Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

die sappen van heatlhy people en collbest zijn inderdaad erg duur maar ik dronk het max 2 glaasjes per dag, volgens Zita West beter geen koude dranken.

Klaartje, voor mij ook per dag max. 10 amandelen, goed voor mensen die verder geen zuivel gebruiken maar daarnaast neem ik ook iedere dag wat walnoten.

In de wachtweken (en nu nog) in de middag een kop soep. Verder rooibosthee en water.

Caroline, kaas eet ik ook hoor maar per dag voor 2 sneeën brood of 2 beschuitjes.

Zuivek heb ik minimaal gebruikt omdat ik daardoor snel slijmvorming heb en afgelopen 2 weken was dat echt niet handig!

Kaartje, fijn dat het bij jou ook weer gaat beginnen, dan loop je een beetje gelijk op met Esther, heel veel succes!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

OOOhhhhhhhh......lees net je bericht kaartje en realiseer me in een keer dat ik vergeten ben om mijn 1e deca te spuiten. Dat is wel erg suf zeg!!!

Ga ik nu dus direct doen. Leuk dat we samen op lopen.

Ik ga ook eens op zoek naar die sapjes...baar het niet dan schaadt het niet!

Geplaatst

Esther foei hoe kan je dat nou vergeten hihi. Gelukkig zit het er nu in als het goed is. Lekker he weer begonnen zijn.

Ga je je alvast omkleden???? Je moet zo naar bed hihi

Kaartje jij morgen beginnen, succes hoor!!

Sab bedankt. We voelen ons helemaal super. Het is nu echt doorgedrongen en kan het nu ook hard op zeggen.

Hmmm ik heb wat meer appelsap gedronken de laatste tijd, zou het dan toch........

Geplaatst

Esther en kaartje beginnen met spuiten. Weer twee waar Mart en Caroline het estafette stokje aan door kunnen geven!

Mart en Caroline, hoe gaat het bij jullie? Buikjes rustig? De wachtweken zijn vreselijk, de tweede het zwaarst. Maar jullie komen er doorheen! Granaatappelsap srinken en positieve vibes.

Een aantal meiden nog aan het wachten tot er weer gespoten kan worden.

Met mijn meidje gaat het eigenlijk wel goed. 's Avonds geeft ze nog pijn aan in haar handje. Maar verder doet ze alles, wel met 1 hand maar dat lukt haar erg goed!

Wel is het erg vermoeiend om een opstandige peuterpuber te hebben die soms ook nog angstdromen heeft. Heel goed te verklaren ook niet erg, maar ben zelf niet fit. Nu al een week flink verkouden en temp rond 37,7. Ben ook erg moe. Afgelopen nacht was zelfs mijn man eerder wakker toen ons meidje uit bed kwam. Komt eigenlijk nooit voor! Ze wilde ook niet slapen bij hem, dus alsnog mijn bed uit.

Vandaag ook gebeld dat mijn ok verzet moet worden door spoedoperaties. Ik zit er nu over te denken om dan maar na de 12e januari de ok te laten plaatsvinden. Want dan gaat het gips eraf en de pen eruit bij mijn meidje. En lig ik in ieder geval niet met oud en nieuw in het ziekenhuis...

Ik weet het nog niet.

Volgens mij ben ik een paar meiden hier vergeten, maar voor jullie veel sterkte.

Ik ga even de hond uitlaten en dan lekker mijn mandje uit.

Groetjes

Geplaatst

Hé Nel wat vervelend dat het wordt uitgesteld. Ergens leef je er toch naar toe en moet je je nu opnieuw ergens op in gaan stellen!

Sneu als ze zo bang is of niet? En vermoeiend die nachtelijke avontuurtjes, mede als je zelf niet fit bent! Sterkte ermee!

Geplaatst

hi Klaar, dat is wel een goed idee, nu Vin nog zo ver krijgen dat ie me ook láát slapen. Hij is echt een nachtbraker, als hij voor 1 uur zn bed ziet is het vroeg... Meestal ga ik dus naar bed en komt hij er nog even gezellig bij liggen, maar dat zorgt er wel voor dat het vaak half 1 is voordat ik ga slapen. Heb al aangekondigd dat ik meer ga slapen de komende tijd, dan maar wat minder gezellig...

Weer 2 spuiters, goed hoor meiden, die duo-estafette! Ik hoop in januari te horen dat we ook door kunnen, maar het daadwerkelijke spuiten zal dan wel maart/april worden. Wel raar, vandaag een jaar geleden had ik net de punctie achter de rug. We zijn een jaar verder en we zijn nog verder weg dan toen...

Nou meiden, ik ga de daad bij het woord voegen en esther volgen: Bedtijd!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Alles goed hiero?

Esther suc6 meid hoop dat het dit keer raak is voor jullie!

Meiske74 en Sandra Gefelicteerd met jullie zwangerschap...

Wij hebben 6 jan een afspraak in het ziekenhuis we willen in mei/juni een TP... ik vind het nu al weer spannend...

Geplaatst

goedemorgen allemaal,

Mijnbaby bedankt voor de felicitatie!!

Esther eerst krijg jij een standje, je hebt je niet aan de gemaakte afspraak van half 10 gehouden!!:)

Nel wat heftig zeg. Je ok verplaatst, jammer dan had je er maar vanaf geweest. Gelukkig gaat het met je dochter naar omstandigheden goed. Idd sneu van de angstdromen.

Hier een onrustige nacht en een vroege dienst, geen combinatie. Hoort er allemaal bij. Alle spanningen komen een beetje bovendrijven en het moet er toch uit. Zal wel weer een beetje labiel zijn vandaag. Ach heb een goed excuus nietwaar?? Ben zo moe en de dag is nog maar net begonnen. Ik ook weer op tijd naar bed vanavond ;)

Geplaatst

Goeiemorgen!

Ik mag wel weer even komen spuien he? Zit (alweer) in een dipje. Vannacht weer vreselijke keelpijn en warm, weer 2 paracetamols genomen, nu is mijn keel iets beter maar heb ik hoofdpijn. De gevreesde hoofdpijn!! Nu al? Alle drie de keren wist ik dat het niet gelukt was omdat ik hoofdpijn kreeg (net als voor een menstruatie), maar dag 7 is wel erg vroeg? Kan natuurlijk ook te maken hebben met verkoudheid, maar ja. Ik had zo gehoopt dat ik deze keer gewoon na een week zou weten dat het goed zit maar niets is minder waar.

Gistermiddag de hele tijd steekjes aan de rechterkant, ik nog hoopvol dat er misschien een innesteling gaande was. Maar vanochtend vroeg kreeg ik een hoestbui en voelde ik het weer op diezelfde plek! Oftewel: gewoon mijn rechter eierstok die nog gevoelig/pijnlijk was. Shit, gaat mijn hoop weer... Sorry dat ik de dag somber begin, ik word ook niet goed van mezelf. Gelukkig moet ik zo naar een vergadering, jaarplanning van het magazine waar ik voor schrijf, heb ik in ieder geval afleiding.

Geplaatst

He Caroline hopelijk krijg je toch nog een leuke dag waarbij het sombere gevoel wegtrekt.

Ben zelf ook niet lekker en gister hoofdpijn wat ik bijna nooit heb. Piijnlijke eierstok misschien nog van de punctie.

Hopelijk genoeg afleiding met je vergaderin.

Sandra slaap je wel goed door? Spanningen vreten ook energie, erg vermoeiend.

Fijne dag.

Lees veel mee maar heb een beetje een blokkade met schrijven. Zelf veel aan mijn hoofd met de zaak.

Klant van de zomer failliet en nogal veel geld verloren. Rekenkamer Rotterdam heeft onderzoek gedaan en dat is wel heel gunstig voor ons wat daar uit is gekomen maar daar heb je je geld nog niet mee terug.

Nu kijken of we een rechtzaak kunnen maken maar de tegenpartij is nogal GROOT, om het zo maar even te zeggen. Hun een containerschip wij een opblaasbootje......

Voor Nel, alle spuiters, Babeth, Esther, Mart, Nico, Klaartje, Fren en Sen sorry :-)) en diegene die ik vergeet.

Fijne dag!!!

Geplaatst

Esther...hahaha...jij gekkie...je spuit vergeten...gelukkig dat je er nog aan gedacht hebt...

Kaartje...voor jou is het ook weer begonnen...succes!!

weer twee meiden die gelijk op gaan...nieuwe trend???

Nel...jammer dat je ok verplaatst is...je leeft er toch min of meer naar toe, je houdt er rekening mee en dan moet weer alles omgegooid worden...niet leuk voor je meissie dat ze angstdromen heeft...sterkte..

Caroline...hoop dat de hoofdpijn van de verkoudheid komt...weet dat je het nu niet kunt en wilt gebruiken, en ik hoop dat dit geen effect heeft op je emmies...mss dat de eierstokken inderdaad nog steeds gevoeliger zijn??? hoop dat je voldoende afleiding krijgt bij de jaarvergadering!!!

Sylvie...jij ook niet zo lekker in je vel...balen...hoop dat je je snel weer beter voelt...

mij lukt het trouwens ook niet om op tijd naar bed te gaan..ben echt moe 's avonds, maar dan blijf ik dus voor de tv hangen...en vaak denk ik dan...kom op...Nico...sta op en ga naar bed...maar ondertussen ben ik alweer een half uur verder...hahahaha...

vanavond de babyborrel...voel me er wel rustig onder, maar ben van de andere kant toch aan het bedenken hoe ik eronder uit kan komen...langer op de kerstborrel blijven???

is het bij jullie al aan het sneeuwen??? hier nog niet...ben benieuwd wanneer het begint...moet vanmiddag nog de weg op: vriend naar werk brengen en weer terug naar mijn werk en dan in een ruk door naar het fitnesscentrum voor de babyborrel en de zumbales...les gaat gewoon door, want ik heb gewoon diehards in mijn les...hihihi...die komen door weer en wind...:laugh:

Raba...zie dat je vandaag meer nieuws krijgt na de punctie...succes meid!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Veel succes met de babyborrel Nico vanavond en ja de kerstborrel was zo gezellig, je kon maar niet weg!

Ik lag om 21.00 in bed, lekker nog tv gekeken, heerlijk. Geen probleem mee hier.

Hier regent het, is iets van 4 graden dus sneeuw zal er niet komen, heb ik eindelijk sneeuwboots komt er geen sneeuw meer.

Geplaatst

hoi meiden

Nel, wat lastig dat je operatie weer uitgesteld is, goed van je dat het je lukt om er een positieve draai aan te geven!

Caroline, je wordt zo heen en weer geslingerd door onzekerheid en spanningen, ik hoop echt dat de hoofdpijn met je niet fit zijn te maken heeft of liever nog met het mooiste bericht, houd hoop, hoe moeilijk het ook is.

Sylvie, je hoeft je niet te verontschuldigen joh! je hebt genoeg aan je hoofd, frustrerend als je wat dat bedrijf aan het kortste eind trekt....sterkte!

Nico, je zit te dubben over de babyborrel, waarom zeg je niet af? als je er zo tegenop ziet, er is toch niets mis mee om aan jezelf te denken? De babyborrel gaat toch wel door.,let goed- en denk aan jezelf hoor!

liefs

Babeth

Geplaatst

Leuk dat ik met mijn berichtje van gisteren een soort herinnering heb gepost ;-). Gezellig Esther, gaan we samen gelijk op. Ik ga voor punctie ook naar Utrecht. Vanavond gaat mijn eerste deca injectie er weer in.

Babeth en Sandra, heel erg gefeliciteerd! Hopelijk kunnen we echt met z'n allen het estafettestokje doorgeven zometeen. Die nieuwe trend van 2 tegelijk lijkt me wel wat!

Caroline en Martha, nog even volhouden. Wachtweken zijn altijd drama. Je voelt van alles of niks en dat kan dan weer van alles of niks betekenen. Frustrerend altijd vind ik.

Nico, lekker doen waar jij je goed bij voelt en als dat langer op de kerstborrel blijven is...

Geplaatst

Nico, als je er zo tegenop ziet, gewoon niet naar die babyborrel. Het is ook een hele drukke tijd dus excuses genoeg. Ik weet niet hoe open je hierin bent naar anderen toe maar anders kan je het misschien gewoon uitleggen dat je hoofd er niet naar staat? Ik ben een beetje jaloers als ik lees over jouw zumba enthousiasme. Ik doe zumba hier, nu een half jaar en we hebben nog nooit een nieuw liedje gahad. 1x kregen we een vervangster van een ander trainingscentrum en toen merkte ik pas wat een goede training zumba kon zijn. Maarja, we wonen in een klein dorp en mag al blij zijn dat er iets georganiseerd wordt. Een vraagje, ik twijfel of zwangerschap en zumba goed samengaat. heb jij daar misschien een deskundig advies over? Steps heb ik nu zoweiso gedropt, dat is te veel gespring helaas.

Caroline, die hoofdpijn kan heel goed met je verkoudheid te maken hebben, ik krijg vaak hoofdpijn als mijn neus verstopt zit, alsof het omhoog trekt.

Babeth, voel je jezelf al wat beterder?

Mart, vandaag je laatste werkdag op je oude plek nietwaar? (of heb ik het fout onthouden?). Hoop dat het afscheid je meevalt.

Sylvie, ik snap dat zo'n financiele onzekerheid/tegenvaller je bezig houdt. Volgens mij is dat iets vrouwlijks om dat niet weg te kunnen leggen. Ik kan het in ieder geval niet naast me neerleggen. Vooral als je niet meteen iets kan doen of ondernemen. Kan nachtenlang wakker liggen. Gisteren viel hier de laatste envelop van de IBG/DUO in de bus. Om de een of andere reden hadden ze bedacht dat wij dit hele jaar 720 euro per maand moesten aflossen. Ik heb alles aan bezwaren uit de kast gehaald maar niets hielp. Ik ben er nog steeds boos om. We verdienen wel goed maar niet zo veel dat dit bedrag zou kloppen. Volgens de berekening op de website zouden we dan beiden een ton moeten verdienen en dat doen we bij lange na niet. Ze houden ook geen rekening met dat het leven in noorwegen 2x zo duur is. Tja, we hadden het geluk dat we veel spaargeld hadden maar ik vond dit een hele zure appel. Uiteindelijk hebben we het geld op een aparte rekening gezet en mijn man regelt het zodat ik er niet te vaak mee geconfronteerd wordt. Helaas zag ik nu de envelop weer. Maar goed, het is de aller aller laatste, hehe!

Geplaatst

Vanmiddag vanaf 16.00 uur begint het afscheidsfeest met een borrel en daarna een buffet. Vanavond een leuke band en nog wat andere gekkigheden geloof ik.

Wordt vast gezellig.

Het is alleen nog niet m'n laatste werkdag.

Volgende week nog, maar ik denk dat ik dan ook regelmatig op een andere werkplek aan het werk ben.

Het is wel een heel raar idee hoor.

Alle kasten leeg, bureau schoon, laden leeg. Dagelijks staat er een nieuwe container buiten het stadhuis voor al het (papier)afval. We werken nu nog tussen alleen maar dozen in. Gelukkig hebben we genoeg aan ons hoofd om er niet te veel bij stil te staan.

Verder gaat het hier z'n gangetje. Vannacht weer onrustig geslapen, maar voor de rest nog steeds geen symptomen van het een of ander.

Het is gewoon weer ontzettend eng...

Caroline, ik hoop dat je hoofdpijn vanwege een positieve ontwikkeling in je buikje...

Geplaatst

Er melden zich hier wat meer meiden aan de laatste tijd. Hartstikke gezellig, welkom!!!

Maar het was voor mij al lastig om op iedereen te reageren de laatste tijd, maar nu wordt het nog lastiger.

Vandaar dat ik niet op iedereen tegelijk meer reageer. Is nl. bijna niet te doen als je er niet de hele dag achter zit.

4_6_6.gif

Kaartje en Esther, veel succes met jullie nieuwe ronde!!!

Nico, vanavond je babyborrel. Ik hoop dat je er een beetje goed doorheen komt. En het regent hier nu i.p.v. sneeuw...

Sylvie, ik hoop dat de financiële zorgen snel opgelost zijn. Ik kan me voorstellen dat het je bezighoudt.

Babeth, hoe gaat het?

Miki, al eventje niet gezien hier. Even een time-out? Hoe gaat het met je?

sig.jsp?pc=ZSzeb097&pp=ZSman000

Geplaatst

Het is gewoon weer ontzettend eng, wat je zegt Mart!

Ik reed net naar Breda, zie ik op de snelweg een busje rijden met reclame van een verzekeraar geloof ik: foto van twee kleine kinderen die een baby vasthouden... ik schoot vol en dacht: dat krijgt mijn dochter nooit... Heb me vermand moest natuurlijk gaan vergaderen maar geeft wel aan hoe emotioneel ik ben op het moment...

Ik heb ook iets stoms gedaan vlak voor ik weg ging: nog even gekeken naar wat ik geschreven had bij mijn derde poging hier op het forum en daar kreeg ik, jawel, op dag 7 ook hoofdpijn en vroeg me af of het niet vroeg was. Dus nog somberder de auto in, stom. Helaas, ik had wel afleiding maar ben nu thuis en ben er niet vrolijker op geworden... Sorry mensen...

Geplaatst

Kom op Caroline volhouden. De hoofdpijn hoeft niet hetzelfde te betekenen als de vorige keer. Elke keer is weer anders hè, dat weet je!!!!

Positief zijn, want je bent het waard om te ontvangen!!!

Weer even aan blauw denken!!!

stressbal_antistress_hart_blauw__14666_thumb.jpg

(zegt zij die zelf ook een wel onzeker is, maar ik probeer het toch elke positief te blijven)

Geplaatst

Esther, Kaartje, succes weer met deze poging!

Mart, Caroline... ik straal warmte en veel "plak-kracht" jullie kant op. Het estafettestokje is van jullie nu! En Caroline, ik was (zwaar!) verkouden tijdens de stimulatiefase de laatste keer en had echt extreme hoofdpijn erbij, altijd bij verkoudheid (toch een hoofd vol 'derrie'). Wat ik kan aanraden, het verkalmt en verzacht en haalt het snot weg: http://www.lifebuilding.nl/neti_pot_neusdouche.aspx (vul hem met lauw water en snufje zout, 1e x even wennen.. maar zo effectief dat het verslavend werkt!)

Lief dat je het vraagt Mart. Ik lees wel mee, maar weet soms door de drukte ook even niet hoe en waar te aan te haken. Ook al is het heel gezellig om te zien hoor, iedereen welkom!

Vandaag heb ik het (nieuwe) werk kerstdinetje, en probeer me positief en rustig voor te bereiden. Verder erg gescrokken van het zeer slechte nieuws van die vriendin (meer een kennis, maar voel me wel erg verbonden). En dan is er nog het bericht van die mailvriendin die ik via hier heb leren kennen. Situatie erg vergelijkbaar, ook spontaan kort zwanger, onverklaard maar vele iui's en ivf/icsi's verder en elke keer weinig echt goede bevruchtingen. Zij hadden iets meer aanleiding om te denken (uiteindelijk) dat het aan de eitjes lag, overstap naar ECD spanje gemaakt en bij de 1e TP zwanger en voor het eerst een echt hoog hcg. Ik vraag me nu ernstig af... gaat het ons wel lukken nog en is de huidige route dan wel de juiste? Het ziet er niet echt goed uit, maar ook niet slecht genoeg voor ECD wellicht. Maar als ik moet kiezen, kinderloos of zoiets? Dan neig ik nu toch meer naar dat laatste... Eerst maar eens kijken of de cryo's goed doordelen, dat gaat ons wellicht weer een inzichtje verder brengen. Ook al blijven het "steekproeven". Benieuwd ook wat de artsen zeggen (evaluatie 12/1 met hoofd ivf centrum VU weer en 20/1 een second opninion bij dr. Scholtes in Dusseldorf).

Enfin, ben in de war toch wel en wil er vandaag even niet teveel aan denken. Lekker op stap vanavond, gezellig!

Knuffel voor de rest ook. xxx

Geplaatst

Miki dank je voor die filmpjes, geweldig, die eerste 2! Heb zelfs hardop gelachen... Weet iemand hoe ik die kan doormailen naar mijn vriend?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden