Ga naar inhoud

Het Verloop Van De Miskraam,missed Abortion En Bbz

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey martha

mijn man is wel lid van de bond maar ik ga contackt opnemen met de arbo.

ik voel me zo kut door dit alles,

wat word jij dan toch begrepen ik heb een vrouwelijke leiding met kids snap je niet de wereld zit raar in elkaar.

daan ik zal ook voor je duimen.

ik kom vrijdag ochtend spikken en dan ga ik ook weg joehoe ben er wel aan toe.

liefs jessica

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

voor jezelf opkomen is ook moeilijk...herken ik wel!

maar goed als je het niet doet dan vis jij achter het net!

en dan kom je jezelf nog tegen hoor....jammer dat t zo moet, je hebt al genoeg aan je hoofd!

Be strong!! Girl power!:Whdatk:hahaha

ik heb een dipje...2 slechte dagen gehad..huilen om niks

maar ja hoort erbij!!

hoop dat ik morgen iig te horen krijg wat mijn hcg is...heb ik tenminste een start waarde. hoop zo dat het al heel laag is!

Geplaatst

lieve daan

girl power echt !!!!!

ik kan me wel plaatsen in doe huilbuien vandaag voor het eerst niet

ik zal morgen heel hard voor je duimen toitoitoi

heel veel sterkte en jij ook ene heel fijn weekend

liefs jessica

Geplaatst

@Minoes, vervelend voor je dat het zo gaat. Wat is voor jou de reden dat je niet kunt werken (sorry bedoel dit niet verkeerd hoor) Is het lichamelijk of mentaal?

@Martha, fijn dat alles ok gaat. Nu weer vooruit kijken he.

Ik wil echt graag werken maandag..krijg je toch weer energie van. En ik vind het prettig om lekker onder mijn collegas te zijn.

@Daan hoop dat het laag is....duim duim duim...

De reden dat ik naar mijn huisarts ga is om even te overleggen wat handig is. Min directeur is heel aardig en begripvol. Al met al ben ik nu precies 2 weken thuis, dus dat valt enorm mee.

Nou ik ga slapen, jullie horen het nog wel.

Liefs

Geplaatst

hey mik

ik werk in de huishouding ook met mensen met kinderen en ben gewoon heel lang alleen boven en de muren komen op me af.

bij oudere mensen ook dan ben ik gewoon meer dan een uur boven en dat is op dit moment heel moeilijk begin dan ook te huilen.

ik wil wel bij 1 client zijn die blijft de hele tijd bij me heel lief

ik ben nog geen week thuis geweest en ze heeft mijn vakantie er voor gebruikt terwijl wij nog hele graag weg willen maar goed.

jij heel veel sterkte.ps jij hebt collega's ik niet dat vind ik nu heel jammer

liefs jessica

Geplaatst

hey jessica,

je kan niet gedwongen worden om te werken!

Als jij je ziek meld ben je gewoon ziek! Klaar!

Denk niet dat iemand het gek vind dat je een tijdje nodig hebt...behalve die rara baas van jouw dan!?

Je moet hier echt voor jezelf opkomen, je het tijd nodig om op adem te komen anders kom je jezelf weer tegen over een tijdje!

Hoop echt dat je dit kunt oplossen

Ik ben nog steeds aan t wachten op een telefoontje met de uitslag...word hier zo ongeveer gek! jeetje wat duurt wachten lang!

Ik zit trouwens ook nog steeds in de ziektewet...op 2 aug kwam ik te weten dat het fout zat ben toen gestopt met werken...9 aug de curretage gehad...was eigenlijk van plan om vorige week weer een paar uur te beginnen maar toen kreeg ik dat fijne nieuws van de 'mola''....de druppel en zit dus nog thuis! trek t even niet meer...volgende week naar de bedrijfsarts, kijken wat hij zegt..

@mik....heel moeilijk om te bepalen wanneer je weer moet beginnen..wanneer is het te vroeg? moeilijk!

hoop dat je eruit komt...alleen jij kan dat bepalen, alleen jij weet hoe je je echt voelt! sterkte daarmee!

liefs Daan

Geplaatst

Hoi allemaal ben net gebeld......

En.....hcg gehalveerd!!! De gyn heeft t wel naast de waarde van vorige week gelegd....hij had de ervaring dat er ondanks dat ze niet de goeie test hadden gedaan we toch wel een beetje van die waarde konden uitgaan....

vorige week 71

nu gehalveerd!

En ik ben ongesteld geworden!

Op naar de hcg van volgende week!

Ben een beetje gerustgesteld pfffff

Daan

Geplaatst
Hoi allemaal ben net gebeld......

En.....hcg gehalveerd!!! De gyn heeft t wel naast de waarde van vorige week gelegd....hij had de ervaring dat er ondanks dat ze niet de goeie test hadden gedaan we toch wel een beetje van die waarde konden uitgaan....

vorige week 71

nu gehalveerd!

En ik ben ongesteld geworden!

Op naar de hcg van volgende week!

Ben een beetje gerustgesteld pfffff

Daan

Ow Daan wat fijn voor je! Nu de rest er nog uit...maar het lijkt goed!!!

Geplaatst

Vandaag weer bloegeprikt. Vorige week donderdag was de waarde 150, nu een week later 79.

Pffff, dit duurt wel erg lang hoor.

Elke week halveert het nog net niet. Ik baal als een stekker dry.gif .

Geplaatst

hey Daan super zeg eindelijk goed nieuws

nee ik moet er ook werk van makken even moed verzamelen.

hey Martha balen zeg heel veel sterkte.

ik wens je een hele fijne reis naar Parijs geniet er lekker van

iedereen een heel fijn weekend

Geplaatst

Getverderrie Mart, wat duurt dat lang. Het is sowieso al een tijdrovend proces dat hele ivf, maar nu wordt je geduld wel heel erg op de proef gesteld. Ik kan me voorstellen dat je ook graag verder wilt.....

Ik ga vanavond de eerste menopur (225) spuiten en heb a.s. dinsdag de eerste FM van deze ronde.

Ik hoop dat jij ook gauw verder mag!

liefs,

Lot

Geplaatst

Getverderrie Mart, wat duurt dat lang. Het is sowieso al een tijdrovend proces dat hele ivf, maar nu wordt je geduld wel heel erg op de proef gesteld. Ik kan me voorstellen dat je ook graag verder wilt.....

Ik ga vanavond de eerste menopur (225) spuiten en heb a.s. dinsdag de eerste FM van deze ronde.

Ik hoop dat jij ook gauw verder mag!

liefs,

Lot

Zo wat goed zeg dat je al weer begonnen bent. Alvast weer heel veel succes!!!

Het duurt inderdaad nu wel heel erg lang. Als je er vanuit gaat dat het hcg elke week met iets minder dan de helft halveert, dan duurt het nog wel een paar weken voor ik onder de 5 zit. Dat betekent dat een nieuwe poging dit jaar er niet in zit. Want ik moet sowieso nog een normale cyclus hebben voor ik verder mag.

Zucht...en het klokje tikt verder...

Geplaatst

Hey Mart,

Ik zei altijd dat als ik voor m'n 40ste niet zwanger zou worden (en blijven), dat ik me er dan maar bij neer zou leggen. Inmiddels ben ik doodleuk 41 en een half en zit ik voor mijn derde IVF poging, als die eindelijk lukt, dan heb ben ik dik 42 voordat ik eindelijk moeder ben...... Ik ben maar gestopt me daar druk over te maken. Mijn hoofd is jong, mijn AMH (de waarde die aangeeft wat je voorraad eitjes is, maar dat weet je vast wel) is nog steeds goed, dus we zien wel.

Sta maar niet te veel stil bij die stomme biologische klok!

Liefs,

Lot

Geplaatst

jeetje mart@wat duurt het ongelovelijk lang.

Lot je bent zo jong als je jezelf voelt.

Daantje wat fijn dat het al weer zo laag is. Kan je snel weer verder

Geplaatst

Hi meiden!

martha en jessica hoe was jullie weekend?

hoop dat het een beetje ontspanning heeft gebracht...

en mart zal echt voor je duimen dat je hcg deze week sneller daalt...zou zo fijn

zijn! En dan dit jaar nog een nieuwe poging!!

jessica hoe is t met je? Heb je al besloten hoe je het gaat aanpakken op je werk?

raba hoe is t met jou?

En ik...ik had een k***te weekend

liep in de Hema om sokken te kopen en zomaar ineens uit t niets was t alsof er een bak verdriet over me werd

uitgestort...moest echt moeite doen om niet te gaan huilen....raar hè!

zomaar ineens uit t niets

Heb trouwens ook uitgevonden hoe ik lekker slaap (want slapen was zo moeilijk de laatste tijd)

2 valdispert nacht en een groot glas rosé en ik slaap als een roosje rolleyes.gif biggrin.gif

liefs daan

Geplaatst

Hi meiden!

martha en jessica hoe was jullie weekend?

hoop dat het een beetje ontspanning heeft gebracht...

en mart zal echt voor je duimen dat je hcg deze week sneller daalt...zou zo fijn

zijn! En dan dit jaar nog een nieuwe poging!!

jessica hoe is t met je? Heb je al besloten hoe je het gaat aanpakken op je werk?

raba hoe is t met jou?

En ik...ik had een k***te weekend

liep in de Hema om sokken te kopen en zomaar ineens uit t niets was t alsof er een bak verdriet over me werd

uitgestort...moest echt moeite doen om niet te gaan huilen....raar hè!

zomaar ineens uit t niets

Heb trouwens ook uitgevonden hoe ik lekker slaap (want slapen was zo moeilijk de laatste tijd)

2 valdispert nacht en een groot glas rosé en ik slaap als een roosje rolleyes.gif biggrin.gif

liefs daan

Och Daan wat vervelend voor je. Waarschijnlijk zag je allemaal babyspulletje en moeders met kinderwagens. Vooral in de Hema is dat altijd heel erg.

En het is helemaal niet raar hoor dat dat gebeurd. Het is nog zo vers en het zit je zo hoog. Het moet er gewoon ook, maakt niet uit waar je bent.

Ik ben heerlijk een weekend naar Parijs geweest. We hebben ons even flink getierd daar. Gewoon even lekker alles van je ons afgezet.

Op de terugweg kwam er alleen een de vrouw van een collega naast me zitten en vroeg me zomaar uit het niets hoe het met me ging omdat ik zo'n rare tijd heb gehad...mis natuurlijk. En weer tranen met tuiten. Huilen in de bus, pffff dat wil ik dan helemaal niet, maar helaas overkomt het je dan. Gelukkig heeft verder niemand het gezien, want dan had ik weer allemaal vragen gekregen.

Maar goed we gaan nu eerst weer twee weken vooruit kijken, want dan gaan we nog 10 dagen naar de zon (Mallorca).

Heerlijk!

Geplaatst

hey meiden

we hebben een heelijk weekend gehad alleen een spierpijn van de wild water baan zo haha.

we hebben gister avond lekker in onze chalet met een matras op de grong gelegen zo romatich rolleyes.gif vanaf 18 tot 24 uur echt lang \ laugh.gif

we komen weer thuis slecht nieuws niks lichaamlijks maar wel slecht bah kan het dan nooit goed gaan.

ja ik ga mijn werk bellen geen leidinggevende dry.gif en vragen wat ik hier mee moet.

maar ik heb nuj zulke leuke plannen in het verschiet ik wil een eigen web winkeltje beginnen nieuwe en tweede hans spullen dus dat word streunen.

lot je bent zo jong als je je zelf voelt.

en martha en daan die emoties ken ik we kwamen net aan rijden in het dorp huilen ik was net een kleinkind. dat komt ik zo over twee week beginnen met toneel zwanger of niet en toen ik zwanger was wou ik zo graag een man met een dikke buik willen spelen helaas maar goed ik doe wel weer mee.

bedankt voor jullie reacties en allemaal heel veel succes en sterkte

liefs jessica

Geplaatst

Vandaag een vreselijke dip.

Ik kan de hele dag wel huilen.

Vandaag een paar dingen gehoord, waardoor ik weer helemaal van slag ben.

Vanmiddag kwam ik thuis van m'n werk en barstte ik in tranen uit.

Waarom moet het zo moeizaam gaan bij mij.

Het lijkt net alsof alles me momenteel dwarsboomt.

Ik word zo vreselijk op de proef gesteld...

Ik weet gewoon even niet meer hoe ik positief moet zijn.

Geplaatst

Lieve Martha

ik denk dat je niets anders kunt doen aan toegeven en proberen te accepteren dat er mindere dagen en / of momenten zijn.

Je hebt niet allen het verlies van je tweede miskraam maar je verdriet om wat er al is gedaan om zwanger te raken spoeelt natuurlijk ook mee.

En wat je aangeeft, je hebt dingen te horen gekregen die er flink inhakken dan is het ineens weer allemaal veel.

Nu weet je even niet meer hoe je positief moet zijn maar dat komt echt wel weer en ik ben er van overtuigd dat deze moeilijke dagen bijdragen aan een goede verwerking, je wordt alleen maar (nog) sterker meis, al ervaar je dat zelf nu even niet zo......

en de vraag waarom????? tsja, konden we bepaalde antwoorden maar vinden....

veel liefs

Babeth

een digi knuf van mij

aaaflowersmiley.gif

Geplaatst

Hei mart!

Logisch dat je huilt enhet even niet meer ziet zitten.Je hebt al zo veel te verduren gehad, het zit je tot nu toe echt niet mee. En dat is rot en doet pijn. Je hoeft dan ook echt niet de hele tijd positief te zijn. Zou zelfs raar zijn als je dat was. Maar ik kan wel positief voor je zijn. Op dit forum kom je over als een sterk persoon die veel aandacht en steun geeft aan anderen. Je hebt veel liefde en kracht dat blijkt uit alle berichtjes die je achter laat, het kan niet anders of het moet goed komen voor je! Doe jezelf lekker verwennen, wees vandaag en zo lang als je nodig hebt een keertje niet sterk, je hebt heel wat te verwerken.

Een digitale omhelzing uit het noorden,

Geplaatst

lieve lieve martha

jeetje wat een toestand op je werk en zo moelijk

maar schat geef de moet niet op je bent zo sterk en behulpzaam het komt echt goed met jou.

en je moet je emoties de vrije loop laten en daar haal je de kracht weer uit.

en ik hoop voor je dat de hcg waarde snel daalt.

heel veel sterkte en liefde toegewenst

liefs en een hele dikke knuffel jessca

Geplaatst

lieve lieve martha

jeetje wat een toestand op je werk en zo moelijk

maar schat geef de moet niet op je bent zo sterk en behulpzaam het komt echt goed met jou.

en je moet je emoties de vrije loop laten en daar haal je de kracht weer uit.

en ik hoop voor je dat de hcg waarde snel daalt.

heel veel sterkte en liefde toegewenst

liefs en een hele dikke knuffel jessca

Dank je wel. Je bent lief yeswink-1.gif

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden