Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiske, wat vervelend nu. Gelukkig dat de koort naar beneden ging . Dat verklaard wel waarom je je niet helemaal lekker voelde de afgelopen dagen. Duik vroeg je bed in!

Sylvie en mart, wat een mooie plekjes op aarde hebben jullie gecreerd. Ik snap dat jullie trots zijn.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he meiden, wat leuk al die foto's van jullie huisjes! en Mart, het lijkt wel een beetje op Delft waar jij woont.

Ik woon in een piepklein vissersdorpje in de duinen, er wonen hier ongeveer 650 mensen. Ook hier staan allemaal oude kleine en knusse huisjes, ik hou er echt van. Ik zou voor geen goud in een nieuwbouwwijk willen wonen. Helaas gaat dit dorp wel op de schop dus we moeten er over een paar jaar toch aan geloven. Maar ze hebben ons wel beloofd dat we nieuwbouw in oude stijl terug krijgen.

Hier even een luchtfoto van mijn dorpje:

ter%20heijde.jpg

Carolien: heeeeel veel succes morgen met de punctie

Mart: succes met de FM

Babeth: niet ziek worden nu hè en nog sterkte met de laatste dagen op het wachtbankje

Sandra ook natuurlijk

nog een fijne avond allemaal

liefs

Sen

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik kom ook weer even om het hoekje kijken! Wat is het hier druk geweest!

Babeth...ik lees dat je helemaal niet fit bent, gisteren ook al niet meen ik? Ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt, ook al zal je nooit weten wat waarop effect heeft. Ik ben de 1e icsi behandeling ziek geweest (enorme buikgriep) en ook al weet je dat het geen invloed hoeft te hebben...toch baal je als een stekker en vraag je je af: wat als.

Beterschap meid, ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt!

Sandra...hoe vergaat het wachten jou? Al aan het broekloeren begrijp ik? Spannend hoor! Sterkte de laatste loodjes! Ziet er trouwens leuk uit jullie nieuwbouwplannen!

Sowieso leuk om huizen bij de namen en gezichten :) te zien! Echt leuk om te zien wat iemand voor stijl wat inrichting betreft heeft! Ik zal ook eens kijken of ik wat up to date plaatjes heb!

Caroline...pregnyl zit erin, vandaag even niks en morgen punctie! Sterkte meid! Zie je er tegenop?

Mart...jij morgen een fm toch? Nog een paar daagjes en dan komt voor jou de punctie ook dichterbij. Hoe voel je je nu?

Nico...Gezellig sinterklaasweekend gehad?

Ik heb twee dagen gewerkt, het was erg druk op het werk. Gisteren uit het werk gegourmet met mijn familie (broers en zussen en kinds). Was erg gezellig! Ik vind het zo knotleuk om te zien hoe die kinderen genieten van kleine, of in elk geval niet al te dure, cadeautjes. Ergens heb ik een enorme aversie tegen dat enorme geld uit moeten geven met sinterklaas...waar is de tijd dat kinderen tevreden waren met een draaitol :)......Nee hoor, gekheid van die draaitol maar ik hou gewoon niet van dat enorm overdadige. Ik vind het gewoon leuk als je kinderen ziet genieten van iets wat ze krijgen en wat niet duur was maar we helemaal te gek!

Nu net mijn schoonouders uitgezwaaid, zijn vanmiddag na kerktijd koffie wezen drinken en zijn blijven eten. Ik heb lekker gedouched en duik er op tijd in.

Nog geen last van de pil!!!

Hier een paar foto's van ons huisje, eentje van de tuin in de winter met een neefje en nichtje die waren logeren, tuin in de zomer. Kamer van binnen. Ondertussen hebben we een nieuwe kast...die donkere is eruit en nu een lichte.

Geplaatst

Babeth wat erg dat dit nu gebeurt kan me voorstellen dat je in de stress schiet. Gelukkig is de koorts wel snel gezakt. Goede nachtrust doet hopelijk wonderen en dat het morgen maar beter mag gaan. Welterusten.

Caroline heel veel succes morgen dat het een goede oogst is.

Sen een heel dorp op de schop wat apart lijkt mij. En alles gaat dan plat of wat moet ik me daarbij voorstellen. Lijkt me toch moeilijk km afscheid te nemen.

Fren jullie hebben zoals Sandra ook olifantengrijs op de muur ;-) mooie vloer trouwens.

Utsela

Geplaatst

Dit is onze nieuwe kast. De stoelen rond de tafel heb ik in dezelfde kleur geverfd als de kast, evenals de lamp, ook geverd...

Sen...wat super wonen jullie zeg...zo dichtbij aan zee.

Geplaatst

Sen ik weet waar het is, daar reed ik altijd met mijn verzorgpaard het strand op!!!! Ik ben geboren in Poeldijk en heb jaren in Monster gewoond. We zijn buren geweest!!!!!!!!!!

Vanmiddag bezoek van petekindjes gehad helemaal te gek

[ATTACH=CONFIG]353[/ATTACH] zo tevreden met wat kleine speeltjes voor de katten hihi

[ATTACH=CONFIG]352[/ATTACH] Hier ik met Marcel op schoot in mijn schommelstoel bij gebrek aan een bank en Sven zit bij zijn vader op schoot.

Geplaatst

Dat vind ik een hele mooie kast en ook een mooie kleur. Ben wel nieuwsgierig waar je die gekocht hebt. Mochten we nog naar onze boerderij verhuizen is dit de perfecte kast, dromen mag......

Geplaatst

Sylvie...deze kast heb ik gekocht bij Huis en Hof in Hattem...daar heb ik ook mijn gordijnen, tafel, verf etc vandaag.

(en mijn nieuwe tas) :)

Sandra...wat een schatjes! Kan me voorstellen dat je stapel op ze bent!

Geplaatst

FOTO_4cc9ca0c5bc4a.jpgNog ff een plaatje van mijn nieuwe tas...:)Die links bovenin is het! Is hij niet leuk?

Ik zal ophouden met foto's plaatsen, zit me hier een beetje te vervelen. Ik wil eigenlijk naar bed maar het is nog wel erg vroeg en zo ongezellig voor gerard...

Geplaatst

Mooie tas ook. Leuk al die foto's hou je niet in hoor als je iets wilt delen. Wij liggen ook te bed lekker nog even tv kijken en internetten. Schoonouders over de vloer gehad en dat is best vermoeiend.

Sandra wat gezelligheid, zo te zien heeft iedereen het naar de zin gehad vooral de kinderen.

Ik ga nog even zappen, ben moe en ongi zet niet door en dat is vervelend. Hopelijk morgen.

Welterusten.

Geplaatst

Trusten Silvie!

Hier op de ipad onder de boom met een lekker wintje nog. :-)

Die tas is echt super Esther!!!

Geplaatst

Balen als je ongi niet doorzet! Vooral als je voelt dat het eraan zit te komen...opgezette buik, ik voel me dan altijd zo'n plofkip...

Ga lekker slapen zo, morgen een nieuwe dag voor je...

welterusten

Geplaatst

Gerard schenkt voor mij ook een lekker wijntje in...alleen nog geen kerstboom:)

Ik ga deze week eens op zoek naar een geschikte...

Ja hij is mooi he die tas, de andere kant is van leer. Ben er helemaal blij mee, was al een tijdje op zoek maar hier moet je gewoon even tegenaan lopen!

Geplaatst

Tas??? Dat is een hutkoffer hihi. Nee gekheid, wat een mooie zeg!!

Hier weer een nieuwe dag, zo gaan werken en heel luxe. Ik wordt gebracht (eigenlijk wel jammer, heb nu eindelijk een nieuwe fiets) en opgehaald. We gaan vanmiddag tekenen bij de notaris voor de grond en 1e bouwtermijn. Het is nu allemaal echt en geen idee meer op alleen papier. Zo blij en trots dat we dit doen!!

Fijne dag allemaal!! Vanavond ga ik onze boom van zolder slepen. Een neppert met plastic ballen hihi.

Geplaatst

Goeiemorgen meiden, wat spannend hier zeg, tp's, puncties, testen, Babeth en Sandra, succes Babeth, nog 2 daagjes, red je dat nog, zonder eerder testen? stoer hoor! en Sandra, nog even volhouden en Caroline succes met de punctie vandaag.

Ik lees regelmatig mee met wat ook weer bijna 'mijn' topic is en leef erg met jullie mee hoor, ook al schrijf ik niet veel ;-)

Leuke pics allemaal van jullie hoor, gezellig!

Hopelijk tot later.

groetjes Sab

Geplaatst

Caroline veel succes vandaag!

Babeth, hoe gaat het? 't Wordt erg spannend nu.

En Sandra?

Leuk al die foto's! Van ons huis hebben we alleen maar oude foto's, misschien maak ik binnenkort wel wat nieuwe.

Verder hier weinig te melden. Gister een leuke Sinterklaasdag gehad, hoewel wel wat moeilijke momenten. Toen ik in bed kroop vond ik onder mijn kussen nog een heel lief gedichtje, waarvan Jay blijft zeggen dat het niet van hem is (wat ik ook wel geloof, 't is niet zo'n dichter):

Het verdriet kan ik niet wegnemen,

De pijn kan ik niet verzachten,

Maar ik blijf bidden en duimen,

En vol hoop verwachten.

Geplaatst

Wie het ook geschreven heeft, Klaartje, het is wel erg pakkend en mooi verwoord!

Wij gisteren ook Sinterklaas, voor hetb eerst met mn neefje. Te schattig!

Babeth, succes meis! Sandra,m ben je al op de helft?

Fijne dag vandaag meiden!

Geplaatst

Pfff Henne, daarvan krijg ik zelfs tranen. Wat een lieverd en... wat zou het een mooie bezegeling op jullie liefde zijn. xxx

Geplaatst

Joepie eindelijk ongesteld, veel krampen, rugpijn, darmen overhoop maar wat ben ik blij dat het is doorgezet.

Nu gaat hopelijk alles weer normaal lopen na de mk, volgende cyclus de eerste spuit er weer in.....

Ik denk dat dit een dagje bank hangen wordt, hond is ook ziek dus gezellig beide onder een dekentje.

Babeth gaat het alweer wat beter?

Mooi gedicht Klaartje van wie het dan ook mag komen.

Sandra veel plezier met tekenen toch luxe een keer niet op de fiets vooral met die gladheid.

Geplaatst

Caroline, veel succes vandaag. Misschien heb je het al achter de rug, dan hoop ik dat alles goed gegaan is.

Henne, wat ontzettend lief. Krijg ook de tranen in m'n ogen. Ben benieuwd wie het voor je gemaakt heeft.

Sylvie, eindelijk doorgezet op naar een nieuwe ronde.

Nu moet ik weg voor de 2e fm. Ben wel wat misselijk, zal er wel bij horen.

Tot later...

Geplaatst

Succes zo Mart, hopelijk lekker doorgegroeid allemaal! En ik duim dat de misselijkheid een zalig voorproefje mag zijn.

Caroline, veel succes vandaag. Misschien heb je het al achter de rug, dan hoop ik dat alles goed gegaan is.

Henne, wat ontzettend lief. Krijg ook de tranen in m'n ogen. Ben benieuwd wie het voor je gemaakt heeft.

Sylvie, eindelijk doorgezet op naar een nieuwe ronde.

Nu moet ik weg voor de 2e fm. Ben wel wat misselijk, zal er wel bij horen.

Tot later...

Geplaatst

En Silvie, "lekker"samen ongi wij!

Wat fijn dat je lijf het weer doet en dat je uitzicht op een nieuwe poging hebt eindelijk.

Hier weer wat fitter en dus -hup- onder kleedje vandaan stofzuigen, wassen, boodschappies enzo...

Geplaatst

hoi meiden

Marthe, veel succes met je 2de fm, als het goed is vanavond de pregnyl!!!!

Caroline, ik hoop dat de punctie goed verloopt en dat je niet teveel pijn hebt, succes!

Sylvie, wat fijn dat je menstruatie doorgebroken is, hopelijk voel je je ook wat beter in je vel, die ellendige (eigen) hormonen

Hier moet ik helaas nog steeds paracetamol bliujven gebruiken, voor het slapen gaan ebn vannacht om 02.30 de wekker gezet, was toen 37,7 dus weer paracetamol.

Straks was het 38, dus weer een. Het beetje goede hoop dat ik had begint nu echt flink af te nemen.

Ik heb mijn oude temp. curves er maar eens bijgepakt en daarbij is mijn eigen temp. 36,8 (begin en eind van de cyclus)

Klaartje, wat heeft de sint bij jullie een mooi gedichtje achtergelaten, jeetje, ik hou het niet droog!

Sandra, een bijzondere dag voor jullie bij de notaris!

Ik ga gauw weer liggen, heb net even mijn werkemail doorgenomen met mijn collega.

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden