Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het weekend nog zonder hormonen en maandag weer aan de deca.

Voor jou ook Roossie.

Heel veel suces allemaal hier en dat er maar heel veel groene regels mogen volgen.

liefs, Diane

Geplaatst

@Talya, super, nu hopen dat de ontdooiing goed gaat, en op naar de slopende wachtbank.

@Roosie, fijn dat het weer beterder met je gaat.

@Dublin, dat is zeker een hele mooie datum, hoop dat het heel veel gelukt bent.

Ik zal even de lijst weer aanpassen.

Geplaatst

Voortraject:

Roossie: 11 okt. prikschema

Diane: 11 okt. deca spuiten

Gaby: 15 okt. start Glonal-f

Isa: 17 okt. start deca

Startecho:

Gaby: 5 oktober

Daniella: 13 oktober

bianca1: 15 oktober

Diane: 19 oktober

FM:

Guusje: 1e 7 oktober,2e 11 oktober

Beuvie : 7 Oktober

Saskia: 9 oktober

Isa: 27 oktober

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Guusje: half oktober

Daniella: 15 oktober

Testen:

Geplaatst

@Talya: Dat is alweer lekker snel meid. Ik hoop van harte dat dit cryootje het gaat worden voor je.

Al met al doen de cryootjes het goed de laatste tijd.

@Roossie: Ik moet hier ook contracten ondertekenen van hoeveel er teruggeplaatst zijn.

Gaat nu ook lekker opschieten voor je. Spannend. Ben je weer helemaal opgeknapt?

@Diane: Fijn dat je maandag weer van start kunt gaan. Je laatste behandeling en ik hoop dat het deze keer raak zal zijn.

Het is je gegunt.

@Guusje: Hoe was je echo gisteren? Weet je al wanneer je TP zal zijn?

@Bianca: Hoe is het met je? Begin je ook al zenuwtjes te krijgen voor je cryo TP?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Dankjewel voor alle reacties. Lees in de oktoberthread veel cryo TP's, toevallig zeg. Ik hoop dat ik uberhaupt cryo's zal krijgen, maar het allerbelangrijkste een TP. Dus als het aan de datum ligt voor een beetje geluk, dan teken ik daar voor. Heb de afdeling pech het afgelopen jaar wel even gehad. Vanavond mijn pregnyl en dan 1 dagje niets, heerlijk! Een dagje zonder hormonen, al zitten er natuurlijk genoeg in mijn lijf. Wat zijn eigelijk de "regels" op dit forum? Ik ben gestart in september, maar zit vol op in oktober wat acties? Moet ik dan netjes in september blijven schrijven ;-) of mag ik ook nog deelnemen aan oktober? Aangezien het in oktober toch echt moet worden?

@ Guusje, veel succes met de 2e FM

@ Saskia, jij veel succes met de FM morgen.

@ Talya, keeping my fingers crossed op een goede ontdooiing

@ Roossie, Diane, Gaby en Isa heel veel succes met spuiten! Hoop dat jullie niet zoveel bijwerkingen hebben. Weet dat ik de hoofdpijn toch echt niet fijn vond.

Geplaatst

Hoi Dublin

Je mag meeschrijven waar je maar wilt hoor.

Nogmaals veel succes zondag met je punctie en op naar mooie bevruchtingen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Heej oktober dames!

Wij mogen ook in oktober gaan beginnen! Ik moet de pil tot en met 24 oktober en op cyclusdag 2 beginnen met spuiten. Dit wordt onze eerste ICSI voor een brusje voor onze dochter Tess.

Ik vind het weer erg spannend!!

Liefs Elke

Geplaatst

@Danielle, mijn bms was nog te dun, en follikel nog te klein, dus ik ben nog niet "rijp" genoeg, hahaha, maandag krijg ik de 2e echo. Dus weer afwachten.

En hoe is het met jou?

@Dublin, iedereen is welkom, dus schrijf lekker mee! Alvast succes zondag. Mooie datum trouwens, brengt van geluk!

@Elke en Simba, ook heel veel succes uiteraard!

@Roosie, Ik begreep dat het iets beter al met je gaat, gelukkig maar.

Liefs Guusje

Geplaatst

Hey meiden!

Na 4 weekjes niet te zijn geweest ben ik weet terug..

Ik trok het ff niet na de miskraam en heb er veel moeite mee gehad deze keer..viel me echt zwaar..

Maar gisteren naar de kliniek geweest en goed nieuws gehad.. Mijn echo was zo goed.. dat ik woensdag

al weer terug moet komen en dan evt een afspraak maken voor de cryo tp.. weet alleen nog niet zo goed hoeveel

hij vroeg me of we er 1,2 of 3 gingen ontdooien.. heb er namelijk nog 3.

Dus ben best snel aan de beurt! had ik niet verwacht..

Nu de ha nog overtuigen dat ik b12 nodig heb!

Ik las dat het hier allemaal goed gaat met de meesten!

Iedereen heel veel succes het spuiten, de punctie, de tp!!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Voortraject:

Gaby: 10 okt. start Glonal-f

Startecho:

FM:

Gaby: 15 oktober

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Testen:

Hé hallo,

Ik heb het lijstje even aangepast want ben maar liefst vijf dagen te vroeg ongesteld geworden en moet dus morgen al beginnen met spuiten (heb de medicijnen gelukkig net binnen).Vind het allemaal ontzettend spannend vooral omdat het zaad om in te vriezen niet goed was. Dus maandag moet hij helaas weer voor een poging :gekruiste vingers 4... Ik zag dat er inmiddels al meer begonnen zijn met spuiten en fm's. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om me in te lezen dus voor iedereen heel veel succes gewenst.

Groetjes Gaby

Geplaatst

@Dublin, succes morgen! En gewoon blijven schrijven waar je maar wilt hoor.

@Elke, succes!

@Simba, fijn dat je prik gelukt is!

@Priscilla, fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat je al zo snel aan de beurt bent voor je cryo tp!

Succes met je beslissing hoeveel cryo's en succes woensdag!

@Gaby, wat goed dat je al kunt beginnen, succes en ik zal duimen voor goeie zaadjes!

@Met mij gaat het goed, heb een leuk verjaardagsfeest van mijn nichtjes gehad. Heb vandaag alleen wat hoofdpijn.

Liefs Roosie

Geplaatst

@Dublin, heel veel succes morgen, hoop dat het een paar mooie eitjes opleverd!

@Priscilla, logisch dat je even tijd voor je zelf nodig hebt na een miskraam, wel fijn dat je alweer een cryo terug krijgt. Hoop dat alles goed gaat woensdag. Succes!

@Guusje, ik duim dat het follikel mooi gaat groeien en dat hij er maandag beter uit ziet. Spannend weer!

@Gaby, succes deze poging en ook succes met spuiten!

@hier, vandaag voor de follikelmeting gehad en het zag er supergoed uit! er zaten nu 12 grotere follikels en nog 5 tot 6 wat kleinere. Maar die krijgen ook nog even de tijd om mooi te groeien want we hoeven dinsdag pas weer terug. Een hele goede score dus, ik ben er helemaal blij mee. Begin het wel al te voelen in mijn eierstokken dus ik zal er de komende dagen wel flink last van krijgen. Maar dat mag de pret niet drukken toch? 0360.gif

Geplaatst

Hoi Daniella,

Voor jou is het ook bijna zo ver he!!Spannend!!!!:wav:

Hopelijk ontdooien ze alle 3 en blijven ze nu eindelijk eens zitten!!!

Priscilla,

Hoi meid goed om weer wat van je te horen.Heb je een beetje afleiding van je pupsel en zo met vakantie en dan weer starten!!!Wanneer mag je de cryo tp doen??

Willen jullie wel gelijk door en hoeveel laat je er ontdooien??Bij ons doen ze gewoon 1 en als die het niet red de volgende.Ga zo voor je duimen!!!

Gaan elkaar deze ronde goed vast houden en je moet gewoon spuiten B12 gaan krijgen.En anders meer onderzoeken in het ziekenhuis want dit kan toch niet steeds??

Dublin en Simba welkom terug succes met jullie behandeling!

Elke en Diana ook erg veel succes met deze poging!!

Guusje hopelijk heb je maandag goed nieuws en heb je daarna de tp eindelijk!!!!!

Saskia wat een mooie score!!!Op naar een hoop goede eitjes en emmies!!!Logisch dat je je eierstokken zo voelt is ook niet niks allemaal!!

Hier gaat alles goed.Gister een gezellig avondje op stap geweest was een piraten festijn bij ons op het dorp 1x in de 2 jaar dus heb sinds lange tijd weer eens geborreld.

Heb er nu de na weeen van hihi.Hopelijk was dit de laatste keer!!!!En ben ik over 2 weken eindelijk eens zwanger van een emmie!!!

Gaan er weer tegen aan!!Ben reuze benieuwd hoelang het duurt voor ik de tp heb!!Kan niet meer wachten heb er zon zin in!!

Liefste wil ik 2 cryootjes terug geplaatst hebben maar vriendlief wilt er nu nog 1 helaas.Hopelijk is dit the magic egg ;)!!

Meiden geniet van jullie weekendje!!

Het is stralend mooi weer!!

Liefs Bianca

Geplaatst

@Guusje: Hoop dat je maandag te horen krijgt wanneer je je TP zult hebben.

Met mij gaat alles goed. Alhoewel ik wel behoorlijk de zenuwtjes begin te krijgen als ik er alleen maar aan denk, haha.

@Bianca: Fijn meid, dat je er zoveel zin in hebt om te gaan beginnen. Positief zijn is erg belangrijk, al valt dat vaak niet mee.

Hoop dat je ook snel te horen krijgt wanneer je je TP krijgt.

En dan snoeren we de sjorbanden weer even aan hier op het oktober bankje.

@Priscilla: Fijn dat je alweer zo snel van start kunt met je cryootjes. Heel veel succes gewenst.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Voortraject:

Startecho:

FM:

Simba: 13 Oktober

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Testen:

Even het lijstje aangepast. Ik was er nu al afgeflikkerd, en dat is toch niet mijn bedoeling!!! Heeft er iemand nog extra sjorbanden?

Dublin... Ik wens je onnoemelijk veel succes deze mooie speciale dag!!!

Ik zit pas voor de 4de dag aan de stimulering, dus ik heb nog alle tijd... ahum....

Geplaatst

Voortraject:

Startecho:

FM:

Saskia: 12 oktober - 2e FM

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Testen:

Ook nog even het lijstje aangepast, mag dinsdag weer voor de 2e FM

Geplaatst

Voortraject:

Startecho:

FM:

Saskia: 12 oktober - 2e FM

Priscilla: 13 Oktover -2e FM

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Priscilla: half oktober

Testen:

Heb mezelf ook maar ff op het lijstje gezet!

Ik moet nog ff inlezen hoor meiden dus voor iedereen heel veel succes alvast..

Geplaatst

@ Bianca

Ik heb idd heel veel afleiding van me puppy! Ze is zo lief en ontdeugend.. wel erg druk hoor weer ff.. maar goed,

en ga lekker morgen met vakantie maar dat wist je al haha..ff lekker weekje rust en niks.. moet alleen woensdag

speciaal vanuit belgie weer terug naar de kliniek maar dat heb ik er voor over!

Eigenlijk kwam ik vrijdag voor controle na de miskraam, maar hij wou ff kijken hoe het met mijn baarmoeder enzo was

en hoe dat nu zelf aan het opbouwen was.. en het bms was zo mooi in verhouding tot mijn folikel die nu 12mm was

dat hij zei dat we zonder medicijnen in deze cyclus een cryo tp konden doen.. lichamelijk en geestelijk ben ik hersteld

dus we dachten waarom ook niet!.. we weten alleen niet hoeveel we er moeten ontdooien.. heb er nog drie en mogen

ze ook alle drie laten ontdooien..mja staks ontdooien ze alledrie goed en dan?? plaatsen ze er dan 3 terug? of gooien

ze dan een goede weg? dus dat moet ik nog ff overleggen.. ik denk dat we er wel sowieso 2 doen.. maar we zien wel.

Hoe is het verder met jou? gaat het de goede kant op?

We gaan elkaar echt goed vast houden dit keer..

Ik las trouwens ook van sonja! onvoorstelbaar.. zo verdrietig.. had het niet verwacht en cker niet gegunt!

Ik ben hier nu net en ook meteen weer een weekje weg op vakantie.. na de vakantie zal ik me ff inlezen!

en persoonlijk reageren! is wel zo leuk! Maar tot dan nogmaals voor iedereen heel veel succes en sterkte!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vandaag mijn laatste "hormoonloze"dag.

Morgen beginnen met deca spuiten en volgende week de startecho.

Het gaat weer beginnen !!

veel succes allemaal.

Diane

Geplaatst

Breek hier even in:

Diane,

Aan je schrijfwijze te merken heb je er 'zin' in om weer te mogen beginnen.

Ik wil je echt heel veel succes toe wensen deze ronde!!!!

Priscilla,

In het CZE hebben ze bij ons 3 cryo's ontdooid en er 1 weg gegooid omdat ze met 3 in 1 rietje zaten en ze er max. 2 tp.

Dus vraag het even goed na.

Geplaatst

Hoi Wish,

Klopt, we gaan er voor en laat het nu maar eens GROEN worden !!

Dankje.

Hoe is het met jou ? kun je het nog volhouden ??

Liefs, Diane

Geplaatst

Ja het is nog goed te doen.

Moet ook wel erg veel werken dus de dagen vliegen voorbij.

Morgen ben ik 1 dag vrij en dan mag ik er 6 achter elkaar werken. Lang leve de zorg! Hihi!

Ik doe wel rustig aan hoor.

Mijn naaste collega's zijn ervan op de hoogte dus die ontnemen het zwaardere werk voor me, echt lief!

Laten we het hopen dat we eens een keer groen mogen worden!!!

Geplaatst

Dan heb je mooi veel afleing met je werk.

Fijn dat je collega's je het zware werk ontnemen.

Wanneer mag je testen ? dat schiet al op toch ?

Ik hoop met je mee op groen

ik gooi em er nog maar even in :

:wav::wav::wav::wav::wav:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden