaha!

Nog maar 3 hele dagen en dan is het dinsdagochtend. Ga de test al vroeg doen, zodat ik die zelfde middag de uitslag heb. Heb die dag lekker vrij genomen, dan hoef ik de uitslag niet op mijn werk te horen.

Iedereen bedankt voor de steun. echt heel fijn!!!!

Liefs,

Geplaatst

Hoi Doorzettertje,

Ik heb 3 zwangerschapstesten in de koffer zitten. Vandaag belde het ziekenhuis mij nog even hoe of het met me ging. Zij vertelde me dat ik normaal as woensdag een bloedtest zou krijgen in het ziekenhuis maar omdat ik in Italie zit mag ik vanaf vrijdag met een thuistest testen.Als de test positief is moet ik naar het ziekenhuis bellen en word er gelijk een afspraak gemaakt voor de maandag na de vakantie om te kijken hoe hoog de HCG waarden zijn. Ik heb ook van Predictor een vroegtest gehaald dan kun je zelfs 4 dagen voor de verwachte menstruatie testen. als ik het dus echt niet meer houd ga ik woensdag deze gebruiken (ik vind het dood eng). en daarna heb ik er nog 2 zodat ik eventueel 2 dagen later nogmaals kan testen. Ik hoop echt zo dat het gelukt is. sinds vandaag krijg ik telkens zwemen misselijkheid maar dat kan ook weer van de progestan of bolletjes komen. Ik maak mezelf op het moment geloof ik een beetje gek hahaha.

Ik ga duimen voor je laatste daagjes!

Geplaatst

ow meiden ik ken jullie gevoel zo goed... Het is zo spannend!!!!

En die laatste week is zo killing...

Ik hield het niet vol en heb op dag 10 na de tp al getest... En positief nog wel..

Maar ik was zo ontzettend zenuwachtig.. Stootte mijn piesbakje om over de badmat en terwijl ik dat deed zag ik ineens twee streepjes.. Echt chaos.. badmat in het bad, douchekop erop, terugrennen naar de slaapkamer... zonder test.. weer terug even pakken en toen mijn mannetje laten kijken.

Ik duim zo hard voor jullie!!!

Vandaag een goede echo gehad... ben nu 10 weken, maar lig een dagje voor qua afmeting. het beweegt al.. Zo mooi!

Hier een fotootje:

[ATTACH=CONFIG]1758[/ATTACH]

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat is er al veel gebeurd en veel geschreven! Ik heb alles gelezen maar kan de puf niet vinden om overal op in te gaan. Die verkoudheid is nog niet helemaal over, slaap als een os ook.

Wat een spannende tijden voor velen hè. Een paar meiden die tegen testen aan zitten.......oooh wat snap ik jullie goed. Ik zal me ook al te bedenken hoe ik dat ga doen als we de TP gehad hebben...wanneer testen...pfffff

Ik heb geen cyclus dus ongi zal ik niet worden zolang ik Estradiol en Utro gebruik. testen is dus onontkomelijk....

Renate, Doorzettertje, heeeeeeeeeel veel succes lieve meiden! Laten julie de babyboom hier maar verder uitbreiden! Dan volgen ik, Corina, Maya etc na jullie!!

Zondag worden 2 emmy's ontdooit. Hopelijk delen ze daarna ook mooi door, zodat we er 4 gaan overhouden. We hebben dan ook gekozen voor 2 emmy's. We worden maandag gebeld of dat goed is gegaan. vervolgens worden we dinsdagochtend gebeld hoe laat de TP is.

Iedereen om ons heen staat te springen van spanning....maar wij zijn (helaas) nog steeds zeer nuchter en voorzichtig. bang om weer teleurgesteld te worden.

Ik vind dat echt jammer. GG heeft voor ons de positieve spanning en het spontane eraf gehaald door wat er is gebeurd de laatste weken. Ook wij waren hyperdepieper voor en na de punctie...maar dat hebben we nu niet meer.

Komt vast terug als we ook echt weten of alles goed is gegaan hoor, maar de bekende muur breek je niet zomaar even af.....helaas. Maar!!! We komen nu écht écht in de buurt van onze zoooo lang gehoopte zwangerschap.....

Mees wat te gek zeg, hoe voelt dat? Die bewegingen van je kindje?

Nofje wat een ontzettend mooie echo.....zo duidelijk ook....prachtig!!!!! Willen jullie straks weten wat het wordt?

Hoe gaat het met de rest??

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het einde van de wachttijd is in zicht: nog 2 nachtjes slapen, nog 2 hele dagen en dan is het eindelijk dinsdag 19 juli........ en dan hoop ik jullie die zelfde middag goed nieuws te kunnen vertellen. Heb mezelf gelukkig toch niet kunnen verleiden tot een thuistest (ben trots op mezelf haha!). Wil nl. zo lang mogelijk van het gevoel genieten dat 'het echt waar is'. Straks test ik vandaag negatief en dan valt onze droom nu al in elkaar, vandaar mijn reden tot niet zelf testen. Dinsdag gaan we het weten. Ik heb goeie hoop: de borsten puilen nu al uit de BH hahahaha! En dat is toch echt geen bijwerking van de witte bollen ;-).

Laten we hopen dat er een goed spaans temperament in zit en dus volhouders zijn en dat ze niet al te veel balen van het natte klimaat hier.....

Allemaal succes en een fijne zondag!

Geplaatst
Hallo allemaal,

Het einde van de wachttijd is in zicht: nog 2 nachtjes slapen, nog 2 hele dagen en dan is het eindelijk dinsdag 19 juli........

Ja hè, eindelijk! geldt ook voor hier. Ik krijg die dag eindelijk de terugplaatsing waar ik al ruim 1,5 maand op wacht.

heel veel succes doorzettertje. Klinkt hoopvol!

Wij gaan zo weg, naar de bios. De nieuwe Harry Potter film wacht daar op ons, in 3D. Ben benieuwd!

Geplaatst

Hoi meiden,

Freggel, eindelijk krijg je een TP. Heel spannend, krijg je die TP dan nu bij het Geertgen???

Doorzettertje en Renate voor jullie een hele spannende week. Ik zal voor jullie duimen dat jullie positeif testen. Het zou toch geweldig zijn, toi toi toi!!

We hebben toch besloten om nu al een gesprek aan te gaan bij het Geertgen.

Ik hoor verschillende verhalen wat er allemaal gaande is, en

ik wil graag weten waar we aan toe zijn. Ze hebben ons toendertijd verteld dat we de laatste poging gedeeltelijk zelf moeten betalen

en de andere helft vergoed krijgen. In principe hebben we morgenmiddag een afspraak, mits mijn man kan auto rijden.

Hij is namelijk door zijn enkel gegaan en die wordt morgenvroeg ingetaped.

Corina hoe is het met jouw??? En met Mees en Nofje, hoe voelen jullie je???

Tot gauw, liefs Maya

Geplaatst

he ladies,

tijdje niet meer geweest...maar wel bijgelezen...

Freggel...yes...eindelijk dan de langverwachte tp!!! whoehoe...dit gaat m gewoon worden...maar wat een gedoe zeg bij GG allemaal....dat is niet echt bevorderlijk voor de rust die je eigenlijk zou moeten hebben in deze periode...

Doorzettertje...nog 1 dag en 1 nachtje...en dan kun je testen...spannend meid...klinkt goed allemaal...geloof dat die uitpuilende borsten geen bijwerking zijn van de bolletjes...hihihi...

Maya....goed dat je een gesprek hebt bij GG...succes vandaag...hoop dat je vragen opgehelderd zullen worden en dat jullie behandeling m gewoon gaat worden!!!

Corina...lieve meid...wat wordt je geduld toch op de proef gesteld zeg...niet te geloven...hoop toch echt dat je binnenkort een match zult hebben!!! sterkte en een knuffel meid!!

hier niet veel te melden...ben bezig met mijn meds bij elkaar te sprokkelen en de grootste hap heb ik al bijelkaar...scheelt behoorlijk wat in de centjes...hihi...

over 7 weken heb ik vakantie...heerlijk en de week daarna gaan we lekker richting Lesbos...11 dagen weer even helemaal niets doen, lekker genieten van de zon, het warme weer, het lekkere eten, de leuke mensen, de lekkere rosé-wijntjes, etc. etc...en dan als we terugkomen, ga ik me bij DD aanmelden voor de startecho en dan als ik bongi ben, mag ik meteen starten met de suprefact...de neusspray...

liefs,

Nico

Geplaatst

Pffff meiden het gaat weer lekker bij GG.

Ik zou vanmorgen gebeld worden, niets gehoord. Dus bel ik zelf maar weer.

Er is gisteren niets ontdooit (wat wel weer afgesproken was) maar vandaag gaat dat pas gebeuren.

dan worden we morgen tussen 9 en 10 gebeld of en hoe laat er een TP is.

Sjeezus....is iets afspreken nu zo moeilijk??? Zit ik weer in de rats voor nop!!! >:-(

Nico; Nog even sparen en dan je groentela weer compleet! Scheelt inderdaad erg veel.

Nog even en dan vakantie! (ik heb 15 augustus 2 weken vakantie, dus ook nog ff)

Maya, jullie vandaag je afspraak. Ik ben zo benieuwd wat ze te vertellen hebben....ik hoop dat je man auto kan rijden.

Dikke knuf!

Doorzettertje..nog 1 dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Whaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Geplaatst

Jeetje Freggel wat een gezeik daar in België. Niet te filmen zeg. Kan me voorstellen dat het vertrouwen wel beetje weg is. Hoor alleen maar negatieve berichten van iedereen hier. Morgen is het zover bij mij, had gehoopt dat jij je TP zou hebben, zou mooi zijn zo tegelijk.

Nog even duimen en morgen weet ik het.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Freggel: Heel veel geluk meis. Zet hem op. Go embryo!

Renate en Doorzettertje: Heel veel geluk! En Renate je hebt hele leuke regenlaarzen en regenpakken voor je hummel:laughing4: gaat goedkomen hoor!

Corina: Ik duim voor je dat eindelijk eindelijk het verlossende telefoontje komt en daarmee het begin van jouw zwangerschap en moederschap. Lieve meid ik duim voor je!

Geplaatst

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Om 13:10 uur krijgen we 2 prachtige emmy's teruggeplaatst!Ontdooing is meteen perfect verlopen dus we hebben er ook nog 4 over.

Ze zagen er mooi uit en waren van de A klasse!!!

We zijn nu al de koning te rijk!!!! Voor de allereerste keer in 8 jaar tijd hebben we een TP!!!! Wij...een TP!!!?!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Geplaatst

Freggel, ik breek even in.....van harte gefeliciteerd met jullie tp vanmiddag! Kan me voorstellen dat het erg onwerkelijk is!! Heel veel succes en ook een pluim voor je lieve zus!!

Groetjes Babeth

Geplaatst

Freggel van harte met jullie TP

Eindelijk is het dan ver!!!!

Zorg goed voor je emmys en voor je zelf!!!

En over 2 weken een positieve test!!!!!

succes

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi Lady's,Even een berichtje uit Italie.Nog 2 dagen voor de testdag. Ik heb 3 verschillende testen meegenomen in mijn koffer hahaha. Maar hoe dichter bij de testdag hoe banger ik word. Alleen de angst al dat het misschien een negatieve test word maakt me helemaal gek.Vanmorgen wel een beetje misselijk maarja kan ook weer van de medicatie komen. Beetje gezwollen borsten en een beetje volgevoel in mijn onderbuik. Ooooooooo ik hoop zo dat ie positief wordt!!!Freggel wat een fantastisch nieuws hebben jullie gekregen!Nu goed voor je kleintjes zorgen dat ze blijven zitten.Doorzettertje

Geplaatst

Freggel wat spannend!!!!!! Terwijl ik hier nu voor mezelf zit te duimen duim ik gelijk mee voor jou :-) Vanochtend vroeg bloedtest gedaan maar kan pas na 15.00 uur bellen en dan nog hopen of ik de uitslag krijg want bellen mag eigenlijk niet. Officieel moeten ze de uitslag faxen naar Eugin in Spanje, maar dat is de vorige keer niet goed gegaan. Toen werd ik de dag erna door Eugin gebekd of ik al een uitslag had (bleek dat ze m niet hadden ontvangen en die moesten ze gezien de tijdsdruk van de test binnen 2 uur hebben.. dat was stress hoor). Dus grote kans dat ik vanmiddag bel en toch krijg te horen dat ze m alleen naar Eugin mogen sturen. En voordat ik Eugin dan weer heb gesproken......

Iedereen enorm bedankt voor jullie lieve berichtejes. Echt zo lief!!!!!

Geplaatst

Freggel...ooh meid...super zeg....eindelijk de langverwachte tp....twee toppertjes ook nog!!! super...veel succes vanmiddag met de tp en dan lekker gaan broeden...

Renate...ook bij jullie is het spannend...hoop dat je tijdens je vakantie een dikke vette positieve test zult krijgen...begrijp je angst echter ook wel voor een negatieve test...probeer uit te gaan van het positieve!!!

Doorzettertje...de bloedtest vanochtend gedaan...aaah...ook voor jullie spannend...duim voor je dat je vanmiddag goed nieuws krijgt!! krijg je nog niet de kriebels om zelf te testen thuis met urine??? spannend!!!

Corina...hoe gaat ie met jou???

En met de rest? maya? mees? Nofje? Pulletje?

hier alles owkee...had gisteren een dipje, blue monday, maar vandaag gaat het wel weer...

liefs,

Nico

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden