Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wachtdag 9 nu... Nou gisterenavond, kleine rood/bruine ‘sliertjes’ bloedverlies (smakelijks).

Da’s geen goed teken, daar begon het de vorige pogingen ook mee....

Denk niet dat we de 22e november gaan halen. We houden er rekening dat het weer niet gelukt is.

Heb het gevoel dat mijn lichaam me ontzettend in de steek laat. En niet doet wat het moet doen.

Het zaad was goed het aantal follikels ook, 10, 5 eitjes, 4 ge-icsied, 3 bevruchtingen, 2 teruggeplaatst.....

En dan gaat het weer bij het innestelen niet goed.

We balen ontzettend en ik zit eigenlijk te wachten tot het goed doorzet.

Weer dag 8/9/10. Klote om het zo maar eens te zeggen.

Maar afwachten of het doorzet maar ben bang van wel.

liefs, Diane

Geplaatst

@ Diana: Aááááhh NEE!! Ik ga echt heel hard voor je duimen dat het niet doorzet en dat het onschuldig is.. Ik hoop het zo voor je. Het zou zo oneerlijk zijn!

Geplaatst

Ah neee, Diane!!!!

keep my fingers crossed........ meissie...... probeer nog een beetje moed te houden!!!!!

ik denk aan je!!!

Geplaatst

@Diane, ook hier een dikke knuffel meis!!! Sterkte!!!

@Karina, ja wat is de bedoeling?

Ik ben even een paar dagen niet op het forum geweest, alleen af en toe beetje lezen. Heb 2 dagen gewerkt, daarna was ik echt moe en wilde liever op de bank chillen en tv kijken met manlief.

Maandag ging het werken wel, al was ik wel tot twee keer toe duizelig en ik kreeg smorgens een vlaag van misselijkheid toen ik koffie rook. Gisteren heb ik dat niet gehad en ging het ook een stuk beter.

Op het werk vroegen ze gelukkig niet wat ik voor behandeling gehad heb, heb alleen verteld dat mijn slagader geraakt is waardoor ik langer moest herstellen, ze vonden dat wel erg om te horen.

Iedere dag gaat het een stuk beter met me, ik kan sinds gisteren normaal zitten en heb niet zo'n pijn meer bij mijn schaambeen. Voel alleen nog gevoelige buik als ik loop en bij zitten en opstaan. Ik voel me verder ook goed en zit vol vertrouwen dat het goed gaat komen. Ik heb ook zelfs het gevoel dat emmy ook echt links is gaan innestelen na al die pijnigheden van zaterdag. Op een of andere manier voel ik mijn energie naar de linkerkant van mijn baarmoeder gaan, heel apart.

ook kijk ik uit naar mijn vakantie!

Morgen is het alweer een week geleden dat we emmy opgehaald hebben, nog 1 week te gaan.

Van het ziekenhuis mag ik 25 nov. testen, ik weet nog niet wanneer ik test ik ga op mijn gevoel af wanneer ik er aan toe ben.

Zaterdag lekker op vakantie, 6 dec. kom ik weer terug.

Liefs Roossie

Geplaatst

Hallo allemaal,

Graag wil ikl iedereen hier heel veel succes wensen en hopelijk een beter resultaat dan wat wij hadden.

Bedankt voor jullie steun al die tijd, sommigen al meer dan een jaar, heb erg veel aan dit forum gehad.

Ik blijf jullie volgen en hoop dat jullie veel groene regels op het wachtbankje kunnen maken.

Voor iedereen in de wachtweken heel veel succes met het ellendige wachten.

En voor wie aan het begin staan van de behandeling, heel veel succes met jullie behandeling.

Voor diegene waarbij het ook niet gelukt is sterkte !

liefs, Diane

Geplaatst

@ Diane: Ow nee! Ik ga toch nog voor je duimen op goed nieuws hoor! Houd de moed er nog eventjes in (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik)

Geplaatst

Ik ga jullie even gedag zeggen, morgen ga ik met vakantie!

Met mij gaat het goed, heb wel een gevoelige buik maar niet meer van de punctie.

Gisterenavond in schock had licht bruine afscheiding met een stipje bloed en vanochtend weer, maar geen bloed meer ofzo.

We houden het maar op innestelingsbloeding.

Ik wens iedereen heel veel succes met prikken, punctie en de wachtweken de komende weken en ik zal proberen wat van me te laten horen vanuit Amerika, maar dat zal vast wel lukken.

Liefs Roossie

Geplaatst

@ Roossie: Ik wil je een hele fijne vakantie wensen. De tijd zal dan zeker sneller gaan. Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest. Ik heb nergens last van. Ik probeer positief te blijven, maar dat vind ik lastig.

Geplaatst

@Roossie: Nogmaals een hele fijne vakantie meid.

@Sanne: "Killing" he, die wachtweken.

Maar niet iedereen krijgt een innestelingsbloeding hoor. Er zijn ook zat meiden die helemaal nergens last van hebben, maar die toch zwanger blijken te zijn. Dus houd moed en succes nog in je laatste wachtweek.

Liefs

Daniella

Geplaatst
Wie van jullie wil er eens vrijblijvend met me praten over wat jullie mee- en/of doormaken?

Christien@debeeldbrigade.nl

Hoi meiden

Karina zoekt contact met meiden die met dit traject bezig zijn voor een KRO documentaire reeks.

Mocht er dus iemand interesse hebben om hun verhaal op tv te doen, dan kan je contact met haar opnemen.

Ik heb laatst een PBtje van haar gehad en dit is wat ze me geschreven heeft.....

Hai

Wat jammer dat je niet wat dichterbij woont.

Wordt je ook behandeld in Spanje? Ik heb daar ook contact met de IVI kliniek.

De docureeks gaat over koppels en alleenstaanden die via de niet-traditionele weg een kinderwens willen realiseren.

We filmen een draagmoeder, een homokoppel met een kinderwens, een eiceldonor en een BAM (alleenstaande moeder).

Ben nu nog op zoek naar mensen die in een relatief bekend traject zitten, zoals jij.

Ik begrijp dat je in een heftige procedure zit, ik wens je daar alle succes en kracht bij.

Mocht je nog mensen kennen die in aanmerking komen hoor ik het graag van je

Groet

Christien van der Aar

Geplaatst

hoihoi, ik ben vandaag begonnen met prikken van de lucrin, spannend allemaal...dat wel...en ik ben eigenlijk superbang voor de punctie, maar we will see :)

• 2 weken later...
Geplaatst

@ Simba: Zit jij nu ook nog ergens op een ander forum nu je zwanger bent? Ik heb me aangesloten ook bij het 3 maanden bankje.

@ Benbri: heel veel succes met prikken.... ik was ook zo bang voor de punctie. Maar echt, het was zo voorbij en het viel mij reuze mee. Ik zag alle beren op de weg terwijl er maar een miertje zat bij wijze van spreke haha. Toi toi toi.

Liefs Lianza

Geplaatst

Lianza, je mag ook mee komen praten in het "uitgerekend in juli 2011" topic. Gezellig! Ik ben ook zwanger geworden in het MCK! Nog een weekje wachten tot de echo.. succes!

Liefs Saskia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden