Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oh meiden wat een super mooie leuke kamertjes!!!

ik kan niet wachten totdat ons kamertje er eindelijk is, we zijn benieuwd.

fijn dat het met iedereen toch naar omstandigheden goed gaat.

boogie: spannend voor jou nu, fijn dat je zo goed gecontroleerd wordt

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aafke super mooi kamertje. Wat voor merk is het? Lijkt wel heeeeel erg op die van ons;-)

Kom een gauw bewonderen, ook als jullie kleintje er in ligt!!

De rest van de kamertjes ook leuk joh! Zo doe je leuke ideetjes op!

Ik breek weer uit;-)

lfs

Geplaatst

He meiden,

Wat leuk al die kamertjes, dat ziet er fantastisch uit. En jullie zijn allemaal zo mooi op tijd klaar.

Afgelopen dagen zijn mijn ouders hier geweest om te helpen met klussen. Mijn moeder heeft namelijk enorme nesteldrang en vond het hoognodig tijd om het kamertje af te maken. Nou dat is gelukt, het is heel errg leuk geworden.

2 oude wiegjes, hetzelfde bekleed. een oud kastje goud geschilderd, kleurige gordijnen en vloerkleedje en mijn vader heeft 4 afbeeldingen geschilderd op een lange witte muur.. het ziet er zo snoezig uit.. ik kan niet wachten tot onze jongens erin liggen.

Wij hebben ook weer een groeiecho gehad... 29 +4 wk, ze wegen 1625 gram en liggen beiden geod op schema. Wel ligt 1 placenta helemaal voor de uitgang, ze verwachten niet meer dat dat nog anders wordt dus wordt het een keizersnede. Verder heb ik daarom een hoge kans op een vroegtijdige bloeding en dus ziekenhuis opname.. wij hopen en duimen dat dit allemaal niet zal gebeuren. Mocht het goed blijven gaan dan wordt de bevalling rond 38 weken gepland. Spannend, we tellen af, nog maximaal 8 weken...

IVFmoeke: Hoe is het met je blaasontsteking? Vervelend hoor.. Wat leuk dat morgen je kamer geleverd wordt... ik hoop dat het nu allemaal aanwezig en goed is.. Dat was toch bij jullie, dat de kamer niet geleverd kon worden? En geloof me, als jij over een weekje verlof hebt dan vliegt de tijd.. Ik heb nog geen moment mij verveeld. Ik probeeer nog zoveel mogelijk vriendn te zien, voordat ik straks maanden aan huis gekluisterd zit.:happy11:

Jolieneke: goed bezig hoor!! zelfs je adresstickers al aan het schrijven hulde!

Pauline Wat lekker nog even werken en dan vrij.. dat slechte slapen breekt echt op. Het lijkt me wel heftig als je dan ook al een kind hebt rondlopen. Begrijpt finn een beetje wat er staat te gebeuren?

Jeanine: Leuk kamertje zeg! fijn dat het af is.. Wat gaat het hard nu he? Wat zei jouw arts over die voorliggende placenta.. tot wanneer kan dit nog veranderen? Ik hoop dat je goede berichten krijgt.

Boogie, Wat fijn dat je een beetje gerustgesteld bent en dat je weet waar je aan toe bent. Gewoon goed luisteren naar je lichaam... Dus lekker rustig aan naar de markt, lekker langzaam de bloemetjes uitzoeken hihi... Hoever ben jij nu ook alweer?

Zet hem op, gewoon binnenhouden en rustig aan doen.

Meiden hou het goed!

Marjo:happy:

Geplaatst

Marjo, heerlijk dat bij jou ook alles in gereedheid is en fijn dat je ouders zo geholpen hebben ! Ik kan ook niet wachten tot ons mannetje in de wieg ligt. Dus jij krijgt een keizersnede ? Ik hoor woensdag meer dan maken ze nog een inwendige echo om te kijken of de placenta nog voor de uitgang ligt. Ik hoop van niet maar zo ja dan is het niet anders. Ik wil nog wat aan de muur hebben een leuk schilderij ofzo maar daar ben ik nog niet tegenaan gelopen.

Ondanks het mooie weer ben ik niet vooruit te branden en heb weer een tijd in bed gelegen. De kinderen van m'n vriend zijn er dit weekend en ik irriteer mij een beetje dus trek mij bij tijd en wijlen even terug. Mń vriend ziet alleen de leuke dingen en ik heb zie alleen het extra werk. Ach het wordt vanzelf weer maandag ha ha dan heb ik het huis weer voor mij alleen !

Geplaatst

Hoi allen!!

Ook hier iemand die niet vooruit te branden is!! Wel genoten van het zonnetje. Mijn dochter houdt ook wel van buiten spelen :-)

Jeanine: wat herkenbaar wat betreft de kinderen van je vriend. Hier zijn de kinderen van mijn man om de week. Ik vind het altijd zeer vermoeiend. Je huis is dan gewoon minder je huis, je kunt minder jezelf zijn.

Leuk Marjo dat de wiegjes af zijn!! Leuk, zo'n moeder met nesteldrang!! Haha! Mijn moeder zou wel willen maar wij houden het geslacht geheim. We hebben natuurlijk ook alles al. Mijn man heeft vanmiddag de wieg weer in elkaar gezet! Leuk leuk leuk!!

Wij hebben ons huis te koop gezet en doen mee met het open huis van as zaterdag. Huis dus komende week weer netjes maken!! De kinderkamer gaan we daarna inrichten. Dan gaat de deur op slot -> geen pottenkijkers haha!!

Het kleine hummeltje in de buik heeft weer eens de hik!! Dat heeft ze gigantisch veel!!

Morgen foto maken voor mijn rijbewijs. Beetje dom gedaan van mij. Nu sta ik 10 jaar met een hele dikke kop op mijn rijbewijs ;-)

Jolieneke

Geplaatst

Hallo meiden,

Mooie kamertjes van iedereen. Heb zelf gisteravond foto's gemaakt. Hierbij mijn kamertje. Niet zo groot. Mijn moeder komt binnenkort de gordijnen naaien. Verder staan er nog een tummy tub en een babyfoon op de lijst. En een groen tapijtje om het geheel af te maken. Ben op dit moment ook moe van bijna niets. Morgen voor controle weer naar de gynaecoloog.

[ATTACH=CONFIG]1001[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1002[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1003[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1004[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1005[/ATTACH]

groetjes aan iedereen,

Jeannet

pencil.png

Geplaatst

En nog een paar fotootjes!

[ATTACH=CONFIG]1006[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1007[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1008[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1014[/ATTACH]

groetjes,

Jeannet

Geplaatst

Kijken of dit lukt. Kamertje is nog niet klaar, maar dit kon ik wel laten zien :)

Jolieneke

(zijn ze nu zoveel kleiner als die van jullie?? Ik doe iets niet helemaal goed volgens mij…)

Geplaatst

Jolieneke, je hebt het wel goed gedaan hoor ! Als wij ze groter willen zien moeten we gewoon even op de foto klikken ! Alleen had je die ene foto ff moeten draaien maakt niet uit ik houd m'n hoofd wel scheef ! hi hi !!! Leuk hoor je kamertje ( lief zo'n schommelwiegje !) en toch ook leuk roze kleertjes dat is voor mij dan weer niet weggelegd !

Jeannet, lekker fris kamertje en mooie meubeltjes ! Geniet ervan !

Geplaatst

Hihi, ja ik irriteer me ook altijd aan scheve foto's. Deze was wel goed op de pc, maar origineel scheef. Misschien dat dat ermee te maken heeft?? Ik was al lang blij dat het lukte hihi :-)

Kamertje is dus nog niet klaar. De 'rommel' van onze dochter moet nog naar haar kamer. Het wiegje moet nog 'aangekleed' worden. Manlief kon de rest zo gauw niet vinden. Ach, dat komt nog wel!!

Zit buiten, maar brrrr zonnetje is weg en het waait!! Dochter speelt lief :-)

Jolieneke

Geplaatst

Meiden,

Wat een weer.. joehoe lente lente lente.... Ik word er zo vrolijk van.

Alles goed bij iedereen?

Hier wel, heb een beetje schoonmaakdrang, het gaat alleen niet zo vlot. Lastig hoor, is dit nou nesteldrang of komt het door de voorjaarskriebels?

ivfmoeke: en is je kamer goed afgeleverd, ben je tevreden? Ik hoop het maar.

Jolieneke: Ik vind het al knap dat dat met die foto's gelukt is, ik durf het niet eens te proberen..

Fijne dag..

Geplaatst

Hihi!! Nou ja... heb eigenlijk best verstand van dit soort dingen maar deze website werkt wat dit betreft lastig.

Ik ben ziek. Bah!! Heb mijn hele kop vol snot. Niet goed kunnen slapen (geen lucht, opgezette keel). Nu dikke ogen en echt zooooo verkouden!!! Kan me niet herinneren ooit zo verkouden te zijn geweest. Ik slik dan ook flink wat paracetamol.

Dit is mijn laatste werkweek, dat zou leuk moeten zijn maar ik baal als een stekker. Hoop me morgen goed genoeg te voelen om te gaan werken. Gelukkig heb ik een stagiaire en die geeft les. Dat scheelt. Ben flink met traktaties bezig geweest. Zal daar ook foto's van maken!!

Jolieneke

Geplaatst

Ja of het nesteldrang of voorjaarsschoonmaak is, is in dit geval natuurlijk de vraag. Het kan allebei. Misschien heb je het daarom wel erger ;-)

Gaat het verder allemaal goed. Ben je lekker aan het genieten? Je kunt nu mooi de werkzaamheden spreiden. Dat is wel erg lekker. Ik heb ook een hele lijst wat ik allemaal wil doen. Vrijdag ga ik beginnen want dan begint mijn verlof :happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance:

@ Jolieneke,

Vervelend dat je zo beroerd bent. Bed liggen met zo'n grote zware buik (en de rest :happy::laugh:) is nu ook niet echt super. Beterschap hoor!

Geplaatst

jolieneke: beterschap, echt niet leuk als je zo verkouden bent en je niet lekker voelt. Ook erg leuke foto's van de kamer

Jeannet: mooi kamertje, lime groen vind ik ook echt een mooie kleur. super leuk

surf: wel rust aan hé, je draagt er immers twee

ja, we hebben DE kamer, heerlijk! heb zin om erin te tutten en te gaan zitten en kijken.

controle Vk vandaag, ons ukje is erg dwars, ligt in stuit: 18 april wordt beleid bepaald. en de baarmoeder staat nu weer vier weken stil, volgende controle moet deze gegroeid zijn anders groeiecho ivm te klein groei, hahahah!!! eerst ga ik bevallen van een peuter en dan misschien een kleintje.

we wachten maar af

aafke: hoe is het met jullie en jullie schoonzus

boogie: heb jij al meer nieuws, beleid ten aanzien van je zwangerschap

Geplaatst

@ IVFmoeke,

Nou echt beleid is er niet afgesproken. Het is duidelijk dat mijn buik erg groot is. Ik loop 3/4 weken voor. Mijn buik is nu dus zo'n 36 weken zwanger. Baby is groot en veel vruchtwater. Ik moet rustig aan doen omdat de kans erg groot is dat de bevalling eerder begint. Dit komt door de grootte van mijn baarmoeder. Volgende week vrijdag heb ik weer een groei echo en gesprek met de gyn. Dan zal ik het wel horen. Als de baby weer zo groot zullen we wel wat af gaan spreken over inleiden. Harde buiken horen bij dit 'probleem' dus moet goed luisteren naar mijn lichaam.

Fijn dat jullie kamertje er is. Heerlijk hoor, wel spannend dat het nu in een stuit ligt. Hopen dat het draait want een keizersnede of manueel draaien is geen pretje.

Geplaatst

Nou deze zwangere muts had weer een leuke actie. Net met de hond aan het spelen. Had ik een mooie tak voor haar gepakt, loopt ze ineens tussen mijn benen. En ja hoor daar lag ik. Keihard op mijn knie gevallen. AU!! Sta ik evne voor gek. Allemaal bloed en een dikke snee. Maar goed dat het beebje veel vruchtwater heeft. Die is alleen maar geschut :laugh: Het paadje is nu wel verzakt denk ik.

Geplaatst

De eerste verlofweken zijn in aantocht, meiden geniet! Ik houd jullie nu extra in de gaten hihi.... zet 'm op. Voor sommige van jullie zijn de laatste loodjes nu aangebroken. Toi, toi, toi.

Liefs Jose

Geplaatst

Auw Boogie dat deed zeer ! Zul je net zien! Ik heb ook een hond, lomp en 32 kilo die met balletje gooien regelmatig als een debiel mijn kant komt opstormen. Moet ook wel weer lachen om het verzakken van het paadje hi hi. :laughing4: gelukkig heb je genoeg vruchtwater om de klap op te vangen maar ik hoop niet dat je weeen ervan krijgt natuurlijk !

Ach Jolieneke wat vervelend dat je strontverkouden bent normaal al lastig maar nu helemaal natuurlijk. Beterschap ! Ik ben benieuwd naar je traktatie ! :icescream:

Surf, idd heerlijk weertje maar ik voel nog geen voorjaarsschoonmaakkriebels. Ik ben zo moe en neem mij van alles voor maar ben al blij als ik de was gedaan heb en de woonkamer heb gezogen. Nou houd ik het normaal allemaal wel goed bij dus echt vies is het hier niet maar ja met een hond die veel haren verliest moet ik wel veel stofzuigen. Ik heb wel elke keer zin in een ijsje hi hi vandaag weer een lekker ijsje gehaald bij het cafetaria om de hoek hi hi.

Morgen moet ik weer voor controle naar het ziekenhuis ben benieuwd hoe de placenta nu ligt. Mń buik is wel weer gegroeid maar qua kilo's schiet het niet op. Morgenavond voor het eerst Mensendieck zwangerschapsgym ben benieuwd hoe dat gaat.

Fijne avond allemaal !

Geplaatst

Hallo allemaal!!

Hier een zieke Jolieneke, al ben ik een beetje positief….. het lijkt iets minder erg te worden (??!! of wil ik het gewoon te graag??)

Wel gênant, maar gelukkig was ik thuis: ik bleef maar niezen en op een gegeven moment: …… tja, schone broek! En daarna een inlegkruisje gebruikt… want ik dacht al: dit zal vast nog een keer gebeuren, en ja hoor, net weer…. o o o !!

O, Boogie… niet zo handig! Haha… Kon je wel weer een beetje makkelijk overeind komen? Haha… da's voor mij al erg moeilijk namelijk!!

Hee Jose! Wat leuk dat je even wat post! Jij bent ook alweer mooi op weg! Ik blijf jou ook volgen hoor!!

Ik ga weer proberen wat foto's toe te voegen!

(toelichting bij de foto's: ik heb paasfiguurtjes gekocht en daar een kaartje aangehangen. Ik heb van die mini negerzoenen gekocht en daar de bovenkant van afgesneden, en vervolgens ze in de muisjes gedrukt. Helaas had ik thuis geen geel papier meer, want het was de bedoeling om de Zwitsal koppies in het geel te doen. Die komen dus in de negerzoentjes)

Jolieneke

Geplaatst

Jolieneke, wat een ontzettend leuke traktatie en wat gaaf die zwitsal koppetjes je moet er maar op komen ! Ze zullen er allemaal blij mee zijn daar ben ik van overtuigd !

Geplaatst

@ Jeanine,

De zwangerschap is voor jouw wat kwaaltjes betreft niet mis zeg. Ik vind het wel een nadeel dat als het zonnetje schijnt, ik overal stof zie. En ja de hond begint inderdaad ook te verharen dus daar zit je dan ook nog mee. Elke dag stofzuigen doe ik maar ik heb ook een lijst gemaakt wat ik elke dag gedaan wil hebben om het hier een beetje netjes te houden. Nu is het de bedoeling dat boogieman elke dag op het lijstje kijkt om te anticiperen maar dat gaat mis :laugh: Blijft een man he?

@ Jolieneke,

Het ziet er super gezellig uit, de traktatie. Nu even je ogen optrekken en een beetje plamuren en werken maar.

Ik hoef nog maar 2 halve dagen :happydance::happydance::happydance::happydance:

Geplaatst

Haha... Nou make-up doet wel wat :-) zie er nog steeds niet uit, maar ga gewoon naar school.

Vanmiddag de traktaties klaarmaken en dan morgenmiddag het afscheid vieren en dan vrijdag nog een beetje aanrommelen.

Fijne dag!!

Jolieneke

Geplaatst

Boogie: Wat een giller, onderuit gehaald door je hond... Ik hoop dat het paadje niet al teveel verzakt is en dat jij en beeb er niet teveel last van hebben... Laatste paar loodjes op het werk, meid wat heerlijk, geniet ervan. En natuurlijk heb je straks alle tijd voor regeldingen.. Hoewel, ik heb meer te doen dan voor ik met verlof was. Afspraken vrienden, ziekenhuis, telefoontjes.. hihi

IVFmoeke: Zo jong en nu al dwars... de jeugd van tegenwoordig!!! Ik hoop dat de uk nog draait of kan dat niet meer. Watbetreft de groei, dat is toch ook bijzonder. Je zult zien dat je uiteindelijk op een heerlijk gemiddeld gewicht uitkomt, tenminste dat ga ik voor je duimen. :toppie: Lekker he, dat getut in de kamer..

Jolieneke: wat een leuke traktatie.. ik ga ze onthouden voor het kraambezoek, ik vind die beschuitjes namelijk zo droog.. Misschien laten we wel blauwe bonbonnetjes maken ofzo.

Geniet van je afscheid en straks eindelijk van je verlof.. Volgens mij wordt het ook de hoogste tijd voor je.. beterschap.

Iedereen heeft de lente in zijn bol, tenminste zo lijkt het... Huisdieren included. Wij hebben 2 katten, en die zijn contant aan het spelen en buiten aan het rennen. Wel jammer dat met de lente het verharen ook begint.. Ik kam ze elke dag en zuig om de dag, maar het helpt geen mallemoer.:happy9: Wat goed van die lijstjes.. Ik ruim af entoe wat op, ik ben er niet zo goed in.

Nu met dat lekkere zonnetje zie ik ook overal stofnesten... ach ik doe mijn ogen dicht en nodig mijn schoonmoeder maar een keer uit. :laugh:

Ik heb net via internet boodschappen gedaan bij de AH, wat een aanrader... heerlijk.

Geplaatst

icon1.png

:waaaahhhhh2525257EtGloeiende, gloeiende ik heb weer een middag achter de rug ! Ik heb zin om even te gillen !!!!

Om half 4 moesten we in het ziekenhuis zijn manlief was gelukkig bijtijds thuis dus we konden bijtijds weg. Rijden we op de snelweg begint het al ! Iets wat nooit gebeurd manlief mist de afslag !!!! Ik mopperen let nou eens op ( niet wetende wat voor blunder ik zelf nog zou maken, ahum !)

3 minuten voor half 4 in het ziekenhuis dus net op tijd. Ik meld mij bij de balie, mevr. Vermeulen ? Uhhhh nee ! Mevr. Coenen ! Ow u staat niet op de lijst hoor ! Huh ? U stond voor gisteren de 22e ! WAAAAAAT zegt u ? Shit shit het is vandaag de 23e ! Ja u kunt er niet niet meer tussen geschoven en u moet ook een echo zie ik ? Nou dat kan nu helemaal niet ! Zucht ! Ik mij 3 keer verontschuldigen in het vergissen van de dag. Manlief staat gek te doen naast mij en ik ontplof zowat ! De assisente gaat nog even door met een schuldcomplex aanpraten en ik sla bijna op tilt en zeg ik ben ook maar een mens aaargh !!!!!!!! Manlief begint te zeiken over het potje zeik of dat nog wel gecontroleerd wordt ? Nee gooi maar weg. Uiteindelijk een afspraak gekregen voor morgen met weer een andere arts nou dat moet dan maar. Alleen controle ? Nee ook een echo natuurlijk het gaat erom dat ik moet weten waar de placenta ligt ! Zucht.......

We rijden het parkeerterrein van het ziekenhuis af zijn net op weg gaat er weer iets mis..........er begint een lampje te knipperen in de auto........motor oververhit ?????? Net als ik !!!!!!! Gloeiende gloeiende manlief zet de auto aan de kant en motorkap omhoog ( hij is normaal erg handig maar kan het nu niet vinden natuurlijk !) Even doorrijden naar de pomp en daar even rustig kijken. Ik ben inmiddels helemaal over de rooie en ga een ijsje halen. Na een tijdje koelen rijden we met een knipperend lampje over de snelweg weer naar huis. Ik zit nu kotsmisselijk op de bank bij te komen en manlief belt nu met zń beunhaas om achter het probleem te komen.

Vanavond eerste les zwangerschapsgym ik hoop die heel door te komen ! maar vrees het ergste..........

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden