Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Isa: Welkom en alvast heel veel succes gewenst met je 2de ICSI behandeling.

@Bianca: Met mij gaat het goed. Alleen merk ik nu al dat ik er weer veel te veel mee bezig ben en ik heb nog geneens de TP gehad, haha. Had me voorgenomen om bij deze TP er niet zoveel mee bezig te zijn............ maar m'n hersentjes beginnen nu alweer.

Pfffffffff, wat is het toch allemaal moeilijk. Stress en zenuwen is natuurlijk ook niet bevordelijk.

En hoe ervaar jij het deze keer? Ben jij er ook al zo mee bezig?

Groetjes

Daniella

• Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Daniella,

Heel herkenbaar,Ik wilde me er ook absoluut niet mee bezig houden maar onbewust doe je het toch!!

Je wilt iets heel graag en is dan denk ik ook niet zo gek dat we er steeds mee bezig zijn!!

Dan worden het voor jou hele lange wacht weken ;)

Ik vind het allemaal weer reuze spannend.Is mijn eerste cryo behandeling,En het is natuurlijk maar de vraag of er in iedergeval 1 cryootje goed ontdooid.

Opzich ben ik nog niet zo met de behandeling bezig maar meer met het ongesteld worden whaha.om GEK van te worden!!!

Geplaatst

Bianca, wat is het toch frustrerend dat je nou zo op je ongi moet wachten... Snap wel dat je niet direcht het ziekenhuis wilt bellen,hopenlijk is het niet nodig. Laat die duivels nou maar gewoon komen!!

Daniella, Volgens mij is het niet mogenlijk om er niet mee bezig te zijn.. het is mij iniedergeval nog niet gelukt. Ik probeer dat juist een beetje los te laten. Iedereen geeft natuurlijk het fantastische advies dat je er niet zo mee bezig moet zijn, dat ik me eigenlijk een beetje schuldig begon te voelen. En dát leek me ook weer niet goed... pfff... als iemand weet hoe je het wél goed moet doen0190.gif

Isa, welkom hier, succes met de behandeling.

Hier gaat het wel redelijk, vandaag eindelijk wat minder hoofdpijn van die rot-deca. Vanavond is de tweede keer puregon erin gegaan. Laat mijn eitjes nou maar mooi groeien..

Liefs Saskia

Geplaatst

Hoi Isa,

Welkom hier en heel veel succes met jullie 2e ICSI.

groetjes, Diane

Geplaatst

Voortraject:

Roossie 11 okt. prikschema

Diane 11 okt. deca spuiten

Isa 17 okt. start deca

Startecho:

Daniella: 13 oktober

Diane: 19 oktober

FM:

Guusje: 7 oktober

Beuvie : 7 Oktober

Saskia: 9 oktober

Simba: 13 Oktober

Isa: 27 oktober

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Guusje: half oktober

Daniella: 15 oktober

Testen:

Geplaatst

Hoi Meiden!!

De vlag mag uit ben eindelijk ongesteld geworden!!!

Ben zo opgelucht en blij hihi.Ik hoop rond 24 oktober een tp te hebben.

Nu is dus al mijn hoop gevestigd op het ontdooien van de cryootjes!!!

Vorig jaar had ik rond die datum een verse tp toen werd ik 6 november ongesteld precies op mijn verjaardag.

Ik zal dan nu weer richting die datum kruipen.Hopelijk nu een leuk verjaardags kadootje hihi.

Ga mezelf eens proberen op het lijste te wurmen ben niet zo goed in die lijstjes kopieren hihi.

Liefs Bianca.

Oja Saskia,Ik zie dat dit je 3de icsi behandeling is.Spannend!!!Hopelijk heb je nu iets meer geluk!!!

En laat de follikels maar lekker groeien!!

Zaterdag heb je een fm meting toch???

Geplaatst

Ik snap niks van dat kopieren van dat lijstje :(

Steeds als ik het doe krijg ik dit en verstuurd hij hem dus niet

De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht

Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 3 tekens.

Wat doe ik verkeerd??Ik kan er 20 letters bij typen maar blijf dit krijgen.

Wil iemand mij aan het lijstje toevoegen??Ik zal rond 24 oktober een cryo tp hebben.Dank jullie wel

Liefs Bianca

Geplaatst

Voortraject:

Isa 17 okt. start deca

Startecho:

FM:

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Bianca: 24 oktober

Testen:

Geplaatst

Bianca je staat er op hoor! Gefeliciteerd met je ongi.. hihi... dat klinkt ook raar.

Het is heel makkelijk je klikt onderaan het bericht met het lijstje op "met citaat reageren" en dan haal je helemaal links bovenaan in het bericht

(met de naam van wie het oude berichtje was) weg en dat doe je rechts onderin het berichtje ook en dan kan je veranderen wat je wil en dan op versturen drukken.

Maar voor nu sta je er op!

Liefs Saskia

Geplaatst

Voortraject:

Isa 17 okt. start deca

Startecho:

Daniella:
13 oktober

FM:

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Testen:

Hey Bianca

Van harte meid dat je eindelijk ongi bent geworden, hihihihihi. Wat klinkt dat gek he.

Zou iig geweldig zijn als je dit jaar het mooiste kado ooit voor je verjaardag zult krijgen. Ik duim iig voor je.

Ik heb je aan het lijstje toegevoegd. Mocht je TP datum nog veranderen dan moeten we die weer even aanpassen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

haha bedankt lieve meiden!!!!!!! Allebei tegelijk!!!

Gek he,hoe blij kan iemand zijn dat ze ongesteld is geworden hihi

Nu gaan we duimen met ze allen voor ons allemaal:goodluck:

Vind het trouwens zo sneu wat er in de Mei topic allemaal gebeurt.Zoveel meiden zwanger en al 6 op rij die een miskraam hebben of verwachten.Jeetje wat heftig.

Ik gooi hem er nog eventjes in voor iedereen.Op naar een groene maand!!

:wav::wav::wav::wav::wav:

Geplaatst

Dat is inderdaad verschrikkelijk, zoveel moeite.. zoveel ellende... en als het dan uiteindelijk lukt, dan moet het wel goed blijven gaan! Ik strooi ook even een beetje geluk deze kant op!

1028.gif1028.gif1028.gif1028.gif1028.gif

Geplaatst

hoi meiden

lees iedere dag wel ff mee maar weinig te melden... sinds gisteren begonnen met de puregon en nu op naar volgende week dinsdag voor de 1ste fm... spannend!!!

liefs mone

:wav: :wav:

Geplaatst

Hoi Mone

Fijn dat je nu ook van start bent gegaan.

Heel veel succes gewenst en op naar je 1ste fm volgende week dinsdag. Dat ze maar lekker mogen groeien.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

OOoh meiden,

Ineens voel ik de spanning komen. Morgen echo, en we zitten er toch over na te denken om 2 cryo's terug te plaatsen.

Iedereen succes he!

Liefs Guusje

Geplaatst

Lieve Guusje heel veel succes!! Ik volg je nog regelmatig! Volgensmij is 2 cryo's terug laten plaatsen helemaal geen slecht idee???

Alle andere meiden ook heeeeeel veel succes gewenst!!!!

Geplaatst

Hallo dames,

Vandaag had ik mijn eerste echo voor cryo tp. Morgen moet ik weer terug voor echo. Dit is mijn laatste cryo. Hierna moet ik het zelf betalen :( Hoop dat het dit keer lukt.

Ik denk dat ik volgende week woensdag of donderdag mijn terugplaatsing zal hebben.

Geplaatst

even mijn naam er tussen gezet ;)

Voortraject:

Isa 17 okt. start deca

Startecho:

FM:

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Talya: half oktober

Testen:

Geplaatst

@Isa veel succes!

@Daniella, er niet mee bezig zijn kan niet. Je mag er mee bezig zijn, maar je moet het niet je leven laten beheersen. klinkt veel fijner en minder geforceerd en veel realistischer toch? Hou je maar bezig met positief en relaxt zijn, dan komt het wel goed ;-) Balen dat je hoofdpijn hebt van de deca.

@bianca, jaaaaaaa gefeliciteerd met je ongi! Op naar 24 okt.! Hopelijk ontdooien je eitjes heel goed en krijg je het aller grootste cadeau van je leven op je verjaardag! Wat akelig idd van de meiden in het mei topic, maar wij blijven positief!!!

@mone, succes dinsdag met je 1ste fm!

@Guusje hoe is je echo gegaan? Als ik een cryo tp krijg, dan krijg ik er ook 2 teruggeplaatst, met cryo is de kans toch iets minder dan met een verse tp.

@talya wat vreselijk spannend, je laatste cryo!!! Laat de laatste de aller beste zijn!!! Ik ga heel hard voor je duimen en heel veel succes volgende week!

Gisteren had ik een hele lange werk dag van 08.45 tot 18.45 uur!!! Pfffff was blij dat ik naar huis kon, half 8 was ik thuis, gelukkig was manlief al aan het kokkerellen. Ik ben na deze ene dag werken erg verkouden geworden, flink niezen en savonds verstopte neus. Heb al vitamine c en echinaforce ingenomen. Zei tegen manlief zul je net zien, zijn we eindelijk aan de beurt ben ik ziek. Maarja we hebben nog een paar dagen om aan te sterken. Ik hoef deze week niet meer buitenshuis te werken. Manlief had vanochtend een kopje thee naar mijn bed gebracht, ik dacht wat is het toch een lieverd!!!!! :-)

Liefs Roossie

Geplaatst

Voortraject:

Roossie: 11 okt. prikschema

Diane: 11 okt. deca spuiten

Isa: 17 okt. start deca

Gaby: 15 okt. start Glonal-f

Startecho:

Gaby: 5 oktober

FM:

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Testen:

Hallo ik zat een beetje rond te kijken en zag dat iedereen hier al iets verder is dan in het november topic. Dus ik dacht zet me hier ook maar op de lijst want begin volgende week met spuiten. Ik wens iedereen alvast heel veel succes en hopelijk alsnog een heel vruchtbaar jaar!

Groetjes Gaby

Geplaatst

Talya, Extra spannend dit keer! Heel veel succes, hopenlijk lukt het!

Roossie, hopenlijk wordt je niet ziek, doe maar extra rustig aan nu!

Guusje, spannend hoor, moeilijke beslissing hè.. één of twee cryo's. Veel succes met de beslissing. Wij gaan voor twee embryo's. Vorige keer al en nu weer.

Mone, ook al aan het aftellen naar de eerste FM het blijft toch een spannend moment.

Gaby, ook heel veel succes gewenst!

Hier, ik dacht dat ik de hoofdpijn achter me had gelaten maar helaas, sinds vanmiddag weer hoofdpijn. bleh.. ben het zat die bijwerkingen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden