Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zitten jullie 1 van allen op Facebook ? Wie het leuk vind mij toe te voegen stuurt mij maar even een PB'tje. Dan geef ik wel even mń achternaam dat is makkelijker zoeken.

Liefs,

Jeanine

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een ellende zeg. Had ik zo'n zin om te gaan werken. Word ik vandaag bij ons hoofd a.i. geroepen voor een gesprek. Hij gaf aan dat er meerdere klachten over mij geweest zijn van collega's. Hier schrok ik natuurlijk heel erg van, zeker omdat ik nooit iets gehoord heb...

Na een heleboel omheen gedraai vinden ze dus wel dat ik mijn werk goed doe. Ook deed ik mijn werk in de scholingscommissie goed maar er zijn collega's die mijn houding niet goed vinden. Hij wilde niet vertellen om wie het ging. Dus ik gevraagd of het goed was dat ik dit dan zelf zou doen.... Geen probleem. Ik een aantal collega's gevraagd en niemand wist waar het over ging. Ook was een collega zo boos dat ze het hoofd gebeld heeft dat ze dit geen manier van doen vond.

Zij heeft aangegeven dat hij met concrete dingen moet komen en dat hier duidelijke afspraken over gemaakt moeten worden over hoe we dit aan moeten pakken.

Ik voel me erg gekwetst zeker toen hij zei dat er een collega gezegd had voordat ik terugkwam van verlof, dat ik het mijzelf wel makkelijk maak. Afschuwelijk toch als iemand dit over je zegt? Ik ben in januari 2010 begonnen op deze afdeling. De dag dat ik begon kreeg ik een miskraam, ik heb maar 1 dag verzuimd en ben aan het werk gegaan. Ik ben altijd eerlijk geweest over de behandelingen en heb 8 x IUI gehad en 1x IVF dit met het nodige verzuim ivm de behandelingen. Ook heb ik veel verdriet, onmacht ed gehad in deze periode. Dit alles had natuurlijk zijn weerslag op mijn werk. Lijkt mij logisch maar ik had gehoopt door juist open kaart te spelen dit soort dingen te voorkomen. Ik kreeg bekkeninstabiliteit in week 18 en ben halve dagen gaan werken. Nu ben ik weer terug en geef ik borstvoeding dus moet regelmatig kolven en mag een uur eerder weg ivm de voeding.

Mijn collega zei al dat ze dit waarschijnlijk niet los kunnen zien van mijn persoon maar wat voel ik me rot zeg.....

Morgen moet ik weer werken maar wat zie ik er tegenop. Ik zal als ik op het werk kom meteen maar bellen dat ik hem wil spreken.

Ik weet al 100% zeker bij welke collega dit vandaan komt. Zo achterbaks. Over zulke dingen spreek je toch eerst je collega aan, voordat je het hoofd inschakelt? Ik krijg hier nu grote problemen mee. Terwijl even later wel wordt gezegd dat ik begin volgend jaar met de opleiding ga beginnen en dat hij het een en ander op papier zal zetten hierover???

Heel vaag en moeilijk. Het lijkt erop dat ik toch verkeerd bezig ben. Eerst problemen met mijn man, dan met mijn moeder, nu op mijn werk. Mensen wat een ***zooi zeg!

Geplaatst

Ooooo lieve Boogie ik heb zo met je te doen ! Ik wil wel een wat langer berichtje sturen maar ik moet zo weg. Zo KUT allemaal voor je . Ik heb zo'n hekel aan achterbakse lui. Laat ze het recht in je gezicht zeggen en niet achter je rug om naar het hoofd gaan. Ik mail gauw wat langer hoor ! Sterkte lieve meis !

Geplaatst

Thanks voor je medeleven. Dat doet al goed.

Ik sprak net een collega over de telefoon en die heeft 2 maanden geleden precies hetzelfde meegemaakt alleen werd het bij haar via P&O gespeeld. Ik heb dus geluk gehad.... Vraag me wel af waar ze mee bezig zijn maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Morgen ga ik het gesprek aan met mijn collega's. Het is toch te zot voor worden dat 2 collega's je kunnen maken of breken?

Dit doet het teamgevoel ook geen goed.

Geplaatst

Ah nee boogie, wat vuil en achterbaks! En wat kortzichtig van die collega zeg! Ik heb ook open kaart gespeeld oh werk om precies dezelfde reden. Ik vind het echt heek oneerlijk! En je moet het niet (alleen) bij jezelf zoeken. Met je man gaat het nu toch weer goed? En je moeder reageerder eerlijk gezegd niet goed, maar dat is toch ook opgelost?

Sterkte meissie en laat je niet kisten! Wij staan achter je!

Dikke knuffel!!!

Geplaatst

Als ik zie hoe lief voor mij eigenlijk "onbekende" mensen zijn... doet me echt heel erg goed.

Ik vind jullie topwijven ;-)

Zou jullie graag eens ontmoeten!:laugh:

Geplaatst

Zo daar ben ik weer. Heb je een beetje kunnen slapen vannacht Boogie ? Ik hoop van wel ! Ik was gisteravond pas laat thuis en toen ben ik gelijk naar boven gegaan. Nu de tijd om er even voor te gaan zitten, Storm slaapt weer. Er zijn dus collegaś die je houding niet goed vinden ?? En daar komen ze nu mee ? Ipv dat ze jou er op aanspreken al of niet gegrond gaan ze achter je rug om naar het hoofd ! Wat achterbaks ! En dan zeggen dat je jezelf het er wel makkelijk van afmaakt ! Daar zou ik ook gekwetst van zijn. Je hebt zoveel meegemaakt, miskraam, ivf behandelingen, bekkeninstabiliteit en toch blijven werken. Ipv dat ze daar een beetje respect voor hadden getoond ! Het is altijd makkelijk oordelen maar ze hebben nooit in jou schoenen gestaan ! Kan daar zo kwaad om worden. Komt ook omdat ik ( ook het nodige mee had gemaakt) destijds werd ontslagen toen ik nog half in de ziektewet zat ! Dat gaf zoń dreun ! Maar dit even terzijde. Het is even teveel allemaal maar meid blijf toch een beetje positief als het lukt want je bent naast een collega bovenal moeder, echtgenoot, dochter, zus, vriendin etc. Ze nemen je maar zoals je bent ! Het valt allemaal niet mee he ! Sterkte vandaag en ik denk aan je ! Zet hem op en laat je niet kisten hoor !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Storm slaapt nu, straks naar het CB voor zń 3e ronde prikjes arm mannetje ! Ik ga zo lekker douchen ff tijd voor mezelf. Gisteravond een Tupperwareparty gehad ! Ja jullie lezen het goed dat bestaat nog ! Ik houd er eigenlijk niet van maar ja ik vond het anders zo sneu voor mń schoonzus. Natuurlijk ook nog wat gekocht al was ik dat niet van plan ha ha !!!! Ik ben nog steeds strontverkouden en een hese stem. Ik opperde al dat ik maar bij een 06 lijn moet gaan werken ha ha !!!

Vandaag weer heerlijk weer net als de komende dagen, hopenlijk kunnen jullie een beetje genieten allemaal. Gisterochtend kwam mń hulp en tevens oppas een mooi opgemaakt krans met plantjes en vogelvoer brengen om buiten neer te leggen op tafel. Zo lief ! Dat zijn de kleine dingen die het doen ! Ik heb via Ebay 20 !!! dribble ons besteld voor Storm. Hij kwijlt zo en ik vind het niet zoń leuk gezicht de hele dag een slab om. Dit zijn een soort bandanaś met een drukknoop. Ziet er dus meer uit als een sjaaltje dan een slab. Allerlei kleuren genomen dus voor bij elke outfit 1. Zoveel goedkoper dan bij Prenatal waar ze al 7.95 per stuk zijn ! Nu 20 voor nog geen 50 euro.

Fijne dag allemaal !

Geplaatst

Het werken is gisteren goed gegaan. Ik heb me er zoveel mogelijk voor afgesloten. De collega's waarvan ik weet dat deze niets met de situatie te maken hebben ga ik normaal mee om. De anderen heb ik zo min mogelijk contact mee. Kinderachtig, misschien maar ik ben op dit moment te boos en gefrustreerd om hier normaal over te praten. Er kwam ook een collega naar mij toe gisteren om te vertellen dat zij een geprek heeft gehad met het hoofd waarin zij duidelijk heeft gemaakt dat deze manier van gesprek voeren gewoon niet kan. Fijn om je gesteund te voelen want ik ben ook erg boos, gefrustreerd en achterdochtig merk ik. IK een brief gemaakt. Een soort verslag die ik wil opsturen naar een arts die ingelicht was over het gesprek dat plaats zou vinden. Ik ben alleen aan het aarzelen of ik deze moet versturen.

Het is een hele nette brief maar ik ben bang dat ik hierdoor problemen krijg....

Hoe gaat het met Storm? Is hij ziek van de prikken? Of niets van te merken. Wat een grote man is het zeg. Ik heb het gevoel dat Evi ook wel flink aan het groeien is. Ze krijgt dikkere armen en benen maar het blijft een fijn poppie.

Lekker vrij vandaag. Heerlijk hoor. Zo lekker Evi voeden, tv kijken, schoonmaken, wandelen met de hond en zonnen.

Hoe gaat het verder met iedereen? Wat zijn we toch allemaal stil he?

Geplaatst

Hee Boogie, met Storm gaat het gelukkig goed. Geen last gehad van de prikjes. Al sliep hij vandaag niet echt lang kwam denk ook mede door de warmte. Zweet zat in z'n nek !

Het is idd errug stil hier. Iedereen vandaag genoten van het lekkere weer ? Ik ben met Storm naar het winkelcentrum gewandeld en manlief was met de kids naar het bos en wat kringlopen af. Vanavond gezellig met z'n allen patat gegeten. En Storm heeft vandaag z'n eerste fruithapje gehad. Een paar lepeltjes banaan. Hij vond het maar zo zo, ha ha !!! Gewoon wennen denk ik.

Fijne weekend nog !

Geplaatst

Echt een mannetje he? Ook om te zien.

Dan gooi ik er ook maar foto's tegenaan, het is hier zo rustig....

[ATTACH=CONFIG]2423[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2424[/ATTACH]

Geplaatst

Ach wat een poepie is Evi toch ! Lekker die tong uit de mond hi hi !!! Ja ik vind Storm ook echt een jongen soms kun je het niet goed zien maar bij hem wel.

Blijft idd rustig hier.

Geplaatst

Hè meiden ik lees actief mee maar ben alweer gevloerd door borstontsteking! Caz trapte er zaterdag hard tegen borst met voetje en sinds gisteren rode plek en me dus weer ziek voelen

Geplaatst

Ivfmoeke, balen zeg. Kan je je zo beroerd van voelen....heb je al ab gekregen?

Wat een mooie plaatjes weer van storm en Evi! Leuk om jullie kleintjes ook steeds groter te zoen worden. Wat worden ze al wijs hè....

Ik lees wel alles mee, maar hen hier even flink mijn handen vol. Vorige week eerst Anna elke nacht krijsend wakker, koorts, snotneus, kwijlen, bijten en heel heel veel krijsen > volgens mij tandjes aan het krijgen. En nu volgen de andere twee gelijk, pffft

Geplaatst

Ivfmoeke, balen zeg. Kan je je zo beroerd van voelen....heb je al ab gekregen?

Wat een mooie plaatjes weer van storm en Evi! Leuk om jullie kleintjes ook steeds groter te zoen worden. Wat worden ze al wijs hè....

Ik lees wel alles mee, maar hen hier even flink mijn handen vol. Vorige week eerst Anna elke nacht krijsend wakker, koorts, snotneus, kwijlen, bijten en heel heel veel krijsen > volgens mij tandjes aan het krijgen. En nu volgen de andere twee gelijk, pffft. Rutger huilde echt NOOIT (6x eerder horen huilen in 7 maanden) en ligt nu regelmatig zomaar uit het niks te brullen, heel zielig. En hij en nior hebben ook koorts nu, Noor ook flink verkouden. En pijn aan hun tandvlees, spuitluiers.....gelukkig is Anna weer behoorlijk opgeknapt!

Meiden rollen de hele dag, eten nu ook yoghurt en brood, ga vd week over op 3 flessen > ze eten goeed groente, fruit en brood en drinken roosvicee, thee en verdunde appelsap uit de tuitbeker. Rutger loopt flink achter qua motoriek, de fysio komt elke week langs voor hem. Zo, laatste fles van R zit er ook bijna in, nu maar hopen dat ik eindelijk weer een nachtje door mag slapen......

Geplaatst

Boogie, wat naar trouwens, dat iemand op jr werk achter je rug om loopt te klagen. Kinderachtig ook. Fijn dat t (eer?)gister wel zo goed ging, fijn te weten datje directe collega's achter je staan.

Geplaatst

Op het werk is vanaf vandaag hopelijk het tij gekeerd omdat mijn "eigen" hoofd weer terug is. Zij heeft mij gisterenavond al gebeld om het erover te hebben. Zij staat achter mij en zal me ook zeker gaan helpen. Dat scheelt al zoveel. Ook heb ik tot nu toe 9! collega's gesproken die niet begrijpen waar het over gaat. Mijn werkhouding is wat hen betreft prima maar wat een collega gisteren zei is dat het enige wat zij kon bedenken was dat het door het kolven kwam. Vreselijk zeg dat ik daar op afgerekend wordt maar nu ben ik juist vastbesloten vol te houden ;-)

Wel is mijn aanvaring met mijn ad interim leidinggevende inmiddels behoorlijk hoog opgelopen. Ik heb een brief gestuurd naar een arts die mij zal begeleiden in een gesprek met onze "pain in the ass". Hij zal geen scheidsrechter zijn maar een onafhankelijke factor. Wel heeft pain in the ass ad interim oen de eerdere afspraken omtrent kolven teruggedraaid omdat hij vindt dat ik mij niet aan de afspraken heb gehouden. Ik heb 2x gekolfd (in mijn pauzes!!) ipv 1x en daarom mag ik niet meer eerder weg. Erg lastig omdat ik dan te laat voor de voeding van 18:00 ben. Ik moet dus 3 voedingen kolven en ik kolf er maar 1. Nu blijkt ook dat de folder van het werk over borstvoeding de wet niet volgt dus dit heb ik mooi bij P&O neergelegd omdat dit voor mij wel kan betekenen dat ik 1x in de maand 4 dagen moet werken per week. Ik mag namelijk niet meer 9 uur werken. Maar dat scheelt een hoop geld. Nu krijgen we als compensatie loonsverhoging maar ook daar val ik weer buiten omdat ik nog niet op de rontgen ingwerkt ben. Dat ene uur per dag eerder naar huis scheelt dus enorm veel voor mij.

Wat een verhaal zeg. Sorry. Ik hoop dat jullie het wel begrijpen want het zit me hoog en dan ben ik ook niet op mijn duidelijkst ;-)

@ IVF moeke,

Wat een drama zeg borstonsteking! Ik heb wel eens begrepen dat je er erg ziek van kunt zijn. Gelukkig is dat me tot nu toe bespaard gebleven. Ik heb wat dat betreft totaal nog geen problemen gehad. Borstontsteking, spruw ga zo maar door. Ik hoop dat deze nieuwe voordeur voorbij gaat.

@ Miepie,

Wat onzettend fijn dat de meiden het zo goed doen en tegelijkertijd moeilijk om te zien dat Rutger achterblijft. Jullie zien dat natuurlijk heel duidelijk door de meiden.

Je hebt grote kans dat hij in alles later is maar het gewoon allemaal op zijn tijd doet. Staan mannen sowieso al om bekend hoor. In ieder geval hoop ik voor jullie dat mbv de fysiotherapie het allemaal wat beter zal gaa.

Ik ben vanmorgen wezen babyzwemmen. Ik vond het erg leuk. Evi ging na 10 minuten duimen en was het zat. Onder de douche viel ze al in slaap. Aankleden ging wel maar toen ik ging aankleden alleen maar klagen en huilen. Vermoeiend nog voor haar dus. Maar wel leuk. VOlgende week ga ik weer.

Geplaatst

boogie:

wat een verhaal toch met je werk. afschuwelijk om zo behandeld te moeten worden, dat gaat toch niet in je koude kleren zitten. Bah en al helemaal belachelijk nu over het kolven. Dat is gewoon een recht......sterkte ermee.

Wat leuk dat je doet babyzwemmen, en fijn dat Evi het zo goed doet

Miepie:

wat fijn dat de meisjes het zo goed doen, en wat eten ze al lekker en goed, super! Moeilijk natuurlijk met jullie mannetje. Maar die gaat er ook komen, daar geloof ik in! het is een echte drie eenheid.

Bij jullie dus ook wekelijks fysio, komen zij ook aan huis? en waar richten ze zich nu op

Jeanine:

wat is storm toch een lekker kereltje, heerlijk gewoon. Hoe gaat het verder met jou lichamelijk?

Jolieneke:

hoe is het met spookje Selma? en Jolien

Dutchess:

hoe vergaat het jou het werken, borstvoeding en de zorg voor Morris?

Marjo, Jeanet, Pien hoe is het bij jullie?

Hier ben ik weer opgeknapt van borstontsteking, was er tijdig bij. Dus veel warm houden met kruik, rusten en veel aanleggen. Gisteren weer gaan werken

verder komt hier ook elke woensdag de kinderfysio voor Caz zijn armpje. Blijft er achter de linker arm en ligt in 90 graden naast hem. 26-10 naar kinderorthopeed voor vervolgonderzoek.

duidelijk te zien aan eerste foto's dat er iets mis was met schouder/bovenarm. Komt wel goed maar vergt geduld en veel oefeningen doen.

Verder druk met werken en zorgen voor Caz. Zijn net wezen shoppen in de stad.

Hier nog een picvan onze grote man

7600 gram en 70 cm bij 4.5 maand

[ATTACH=CONFIG]2473[/ATTACH]

Geplaatst

Ivfmoeke, wat een leuke foto van Caz net zoń groot mannetje als Storm ! Sommige mensen zeggen wat is hij groot zo zo ! en al zwaar ! en schatten hem ouder. In het begin baalde ik daar van en dacht hij zal wel te zwaar zijn ?! Maar bij het CB zeggen ze dat hij het heel goed doet. Ieder kind is weer anders. Storm is Storm en een kerngezond jongetje. Manlief en ik zijn ook geen lichtgewichtjes ! hi hi. Met mń gezondheid gaat het nog niet echt Nog veel rugpijn vooral met drukke dagen. Heb deze week ook weer elke dag wat. Misschien moet er toch ook eens een keer een manueel therapeut ofzo naar mń rug kijken. Ben strontverkouden en niet lekker geweest maar dat gaat nu stukken beter.

Geplaatst

Miepie, kan mij voorstellen dat je je handen vol hebt ! 3 kids die verkouden zijn, tanden krijgen en dan veel krijsen. Echt sneu. Ik hoop dat je deze week nog een beetje aan je nachtrust toekomt ! Maar wat gaat het ineens hard, en wat mogen ze al veel verschillende dingen eten en drinken ! Storm heeft van het weekend zń eerste fruithap gehad. Natuurlijk even gefilmd en fotoś gemaakt.

Geplaatst

Boogie, gaat het een beetje ? Zo fijn dat je hoofd achter je staat. Dat je afgerekend wordt op het kolven is helemaal van de zotte natuurlijk ! Hou je haaks he meid !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Daar was ik weer!!! Geen crisis thuis of op het werk maar moesten de laatste weken wel steeds tijd voor elkaar zoeken. Ik heb me dus even wat minder met hier schrijven bezig gehouden. Wel alles gelezen overigens!!

Heerlijk de foto's!! Kan ik enorm van genieten. Allemaal prachtige kids!! Wat betreft gewicht / lengte weet ik dat Selma de aanvoerder is haha!! Vorige week: bijna 5 maanden, 8070 gram en 66 cm. Niet een lange dame maar een lekkere mollige baby!! Cb was zeer tevreden. Ze is zelfs wat minder zwaar dan eerder (als je de lijn volgt). Ze zit al iets meer onder de bovenste lijn. Prima dus!! Lieve dames, laat je aub niet gekmaken door de curves en ideaalgewichten!! Als je kindje vrolijk is en het goed doet, zit dan niet over gewicht in!!

Miepie: wooowww nog steeds veel respect voor jou hoor!! 1 kind dat jengelt en kwijlt etc (Selma) is al heftig, laat staan 3!! Hoe voelt het nu voor jou, losstaand va het feit dat het niet anders kan, dat je niet meer werkt?? Ik ben zelf erg blij weer te werken en kan me voorstellen dat jij het ook wel mist ...

Marjo... Hoe ist?? Zo ook dutchess ea??!

Jeanine wat heb je toch een prachtig ventje! Hoop dat zijn koppie nog mooi 'bijdraait' (rare woordkeuze zo). Over 2 weken is hier een helmpje in huis.... zal het dan wel showen (zuchttttt ;-)

Hij wordt wit met een kleine bloemprint. Weinig keus overigens. Blauw, wit, geel, zwart, huidskleur. Laatste 2 worden afgeraden. Of hele drukke patroontjes (dat wilden we niet).

Ik vergeet velen, 10000 x excuses.

Liefs Marjan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden