Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

5 verdiepingen. Cool zeg.

En die groepsseks, ja haha, dat was wel een shock voor iedereen hier haha.

Ik zou ook wat plaatjes uploaden, maar hij blijft hangen. Morgen probeer ik het opnieuw, ik moet nu weg.

Tot later....

8_8_55.gif

Toch een paar foto's meegekomen. Een aar zijn niet goed, omdat het nog niet helemaal af was, maar goed.

Ik wilde ook nog graag een straatfoto meesturen, maar die krijgen jullie nog van me te goed.

Lekker kneuterig hè. Ach we zijn toch maar samen...

[ATTACH=CONFIG]341[/ATTACH]

sig.jsp?pc=ZSzeb114&pp=ZSman000

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi dames

kom even gauw wat bijlezen hier...

Sandra wat ziet jullie aanstaande huis er mooi uit! leuk he, een huis van begin af aan opgebouwd zien worden? Mijn eerste koophuis was ook een nieuwbouw. Toen de fundering gestort was was ik ervan overtuigd dat ze een verkerde berekening gemaakt hadden, leek veel te klein..toen de muren er in kwamen begon het meer op de juiste afmetingen te lijken...Ik vond het geweldig om destijds alles uit te zoeken, ik was alleen dus hoefde ook met niemand rekening te houden hihi.

Martha, wat sneu van die oude dame! ik heb mijn moeder ook echt op het hart gedrukt om binnen te blijven! Bij ons heeft het overigens wel flink gesneeuwd (in Best)

Klaartje, jeetje wat een drama bij jullie buren, je moet er inderdaad niet aan denken hoe het had kúnnen aflopen, jeetje. Maar goed dat je man is gaan lopen!

speculaaskruiden, ja dat is een goeie! niet aan gedacht, ach ja, bij ons wat verlate taai taai dan. Mijn moeder bakte vroeger met carnaval nogal eens olibollen, ze verklaarde haar voor gek, maar ze vond het zo gezellig en ze waren in no time op haha

Caroline, wat een goede dag heb je gehad! een super fm en het kraambezoek, alvast veel succes maandag

Sylvie, wat een leuk huis zo met die verschillende lagen, dat heeft wel wat zeg. Dat kerstdorp ziet er erg mooi en sfeervol uit, morgen de kerstboom en jullie zijn er klaar voor. Wat ik me afvroeg, heb je nog met je schoonzusje afgesproken of wacht je liever nog even?

ik ben nog steeds verre van fit en zo icm. de laatste wachtweek is het erg klote (sorry) wordt erg heen en weer geslingerd tussen wat ik voel.

Geplaatst

Mooi Sandra, volgens mij allemaal ook ruim opgezet en nu wachten maar daar zijn we goed in. Toch raar dat je over een aantal jaren daar weer staat maar dan net iets anders en hopelijk warmer.

Fren wij hebben dan ook 3 kerstbomen maar 1 grote. En nog 2 op de zaak eentje van 4 meter en 1 meter maar die tellen niet mee. Heb een boompje van ik denk 13 jaar geleden van de Aldi en een fiberglass boompje.

Pizza bijna klaar, onder een warme douche en op de bank met een wijntje en een spannende film.

Geplaatst

Babeth nog niet echt beter, balen vooral nu.

Schoonzusje heeft hetzelfde even lichamelijk zwaar en druk met werken. Maandag is mij schoonbroer jarig en ja zal ik wel of niet gaan. Ze is nu 30 wk dus echt zw. Rest van de familie erbij dus weet niet of ik dit ga trekken. Als ik haar misschien eerder had gezien wel. Haar ouders zie ik ook voor het eerst sinds de zw. Moet zelf ook weer ongi worden dus ben er nog niet helemaal uit, wordt vervolgd.

Geplaatst

Babeth echt vervelend dat je je nog steeds niet fit voelt bah, het is er wel weer voor maar idd niet lekker zeker niet icm de ww. Sterkte meis.... laatste loodjes wegen nu extra zwaar.....

Mart wat een leuk en lief huisje en zeker gezellig en warm. Daar gaat het om dat het je thuis is en niet om hoe groot of hoe duur het is. Mijn collega laat echt een kast van een kot bouwen en we hebben een keer onze tekeningen vergeleken op het werk, omdat we geïntereseerd waren in elkaars project. Later zei een andere collega van me dat ik niet jaloers moest zijn omdat hun huis zo groot was, nou ja zeg, alsof dat wat uitmaakt. Wij kopen iets naar ons budget en ik zeg ook maar zo, het moet ook nog eens schoongemaakt en onderhouden worden. Ons huis wordt ook niet echt klein, groter dan we gewent zijn in ieder geval en het is ONS paleis. Wij wonen er.......

Sylvie doen wat je gevoel je zegt, als je het eerlijk uitspreekt naar je schoonzusje kan ze dat alleen maar waarderen en begrijpen nietwaar??? Kun je altijd nog wat later afspreken als er verder niemand bij is, dan is er ruimte voor eventueel verdriet...... sterkte met je beslissing...

Wij gaan er zo weer vandoor naar een verjaardag, het sneeuwt hier weer lekker dus we gaan te voet. paul drinkt graag een biertje en ik durf nu niet echt goed achter het stuur, zeker niet nu ik nog niet mijn nieuwe sterkte glazen in mijn bril heb zitten. De nieuwe glazen zijn als het meezit eind volgende week aanwezig en dan kan ik ook weer 's avonds autorijden!!

Lekker bankhangen dames, zeker als je de deur niet uithoeft en voor degene die wel een glaasje mogen drinken, drink er ook 1 voor mij dat mag ik hopelijk het komende jaar niet meer hihi

Bey bey

Geplaatst

Meiden wat een drukte hier :-D Kerstbomen!?! Nu al???? Ik ben van de traditie om 'm één of twee dagen voor kerst neer te zetten en dan tot Driekoningen te laten staan. Alleen dat laatste doe ik dan bijna ook nooit meer. Eigenlijk vind ik een boom maar een weekje ofzo leuk, dat begint het me te irriteren haha. Of we dit jaar iets doen weet ik niet, op dit moment heb ik weinig zin om alles van zoler te slepen. Maar misschien komt dat nog.

Babeth, balen dat je je zo rot voelt. Kan weinig zeggen om je op te beuren. Het zijn gewoon rotweken, zeker als je je niet fit voelt.

Sandra leuk he, zo je huis zien bouwen. Ik heb precies zo'n foto haha! We hebben destijds een weblog gemaakt zodat familie en vrienden de bouw konden volgen zonder dat we ze telkens lastig vielen met foto's van weer een hoop zand. Was erg makkelijk en succesvol, misschien ook een leuk idee voor jullie!

Mart wat een geweldig huis. Ben dol op oude huizen maar we zijn helemaal geen klussers (ik geen energie en mijn man geen zin) dus het is nieuwbouw geworden. Wat we net zo goed niet hadden kunnen doen want we hebben al lekkage gehad in de badkamer waardoor er paddenstoelen uit het behang in de slaapkamer groeiden (ongelogen echt grote) en nu lijkt de vloerverwarming te lekken. Dus sores genoeg al is alles nog geen vier jaar oud.

Caroline, mooie score! En maandag de punctie. Spannend hoor. Hoop met je mee dat het weer niet voor problemen gaat zorgen, het was vandaag echt idioot. Morgen vieren we hier Sint, dus het is maar te hopen dat de familie uit de rest van het land kan komen. Mijn broer en schoonzus vliegen savonds terug naar Griekenland, dus er zit ook nog een tochtje Schiphol in de planning voor ons.

Half acht, ff nieuws kijken en dan nog wat lezen. Ben geen grote fan van de HP films, maar des te meer van de boeken. Ben nu weer eens bezig in The Chamber of Secrets. Dekentje, chipjes, boek....lekker hoor.

Geplaatst

Wat een knus huisje Mart!! Weer heel anders dan nieuwbouw Sandra maar ook dat heeft zijn charmes. En leuk die verdieping bij Sylvie, ach, het is maar net waar je je thuis voelt toch?

Het wordt lekker kneuterig hier in het topic met die kerstverhalen. Mijn overbuurvrouw heeft een kerstdorp over de hele lengte van haar kamer en die is net zo begonnen als jij Sylvie dus dat wordt nog veeeel groter bij jou, dat weet ik zeker, volgens mij is het verslavend. Iedere verjaardag vraagt ze weer wat bij en dan zelf nog kopen, ze heeft echt verdiepingen, bergen etc. ongelofelijk!

Fren ik heb af en toe contact met Sannie en Nine via pb'tjes en zo is het idee ontstaan om samen op kraambezoek te gaan. Ik had met Sannie vorig jaar een keer geluncht. Ik moest natuurlijk toch een paar keer in Rotterdam zijn voor de FM's dus dat kwam vandaag mooi uit! Al had ik spijt toen het begon te sneeuwen ineens, ik was net het ziekenhuis uit en dacht toen ik op de ring zat: had ik niet beter naar huis kunnen gaan? Maar goed, het is allemaal gelukt al is het geen feest dat rijden in de sneeuw.

Nou, vervoer voor de punctie is geregeld... Ik had met een vriendin afgesproken, ik zou een andere moeder van school bellen of we ze mochten brengen, belt ze terug dat de kinderen maandagochtend vrij zijn ivm pakjesavond! Had mijn dochter helemaal niet gezegd en de schoolgids lees ik eigenlijk nooit (foei). Dus weer een andere vriend gebeld die gelukkig wel mee wil, en dochterlief kan dan de ochtend bij die vriendin spelen. Is altijd weer even stressen voor mij, maar nu kan ik morgen rustig Sint gaan vieren...

Fijne avond nog!

Geplaatst

Mart helemaal niet gezien dat er foto's bij zaten.

Dat vind ik dus een ontzettend leuk huis, heel knus, wanneer is het gebouwd?

Heb je er een tuintje bij, dat mis ik toch wel, wij hebben een terras.

Die boederij die wij op het oog hebben is 1905 maar dus wel helemaal verbouwd.

Nu verder film kijken, Jeroen moest even roken dus ik even op het forum.

Geplaatst

Zo, de pregnyl zit er in! Nu welverdiend naar mijn bedje... Buiten regent het, of is het ijzel? In ieder geval raar weer, benieuwd hoe het er morgen uit ziet.

Welterusten!

Geplaatst

Wat een super leuk en vooral sfeervol huis Martha! Zal morgen eens kijken of ik ook fotos kan uploaden, eigenlijk nog nooit gedaan.

Klaar, ik heb stukjes gemaakt, maar die zijn nog niet geel erg kerst hoor, vooral najaar. Boom komt hier ook pas volgend weekend op z'n vroegst.

We hadden onverwacht een heel gezellige avond; een vriend van ons is piloot maar z'n vlucht werd gecanceld vanwege de sneeuw, dus kwam ie bij ons aanwaaien voor het eten en is net pas weg. Leuk altijd die spontane bezoekjes!

Caro, dus als jij geen punctie had gehad maandag had HD gewoon om half 9 op t schoolplein gestaan? Grappig! Hoe laat moet je er zijn?

Klaar, als uitgever en boeken mens ga ik natuurlijk ook voor de boeken, maar vind de films ook wel ok. Vind het alleen stom dat boek 7 in 2 films gesplitst wordt. Lang keve de commercie!

Ga ju lekker slapen, welterusten allemaal!

Geplaatst

Ons huis is ook van rond 1900 (klopt niet = ouder). We hebben ook een tuintje achter met allemaal trappetjes omhoog en een garage. Erg handig in de binnenstad!!

Zelf wil ik niet in een nieuwbouwwijk wonen. Ik woon eigenlijk m'n hele leven al dichtbij of in het centrum en daar ben ik eigenlijk wel aan verknocht.

Maar het is natuurlijk maar net wat je gewend bent.

Een nieuwbouwwoning is natuurlijk wel erg praktisch en als je van modern houdt is het natuurlijk ook prachtig...

Hier nog de beloofde foto's. In het midden staat ons huisje. Niet het mooiste geveltje, maar toch wel weer speciaal.

Helemaal achterin prijkt nog het puntje van het stadhuis van Bolsward. Daar werk ik nu nog... Helaas dus per 1 januari niet meer.

Ons huisje op googlemaps: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Wipstraat+7,+Bolsward&sll=53.0619,5.52311&sspn=0.024501,0.076818&ie=UTF8&hq=&hnear=Wipstraat+7,+Bolsward,+Friesland&ll=53.062565,5.522906&spn=0,0.038409&z=15&iwloc=A&layer=c&cbll=53.062565,5.522906&panoid=Nuo3kFxfZDcdBKdvllbeMQ&cbp=12,117.26,,0,-0.69

[ATTACH=CONFIG]332[/ATTACH] Wipstraat (hihi) [ATTACH=CONFIG]333[/ATTACH]Stadhuis (waar ik werk)

[ATTACH=CONFIG]344[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]343[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]342[/ATTACH]

Caroline, mooi dat je pregnyl er in zit. Op naar maandag!!!

Welterusten allemaal!

Geplaatst

Prachtig Mart lijkt op Schiedam als ik zo de foto bekijk.

Wij wonen ook aan het water. Als je eenmaal gewend bent om alles dichtbij te hebben is het moeilijk om daar afscheid van te nemen.

Mooie locatie om te werken, kun je daat te voet naar toe, helemaal makkelijk.

Waar ga je dan binnenkort zitten?

Ons huis is uit 1995, gebouwd waar vroeger de Bols fabriek zat, tegenover ons wordt nog jenever gestookt. Jeroen wilde ook echt in het centrum in een heel oud pand maar het tempo van verbouwen wat wij meestal hanteren gaat dat niet werken als je veel moet doen. Daarom voor dit gekozen.

Caroline de Pregnyl alweer gezet, ligt dat nu aan mij maar het gaat allemaal zo snel opeens bij iedereen. Volgens mij zijn jullie bijna allemaal bezig.

Nico jij zit toch ook weer aan de pil?

Alleen Klaartjhe en ik nog even in de pauze stand.

Vandaag de kerstboom erin en dan klaar!

Geplaatst

Caroline de Pregnyl alweer gezet, ligt dat nu aan mij maar het gaat allemaal zo snel opeens bij iedereen. Volgens mij zijn jullie bijna allemaal bezig.

Nico jij zit toch ook weer aan de pil?

Alleen Klaartjhe en ik nog even in de pauze stand.

Vandaag de kerstboom erin en dan klaar!

Sylvie, ik zit ook nog in de pauzestand hoor! Wij staan noodgedwongen al een jaar stil. Maar het eind is in zicht!

Veel plezier met de kerstboom!

Geplaatst

Hier ook (weer) pauze! Eerst in februari met nieuwe baan starten.

Vandaag onze -jawel- 2 bomen optuichen. Inmiddels ongi, pff fysiek goed ziek van. Maar het ruimt mentaal ook wel weer op.

Hoe is vandaag Babeth? Martha wanneer 2e fm? Caroline succes met de punctie! Wie zit er nou nog meer in de ww?

Fijne zondag, leuke foto's allemaal hoor.

Geplaatst

Aha nog een "lotgenoot" heb jij er dan ook zo'n moeite mee als je niets kunt doen en voor je gevoel bijna iedereen bezig is.

Vind dat heel frustrerend.

Je zult het vast een verteld hebben maar noodgedwonen niets doen hoe komt dat zo?

Maar het einde is ook in zicht dus je kan binnenkort ook weer opstarten.

Toch vond ik onze "verplichte" pauze stiekum wel fijn, even een ander leven en niets hoeven te plannen. Je bent wel een jaar kwijt vooral als de klok tikt en dat is weer balen, nou ja kl*te zeg maar.

De leeftijd gaat tegen zitten.

Ik ben nu ongi aan het worden :happydance: dus wij gaan na tel.contact met de arts in januari beginnen met een gestimuleerde iui.

Joepie!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]337[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]336[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]335[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]334[/ATTACH]

Hier ook een paar fotootjes van ons huis, we hebben een aparte keuken, waar ook de eettafel staat, zijn niet de beste foto's maar toch.

Zocht ook nog een foto van mezelf, maar die kan ik zo snel niet vinden (weet dat vin in Dubai een paar leuke gemaakt heeft, maar die staan tussen de andere 1100 foto's die ik nog moet uitzoeken...)

Geplaatst

@ sylvie; wij hebben vorig jaar een isci gedaan (negatieve test op oudjaarsdag), daarna wilden we in maart verder met onze ingevroren (onbevruchte) eicellen, maar de etische commissie van het VU verbood dat omdat er nog geen protocollen waren. We zijn toen doorverwezen naar het amc voor tese, maar voordat we daar een afspraak hadden was het eind juni. Toen we hoorden wat de wachtlijsten waren (opgeteld ruim 1,5 jaar) zijn we uitgeweken naar nijmegen. eerst weer 2,5 mnd gewacht op de intake, maar nu gaat alles relatief snel en zijn we dus 11-1-11 aan de beurt voor de tese behandeling - ruim een jaar na onze 1e mislukte icsi dus. Wil inmiddels wel weer door, wachten en alles uit handen moeten geven is sowieso niet echt mijn sterkste kant.

Sowieso raar hier: dacht maandag ongesteld te worden, had wat vooraankondigingen zeg maar, maar tot op heden NIKS. Grr, so irritant. Heb er zelfs gisteren maar weer eens tegen beter weten in een testje tegenaan gegooid, negatief natuurlijk, maar goed. Schiet allemaal niet op dus.

Geplaatst

Jammer Fran, toch altijd weer die stiekeme hoop als het uitblijft... kennen we allemaal. Als je dat schrijft van jouw test lijkt het zo kort geleden... ik was toen vlak voor Kerst ongesteld, zucht... Ik moet er om half 10 zijn, heb een beetje gezeurd of ik de laatste punctie mocht, om 10 uur...

Martha wat ontzettend leuk!! Kan me voorstellen dat je daar niet zo gauw weg gaat. Je loopt naar buiten en zit op het terras!

Gelukkig regent het nu, meeste sneeuw is weg, over een uurtje naar Eindhoven om de Sint te ontvangen...

Fijne dag!

Geplaatst

Mart jullie wonen echt leuk.

Fren ook gezellig huisje, lekker knus. Heerlijk je eettafel in de keuken, hebben wij straks ook.

Caroline lekker hoor je pregnyl erin, ik hoop dat je lekker hebt geslapen en dat je vandaag geniet samen met je dochter van de Sintviering.

Weet nog niet of ik straks de kerstspulletjes al tevoorschijn haal, we zijn een beetje lui maar het is nog vroeg. Hier is de sneeuw bijna helemaal weggeregend en gesmolten. Hier is het dan ook 3 graden in de plus. Toen we vannacht naar huis liepen om 2 uur was het nog droog maar al wel smerig van de dooi op straat. Gelukkig is het hier dus niet glad. Hopelijk valt het in de rest van het land ook mee.

Geplaatst

Nog een "kleine" correctie op de oudheid van ons huisje.

Het stadhuis is in 1615 gebouwd en op de eerste kaart van Bolsward van 1664 is onze straat al getekend. We wonen in het historisch centrum. Hoe oud ons huis dus precies is weet ik niet, maar het gaat nog wel een mooi stukje verder terug dan 1900.

Het is maar een detail (haha).

Helaas zijn niet alle oude details bewaard gebleven door de jaren heen. Eigenlijk vind ik dat wel heel erg jammer.

Maar ik ben wel trots op ons huisje, maar dat hadden jullie vast wel al gemerkts.gif

Fren, ook mooi hoor! Ziet er gezellig uit!

Jij hebt inderdaad wel heel erg lang moeten wachten. Eindelijk is het dan bijna zover!

Sylvie, ik woon eigenlijk naast m'n werk (20 stappen ongeveer:-)). Mijn kantoortje zit in de bovenverdieping. Helaas is dit per 1 januari afgelopen en moet ik na 17 jaar verkassen naar IJlst (een modern) gebouw. Ik zal het vreselijk missen, dat weet ik nu al. Vooral de toeristen die de hele dag door het gebouw heen dwalen. En natuurlijk m'n huidige collega's niet te vergeten (snik)

Wat betreft de behandeling, ook ik heb weer lang in de pauzestand gestaan hoor. Tijdens m'n pilgebruik is ook nog 's iedereen me voorbij gesjeesd. Ik ben blij dat ik nu eindelijk weer zover ben!

Maar voor jou komt het nu ook weer snel dichterbij!! Joepie! Voor je het weet zit je er straks weer midden in.

Miki, ik moet morgen voor de 2e fm. Dan hoor ik waarschijnlijk wanneer de punctie is. Spannend!!!! Je kerstbomen staan al weer. Wat goed zeg.

Ik wacht altijd tot Sinterklaas voorbij is en dan haal ik langzaam m'n spulletjes te voorschijn. Het zal nu wel wat lastiger worden met m'n punctie in het vooruitzicht. Na ja, ik zie wel hoe het komt. Doe er niet al te moeilijk over in ieder geval.

Sandra, hoe gaat het verder met je? Krijg je de dagen nog wat voorbij?

Babeth, voor jou komt het testmoment nu wel heel dichtbij. Hoe gaat het met je?

Klaartje, hoe voel jij je. Is het deze keer al beter dan de 1e curretage?

Caroline, de wegen worden mooi schoon geregend vandaag. Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken. Ben je er klaar voor?

Nel, Rubster, Nico en Esther...hoe gaat het met jullie?

sig.jsp?pc=ZSzeb112&pp=ZSman000

Geplaatst

Mart het is goed hier hoor. Voel van alles dus we zien het allemaal wel. Zit morgen op de helft van de ww en het broekloeren is sinds gisteren begonnen. Gelukkig redelijk wat afleiding door de nieuwbouw en werk dus we slaan ons er wel doorheen.

Succes morgen met 2e fm ben benieuwd wanneer de punctie is. Petje af hoor al voor de 6e keer!!!!

Geplaatst

Caroline,oeps...hoe kan ik jou nou vergeten??? sorry!!!!

Maarruh...de pregnyl zit er alweer in...en vandaag een spuitloze dag...heerlijk!!! Morgen de punctie...hoe laat moet je je melden??? succes en duim voor je !!!

Sandra, succes morgen met het passeren van de akte...enne...leuke nieuwbouwwoning...bijna op de helft van de ww...hoop dat je de laatste week goed doorkomt!!! en proficiat met je nieuwe fiets hihihi..

Rubster: de cd van zita west kun je kopen/bestellen via haar website: http://www.zitawest.com...

Fren...lekker...erop uit...en ook nog naar de kapper geweest...volgens mij is bijna iedereen de afgelopen week/weken geweest..hihihi...

Mart...bij jullie ook dan eindelijk sneeuw...en wat wonen jullie leuk!!succes morgen met de 2e fm!!! en effe schrikken met die dame op de fiets...zo schrok ik gisteren ook toen iemand onderuit ging terwijl hij de berg omlaag liep...

Babeth...nog een paar dagen...hou het nog even vol meissie!!! ben in gedachten bij je!! succes meissie!!

Sylvie...jullie huisje ziet er ook knus uit...ik kan nog even geen foto's maken van onze woning, want het is een megapuinhoop...hihihi...zal een foto maken als de kerstversiering staat...door dit weer krijg ik wel megaveel zin om te gaan versieren...

gisteren lekker thuis gebleven...filmpjes gehuurd: twilight Eclipse en The last Airbender...eerste was goed, beetje anticlimax einde, maar de tweede film viel erg tegen...blij dat we die niet in de bioscoop hebben gezien..het enige mooi aan de film vond ik de tai chi bewegingen die gemaakt werden...hihihi..

vanmiddag nog even langs mijn ouders, ons kerstlijstje geven (terwijl we eigenlijk niets van hun willen krijgen voor de kerst, omdat ze ons vorig jaar al onze eettafel gekocht hebben) en nog een kleinigheidje van de Sint in ontvangst nemen...hihihi.,..en daarna door naar een vriendin om daar Sint te vieren...maar volgens mij had ik dat al eens geschreven...

hier is het trouwens na een hele nacht regen weer aan het sneeuwen...blijft een beetje liggen, al is op straat nu echt van die natte sappige sneeuw....

nou girls...veel sinterklaasplezier vandaag!!

liefs,

nico

Geplaatst

Erg leuk Mart jouw foto's, heel herkenbaar. Ook de pizzaria ( weet niet of het nog steeds bestaat) herken ik op jouw foto's.

Zo te zien woon je op de Dijlakker?

Grappig hoor, dan is het wereldje ineens klein haha!!

Groetjes

Geplaatst

hoi dames

ik heb nog niet echt bijgelezen hier, voel me echt niet lekker en tot overmaat van ramp kreeg ik vanochtend na het douchen koort! 38,6, ik dacht dat ik gek werd, direct 2x paracetaol gepakt, na een half uur was het 37,6 en daarna zakte het naar 37,1, het blijft nu gelijk maar neem wel voordat ik ga slapen nog 2 para´s in hoor. Jeetje wat heb ik gejankt. Oke, we weten natuurlijk nog niet of het uberhaupt wel gelukt was maar toch, niet nu!!!!! Manlief was meteen op internet gaan googelen en volgens hem valt het wel mee. Ja ja, het voelt niet goed. Nagenoeg nooit ziek en ik kan me nog niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst koorts heb gehad.....

Gek genoeg heb ik wel erge trek en ik houd het nog binnen ook.

erg leuk hier die foto´s en Martha, wat een geweldig sprookjesachtig huis hebben jullie, en ik ben jaloers op je werkplek, ik kan me voorstellen dat je daar met veel moeite weggaat!!

Caroline, veel succes morgen!!

ik ga weer gauw naar bed!

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden