Ga naar inhoud

Wie Start er ook in November 2010??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou meiden,

Hier ben ik weer!!!!! Terug van weggeweest!

Vandaag een telefoontje uit Brussel gehad dat er een gaatje is vrijgekomen waardoor wij eerder kunnen starten!!!

Helemaal blij!!! Morgen (cd 21) al beginnen met de Suprefact en 24-11 start stimuleren!

Wil dus heel graag toch hier meeschrijven! Vind het zo spannend, krijg nu wel de kriebels nu het echt gaat gebeuren.

Morgenvroeg bloedafname en uitgangsecho en dan snuiven maar!

Liefs Miekske

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Miekske,

Geweldig zeg!

Veel succes en op naar morgen!!

Rosaly,

Ik hoop voor je dat de menstruatie gaat doorbreken, dan

kan het voor jou ook beginnen!

Hermien

Geplaatst

@ Mietske, Welkom, wat mooi zeg dat je eerder kan/mag beginnen!!

@ Nou weet ik niet meer wat je naam is en ik kan geen blz terug kijken :$ Wat balen ze dat het mislukt is? Hoeveel cryo's heb je nog? Mooi dat je zo snel door kan ik dacht dat je altijd weer 2 maanden ''rust'' moet hebben van het ziekenhuis!! Welkom

@ Hermien, vandaag de eerste Deca gespoten?? Jij als expert, dat ging vast goed! Morgen mag ik.. Spannend!!

Nou meiden ik begin dus morgen met Deca!! Heb nog een vraagje:P Ik ga het dagelijks spuiten voordat ik ga werken rond 8 uur, in het weekend ben ik natuurlijk niet zo vroeg wakker zetten jullie dan de wekker daarvoor of spuiten jullie gewoon voor 12 uur??

Liefs Danielle

Geplaatst

@Hermien ook gestart met prikken?

@Rosaly al ongi geworden?

@marie, balen dat het mislukt is, hopelijk zullen de volgende cryo's meer geluk brengen, veel succes!

@miekske, wat fijn zeg dat je eerder kan starten, dan gaat alles ineens snel hé! Succes!

@Danielle, ik spuit de deca iedere dag op precies hetzelfde tijdstip net als de hormonen.

Ik heb daarvoor mijn wekker aan staan op mijn mobiel, maar ik moet savonds prikken en niet smorgens.

Als ik jou was zou ik de wekker zetten, even prikken en je bed weer in kruipen.

Vandaag mijn laatste pil slikken jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en 1 doos deca van 7 spuiten is op, nog 3 dozen te gaan.

Liefs Roosie

Geplaatst

@ Danielle > eerste deca vanavond zetten, succes!!!

@ Roossie > handig met 'n wekker.. volgens mij is dat wel nodig ook. Lekker dat het opschiet nu :) dozen raken vanzelf een keer op! Ik ben nog niet ongi, was aardig chagrijnig vanochtend. Had het uiterlijk gisteren verwacht :@ Nu hopen dat het in het weekend komt, dan kan ik me maandag bellen. Mr moet ik weer wat regelen met mijn werk, sta voor de klas namelijk! Kan 'k niet om half 9 gaan bellen... Nu heb k vakantie, wel zo relaxed!

Geplaatst

Hoi Danielle,

In het weekend spuit ik rond dezelfde tijd als door de week, dus wekker zetten. De gync. zei ons dat er maximaal een uur tussen mag zitten, dus je kunt een uurtje langer slapen.

@ Miekske, welkom en heel veel succes.

@ Roosie, kijk het schiet al op! ;-)

liefs, en we gaan voor GROEN !!

Geplaatst

Danielle,

Ik spuit altijd om 7.00 uur 's morgens en dit doe ik dus

ook in het weekend.

Ik zet de wekker dan om 6.30 uur en dan haal ik de deca

uit de koelkast en neem ik deze mee naar boven.

Om 7.00 uur prik ik en dan ga ik nog even heerlijk liggen, hahaha.

Hoe is het bij jou gegaan vandaag?

Is het allemaal gelukt en viel het je mee?

Hoe vaker je spuit hoe makkelijker het wordt hoor!

Roossie,

Oh heerlijk he', de laatste pil.

Ik moet nog tot zondag slikken, maar het eind is inzicht.

Oja, ik ben ook al begonnen met de deca en hoe gaat het met jou?

Heb je nog last van de deca?

Rosaly,

Ik hoop dat de menstruatie dit weekend doorbreekt, maarja vaak

als je er te veel mee bezig bent dan komt het altijd later.

Ik wens je in ieder geval veel succes!

Diane,

Hoe gaat ie?

Nog last van de deca?

Groetjes en voor iedereen een heel fijn weekend!!

Hermien

Geplaatst

Helemaal duidelijk, ik ga dus de wekker zetten voor morgen ochtend :)

@ Rosaly, ik en volgens mij Hermien ook moeten de deca 's morgens voor 12 uur prikken, volgens zit daar nog wel verschil in qua ziekenhuis..

@ Diana, oke, dank je! Tegen mij is dat helemaal niet verteld alleen dus voor 12 uur.. Dacht vraag het maar even hahaha makkelijk dit forum:P

@ Hermien, nog een vraag voor jou... Waarom haal je heb al een half uur eerder uit de koelkast??? Hahaha ben maar een klein beetje nieuwschierig! Ja eerste prik ging goed.. Wel raar hoor.. Deca is laat maar zeggen het zelfde spuitje als fraxiparine (bloedverdunners) en dit heb ik echt al tigggggg keer gezet bij patienten maar, dan nu bij mezelf.. Raar hoor hahahaha Maar het ging goed :P Slik jij de pil nu tot en met zondag of tot zondag??

Liefs Danielle

Geplaatst

Hermien,

Geen last van de cea of de puregon. Wel hele droge handen, trage stoelgang en mijn haren en nagels groeien als kool. Gisteren maar eens naar de kapper geweest.

Voor jou schiet het nu ook mooi op he? Hoe ging het deca spuiten ?

liefs, Diane

Geplaatst

Danielle,

Vanavond mijn laatste pil slikken en dan zijn we daar weer vanaf, hahah.

Ik haal de deca meestal een half uurtje eerder uit de koelkast omdat ik

dan minder last heb van het spuiten.

Als ik direct spuit vanuit de koelkast dan kan ik de vloeistof met het spuiten

veel meer voelen en als ik hem er dus eerder uit haal niet.

Misschien ook een tip voor jou?

Fijn trouwens dat het goed ging met spuiten, en het is denk toch altijd anders

bij jezelf dan bij anderen.

Maargoed het is gelukt!!!

Diane,

Ja schiet nu mooi op, en het deca spuiten ging weer

als vanouds, hahhaha.

Vandaag dus de laatste pil, zijn we daar ook weer vanaf!

Heb je vrijdag de 1e fm?

Spannend!!

Groetjes Hermien

Geplaatst

Hoi Hermien,

Ja vrijdag de fm heel spannend. En heel toevallig lopen we precies gelijk met de allereerste poging van vorig jaar.

Dus ik verwacht dat de punctie op 4 nov. en de tp op 8 nov.

Is zeker bijna routine dat spuiten he?

liefs, Diane

Geplaatst

hej meiden!! we lopen denk allemaal een beetje gelijk.

ik mag morgen me laatste pil nemen en ben vorige week maandag begonnen met

deca. dus wij gaan ook een feestje vieren als ik de laatste heb genomen haha

dinsdag onze uitgangsecho! en dan wachten op de ongie zodat we met puregon kunnen starten op dag 3!

knuffel sky!

Geplaatst

Sky,

Dus voor jou ook de laatste pildag in zicht, heerlijk he'?

jij hebt dus dinsdag al de startecho, spannend!!

Veel succes!!

Diane,

De punctie ook al in zicht, en nu maar hopen op

een mooie oogst.

Vrijdag maar weer afwachten.......succes!

Hermien

Geplaatst

@Hermien, je bent nu met de pil gestopt toch?

Ik heb gelukkig geen last van de deca, geen hoofdpijn of opvliegers. Heb wel iets prikkerig gevoel als ik de prik net gezet heb, maar als de naald eruit is voel ik het geprik al niet meer. Misschien moet ik net als jij een half uurtje eerder de spuit uit de koelkast halen. Moet er weer eentje over een paar minuten zetten!

@Rosaly ben je ongi geworden?

@Diane, fijn dat je geen last hebt van de deca en hormonen. Heb je een mooi kapsel?

Op naar vrijdag!

@sky, wat fijn morgen de laatste pil, succes dinsdag met de echo.

Hier is de bloeding al iets meer doorgezet, morgen ga ik bellen voor een echo afspraak.

Daarna lekker naar acupunctuur.

Liefs Roosie

Geplaatst

Hoi Roossie,

Geen last van de hormonen dit keer, op kleine dingejtes na dan. Hele droge handen, ik blijf smeren met creme, haren en nagels groeien ontzettend hard, en af en toe een hoofdpijndagje.

De schaar is flink in mijn haar gezet, maar een mooi resultaat.

Heb je al een afspraak voor de echo ?

liefs, Diane

Geplaatst

Morgen is de Tese van mijn man. Dan is het afwachten of ze zaadjes vinden. Dat zou een dag duren zei de arts van DD. Maar we gaan uit dat het wat langer duurt. Als ze zaadjes vinden, mag ik gelijk begin Nov. beginnen met de hormonen. Ik verwacht rond de 4e nov mijn menstruatie, dan zou ik de 7e beginnen. De arts denkt nog even na hoeveel medicijnen en welke....aangezien ik een sterk verhoogde kans heb op overstimulatie. (ik kwam helemaal boven de grafiek uit...) Iemand ervaring met overstimulatie?

Anyway, dan 13 dagen stimuleren en zal de 20e nov de punctie plaats vinden. Hopelijk vindt er dan een bevruchting plaats en zal de volgende dag al de TP plaatsvinden.

Dussssssssss eindelijk duidelijkheid over hoe en wat en wanneer :-D.

Morgen maar eerst de Tese afwachten en vooral de uitslag daarna......ben ietwat gespannen......

Geplaatst

@ Zonnestraal > spannende dag morgen!! Duim voor jullie dat het allemaal goed is :) Maar wat hoef jij maar kort te stimuleren dan!

@ Roossie > het is eindelijk doorgebroken :)

Wij hebben ons vandaag aangemeld :):) Mijn man had gebeld (ik sta voor de klas, dus dan zijn de beltijden onmogelijk :s) en alle vragen over mijn cyclus beantwoord :) Maar hij zou teruggebeld worden als er geen plek was en we zijn niet meer gebeld. Op digipoli staat de agenda al ingevuld :) Nu wachten op de recepten en m'n eerste foliumzuur gaan slikken!!!

Geplaatst

Rosaly; Mag jij ook CD 21 beginnen met prikken.

Voor jullie wordt alles dus ook spannend...

Miekske welkom en veel succes...

Roosie jij bent ook ongeveer op de helft. Bijna startecho.. Spannend..

Zonnestraal vandaag is de tese van je partner, ik hoop het allerbeste ook voor jullie...

Norwegian-sky; success...

Alle dames heel veel succes met wachten en spuiten enz enz...

Ik mag morgen mijn eerste decapeptyl in spuiten. Ben erg zenuwachtig...Dan begint het echt he. Nu ben je maar aan het wachten... Morgen wordt het voor ons echt..

Dames nog 1 vraagje he..

Ik had eens tijdens de instructie de zusters horen zeggen dat je de medicatie een uur van tevoren uit de koelkast moet halen.

Hoe doen jullie dat????

Geplaatst
Dames nog 1 vraagje he..

Ik had eens tijdens de instructie de zusters horen zeggen dat je de medicatie een uur van tevoren uit de koelkast moet halen.

Hoe doen jullie dat????

Tegen mij hebebn ze gezegt, dan ik de medicatie (decatepyl) de ochtend voor het spuiten (ik ga 's-avonds spuiten) uit de koelkast mag halen. De purogon mag uit de koelkast blijven wanneer ik hem in de prikpen doe.

Succes met spuiten. Ik mag (als ik morgen ongi wordt) donderdag gaan beginnen met spuiten!

Liefs Elke

Geplaatst

Ik mag tussen 16/24 spuiten ik doe het ongeveer 19 uur denk ik...

Puregon heb ik ook in de koelkast:P

En jij ook veel succes met spuiten

Geplaatst

ik spuit deca ook savonds komt beter uit ivm werk. werk s'avond tot 2100 en draai veel gebroken diensten dus heb smorgen echt even me slaap nodig als ik vrij ben.

had vandaag me uitgangsecho en ben helemaal goed gekeurd! zag er allemaal heel goed uit en geen cystes dus wij zijn blij!

Geplaatst

ik spuit 's morgens en haal de deca en de puregon een half uurtje voor het spuiten eruit.

Dan is het niet zo koud met spuiten en voel je het niet zo.

Geplaatst

Haha ik ben heel erg on ervaren met prikken blijkt wqel.

een vraag je moet je deca spuiten voor het eten of na het eten?????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden