Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sandra: eindelijk dan de uitslag en misschien zijn het er 2, gefeliciteerd meid!!!

Miki en Mart, jeetje wat een heftige berichten zeg. Ik hoop dat het met beiden goedkomt.

wij zijn net aangifte wezen doen bij de politie: scooter is gejat arghhhh

Geplaatst

Gatsie Sen! Het zit ff goed tegen zeg. Hopen dat ze hem heelhuids terug vinden. En tot die tijd een alternatief vervoer wel?

Geplaatst

Sen wat vervelend zeg. Laten ze met hun p*ten van een andermans spullen afblijven!

Sorry kon het niet laten even een luchtig plaatje bij de group hug te zoeken...

Zoiets Miki?

images?q=tbn:ANd9GcRb1qAx7GRXcRdhFodaIQ_gfSqKQgdO2jVLL1n3t2ZTUBU-iD51ow

Of deze?

images?q=tbn:ANd9GcRuG1lEnhjL1mmSS2xaWCvY8qOoFyhjBH9UMEMWx3agm_v4VQGf

Geplaatst

Jakkes, heel lang bericht getypt druk ik op een verkeerd knopje...kluns!

Maar in elk geval...wat kunnen er soms onbegrijpelijke dingen gebeuren in een mensenleven hé! 35 jaar en dan afscheid moeten nemen van het leven. Hoe doe je dat? Dat is een immense opgave, niet te overzien. Miki...heftig als je voor je gevoel niet mee kunt leven op de manier waarop je het graag zou willen. Maar misschien kan iemand dit ook niet anders doen dan alleen. Dit is denk ik ook iets waar je alleen mee klaar zult moeten komen. Meeleven misschien in de vorm van kaartje, in je gedachten?

En mart...wat erg zeg, zwanger en dan in deze situatie terechtkomen. Is het met het kindje, voor zover ze kunnen zien, nog goed?

Sen...wat is dat balen zeg...scooter foetsie! Frustrerend!!!

miki...heerlijk zeg, jezelf zo verwennen. Laatst met een vriendin een avondje sauna gedaan (voor het eerst), was fijn! Yoga heb ik geen ervaring mee maar kan me er iets bij voorstellen dat je je prettig voelt. Krijg altijd wel schuldgevoelens als ik mensen enthousiast hoor praten over sporten...ik ben a-sportief...!!!

Henne...zit er stiekum ook een beetje over na te denken om voor die tijd nog even naar de kapper te gaan hoor. Aan de andere kant denk ik...als ze ons een half jaartje gaan volgen kan ik toch onmogelijk elke keer alles uit de kast halen? Misschien net even wat meer aandacht besteden aan make-up, kleding heb ik genoeg in de kast waar ik me happy in voel, zonnebankje kan misschien geen kwaad. Verder ben ik wie ik ben...(zegt een enorm onzekere miep die nu al kan stressen bij de gedachte aan...)

Sylvie...vijf uur is toch echt nog wel wat vroeger dan zes uur hoor! Vreselijk! Zolang ik die vroege diensten kan overzien (zoals nu drie) dan gaat het wel, maar meer....brrrr niet mijn ding!

Geplaatst

Mart...!!!!!!!!!!!!Die bovenste...mwah, hou van mijn eigen comfortzone, niet te dichtbij zeg maar en zeker niet zo nakend! Dan liever een wollige knuffel zoals die apen!

Fijne avond trouwens! Kan me voorstellen dat je je wijntje een beetje mist in deze tijd!

Geplaatst

Henne en Esther, het maakt mij niet uit hoor hoe jullie eruit zien op tv. Vind jullie toch wel leuk en gezellig en we weten wie er achter het plaatje schuilt:-)

Geplaatst

Gets wat een nare berichten... Onze buren zijn ook in de sloot beland begin december, gelukkig niks aan over gehouden. Maar het idee alleen al bezorgde ons kriebels en dan hoor je zoiets, brrrr....

En idd Esther, zoiets op je 35e.... Vlak voor onze bruiloft ontdekte ik een knobbeltje in mijn borst. Gelukkig reageerde onze huisarts heel snel, kreeg binnen een week een echo en het bleek een cyste te zijn. Maar er schiet in die dagen heel wat door je hoofd, dat kan ik jullie vertellen. Moeilijk Miki dat ze zich zo afsluit, juist als jullie er voor haar willen zijn. Misschien helpt het om een kaartje of brief te schrijven? En ajb, hou vol, ik ben zelf heel veel vrienden kwijt geraakt toen ik ziek was en dat is heel erg hard. Het is ontzettend moeilijk om vrienden te zijn met iemand die door ziekte weinig terug kan geven, maar het geven op zich helpt die ander enorm.

Sen, balen!!! Die zie je natuurlijk nooit meer terug. Krijg je nog iets van een verzekering ofzo?

.....

Maar gelukkig ook een luchtige noot met de groupshugs. Doe mij die aapjes maar, hoewel dat natuurlijk maar het idee is want apen onderling schijnen nogal tekeer te gaan :happydance:

Enne Esther, ik stond ook al serieus mijn uitgroei te beoordelen in de spiegel :shower: Maar bedacht hetzelfde als jij: dat hou ik geen jaar vol :laugh: We zien wel, kan geverfde wimpers wel aanraden, scheelt een hoop mascara stress :happy: Denk dat ik als ik het terug zie mijn stem erger zal vinden dan m'n uiterlijk. Je eigen stem klinkt altijd zo vreemd.

Geplaatst

Miki, wat verschrikkelijk van je vriendin. Hoe staat ze er zelf in? Heeft ze hoop? Ik heb een keer afscheid genomen van een vriend, hij was 26, twee tumoren in het hoofd, ze zouden opereren, 98% kans om te overlijden. Ik had echt het gevoel dat dit de allerlaatste keer was dat ik hem zou zien. Maar hij hoorde bij de twee procent. Hij heeft het overleefd. Hij zal nooit meer worden zoals hj was, zoveel energie heeft hij niet meer en moet bewust kiezen waar hij de energie die hij heeft aan besteed. Maar hij is er nog wel en heeft laatst een 'I'm not dead yet' feest gegeven. Wat hem een beetje drijvende hielp was humor. En aandacht voor de kleine dingen. Naar een mooi nummer luisteren, een lekker bad nemen. Ik had voor hem een tshirt bedrukt, met (naam) ....man van staal , omdat hij na de operatie een titaniumplaat (of zoiets) in zijn hoofd zou hebben. Die heeft hij tot de operatie aangehad. Miki, het lijkt me moeilijk om je vriendin te helpen als ze zich even afluit maar laat in ieder geval weten dat je er bent, stuur post, een sms, zoiets, laat een bloemetje bezorgen. En...verlies niet de hoop, ondanks dat het uitgezaaid is naar de lymfe, misschien geven ze haar wel een kans. Sterkte!

Mart, ook al zo'n naar bericht. In het 'mei-juni 2010' forum schreef sandy mee. Zij was moeder van een zoontje en van maaike. Maaike is overleden aan wiegedood toen ze bijna 1 was. Ze heeft nu een lief zzontje gekregen. Zij heeft deze week afscheid genomen van ons clubje met de woorden' meiden, geniet ervan, voor je weet is het voorbij'. Soms is het goed als iemand dat tegen je zegt, dat maakt dat ik even stilsta, om me heen kijk en waardeer wat ik heb.

Henne en esther, jullie moeten er natuurlijk wel goed uitzien op tv, als onze representanten.:icon_bigsmurf:. Nee, grapje maar ik snap dat je niet in je alledaagse kloffie op de buis wilt.

Marjan, hoe ging het vandaag?

Geplaatst

Eindelijk weer internet! Ik kon de hele middag/avond niet online, dan merk je dat je daar toch wel aan gewend bent... Maar niet erg beste berichten hier, jeetje zeg... Ik ben er stil van. Sterkte allemaal die ermee te maken hebben.

Ik ga voor de apen, die grote blote mannen hoeven van mij niet zo...

Geplaatst

tja het is maar een scooter natuurlijk en das vervangbaar maar toch balen we enorm want het was echt een mooi ding en we hadden hem net een paar maandjes. We hebben ook wel een auto hoor maar voor korte ritjes in de zomer is het ideaal. Mn vriend was gisteren met de scooter even naar een vriend gegaan en had de scooter onder het raam van de woonkamer voor de deur, notabene nog in de tuin, gezet. Dat zijn dus echt brutale dieven geweest. De politie kwam nog ter plaatse maar we moesten vandaag aangifte doen, waren ze gisteren vergeten hem als gesignaleerd te zetten... ook lekker handig. Dat hebben ze net dus alsnog gedaan. Maar die scooter zien we hoogstwaarschijnlijk nooit meer terug en hij was niet verzekerd tegen diefstal, alleen WA mini casco ofzoiets... klerelijers moeten gewoon van je spullen afblijven grmbl

Geplaatst

bedankt meiden.

had me al voorgesteld eerder in de voorstelhoek.

wat fijn Sandra van je mooie hoge waarde!!!!!!

fijne avond.

gr marjan

Geplaatst

jeetje wat een nare berichten...

Miki...sterkte met je vriendin...ook al sluit ze zich nu af, probeer haar toch te laten weten dat jullie er voor haar zijn...maar dat zullen jullie wel doen...

Mart...heftig ook jouw berichtje...sterkte meid!!!

ik ga voor de aapjesgroupshug...vind ik toch net wat knusser uitzien...en...ik hou niet zo van die bodybuilderstypes...ondanks dat ik veel sport...oja...weet effe niet meer die het schreef...dat ze zo asportief is...maakt niet uit joh...wij sporten wel voor je...hahahaha...

net weer een meetmoment gehad en ben gewoon blij blij blij...gewicht 86,3 (nog rond de 4 kilo te gaan), bmi was nu 28,8 en mijn vetpercentage was zelfs 2% omlaag gegaan..van 40 naar 38...whoehoe!!! helemaal happy weer..

Sylvie...goed dat je al eerder naar Rotterdam rijdt...5 uur had ik eigenlijk ook moeten opstaan de rest van de week, maar vriend heeft gisteren te horen gekregen dat ie de rest van de week (t/m donderdag) middagdienst heeft...dus ik kan iets langer blijven liggen...hihihi...

Esther...morgen de deca...succes meid!!! wat gaat het snel hè??? super!!!

uhm...en nu weet ik het effe niet meer...hahahaha...

ben jullie niet vergeten meiden...ben gewoon heel vergeetachtig!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hi lieve meiden, wat is hier veel gebeurd!! Gisteren allen even snel de tijd gevonden om Sandra te feliciteren, maar verder te druk voor alles. Zit nu in de tram terug naar huis na een etentje met vriendinnetjes. Heb op m'n donder gekregen van hen... Ben echt roofbouw aan het plegen, te druk op het werk, te weinig slaap, eigenlijk gewoon overall te veel hooi op m'n vork. En blijf maar roepen dat het allemaal wel beter wordt, dat ik hier nog even doorheen moet, maar begin me te realiseren dat het 5 voor 12 is. Als ik nu geen pas op de plaats maak, zit k straks echt een tijd thuis. Weet alleen niet hoe ik de ommekeer te weeg moet brengen...

Caroline en Mart, eerste week bijna voorbij, toch?

Nico, wat goed!! We lopen een beetje gelijk op qua overgebleven kilo's denk ik, al heb ik geen idee van m'n vetpercentage. BMI was 30.7 is nu 27.5 dus gaat de goede kant op.

Babeth, fijn dat de griep overwonnen is!

Klaar, shoppen is altijd leuk, toch?

Zit op m'n iPhone, dus kan niet teruglezen, maar voor de rest dikke knuffels. Ik schrijf niet veel momenteel, maar probeer wel zo veel mogelijk mee te lezen, al is dat door alle drukte en het tempo hier niet makkelijk!!

Geplaatst

hai meiden

Fren, klinkt gezellig dat avondje en wat goed dat zij je even "wakker hebben geschud" wellicht niet leuk maar vaak zien goede vrienden het het snelste. Zelf ben je nu zo gewend om maar door te gaan. Tjsa, die ommekeer? moeilijk, ik denk dat de meesten dat wel herkennen. Ik zou willen dat ik je van goed advies zou kunnen voorzien. Ik moet eerlijk zeggen ik ben pas wat meer op mezelf gaan letten vanaf het moment dat ik met onze 2de icsi bezig was. Maar ja, als je zelfstandige bent dan is het misschien nog lastiger om het eea. anders aan te pakken. Verder heb ok prove ook de teugels wat laten vieren...vond altijd dat op het werk alles tip top moest zijn en ook nog eens thuis..ik kan beter thuis de boel even de boel laten.

Nico, wat goed!! ik ben trots op je! goed gedaan zeg, dat moet wel een goede boost geven toch?

Sen, je hebt helemaal gelijk, ze moeten er echt vanaf blijven!!! ik hoop dat ze ´m nog terugvinden maar die kans zal inderdaad erg klein zijn, klote!

Syvlie, groot gelijk dat je al aan het rijden bent, wie weet wat een rotweer het morgenvroeg is en dan van Helmond naar R´dam. doe voorzichtig!

Martha, wat de plaatjes betreft....ik ga nu ook voor de tweede hihi

dames, slaap lekker straks!

liefs

Babeth

Geplaatst
Net besloten om dadelijk maar naar Rotterdam te rijden.

Ik ga trouwens voor de eerste grouphug.

Waarom had ik al zo'n idee dat je voor de eerste ging? Haha, wat grappig. Je bent tot nu toe de enige.

Geplaatst

Hier een drukke maar zeer geslaagde avond gehad.

Ga zo lekker naar bed en hopelijk lukt het slapen me wat beter dan de afgelopen nachten.

Miki, ik hoop dat je een beetje kunt slapen na het nare nieuws van je vriendin.

Geplaatst

Fijne avond gehad Mart, mooi zo.

Ben ik idd de eerste met de mannen, hou ook niet zo van gespierd maar die aapjes vertrouw ik niet

Lig lekker in bed, ook al laat, morgen toch vroeg eruit maar gelukkig niet zo vroeg.

Lekker slapen

Geplaatst

goedemorgen er is weer veel gebeurt in mijn afwezigheid. FF kijken of mijn zw dementie er al is....

Miki wat een ontzettend nieuws van je vriendin zeg, kippevel. Idd laten weten dat je aan haar denkt. Mijn vriend had een hersentumor toen hij 24 was, helaas heeft hij de strijd verloren. Ben tot het laatste toe als 1 van de weinigen contact blijven houden. Anderen waren bang, wisten niet wat te zeggen. Maar het deed hem enorm veel pijn om zijn "beste" vrienden niet meer te zien. Sterkte....

Mart ik hoop dat jou collega er weer bovenop komt. Getver wat een rotbericht. Sterkte....

Henne lekker jezelf verwend. You go girl!! Heb je verdient. Je man is dus om wat betreft de documentaire??? Als ik het niet vergeet ga ik kijken hoor als het op de buis komt, duurt nog zo lang.....

Esther is ook al weer uit bed, waarschijnlijk heel erg dufjes. Meis nog 1x vroeg opstaan en dan 3 lates hihi. succes ermee. Vanavond eerste deca!!!!!!!!!

Sen je scooter gejat AARRGGGG, mijn brommer is ook voor de deur gestolen. 2x. 1 ervan heb ik na lange tijd teruggekregen. Beetje verbouwd maar hij deed het nog wel. Hopelijk voor jullie ook zo'n geluk....

Nico JOEPIE wat goed zeg, weer afgevallen!!!!!!! Daar mag je idd heel trots op zijn. Ik heb een BMI van 33 en ben zwanger dus het kan wel hoor, maar lichter zijn is natuurlijk altijd beter. In Gent behandelen ze boven de 34 geloof ik niet, dan moet je eerst afvallen. Is mij niet gelukt ondanks dietiste en nu mag het lekker niet hihi.

Syl succes vandaag. Gelukkig ben je gister al gegaan. Hier sneeuwd het nu, mooi gezicht maar als je zo vroeg op pad moet is het niet fijn.

Mart ik ga ook voor de aapjes hug. Hou ook niet zo van zulke gespierde mannen. Vind het eerlijk gezegt lelijk, maar ja ieder zijn ding zeg maar. fijn dat je toch nog genoten hebt van je feestje en daarna nog 1 gehad hihi. Ga er maar van uit dat je dat het komende jaar je wijntje ook zal moeten laten staan!!!!! Net als ik.

Hier gister een drukke dag gehad, voel het ook goed dus heb mijn schoonmoeder moeten beloven het voorlopig rustig aan te doen en goed op mezelf te passen. Ze waren helemaal in de gloria van het nieuws dat we hun gister verteld hebben. Zo blij!!!!!

Voel mijn buik goed werken, zeker als ik bezig geweest ben. Ga vanaf vandaag pas op de plaats maken. Het huishouden kan best op een lager pitje, dat van grote hoeveelheden maken en invriezen waren we al van plan, maar bedankt voor de tip Klaartje. Vandaag ben ik nog vrij, vanmiddag kersgeschenk ophalen. Daarna een reeks van 6x 8 uurs dienst. Hopelijk houd ik het vol, op het gemakje werken en hulp vragen bij tillen e.d. Ben nogal eigenwijs op dat gebied. Zal me vanzelf tegenkomen ben ik bang, maar ik ga mijn best doen hoor!!

Op mijn werk zijn m'n collega's zo lief. Allemaal in traantjes gister, zo bijzonder. Kun je nagaan hoe anderen meeleven, deed me echt heel veel. Mocht natuurlijk geen wijntje, er was kerstdiner voor de bewoners en heb het met veel plezier en een grote grijns afgeslagen en koos voor appelsap hihi.

Hele grote knuffel aan iedereen maak er een fijne dag van!!

Geplaatst

Ik ook! Ik weet nog dat je een van de eersten was, waarvan ik de berichten las toen ik lid werd van het forum... en eindelijk, anderhalf jaar later ben je zwanger! Wat moet het heerlijk zijn om een ticker te maken... Geniet geniet, maar dat doe je met volle teugen volgens mij! Ik zie die grote grijns bijna voor me als je een glas wijn afslaat..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden