Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra,

wat fijn te horen dat jullie direct doorgaan me de cryootjes. Ik ben het verder helemaal met Henne eens, verdriet is niet meetbaar en dit is júllie verdriet en dat heeft nu de overhand, je vriendin begrijpt je gelukkig en straks als het gaat zijn jullie er weer voor elkaar,hou je taai meis!

Nico, ik heb de cd ook besteld, ben erg benieuwd, jij benst straks helemaal relaxed op en top, heerlijk!

Caroline, de vakantie is nog niet begonnen maar welns je alvast hele fijne dagen en dat de accu maar lekker kan opladen vol positieve energie!!!!

Liefs

Babeth

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Sandra, wat goed van je dat jullie direct weer doorgaan. Dan heb je ook direct weer wat om naar uit te kijken.

En ik begrijp helemaal wat je zegt. Je eigen verdriet heeft toch altijd net iets meer de overhand. Dat geeft in deze situatie helemaal niks.

@ En Sylvie, ik heb zeker van m'n borreltjes/biertjes (Brugse Zotte) genoten.

Tegenwoordig absorbeer ik het confronterende praat en scheid het daarna net zo snel weer uit, haha, dat klinkt wel heel makkelijk...

En ik ben het er helemaal mee eens hoor.

De positiviteit moet er weer in meiden.

Huppekeee!!!! Eerst maar eens even een flinke groepsdans/-hug

:circle2:

We kunnen wel een leuke groepsjel bedenken, voor de minder goed tijden...:-)

Geplaatst

Word helemaal vrolijk van de groepsseks. Wordt er helemaal sentimenteel van.

Sandra goed dat jullie meteen door gaan.

Henne ben altijd blij om iets van je te horen vooral als alles goed is.

Proberen om met zijn allen weer positief te worden, wat lees ik over een cd. Is dat zingen ofzo.

Geplaatst

Oh ja, zingen dat is leuk.

We kunnen wel allemaal al zingend onze frustraties uitten en op een cd branden.

Zeker weten dat we dan kunnen lachen

Geplaatst

Jaja, is zo, maar het maakt niet niet uit hoe het klinkt als we de frustraties er maar uit kunnen gillen...

En daarna zetten we de cd van Zita West op om te relaxen

Geplaatst

Denk het wel, bij mij werkt de alcohol in ìeder geval altijd goed om even flink te blèren!

Misschien een idee om dan tijdens een speciale zumbales van Nico onze prestaties terug te luisteren.

Haha, ik zie het al helemaal voor me.

Nico als je dit allemaal leest...ist wat?5_1_120.gif

Geplaatst

Lijkt me een heul goed begin.

Ben benieuwd wat de anderen hiervan van vinden als ze morgenvroeg hun computer aanzetten:-)

Geplaatst

Nou, ik ga eerst maar 's even op een andere manier relaxen. De oogjes dicht en snurken maar!!!

Trusten alvast!!!

Geplaatst

Die zullen denken dat we flink aan de borrel zijn geweest. Helaas ben ik samen met mijn conditie ook mijn tolerantie tegen drank kwijt. Een glaasje en ik lig al knock out. Zit dus ook braaf aan het alcoholvrij biertje.

Ik hoop dat de andere dames onze conversatie kunnen waarderen en dat ze er om kunnen lachen. Ik hoop niet dat we worden gemeld als kwalijke berichten verstuurder :-)

Geplaatst

Ik zit ook aan een glaasje gemeentepils, dus daar zal het 'm nu niet aan liggen.

Gewoon lekker melig!

Trouwens kon ik een paar weken terug met de hormonen in m'n lijf ook helemaal niet tegen de alcohol.

Ben het nu weer even een beetje aan het opbouwen, om het vervolgens in november maar weer 's af te bouwen...

Nu ga ik echt slapen hoor...

Lekker koeze (zeggen wij hier altijd).

Geplaatst

Al dat harde werk om je alcohol weerstand op te bouwen en waarvoor.......

Ga ook slapen, tranen in mijn ogen van het gapen.

Welterusten, lekker koeze, weer wat geleerd!

Geplaatst

Zo het was weer ff gezellig hier en dat heb ik weer gemist.

Ben net mijn bed weer uit, kan niet slapen. Ben heel moe maar ja morgen (straks) toch bloedtest ziekenhuis en toch nog blijven hopen. Gek he na de dagen die ik al achter de rug heb. Toch zou het me niet verbazen als mijn ontstekingswaarden nog steeds verhoogt zijn. Heb sinds gisteren weer buikpijn steekjes op plek waar de eierstokken zitten en ben net in een half uur ook al weer 3x wezen plassen, om gek van te worden. En mijn ventje maar snurken, dus ben er maar weer uitgebleven. Hopelijk kan ik straks weer ff slapen, de wekker gaat om een uurtje of 6. We willen vroeg in Gent zijn om alles af te handelen. Gaat dus weer een lange dag worden vrees ik. We zullen wel zien.

Nou de mossels maar weer!!!!!!

Geplaatst

hahahahaha...mart en Sylvie...heb zitten lachen hier hoor...om jullie conversatie...

dat van die zumbales en dat zingen vind ik een super idee...mijn zumbalessen zijn toch meestal meer lachen dan echt serieus werken, zelfs als de mensen serieus kijken, dan roep ik al dat ze een big smile op hun gezicht moeten zetten en niet zo serieus...en dat werkt meestal...hihihi...

mijn alcoholtolerantie is geloof ook nihil...heb gisteren een biertje gedronken bij het voetballen, maar dat zakte me meteen naar mijn benen...wat een zwaar gevoel had ik...pfff...

Sandra...veel succes vandaag...ik hoop dat de ontstekingswaarden toch niet zo hoog zijn als je denkt en dat jullie toch weer snel verder kunnen...goed van jullie dat jullie verder gaan met de cryo's...

en wat je al zei...het is jullie verdriet en dat weegt op dit moment zwaarder dan het verdriet van een ander, hoe erg je het ook voor hun vindt...dus dat stukje ego wat naar boven komt, is helemaal niet erg...jij moet ook door dit verdriet heen...

laat het verdriet komen wanneer het komt...sterkte meis!! denk aan je!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

:smilybird: hihi :circle2: ook even een dansje :36_2_63:Ben vanacht 13!!!x wezen plassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus ben best wel moe...................................................

Geplaatst

Sandra het zat zeker in de lucht. Heb eht half vier zien worden....zucht... Last van m'n darmen en om de klipklap plassen. Als het niet zo koud was geweest was ik er om drie uur uitgekomen en een filmpje gaan kijken. Nu toch maar m'n bed uit gesleept, 't is notabene m'n laatste werkdag bij dit bedrijf, ook lekker om me dan zo te voelen hihi. Maar gelukkig hierna bijna twee weken slapen.

Meiden, lach, zing, huil, bid, dans etc.....

Geplaatst

Sandra wat een vroege start heb jij zeg.

Henne krijg je wel een afscheidsfeestje? Veel plezier op je laatste dag.

Nico hebben wij al goed zitten verzinnen he, we doen nog wel iets nuttigs....

Vandaag maar eens bellen naar de kliniek van mijn ongi komt maar niet, rijmt ook nog.

Gan morgen maar eens opstarten met werken, heb nog steeds een kort lontje dus moet oppassen.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Dames,

WAt een verdriet allemaal weer. En ik bewonder me in ieder geval dat iedereen weer op krabbelt en doorgaat met de behandeling. IK neem mijn petje voor jullie af...

Mensen kunnen heel hard zijn. Met hun opmerkingen. Je moet er niet mee bezig zijn. Ze hebben geen idee waar ze over praten.

Maar, nu mijn verhaaltje. We krijgenmorgen de uitslag van de echo en de mri en bloedonderzoek. ben erg benieuwd. De arts die de echo maakte zag wel een verdikking bij het rectum. Dus... we moeten nogeen dagje wachten.

Wat we daarna gaan doen, dat is een onderzoek voor mijn man. Is het normaal als hij al 2 maanden geen ejaculatie heeft gehad? Lijkt me niet. Dus... hij ook de molen in.

Daarna gaan we weer eens denken aan het vervolg. Dus wij zijn voorlopig niet aan de beurt denk ik. Is soms ook best moeilijk hoor.

Meiden lekker zingen, dansen en alles eruit gooien een heel goed idee. Wie weet doe ik mee. ben af en toe zo gek als een deur wordt gezegd. En dat zonder alcohol!!!

Denk aan julllie en voor wie het nodig heeft een hele dikke digitale knuffel.

Rubster

Geplaatst

Rubster hoe gekker hoe beter lijkt mij.

Al die onderzoeken en dat wachten, soms frustrerend.

Veel succes morgen met de uitslagen!

Geplaatst

jee Rubster...niet niks allemaal...sterkte! en doe vooral met ons mee!!! the more the merrier!!!

Sylvie...dat korte lontje herken ik heel goed...had ik na mijn eerste ivf...jeetje...en dan toch maar vriendelijk proberen te blijven naar lastige medewerkers (in mijn ogen lastig dan hahahahaha).

Henne...veel plezier bij je afscheid (of wordt het toch een beetje traantjes laten?) krijg je wel een afscheidborreltje?

kreeg zojuist een telefoontje van mijn moeder...ze dacht al dat ik kwaad op hun was, omdat ik normaal bijna wel elke dag, of om de dag effe met ze aan de foon hang...maar afgelopen week niet...hahahaha...te druk gehad met mijn eigen...ze moest me een aantal dingen vertellen: mijn schoonzus is vandaag naar het ziekenhuis om zich te laten inleiden. ze is nu 38 weken, en schijnbaar is de beeb best wel zwaar...ze houdt veel vocht vast en het werd te zwaar (ik weet alleen maar dat ze aan het klagen was, terwijl ik zo graag zwanger wil worden/zijn)...dus vandaag of morgen zal ik weer tante zijn...van de ene kant leuk, van de andere alweer tante...en nog steeds geen mama...

verder vertelde ze dat mijn ene nichtje weer zwanger is (van haar vorige zwangerschap hoorde ik het ook pas toen ze al halverwege was) en dat mijn andere nichtje ook zwanger was na de miskraam...van de laatste wist ik het al, had ze me zelf verteld, van de eerste nog niet, maar heb ook niet zoveel contact met haar, want ze woont iets verder van ons af...

effe een plekje geven dus....alsof het zo leuk is om aan de foon te horen dat die en die weer zwanger zijn en dat je binnenkort weer tante gaat worden...bleeh...

owkee...dat was het negatieve momentje...

effe iets positiefs erin gooien...:happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance:

x

nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden