Ga naar inhoud

Wie Start er ook in November 2010??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wacht op mij, ik doe ook mee !!!

:wav::wav:

:wav::wav:

:hello2::blob3::hello2::blob3::hello2::blob3::hello2::blob3::hello2::blob3::hello2::blob3::hello2::blob3::hello2::blob3:

GO GIRLS !!!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Hermien, hoe zo een fout kan.....ik weet het ook niet.

Ze zijn er voor hun op tijd achter gekomen. De arts zei ook, ons systeem in het lab verder werkt, maar daar heb jij niets aan!!

@ Guusje, bij de eerste IVF had ik Dr. Siebe(n)s, maar zijn was er vaak niet als ik moest komen, dus bij deze behandeling heb ik Dr. Verburg aangevraagd.

Goede en lieve arts. Ik hoop dat hij de TP vanmiddag doet.......vorige keer heeft hij het nl. heeeeeeel goed gedaan!!!

Ik hoop zeker dat je mij snel mag volgen.

Liefs,

Chantal

Geplaatst

@ Annelot, ik heb even een traantje moeten wegpinken bij het lezen van je bericht over het verliezen van jullie wondertje. Dat is het meest vreselijkste wat je kan overkomen! Ik vind het heel knap dat je nu alweer doorzet, dat bewijst maar hoe sterk je bent.

@ Champietal, wat leuk dat je een kleurtje van een rietje hebt mogen uitkiezen! Nu hopen en duimen dat het jullie geluksrietje is. Vindt het overigens wel een slordige fout van het ziekenhuis, komen ze je bijv. nog tegemoet hierin, want het is immers hun fout en het was toch jullie embryo en 1 kans.

@ Elke, jeetje meid een zwaar gevoel??? Zoals Mart al zegt, drink goed en doe rustig aan. Hoop dat het gevoel snel wegzakt en anders even aan de bel trekken bij je arts.

@ Diane, yeahhhh de pregnyl zit erin! Op naar een goede oogst en een prachtig wondertje voor jullie. Mijn duimen draaien!

@ Mart, wat ben jij een enorme schat, dat mag gezegd worden! Ik vind het echt super lief dat je het internet aan het afzoeken bent voor een dikker BMS bij mij! Echt super lief!!! Oestrogenen/Oestridol is eigenlijk wat het eitje zelf aanmaakt normaal (dus de Progynova die toegediend wordt). Het is dus hetzelfde als Progynova, maar wel super dat je meedenkt.

Van een acupuncturist moest ik 2000 MG visoliecapsules slikken, 3 tarwekiemolie capsules, 2 Vitex Agnus Castus en dat heeft de vorige keer wel geleid tot een BMS van 5.6 al weet ik natuurlijk niet of het mijn lichaam was die herstellend is, heb immers ook weer een eisprong of dat het door die pillen kwam.

Slik ze nu ook, is toch allemaal vitaminen en natuurlijk spul.

Utrogestan heb ik trouwens liggen, die mag ik pas na de punctie gebruiken (of 1 dag voor de punctie, moet dat even nalezen).

Liefs

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

T.K:Start Deca 27 okt, 11 november puregon

Lottepot: start pil 30 sept/11 nov. start Deca 8 nov.

Miekske: Start Suprefact 22 okt, start Menopur 24 nov.

Mart: start Pil ca. 20 okt. t/m 17 nov., start Lucrin 14 nov., start Puregon 26 nov.

NKM: start Deca 12 nov

Rosaly: start Deca 14 nov, start Gonal F 2 dec

Raba: start Deca 16 nov., start Gonal F 3 dec

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

Gaby: 5 okt.

Lottepot: 16 nov

Miekske: 15 nov.

FM (Follikelmeting):

Sanne: 4 nov. (1e)

Babii: 4 november (1e)

Roossie: 5 november

Elke: 5 november (1ste)

Guusje: 8 november

Danielle..: 8 Novemer (2de)

Hermien: 8 november (1e)

T.K..: 18 november (1e)

Mart: 3 december (1ste)

Rosaly: 10 december (1ste)

Punctie:

Diane: 4 november

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Chantal: 3 november (cryo)

Diane: 8 november

Testen:

IK heb mijn eertse echo erbijgezet:)

Geplaatst

Hallo dames,

hebben jullie nog een plekje over??

Ik ben Esther, en ga vanaf 18 november starten met de decapeptyl, en op 3 dec Gonal erbij. Dan op 12 dec een fm.

Het is de 1e poging voor een 2e kindje, ik ben al in de gelukkige positie dat ik al 1 dochtertje heb, ze is nu 14 maanden.

Groetjes van mij!

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

Mart: start Pil ca. 20 okt. t/m 17 nov., start Lucrin 14 nov., start Puregon 26 nov.

Esther: start Deca 18 nov, start Gonal F 3 dec

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

FM (Follikelmeting):

Esther: 12 december (1ste)

Punctie:

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Testen:

Geplaatst

Norwegian-sky: start Deca 18 okt .. 30 okt start puregon

Uitgangsecho:

FM (Follikelmeting):

Norwegian-sky: 8 november (1e)

Punctie:

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Testen:

ik heb mezelf er ook even bij gezet hoop dat ik het goed heb gedaan

xx sky

Geplaatst

Zo, was gister nog wezen kijken maar er is erg veel geschreven :) Leuk dat iedereen nu echt gaat aanmelden en beginnen!!

@ Babeth > toen ik net op dit forum kwam vielen jouw berichten me altijd op. Na alles wat je mee maakte kwam je zo sterk over!! Fijn dat jullie aan een nieuwe poging kunnen en durven te beginnen… Heel veel succes!!

@ Mart > was er al bang voor dat meerdere mensen bezig zouden gaan met het lijstje J Maar er is er in iedergeval één!

@ Champietal > wat een stomme fout hebben ze in het ziekenhuis gemaakt!! Snap ook wel dat mensen fouten maken, maar zoiets controleer je toch tig keer!! Hoop dat het vandaag met de tp allemaal goed is gegaan!!

@ Diane > veel succes morgen met de TP!

@ Annelot > wat vreselijk wat jullie overkomen is. Knap dat je weer verder kan gaan. Had je nog antwoord gekregen op je vraag over de deca?? Ik moet het spuiten tot 2 dagen voor de punctie, in totaal ruim 3 weken.

@ EmvElin > welkom hier!! Veel succes J

Geplaatst

Weer even op volgorde van datum gezet.

Norwegian-Sky, ik heb je stukje bij het voortraject er weer uitgehaald hoor, want dat is al geweest/ben je mee bezig.

Anders wordt het lijstje zo lang als alles blijft staan:-)

EmvElin/Esther, welkom en heel veel succes!!!

Chantal, heb je je embryootje weer lekker warm bij je! Succes!

Diana, morgen een spannende dag. Heel veel succes en hopelijk niet te pijnlijk!

Babii, ach ja, ik had wat tijd over:-) En natuurlijk ben ik er zelf ook wel nieuwschierig naar. Zelf heb ik nog nooit te klagen gehad over m'n bms, meestal ca 10 mm en de afgelopen keer na gebruik van tarwekiem (1 per dag) en visolie de laatste keer was het wel 14 mm vlak voor de punctie. Het heeft dus wel geholpen.

Ik hoop voor je dat het met deze poging helemaal goed komt.

Utrogestan gebruik je trouwens een dag na de punctie.

EDR/Esther, volgens mij heb ik jou hier ook al ergens voorbij zien komen. Je eerste spuit zit er weer in!!! Yeah!

Uitgangsecho:

FM (Follikelmeting):

Punctie:

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Testen:

Geplaatst

Chantal,

Hoe is het gegaan vandaag?

Ik ben zo benieuwd?

Diane,

Heel veel succes morgen!!

Ik hoop dat jij je een beetje kunt ontspannen en dat je

een geweldige oogst mag hebben!

Ik zal aan je denken en voor je duimen!!!

Sanne, Babij,

Jullie morgen ook veel succes bij de fm!!

Emvelin,

Welkom hier en jij ook veel succes met je behandeling!

En we gaan er met z'n allen voor, veel succes meiden!!

:wav::wav::wav::wav:

Geplaatst

Meiden wat wordt hier druk gekletst! Helemaal gezellig maar ik ben bang dat ik mensen ga vergeten! Ik vul in elk geval even het lijstje aan nu. Mijn eerste spuit puregon zit er weer in! Maandag komt de orgalutran erbij en woensdag eerste fm!

Esther/EDR: start puregon 3 nov, start orgalutran 8 nov

Uitgangsecho:

FM (Follikelmeting):

Esther/EDR: 10 november (1ste)

Punctie:

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Testen:

Geplaatst

@ EDR, welkom meis! Ken je natuurlijk al uit het UMCU topic.

@ Hermelien, dank je wel! Ben echt onwijs benieuwd of het BMS wel gegroeid is, wat maak ik me daar zorgen om.... Moet er gelukkig al vroeg zijn 08.30 uur.

Geplaatst

Babii, heel veel succes morgen, ik ga keihard voor je duimen

Sanne, ook jij heel veel succes morgen. Het is altijd weer spannend zo'n fm.

Ha die Esther/EDR, daar ben je al! Leuk!

Geplaatst

Babii...dat zal ook wel enorm spannend zijn als dit een heikel punt is in jullie behandeling. Hoe laat moet je morgen?

Sanne...succes morgen, weer een stapje dichterbij de punctie!

Diane...jij helemaal heel veel succes morgen! Ik hoop dat ze flink wat eicellen vinden! En daarna lekker op de bank en je laten verwennen hé!

Chantal...jij hebt vandaag een cryo teruggeplaatst gekregen? Hoe was de kwaliteit na het ontdooien? Dus voor jou beginnende die killing wachtweken weer! Sterkte!

Hé Mart...zo komen we elkaar nog eens tegen hé!

Geplaatst

Esther, inderdaad! En er volgen nog meer vanuit het pauzemeisje af topic...Best wel apart hoor, maar wel gezellig:-)

Geplaatst

Hey Meiden,

Zo mijn kleine eskimo zit weer in mijn baarmoeder en hij/zij heeft belooft om in mijn baarmoeder groot te worden!!! hihihihih.....

Ik heb een raar gevoel in mijn buik, maar ik kan mij niet meer herinneren hoe dat vorige keer was (net alsof het al jaren geleden is geweest....NOT)

Alleen laat ik mij niet gek maken door mijn lichaam. Toen ik zwanger was van Finn, wist ik zeker dat de poging mislukt was, omdat ik steeds zo'n ongi gevoel had, toen ik ook werd gebeld met de mededeling dat ik zwanger was, kon ik het amper geloven.

Ze hadden één rietje ontdooit, waar er twee in zaten. Ik wilde er maar één terugplaatsen en dat was maar goed ook, want eentje was niet goed gaan doordelen en eentje dus heel erg mooi en deze hebben ze teruggeplaatst. Ik was (en ben nog steeds) vrij relaxed, dit heb ik ook aan de gyn aangegeven.

Dit komt denk ik dat wij al één heel mooi wondertje hebben. Hoe graag we ook een tweede willen hebben, wij zijn al gezegend om ouders te mogen zijn van een mooie lieve zoon.

Toen Finn er nog niet was, was elke keer de druk zo onwijs hoog dat ik mezelf gek maakte en nu is dat gevoel toch wel anders.

Misschien naarmate de testdatum in zicht komt dat het erger gaat worden, maar op dit moment (nog) niet.

Het komt misschien ook omdat ik op dit moment met hele andere dingen bezig ben en dat ik er niet aan kan denken. Finn wordt namelijk over twee dagen 1 JAAR en daar ben ik lekker mee bezig. Net de traktaties voor het kinderdagverblijf afgemaakt, zodat hij morgen (vrijdag zit hij niet op de KDV), kan trakteren aan iedereen in zijn groep. Ik heb voor ieder kindje een Sambabal gekocht (daar wat leuks aan gehangen) en ze krijgen er een Yogolino (baby danoontje) bij.

Vrijdag komen een paar familieleden en dan zondag is het groot feest

Op maandag 15 november moet een ik bloedtest doen in het ziekenhuis.

Ik weet nog van de vorige keer dat ik 10 dagen later de test mocht doen in het ziekenhuis en toen die positief was, heb ik 's avonds ook thuis een test gedaan en die was ook positief. Nu is 10 dagen later op een zaterdag.........dus ik ga toch maar even een test in huis halen, want als het zover is, weet ik zeker dat ik mij niet kan inhouden!

Dames, ik zal even de lijst aanpassen en dan ga ik lekker slaappies doen.

Kuzzz,

Chantal

Geplaatst

Komen jullie mij snel vergezellen op het wachtbankje, want er is ruimte zat naast mij!!

Uitgangsecho:

FM (Follikelmeting):

Punctie:

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Testen:

Chantal: 15 november bloedtest in ZH

Geplaatst

Chantal, wat fijn dat de tp goedgegaan is.

En ik kan me voorstellen dat het een gek gevoel is dat je plotseling weer wat in je buik hebt. Dat is ieder keer zo bijzonder, maar ook zo eng...

Finn alweer bijna 1 jaar!! Volgens mij vliegt zo'n jaar razendsnel voorbij. Ik vind het al snel voorbij gaan, laat staan wat je hebt met zo'n kleintje erbij.

Heel veel succes Chantal en ook goed dat je er niet te veel mee bezig bent.

Ik zou willen dat ik straks dat knopje ook even uit kon zetten...heb je advies:-)

Welterusten!

Geplaatst

@Miekske ik gebruik puregon en decapeptyl

@Elke, leuk we gaan samen gelijk op, op naar vrijdag! Ik heb volgens mij net zo'n buik als jij, ook gevoelige buik.

Hopelijk kun je tennissen, maar verder ook wel rustig aan doen hoor want je eierstokken hebben het zwaar.

@RPB, balen dat je cryo poging mislukt is, hopelijk brengt deze ivf ronde je meer geluk!

@Diane, succes morgen!

@Hermien fijn dat je nu ook begonnen bent met spuiten, gaat het goed? Als je bang bent om vergeten te spuiten moet je gewoon je wekker zetten op je mobiel, doe ik ook anders vergeet ik het ook hoor.

@Sanne welkom hier, wat een nare ervaring zeg 30 follikels en dan maar 2 over hebben. Je hebt vast buikpijn gehad toen ze gingen springen? Heel veel succes deze ronde!

@NKM, succes met je icsi poging! En de punctie vond ik op zich wel te doen hoor. Ligt er ook aan hoeveel follikels je hebt hoe pijnlijk het is. Goed door blijven ademen en hoesten als ze je baarmoeder verdoven.

@Esther, succes met deze 4e poging, hopelijk gaat het nu eens lukken!!!

@T.K. het kan van beiden komen dat je raar voelt in je buik heb je daar nog steeds last van?

@babii, succes morgen met je fm. Ik heb dat ook al hoor dat ik wat slijmafscheiding heb, maak je niet ongerust meis. Think positive en ga er voor!

@Mart vervelend toch hé die pil!

@Meiske op naar 11-11!

@Rosaly, gecondoleerd met je oma. Hopelijk zit er nog zaad in het rietje!

@Champietal, succes met de wachtweken! Wat dom zeg dat ze per ongeluk al een cryo ontdooit hebben! Je kan er niets meer aan doen inderdaad, het is al gebeurd. Ik wist niet dat die rietjes allerlei kleuren hebben.

Gefeliciteerd alvast met je zoon en veel plezier met zijn verjaardagsfeestje!

@Annelot, welkom! Ik doe ook lang protocol, ik moet 1 week deca spuiten met de pil, dan 1 week alleen deca spuiten en dan met de hormonen erbij. Ik mag pas stoppen met de deca als ik ook met de hormonen moet stoppen. Met kort protocol moest ik cd2 beginnen met hormonen en op cd dag 5 of 6 met ovulatieremmer. Maar jou ziekenhuis heeft misschien een ander protocol.

Wat naar dat je een zoontje bent verloren na 19 weken.

@Guusje, succes maandag!

@EmvElin, welkom hier een veel succes voor een brusje!

Zo ik ben weer helemaal bij, wat zijn er veel bijgekomen!!

Ik heb weer drukke werkdagen achter de rug en morgen mag ik weer.

Zei mijn manager vandaag dat hij het liefst heeft dat ik volgende week 4 dagen kom werken!!!

Uitgerekend in de week dat ik mijn punctie heb........heb al gezegd dat ik woensdag waarschijnlijk niet kan, maar dat ik dat vrijdag pas weet.

Woensdag waarschijnlijk de punctie, maar kan ook een dag later zijn, ik denk niet eerder.

Vrijdag mijn eerste fm en dan denk ik dat ik maandag terug moet komen.

Ben wel benieuwd, heb al een aardig gevoelige buik, vooral in de loop van de middag voel ik mijn eierstokken goed. Ik begon ze al te voelen vanaf zondagochtend toen had ik nog maar 2 keer gespoten.

Heb ook al aardig wat slijm afscheiding en ik moet op tijd naar het toilet anders gaat de boel drukken.

Heb van manlief een vaasje gekregen met 2 bloemen erin, erg leuk en super lief! :-)

En hij houdt extra rekening met me omdat ik iedere dag moet prikken en mijn gevoelige buik.

Aan mijn acupuncturiste heb ik ook tips gevraagd vanwege de vakantie.

Ze zei dat ik op moest letten dat het zwemwater niet al te koud is, anders te snelle temp. wisseling.

En attracties niet ingaan als er een bordje bij staat niet voor zwangeren, dus niet over de kop e.d. voor de rest gewoon genieten.

Ik heb ook walnoten olie gekocht, schijnt goed te zijn voor de innesteling.

Verder gewoon doorgaan zoals ik nu eet.

Liefs Roossie

Geplaatst

Zo Roossie, je hebt je huiswerk goed gedaan (hihi).

Heel veel succes vrijdag en hopelijk zijn er mooi follikels te zien!!!

Lief van je vriend dat ie mooie bloemetjes voor je mee neemt. Zou die van mij nou niet aan denken (jammer hoor!)

Je baarmoeder mag inderdaad niet te koud zijn. Warme dranken en koude dranken worden dan ook afgeraden.

Geplaatst

@Mart, ja ik ben wel een tijdje bezig geweest hahaha......maar ben nu weer helemaal op de hoogte.

Ja idd geen koude dranken, ik drink graag appelsap en die staat buiten de koelkast en ik drink veel thee.

Mijn milt is wel vooruit gegaan zei mijn acupuncturiste sinds ik mijn etenspatroon heb aangepast, fijn te weten dat ik het niet voor niets doe! :-)

Liefs Roossie

Geplaatst

Champ@wel slordig van het ziekenhuis. Maar gelukkig heb je er nu eentje in je buik. Suc7 met de lange ww.

Emvlin/Esther gezellie dat je er ook bij komt. Vind het zo bijzonder dat we samen van start gaan. We hebben elkaar via internet leren kennen. Wonen in dezelfde woonplaats. Hebben dezelfde behandeling. Lopen in hetzelfde ziekenhuis. En nu gaan we gelijk op zo bijzonder. We gaan voor Groen.

We gaan allemaal voor groen:wav:

Geplaatst

Hey meiden,

Even een ego:

Vandaag een FM gehad, helaas waren er maar 3 eitjes van 11 mm te zien en voor de rest nog een stuk of 4 kleinere eitjes, waarvan men denkt dat ze niet doorgroeien. Mijn baarmoederslijmvlies was 5 mm volgens de arts, alleen merkte je dat de linkerkant iets dikker was als de rechterkant. Het is dus al een vooruitgang.... Ze denkt dat het slijmvlies nog een spurt zal maken naarmate de eitjes verder groeien, ze zegt het kan zomaar over 2 dagen 7 mm zijn....

Ik weet het niet, maar heb voorgesteld om Progynova bij te slikken. Dit mag en moet maandag terug voor een nieuwe FM... Geen idee wanneer ik de punctie kan verwachten, hoop donderdag want manlief moet woensdag weer naar het UWV (zw uitkering) en moet naar de bedrijfsarts en mag dat niet afzeggen. Doen ze heel moeilijk over, maar komt vast goed....

Hoeveel uur na de pregnyl doet men de punctie???

Geplaatst

Uitgangsecho:

FM (Follikelmeting):

Babii: 8 november (2e)

Punctie:

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Testen:

Chantal: 15 november bloedtest in ZH

Geplaatst

Hoi Roosie,

k heb nog steeds rare gevoel in mijn buik. Ik gebruik voor het eerst deca dus ik weet niet of het daardoor komt.

En pijnlijke opgezwollen borsten...:(

Morgen heb je echo ik hoop dat er veel goeds te zien is ...

Groetjes T

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden