Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ga er straks een aantal van dezelfde halen en dan gewoon elke dag een testje. Dit is echt helemaal ongelooflijk, ben na de eerste miskraam nooit meer zo ver geweest. Ben er ondersteboven van.

Gewoon heel veel testjes achter elkaar dan kan ik het goed zien hihi. Nu idd maar hopen dat er zeker elke 2 dagen een duidelijke verdonkering te zien is. Morgen wel met ochtendurine. Nu was ik al 2x wezen plassen en had al koffie op.

Ik hoop het zo, mijn vriend weet nog van niks hihi en jullie al wel.................

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

goeiemorgen dames...wat was het gisteravond gezellig...heb ik dat gemist...jammer...

maarruh...wat een goeie nieuwtjes allemaal!!!

Babeth...jaaa....heerlijk...positief getest, ook al is het dan iets te vroeg...hoop dat de streep steeds donkerder gaat worden, maar als ie al binnen 2 minuten verschijnt en ook al redelijk duidelijk zichtbaar was, dan moet het toch wel goed zitten!!! proficiat meid en nu op naar de eerste echo...kan me je zenuwen wel voorstellen!!!

Ursula...whoehoe!!! wat een mooi nieuws...spontaan zwanger...iedereen leeft met je mee...heerlijk toch dat je niet al de medische trammelanten hoeft mee te maken...super!! proficiat!!!

caroline...wow...11 eitjes....donderdag bellen voor de bevruchting en dan 's middags de tp...succes!!! duim voor je dat er een mooie score embryo's is en ook dat er cryo's bij zullen zijn!!!!

Mart...je hebt al de pregnyl erin zitten en vandaag dus spuitloos...wow...het gaat snel...hoop dat je ook een goeie score bij de punctie krijgt woensdag!! en dan vrijdag waarschijnlijk de tp...duim voor je!!! denk trouwens niet dat het erg is, dat je niet alle vloeistof hebt gespoten in eerste instantie...het gaat immers om het poeder...

Kerst zal voor jullie beide (Mart en Caroline) heel bijzonder zijn, als jullie positief testen, want daar gaan we gewoon vanuit!!! Met al deze positieve berichtjes moet het gewoon goed komen bij ons groepje!!!

Sen...je bent weer gaan werken...viel het een beetje mee? en die opmerkingen...je denkt idd dat je ze allemaal wel al een keer gehoord hebt, maar men weet je toch iedere keer weer te verbazen...vaak weet men ook niet hoe men hierop moet reageren, maar leuk om het te horen is het zeer zeker niet...

Nel...gelukkig dat de operatie van je kleine meissie goed is gegaan!!!

Klaartje...wat fijn dat je je weer wat sterker voelt en dan deze week weer naar je werk. succes/sterkte...

San...lekker....Grieks eten...mjam mjam...het water loopt me in de mond...hihihi...ben me gek aan het duimen voor jou dat ook jij een positieve test krijgt!!!

Kaartje...welkom!!!

heb gisteren de woning versierd...kerstboom is er nog niet...gaan we denk ik woensdag halen...kan ik me daar ook helemaal op uitleven...

zal straks een paar foto's plaatsen...

oja...we hebben inderdaad een tuin achter, maar niet zo groot...wel nog een berging achterom, die lager ligt en daardoor is het plateau boven niet zo groot...zal eens kijken of we een foto hebben

liefs,

Nico

Geplaatst

Hahaha dadelijk voelt hij zich nog gepasseerd!

Maar als je al 2x naar de wc bent geweest en koffie zal dat zeker uitmaken met de dikte van de streep.

Was alweer begonnen met tellen of ik nu kan opstarten maar gaat niet met de verjaardag van mijn moeder en kerst en oud & nieuw, balen!

Geplaatst

wow sandra...onze berichtjes hebben elkaar gekruist...ik zie toch ook echt wel een plusje...

wow...gefeliciteerd meid!!! hopelijk wordt t plusje ook bij jullie steeds duidelijker en duidelijker!!! het moet gewoon zo zijn!!!

wie is nu de volgende voor het estafette stokje? caroline, Mart en dan??? ik neem het in februari wel over...hihihi

Geplaatst

Woooooowwww.......wacht ff, wacht gebéurt er hier allemaal meiden????? Sandra!!!!!! Ik zie echt gewoon een plus, niks vaag. Het is nog vroeg, we weten uit ervaring dat feliciteren nog niet mag ;-) Maar ik zit hier wel te stuiteren achter m'n toetsenbord.

Poeh, ik ben wel heel erg jaloers hoor, zeg het maar gewoon eerlijk... Heeft niks met gunnen te maken dat weten jullie wel. Ben ook echt oprecht blij voor jullie, maar ik wil ook (weer)!!!! Dinsdag is ook een extra moeilijke dag, dat was mijn 'week-verder-dag', vandaag zou het 16 weken zijn geweest, kan er zo boos en verdrietig om worden, zucht. Op zich gaat het verder gelukkig wel hoor. Fysiek langzaam vooruit en mentaal steeds meer mezelf. Merk dat ik vooral onrustig ben, heb haast, wil ongesteld worden, een cryo terug en zwanger zijn. Ach ja, als het eens zo simpel was ;-)

In ieder geval heerst hier een mooie positieve flow, laten we die vooral vasthouden!!!

Oh Sen, het gedichtje was niet van mijn man hoor. Die is ook niet zo heel erg zo. Soms komt ie opeens met iets heel liefs, maar hij weet niet eens wanneer ik jarig ben joh :-D

Oh Babeth, ik lag gisteravond opeens nog aan je te denken. Als je koorts blijft houden moet je misschien ff bellen of je gelijk met hcg ook ontstekingswaarden kunt laten prikken. Dat er niet toch iets zit te sluimeren, blaasontsteking ofzo. Dat schijn je niet te voelen als je zwanger bent.

Mart en Caroline, rustig aan vandaag. Caro in Voorburg doen ze als het kan de tp al na twee dagen. Je mag de dag na de punctie al bellen en krijgt dan precies alle aantallen door: aantal eitjes en aantal bevruchtingen. Erg fijn, niet zo lang in spanning zitten. Op de dag van de tp mag je dan in het lab en geven ze aan of ze denken dat er cryo's zullen zijn. De brief daarover krijg je meestal rond de testdatum. Hoop voor jullie dat het EMC over de brug komt met een plekje in de vriezer!

Iedereen een fijne dag, pas op met de gladheid!!!!!!!

Geplaatst

Henne ik snap heel goed je gevoel. Ken het helaas maar al te goed!!! Gelukkig gaat het steeds beter met je en ik duim ook heel hard voor jullie, dat het verdorie gewoon goed gaat met je cryo's!! Ga je morgen nog langs op je werk?? Langzaam het "gewone" leven weer oppakken?

Geplaatst

Sandra, ik zag net je berichtje bij de vroegtesters!!! van harte gefeliciteerd, i duim ok voor je dat het donkerder wordt, meis wat geweldig.

ow meiden, zou het nu ons allemaal gegund zijn? en dan niet het even genieten maar de volle mep!!!?? ik hoop het zo ontzettend.Ik zie dat jij nog een bloedtest krijgt de 13de, in DD gaan e enkel uit van een thuistest, tijdens de eerste zwangerschap heb ik juist heel wat bloedafnames gehad, ik vond het erg fijn. Vid het nu erg wennen hoor. Wellicht dat ik alsnog hcg laat prikken, gewoon op eigen kosten maar ben bang dat mijn man er niets voor voelt.

Jeetje, dat je vriend van nog niets weet.wowwwwww wat zal hij verrast zijn!

KLaartje ik kan me je gevoel heel goed voorstellen en inderdaad, het heeft niet met misgunnen te maken maar je wilt zelf ook weer zo graag, erg logisch, we leveren niet voor niets deze strijd!Bedankt voor je tip, ik heb het idee dat het minder wordt maar hou het in de gaten.

Succes als je bij je werk langs gaat, zal wellicht best moelijk zijn maar mooi dat je het wil doen en gelukkig een zeer begripvolle baas.

Esther wat lief dat Miki je sms-te, iedereel leeft hier zo mee met elkaar, zo bijzonder!

Nel, wat fijn dat je dochtertje weer thuis is en dat je haar kan verwennen.

Ik moet denk ik maar eens het eea. gaan bijlezen.....

liefs

Babeth

Geplaatst

Sandra weet je man het al of wacht je tot vanavond?

Klaartje daarom schreef ik gisteren al: wij willen ook, het blijft een beetje dubbel om te lezen dat andere nu ook positieve testen hebben vooral omdat het nog zo vers is dat het allemaal is misgegaan.

Betekent niet dat je het de ander niet gunt maar dat wij het ook graag willen. Ik zou nu bijna 14 wk zijn geweest.

Veel succes op je werk morgen.

Babeth jij test morgen weer?

Geplaatst

De positieve flow vasthouden, dat zou mooi zijn! Hoe blij ik gister was, ik betrapte mezelf net op de gedachte: als Babeth en Sandra zwanger zijn, kan het eigenlijk statistisch niet dat ik het straks ook ben. Zucht... ik ben toch een positief ingesteld mens over het algemeen maar het is zo moeilijk te geloven dat een vierde keer wel zou lukken... Sorry, wil de mooie stemming niet bederven maar kan er niks aan doen...

Geplaatst

Caroline statistisch gezien kan er wel meer niet, niet mee bezig zijn.

Het is gewoon een goede maand om zw te worden en jij hopelijk dadelijk ook.

Herken het wel, soms moielijk om positief te blijven maar december blijft de maand van feest en kleine wondertjes.

Geplaatst

Ik vraag me dan alleen af hoe lang dit blijft. Tot ik weer zwanger ben? Tot de uitgerekende datum? Elke keer denk ik weer 'ik zou nu zo ver geweest zijn' en dat blijven zulke moeilijke momenten. Misschien gaat het beter als ik weer een cyclus heb. Hoe voel jij je trouwens vandaag Sylvie? Nog erge kramp? Ik heb het idee dat ik wat dun slijm heb, maar het is (likt mij) echt nog te vroeg voor een ovulatie? Dacht erover een ovulatietest te doen, maar volgens mij reageren die ook op hcg en dat zal misschien nog in m'n lijf zitten, weet ik eigenlijk niet, iemand verstand hiervan?

Moet m'n baas nog bellen, sta erg in dubio. 't Is best een grote stap merk ik, weer aan het werk gaan. Zowel fysiek als mentaal.

Geplaatst

Ik kan me heel goed voorstellen dat er nu ook een golf van verdriet door het topic waait. Heb het zelf ook regelmatig meegemaakt en sta nu voor het eerst aan de andere kant ervan.

Voelt eerlijk gezegt ook heel dubbel. Was ook echt intens verdrietig toen het niet lukte bij anderen waar we al zo lang mee "praten" hier.

Jullie verdriet mag er ook zijn hoor, helaas ligt het heel dicht bij geluk.

Sterkte en een hele dikke knuffel voor degene die het nu even nodig hebben........

:hugg:

En daarbij een heleboel positieve vibes

:smilybird:

Geplaatst

Sandra ik wil toch vooral blij zijn voor jullie hoor!! Omdat het voor andere misschien moeilijk is, hoeven jullie niet minder blij te zijn of je hier in te houden. En ik ga ophouden zeuren en geen domper meer op jullie goede nieuws zetten. Ik ga eens lekker warm douchen en wat gewone dingen doen (was enzo joehoe). Van zitten treuren is nog niemand zwanger geworden ;-)

Geplaatst

Hai Sylvie

misschien test ik morgen wel weer ja, mijn man heeft gisteren nog nieuwe meegebracht, die van Kruidvat 2 voor € 5,- en en duo-verpakking van clear blue.

je had het erover dat je had zitten uittellen wanneer je weer kon starten maar dat het niet uitkomt vanwege een verjaardag? of begreep ik het nu verkeerd? is eindelijk je ongi doorgezet.....

Geplaatst

Ik ben er ook niet minder blij om, wilde alleen nog even vertellen dat ik het heel goed snap.

Ik heb ook nog genoeg te doen vandaag, weet niet echt of er wat van komt maar ga mijn best doen. De strijk ligt er nog steeds.........

Geplaatst

Hoe lang blijft dit gevoel, kan alleen voor mezelf spreken maar dat blijft best lang.

Het slijt maar nog steeds denk ik aan hoe het kunnen zijn, een tweeling van bijna 2 jaar. Elk jaar de uitgerekend datum en daar komt nu de datum van de laatste mk bij.

Ik was blij toen ik de uitgerekend datum voorbij was.

Toch zullen er nog hormonen in je lichaam zijn, kijk maar naar Mart hoe lang het duurde voordat haar hcg gezakt was. Als je ongi weer op gang komt kan dat ook een opluchting zijn vooral mentaal. Alles werkt weer in je lichaam, je bent ontzwangert.

Zou niet te snel met testen gaan werken, ovu testen werken ook op hcg, je lichaam moet toch herstellen. Reken op 4 tot 6 wk voordat alles weer normaal wordt.

Hier geen kramp meer voel me kiplekker maar ben ook ontzettend blij dat ik weer ongi ben na de mk.

Met je baas blijft moeilijk, je gaat toch ook naar de arbo deze week?

Soms is wel hoe langer je wacht hoe groter de drempel is, als je nog van plan bent morgen te gaan om even je collega's te zien kan het harstikke meevallen, daar kom je maar op 1 manier achter.

Geplaatst
Ik vraag me dan alleen af hoe lang dit blijft. Tot ik weer zwanger ben? Tot de uitgerekende datum? Elke keer denk ik weer 'ik zou nu zo ver geweest zijn' en dat blijven zulke moeilijke momenten. Misschien gaat het beter als ik weer een cyclus heb. Hoe voel jij je trouwens vandaag Sylvie? Nog erge kramp? Ik heb het idee dat ik wat dun slijm heb, maar het is (likt mij) echt nog te vroeg voor een ovulatie? Dacht erover een ovulatietest te doen, maar volgens mij reageren die ook op hcg en dat zal misschien nog in m'n lijf zitten, weet ik eigenlijk niet, iemand verstand hiervan?

Moet m'n baas nog bellen, sta erg in dubio. 't Is best een grote stap merk ik, weer aan het werk gaan. Zowel fysiek als mentaal.

Klaartje, wil niet zeggen dat het bij jou ook zo zal zijn maar ik ben continu blijven doortellen en merkte dat er "wat" ruimte in mijn hoofd kwam toen de uitgerekende datum voorbij was

nu denk ik regelmatig dat ze nu bv. in de kinderstoel zouden kunnen zitten....maar het voelt lichter voor mij dan toen ik nog voor de uitgerekende datum zat.

Ik neem het direct van je aan dat je het voelt als een grote stap om weer contact op te nemen, heel moeilijk maar ik denk echt dat als je de stap op jouw moment neemt je achteraf blij bent. Ik heb tegen zoveel momenten opgezien (en doe ik nog!) maar achteraf bleek het steeds alleen maar mee te vallen....

sterkte!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoe heerlijk dit forum ook is, ik ben zo blij dat ik mijn ei hier kwijt kan, dat is ook meteen het nadeel: je gaat jezelf vergelijken met anderen en denken aan statistieken enzo. We moeten dat proberen los te laten denk ik, we zijn allemaal individuen! Ik kan ook een ander heel makkelijk toespreken: zie je wel, het kan echt, die en die is ook zwanger geworden van de zoveelste keer... maar voor jezelf is het zo moeilijk!!

Geplaatst

WOW sandra, wat een mooi plusje! Ik ga heel hard hopen dat die iedere dag dikker wordt, weet je vriend het al?

En gisteren ook nog eens getekend..vond je het niet spannend? Ik vond het echt ontzettend spannend toen we dit huisje kochten, opeens zie je een gedeelte van het pad van de toekomst.

Henne, ik snap het helemaal. Ik vind dat je een super groot hart hebt dat je het anderen wel kan gunnen. Je hebt alle recht om jaloers te zijn, al die moeite en jaren mogen eindelijk eens beloond worden!!! Ik snap dat het extra rot is nu je in de wacht staat. Je wilt graag met iets positiefs bezig zijn, maar helaas is er een groot verdriet in je rugzak gekomen dat je mee moet sjouwen. Lieve lieve henne, ik hoop dat jullie snel weer groen licht krijgen.

Caroline, 11 eitjes, mooie opbrengst, misschien heb ik erover heen gelzen maar wanneer weet je hoeveel er bevrucht zijn?

Mart, Ook in jullie huisje kan ik heel goed een box visualiseren, moet wel de tv ergens anders. Het was meer dat sandra en esther beiden een foto hadden geplaats waar ze op stonden met kinderen. Ik had trouwens hetzelfde gedaan met de vloeistof, je gaat zo twijfelen op zo'n moment.

Nel, fijn dat de operatie goed is gegaan, vandaag weer naar huis, lekker. Wel naar henne lusiteren he en voorzichtig rijden.

Sen, die opmerking over het zijn van een mislukkeling. Sorrie, hij was zo ongelooflijk raar dat ik heel hard moest lachen.

Sylvie, vervelend dat die feestdagen ertussen komen met opstarten. Hoop dat je jezelf kan troosten dat dit dan voorlopig de laatste gelegenheid zal zijn dat je een glaasje wijn kan pakken.

Nico, hoe gaat het met afvallen?

Hier gaat alles prima, gisteren een fijn gesprek gehad met mijn huisarts. En veels te veel bloed laten prikken, ik snapte er al niets van waarom ze zoveel buisjes afnam. Maar toen ik thuis kwam zag ik dat ik per ongeluk ook het formulier had afgegeven van de bloedafname wanneer ik 12 weken ben. Suf suf.

Geplaatst

Ursela zwdementie begint nu al!!!

Babeth het kan toch al niet met de feestdagen omdat de kliniek sluit als dat wel zou kunnen zou de eerste echo op de verjaardag van mijn moeder zijn in Helmond. daar ga ik een paar dagen naar toe.

Heb ze dit jaar maar 4 x gezien dus om dat ook af te zeggen zou ik vervelend vinden. Vind december toch ook al beladen als dan een poging mislukt net voor oud en nieuw zit ik ook niet op te wachten en ik heb nog een paar flessen champagne liggen, kunnen die ook eens op :-)

Caroline het blijft ook moeilijk en oneerlijk dat het zo moet lopen als de wens zo groot is. Toch blijf ook jij er in geloven dat het mogelijk is anders was je denk ik al gestopt.

Soms ben je wel de hoop kwijt, zijn ook de hormonen dat je nu misschien in een dipje zit.

Geplaatst

Caroline.....je bent niet de enige, er zijn er al best wel een aantal die positief getest hebben in de maand december en ik dacht ook even.....kleine kans maar goed, er zijn er zovelen die zich niet op een bankje plaatsen en hun "uitkomst" telt niet mee..... houd goed moed hoor! en vergelijken dat gaat niet op maar wel logisch dat je het doet, ik denk dat velen dat herkennen. Als je dan het eea. ervaart wat anderen wel of niet hebben dan wordt je onzeker...

Sen, goed dat je weer bent gaan werken en inderdaad, hoe lomp kunnen soms goed bedoelde opmerkingen zijn.......grrrrrrrrrrrrr.

Ursela, was je niet draaiierig naderhand?

Geplaatst

jemig, ik word een beetje stil van al die positieve testen hier. Caro, je bent niet de enige hoor, ik dacht ook direct aan de statistieken. Controlfreak dat ik ben probeer ik altijd ergens vat op de krijgen en statistieken zorgen daar soms voor. Maar dat staat los van het feit dat ik wel super blij ben voor Sandra, Babeth en Ursula!! We gaan die goed evibes gewoon vasthouden. Caro, Martha - jullie kunnen het!!!

Vandaag is Vin met mn moeder naar Nijmegen geweest voor de intake van de anesthesie; ik kon helaas niet ivm een belangrijke deadline. Maar ze hebben het wel gezellig geloof ik :-) Was achteraf helemaal blij dat Vin niet alleen gegaan is; mijn moeder heeft hem uiteindelijk voor de deur uit de auto gegooid, en zij heeft nog een half uur rondjes gereden op zoek naar een parkeerplaats (die ze uiteindelijk niet gevonden heeft). Vin stond met 20 minuten weer buiten na een routine onderzoekje (zoals hij zei: 6 keer zuchten en ik stond weer buiten), maar als hij alleen was geweest dan had hij de afspraak dus gemist. Belachelijk toch, zo weinig parkeerplaatsen! Ennyway, weer een horde genomen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden