Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Talya: Hoop dat je dit keer alle geluk van de wereld zult hebben met je laatste cryootje. Heel veel succes.

@Guusje: Succes morgen met je fm. Ben benieuwd wat jullie keuze wordt.

@Gaby: Welkom hier en alvast heel veel succes gewenst met je 1ste ICSI behandeling.

@Roossie: Hoop niet dat het erger zal worden. Heel veel beterschap gewenst.

Groetjes

Daniella

• Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Guusje,Spannend morgen!!Hopelijk is het goed voor een tp!!Lastige keuze he 1 of 2 cryootjes!! Wij gaan nu voor 1 en als we nog over hebben de volgende keer voor 2.

Roossie,Nee toch meid!!!Je gaat niet ziek worden hoor!!Je hebt gewoon een verkoudheidje op gelopen op vakantie!!!!!Goed voor je zelf zorgen en dan ben je helemaal top fit als je eindelijk mag gaan beginnen!!

Dan gaat hopelijk eindelijk het wachten beloond worden!!!Je hebt zon tijd moeten wachten!!

Saskia,Wat vervelend dat je zon last heb van hoofdpijn!Die rot Deca ook!!!Hopelijk verdwijnt het snel!!Kruip lekker vroeg onder de wol wellicht helpt dat!

Talya,Super spannend dus deze ronde!!!Hopelijk zijn dit DE toppertjes!!!!En hoef je helemaal niet voor een zelf te betalen poging te gaan!!!We gaan duimen voor je!!

Daniella,Hoe is het nu met jou??Ben je al een beetje zenuwachtig :( komt nu ook dichterbij voor jou he!!

Nou meiden haal de sjorbanden uit de kast en dan gaan we er tegen aan met zn alle!!!:wav:

Geplaatst

@Bianca, de sjorbanden liggen klaar ;-) Wanneer mag jij voor je echo? Of gaat het in jou zkh anders?

@Mone, Ging het goed, de 1e keer Puregon spuiten? Succes!

@Tayla, Niet de hoop opgeven hoor! Morgen je 2e echo, ik hoop dat het allemaal goed is, en je volgende week je TP hebt! Op naar een goed bericht!

@Roosie, niet ziek worden hoor!!! Laat je lekker verwennen door je mannetje, en gezond eten.

@Gaby, Succes!

@Saskia, Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt. Ik hoop dat het znel over is.

@Rain, enorm bedankt voor je berichtje. Lief van je.

Ik kijk erg uit naar morgen voor de echo. Ik kan weer niet wachten op de TP. Ik zelf wil graag 2 Cryo's, maar mijn man is er nog niet helemaal uit, hij vind het allemaal maar eng!!! Maar ach, sommige mannen hebben een zetje nodig, net als die van mij ;-)

Fijne avond allemaal,

Liefs Guusje

Geplaatst

Hoi Guusje,

Succes vandaag met de echo!!!Hopelijk komt de tp eindelijk in zicht!!!

Mannen pffff haha die van mij wilt nu 1 en dan misschien de volgende keer 2.Hopelijk kun je die van jou overtuigen ;)

Ik heb volgende week vrijdag een echo.Kan mezelf alleen niet op het lijstje zetten lukt me nooit hihi.

Dus ben benieuwd ik verwacht volgend weekend mijn eisprong te hebben.Testen liggen klaar:P!!!

Fijne dag allemaal!!!

Op naar een groen bankje!! :wav::wav::wav::wav:

Geplaatst

Hey Bianca,

Vanmorgen vroeg ik mijn man nog, Heb je er nog over nagedacht? Ja, zegt hij. Ik: En? Zegt hij, ach, schatje, als jij denkt dat dat goed is, dan doen we er 2!!! Hahaha, hij kan soms zo moeilijk beslissingen nemen. De schat! Hij weet dat ik er goed over na heb gedacht, dus vertrouwd er op dat we er dan goed aan doen.

Dus we gaan voor 2 cryo's!

Op naar een groene bank!!!!!!!!!!!

Ik kan me wel voorstellen hoor dat je niet echt op de lijst wil. Het is ook zo spannend allemaal.

Fijne dag allemaal, spreek jullie later weer.

:wav:

Geplaatst

Ik wil iedereen veel succes wensen.. Wat een beslissingen moeten er genomen worden hè.. Ik hoop ook voor een hele hele groene bank....

Geplaatst

Hallo allemaal,

Iedereen heel veel succes met alle voobereidingen en TP voor de IVF/ICSI.

Ik had hier gister ongesteld moeten worden, maar ben dat nog niet. Vanmorgenvroeg een testje gedaan van kruidvast 2 voor 5 euro, maar negatief. Nu dus wachten tot de rode duivels komen en dan wordt het IVF verhaal ook voor ons echt werkelijkheid helaas.

18 Oktober hebben we de afspraak bij de IVF verpleegkundige staan.

Liefs,

Misty

Geplaatst

@Saskia sterkte met je hoofdpijn!

@bianca op naar 15 okt.! Gek dat het je niet lukt met lijstje kopieren. Ik doe lijstje selecteren, kopieren in nieuw bericht plakken en aanpassen en versturen, dat moet lukken!!! Ik twijfel of je op de lijst wil, dus heb het maar niet aangevuld voor je.

@Guusje, veel succes vandaag en fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen 2 cryo's!!! Maar mag je je beslissing dan tijdens de behandeling nog wijzigen? Je tekent van te voren toch een contract?

Met mij gaat het nog niet goed, voel me belabberd. Ben nog erg verkouden, dat ook op mijn energie drukte. En ik loop flink te niezen. Soms schrikt manlief van me omdat ik altijd erg hard nies hahaha......kan dat echt niet zachtjes niezen, moet het er gewoon flink uitgooien. Vanochtend had ik er ook nog hoofdpijn bij. Hopelijk steek ik manlief niet aan want hij moet wel mooie zaadjes produceren over ongeveer 3 weken.

Ben wel 1 kg afgevallen! :-)

Ben net geschrokken van het nieuws van het overlijden van Antonie Kamerling, vind het heel erg voor Isa Hoes en zijn kids dat hij zelfmoord gepleegd heeft.........Hard werken is nooit goed voor een mens.

Liefs Roosie

:wav::wav::wav::wav::wav::wav::wav::wav:

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik hoop volgende week ongesteld te worden en te starten met een verse IVF behandeling.

Afgelopen maart ben ik bevallen van een prachtige dochter die door het terugplaatsen van een cryo is ontstaan. Het is allemaal zo geweldig om mee te maken. Ik hoop dan ook dat jullie dit ook mee kunnen gaan maken, dan kunnen we samen genieten!

Liefs Bounty

Geplaatst

@Bounty, wat geweldig zeg dat je van een cryo zwanger bent geworden van een mooie dochter!!! Ik hoop dat het geluk je weer mee zit met de aankomende ivf behandeling!

Succes!!!

Liefs Roossie

Geplaatst

Boutnty welkom terug...;-) en ik hoop op weer zo'n mooi resultaat!!!

Hallo allemaal,

Ik hoop volgende week ongesteld te worden en te starten met een verse IVF behandeling.

Afgelopen maart ben ik bevallen van een prachtige dochter die door het terugplaatsen van een cryo is ontstaan. Het is allemaal zo geweldig om mee te maken. Ik hoop dan ook dat jullie dit ook mee kunnen gaan maken, dan kunnen we samen genieten!

Liefs Bounty

Geplaatst

Ik schork me rot over het bericht van Antonie, jeetje mina zeg, wat erg voor alle nabestaande. Alleen geloof ik niet dat je van hard werken depresief kan worden, er is altijd meer aan de hand. Maar het is en blijft erg. 15 jaar geleden heeft mijn toen Liefde ook een einde gemaakt aan zijn leven, heel heftig allemaal, komt toch weer een beetje naar boven als ik dit soort berichten hoor. Bah!

Maar vanmorgen mijn 1e echo gehad, Follikel is nog klein, en bms nog dun, dus ik ben nog niet zo ver helaas. Vanmiddag krijg ik een telefoontje wanneer ik weer voor een echo mag. En Roosie, wij hebben nooit iets hoeven tekenen, alleen voor het invriezen van onze emmy's. Maar niet over het terug plaatsen. We hebben het er al eerder met de arts over gehad of dat voor ons evt kan, en wij komen er voor in aanmerking.

Roosie, sterkte met je verkoudheid, hoop dat het dan alleen hier bij blijft, en het voordeel is, 1 kilo kwijt! Als je die missen kan uiteraard. Hahaha

Liefs Guusje

Geplaatst

@Guusje wat naar zeg dat je, je liefde van 15 jaar geleden op die manier kwijt bent geraakt! In 1994 ben ik op die manier mijn beste vriendin van toen kwijtgeraakt, moet dan altijd aan terug denken met zulke berichten.

Jammer dat je nog niet zo ver bent, nog even geduld hebben dus, hopelijk bellen ze snel!

Ik wist niet dat, dat ook in ieder ziekenhuis weer anders gaat met die contracten. Wij moesten alles ondertekenen, hoeveel tp bij verse en cryo emmy en wel of niet invriezen, wat te doen bij overlijden van partner etc.

Die contracten liggen al bij de gyn, het zijn eigenlijk dezelfde als bij de vorige poging waarbij we dus geen tp gehad hebben.

Ja die kg kan ik wel missen hoor, wil nog 10 kg kwijt, maar rustig aan snel is ook weer niet goed als je zwanger wil worden.

Heb net sinaasappels gehaald en net een glaasje voor mezelf geperst, heerlijk!

Sterkte met je foontje!

Liefs Roossie

Geplaatst

Net het ziekhuis aan de telefoon gehad, maandag ochtend 2e echo en tot die dag ook nog urine 3x per dag bewaren :excl:

Geplaatst

Hoi Guusje.

Dat is balen!!Je was er waarschijnlijk zo vanuit gegaan dat je eindelijk een afspraak kon maken voor de tp!!Op de hoeveelste dag na je ongi zit je nu dan??

Wat een schat!!haha dus toch 2!!?Lucky you hihi.Die van mij is dus geen prater dus wilde er eerst ook 2 dus hij zei als jij dat wilt doen we dat.

Waarop ik zei dat is lekker volgens mij sta je er niet achter zometeen is het een tweeling is het mijn schuld ;) Toen koos ie ineens voor 1 en de 2de tp 2 haha.

Ik weet wel dat jij bij medisch centrum kinderwens ook een contract moet tekenen maar ik heb nooit wat getekend!!!Gek he wel een rekening gehad en betaald.hmmmm.

Moet je de urine bewaren in de koelkast of mag het gewoon ergens anders??Zal anders een gezellige boel worden ;)

Roossie,het begin is er!!!! Was je sapje lekker??Bij mij ligt er al een poos zon net in de keuken maar geen zin om te persen erg he hihi.

Voel jeje al iets beter??Niet ziek worden hoor mag echt niet!!

Zielig he dat nieuws van antonie kamerling!!Hoorde het om 10.10 op !Qmusic en toen wisten ze niet zeker of het echt zo was ze lazen het ergens op twitter maar al snel hadden mensen dit bevestigd.

Wat moet die jongen zich verrot gevoeld hebben.Anders laat jeje kindjes en vrouw niet alleen.Die zullen nu ook wel stuk zijn!!Zo zielig!!!

Hier gaat alles zn gangetje.

Ik wilde wel op het lijstje hoor alleen lukt het me niet ja het lukt me wel alleen niet met kleur haha.

Dus wil iemand mij er bij zetten dat ik de 15de een echo heb??

:wav::wav::wav:

Geplaatst

Voortraject:

Roossie: 11 okt. prikschema

Diane: 11 okt. deca spuiten

Gaby: 15 okt. start Glonal-f

Isa: 17 okt. start deca

Startecho:

Gaby: 5 oktober

Daniella: 13 oktober

bianca1: 15 oktober

Diane: 19 oktober

FM:

Guusje: 7 oktober

Beuvie : 7 Oktober

Saskia: 9 oktober

Isa: 27 oktober

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Guusje: half oktober

Daniella: 15 oktober

Testen:

Asje bianca, het is toch een start echo hé? Heb de rest ook even op volgorde gezet.

Geplaatst

@Guusje jemig 3 maal per dag urine verzamelen, wat een gedoe!

@bianca fijn dat het zijn gangetje gaat! Sapje was heerlijk, volgens mij ben ik er ook wel een beetje van opgeknapt.

Liefs Roossie

Geplaatst

Thanks Roossie!!!!!!!Uhmmm start echo geen idee.Ze gaan kijken wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb,

Durfde niet alleen op de ovulatie testen te vertrouwen!!

Gelukkig voel jeje al een stukje beter zo niet stuur ik een hele fruitmand naar je toe hihi.

Nog 4 dagen joehoeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!:wav:

Liefsss xxxxxxxxxxxx

Geplaatst

@ Daniella, zie dat jouw datum 15-10 dichtbij komt. Ik ben nu nog schrijvende in de september thread, aangezien ik 23-9 gestart ben met mijn poging 2c. Heb vandaag goed nieuws gehad, ik heb zondag 10-10-'10 om 10.00 uur mijn punctie! En dat terwijl vorige week het nog heel erg twijfelachtig was of we uberhaupt nog door mochten gaan met de poging. Maar ik heb blijkbaar follikels die draaien op diesel, langzame start maar eenmaal warm dan groeien ze wel. Nu nog een keer een TP.

Heel veel succes de 15e. Hopelijk zitten we samen op het wachtbankje!

Geplaatst

hoi meiden

@ roossie beterschap meid!!!

@ guusje jep... de puregon ging prima

nu op naar dinsdag voor mijn 1ste fm spannend!!!

dus jullie gaan voor 2... leuk hoor :)

begin ook een beetje te twijfelen maar vriendlief is (nog) heel stellig zo van laten we er met eentje beginnen

en suc6 he maandag

@ wij hebben ook nooit wat hoeven tekenen wat betreft 1 of 2 terugplaatsen... ze hebben het ons gevraagt en wij hebben het aangegeven maar ze hebben ons ook heel duidelijk gezegt dat we dat op ieder moment weer mochten veranderen...

@ antonie kamerling... heel triest!!! werd er naar van toen ik het hoorde... zo erg voor zijn vrouw en kindjes...

@ iedereen heel veel suc6 he :wav: :wav:

Geplaatst

Hey Dublin

Dat is een hele mooie datum 10-10-'10 om 10.00 uur, haha.

Ik wens je alvast heel veel succes voor zondag en ik zie je zeker terug op het wachtbankje.

Hopelijk valt het allemaal positief voor ons uit deze keer.

Liefs

Daniella

Geplaatst

@Dublin, veel succes 10 okt.! Hopelijk brengt je die mooie datum heel veel geluk!

@Mone succes dinsdag met je 1ste fm! Apart dat wij wel contacten moeten tekenen, je beslissing zou veel reeler zijn als je weet wat er voor bevruchtingen er zijn. Maar goed we wachten maar af.

Met mij gaat het sinds vandaag weer iets beter, gelukkig maar heb een aantal verjaardagen voor de boeg dit weekend.

Vanavond verjaardag van 2 nichtjes en zondag viert een vriendin haar 40ste verjaardag.

Liefs Roossie

Geplaatst

@ dublin, veel succes op 10 oktober! mooie datum ;)

@daniella, je hebt je terugplaatsing bijna. hoop dat het dit keer lukt.

Ik heb gisteren mijn 2de fm gehad, en mocht in de avond meteen de preynl spuiten. Als de cryo goed ontdooit, heb ik volgende week woensdag mijn terugplaatsing

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden