Ga naar inhoud

Wie Start er ook in November 2010??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jaa Babeth wat ontzettend fijn! Je hebt positief getest. Het is je van harte gegund nadat je bruut van het mei-bankje afgevallen bent.

Oh Roossie wat ben ik toch blij voor je :clap2: Had ik al verteld maar nog een keer dan maar.:happy:

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wow Babeth, wat top dat je zwanger bent! Zal ontzettend voor je duimen dat het nu ook helemaal goed blijft gaan!

Ik kan op rood, gisteren zijn de rode duivels doorgezet. Enorm balen!! Nu rustig aan en in februari vol moed weer verder voor poging 3.

Alle dames die zwanger zijn, ga zo door! Sonnie succes met de wachtdagen en andere meiden met spuiten en de punctie. Ik denk aan jullie!

X LIek

Geplaatst

Roossie, jij was toch in Egypte op vakantie gegaan en daar zwom toch die haai rond? of begint mijn zwangerschapsdementie me nu al op te breken????

Liek, wat ontzettend klote zeg!!! heel veel sterkte!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Meiden,

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Jeetje, wat is er al weer veel bijgeschreven en gebeurd in korte tijd.

Liek> Wat enorm sneu voor je, ik wens je veel sterkte toe.

Roosie> Geniet van je zwangerschap> gefeliciteerd.

Mart & Sanne> onwijs veel succes met de punctie, hopelijk is het voor jullie beiden een goede oogst.

Zelf ben ik onwijs moe, verder alles goed. :happy:

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

Rosaly:
start Gonal F 2 dec

Raba:
start Deca 16 nov
.,
start Gonal F 3 dec

Esther:
start Deca 18 nov
,
start Gonal F 3 dec

Dees:
start dec 24 nov, stop pil 27 nov,
start puregon 6 dec

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

Dees: 6 dec.

FM (Follikelmeting):

Rosaly: 10 december (1ste)

Esther: 12 december (1ste)

Raba : 12 december (1ste)

Dees: 13 december (2de)

Priscilla: 8 december (1ste)

Punctie
:

Sonnie: 1 december

Martha: 8 december

Sanne: 8 december

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing)
:

T.K: 26 november

Miekske: 2 december, als alles goed gaat

Sonnie 5 december

Martha: 10 december

Testen
:

Chantal:
15 november bloedtest in ZH

Diane: 22 november

Roossie: 25 november

Elke: 26 november

Guusje: 26 november bloedtest zkh

Babii: 28 november

Kaykay: 29 november

Norwegian-sky: 30 november bloedtest in ZH

meiske11 30 november

Hermien: 3 december

Loes: 3 december

Angélique: 7 december

Meiske74: 8 december

Sonnie: 19 december

Even het lijstje ge-update, nogmaals, sterkte Angelique!!!!!

Geplaatst

Martha,

ik zie nu pas dat jij de tp ook al snel krijgt!

bij mij was het nu voor het eerst op dag 2 na de punctie, voorheen was het in Brussel op dag 3 en dag 5

succes!!!

Geplaatst

Roossie, gefeliciteerd!

Dees, ik hoop dat je follikels mooi groeien. Wat vervelend dat zelfs de fm al pijnlijk is voor je. Hopelijk gaat de rest wat mee vallen.

Rosaly, die gespannen buik komt inderdaad door de groei van je follikels. Het is een goed teken, want dan gebeurt er tenminste wat.

Liek, verd*mme zeg, wat ontzettend balen weer voor je. Heel veel sterkte meis.

Morgen de punctie! We zullen zien wat dat ons oplevert. Op goed geluk maar!!!

Geplaatst
Martha,

ik zie nu pas dat jij de tp ook al snel krijgt!

bij mij was het nu voor het eerst op dag 2 na de punctie, voorheen was het in Brussel op dag 3 en dag 5

succes!!!

Ik ga er vanuit dat het vrijdag al is, want het is bij ons altijd op dag 2. Maar het kan natuurlijk altijd nog anders...

Geplaatst
Ik ga er vanuit dat het vrijdag al is, want het is bij ons altijd op dag 2. Maar het kan natuurlijk altijd nog anders...

ahhh toch, ik zal het in het lijstje aanpassen, staat daar op donderdag, ik dacht al dat is echt vroeg!

Geplaatst

Mart,

Succes morgen, en net zoals veel andere dames die het al gezegt hebben, hoop ik op een mooie opbrengst. En mooie pepernootjes zoals Sonnie ze benoemd!

Lottepot

Geplaatst

aangezien de december topic nogal stilletjes is, zal ik me hier aanmelden. Ik ben 2 december met puregon begonnen te spuiten. Gister had ik eertse follikelmeting morgen de 2e waarscheinlijk zal zaterdag of maandag de punctie zijn

Geplaatst

Succes Sarahtunis!

Er zijn volgens mij niet zoveel starters in december. Heeft met de feestdagen te maken. Veel ziekenhuizen plannen daaromheen.

En een aantal uit het decembertopic hebben zich aangemeld bij het januaritopic zo te zien.

Schrijf hier dan maar lekker mee hoor.

Je zit qua behandeling vlak bij de rest hier zo te lezen.

Ik zal je even op het lijstje zetten!

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

-

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

-

FM (Follikelmeting):

Sarahtunis, 8 december (2e)

Priscilla: 8 december (1ste)

Punctie:

Cryo cyclus:

-

TP (Terugplaatsing):

Testen:

Chantal: 15 november bloedtest in ZH

meiske11 30 november

Geplaatst

Hey Meiden!

@ Dees: Ik zit bij het geertgen kliniek in elsendorp. Dat betekend dus dat de punctie gewoon in de kliniek plaats vind maar dat de

opbrengst naar zol in genk zal moeten. De punctie zal hoe dan ook denk ik wel doorgaan, maar dan heb je geen verse tp. en daar

hopen we natuurlijk op!

@ Martha en Sanne: Heel veel succes met de punctie! op naar een mooie opbrengst!

@ Babeth: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat je over 8 maanden je mooie wonder in je armen mag sluiten!

Het is je van harte gegunt!

@ Sarahtunis: Succes met je 2e FM straks! Hoop dat ze mooi gegroeit zijn en dat je snel de punctie mag hebben!

iedereen die negatief getest heeft heel veel sterkte!

en iedereen die nog aan het wachten is: kom op, nog ff! Succes!

Heel veel liefs

Priscilla

Geplaatst

Weer een aantal zwangeren erbij! Gefeliciteerd!

Nog 2 uur en dan heb ik mijn punctie! ben echt super zenuwachtig...... Ik ben zo bang dat alles weg is, maar daar moeten we wel rekening mee houden...

@mart: ook heel veel succes vandaag!

Ik laat vanmiddag weten hoe het geaan is en wat de resultaten zijn!

X Sanne

Geplaatst

@ Sarahtunis > succes met je 2e fm straks!

@ Martha en Sanne > jullie heel veel succes met de punctie straks!! Goed te begrijpen dat je zenuwachtig bent sanne... Zet m op!

Geplaatst

He meiden,

vandaag 2 puncties zie ik, spannend! Sterkte meiden.

En ook een paar zwangeren erbij, GEFELICITEERD!!!

Ik had even een vraagje, gebeurt het ook wel eens dat je maar 1 fm nodig hebt?

Bij onze eerdere poging spoot ik 150 eenheden, en had ik wel 2 fm nodig.

Nu moet ik 225 gaan spuiten, is dat dan alleen voor meer eitjes, of zouden ze ook eerder groot zijn?

Maakt ook niet zoveel uit, maar dan kan ik er een beetje rekening mee houden.

Vandaag nog even werken en dan lekker vrij!

Zondag dus de eerste fm en vanaf maandag zitten we lekker in een bungelow park, iets dichterbij het zkh.

En dan dus dinsdag of donderdag (ongeveer) de punctie, en de TESE operatie. Vooral dat laatste vind ik wel erg spannend!

Groetjes !!

Geplaatst

babeth en roossie gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! joehoe...!

Roossie jij had toch ook bruinverlies voor die tijd? ik dacht me dat te herinneren namelijk, wel fijne vakantie gehad gelukkig!

Ik hoop trouwens niet dat ik de 18de punctie heb want dan hebben we feest, mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd. naja mocht het wel zo zijn, tis niet anders. ik denk de 19de punctie en dat is ook wat ik hoop aangezien we bij julian ook de 19 punctie hadden en 21 tp. en 19 is ons geluks getal geworden, op die datum zijn mijn man en ik bij elkaar gekomen, op die datum is julian ontstaan en op de 19de kregen we na 6 mislukte hoortesten(julian heeft vocht achter het oor en dachten lange tijd dat hij doof was) kregen we eindelijk een postieve uitslag!! dus op naar de 19de!:)

liefss

Geplaatst

hoi dames

Martha en Sanne, jullie hebben inmiddels de punctie gehad, op naar de tp en een mooie kerstboodschap!!!!

Sanne, waarom moet je er rekening mee houden dat de eisprong geweest is? controleren ze het eerst nog van te voren?

Dees wat een bijzondere dag bij jullie de 19de, dat moet wel ook nu weer veel goeds gaan brengen!

Em, dat je nu meer gaat spuiten kan inderdaad betekenen dat je follikels harder groeien maar als het er meer zijn gaat het mogelijk weer minder snel, veel succes!

Priscilla, jij zit ook alweer volop in je 2de poging, veel succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

-

Uitgangsecho:

-

FM (Follikelmeting):

Sarahtunis, 8 december (2e)

Priscilla: 11 december(2de)

Punctie
:

Cryo cyclus:

-

TP (Terugplaatsing)
:

Testen
:

Chantal:
15 november bloedtest in ZH

meiske11 30 november

Geplaatst

Hey meiden!

De 1e fm ging hardstikke goed! totaal 8 folikels, 4 aan elke kant!

Grootste nu +/- 13,5 en de kleinste +/- 8,5.

Zaterdag moet ik terug komen voor de 2e fm en dan waarschijnlijk maandag of dinsdag de punctie! Heel spannend!

En voor mij dit keer geen bollen maar pregnyl spuiten en daar ben ik heel blij mee!!

Op naar Zaterdag!

Hoe is het met de puncties van vandaag gegaan? Ik hoop een mooie opbrengst!

Liefs Priscilla

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden