Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier ligt ook heel wat sneeuw en het blijft maar vallen, ziet er toch wel mooi uit moet ik zeggen, onder het afdak heb ik de tafel "gedenkt" voor de vogels, een schaal met brood en allerlei vetbollen en nootjes, het is er een drukke bedoeling.Onze 2 katten komen nu niet buiten dus de vogels kunnen hun gang gaan.

Caroline, logisch dat je wat nerveus bent, net voor ik ging testen werd ik werkelijk misselijk van de zenuwen! heel erg veel succes!!Ik geloof trouwens dat mijn neefje ook na donderdagmidddag vakantie heeft (Noord-Brabant)

Martha, blijft bij jou de pregnyl echt zo lang doorwerken? ik moet zeggen dat ik er lichamelijk nooit echt iets van merkte. Ik heb 1x gehad dat mijn ontbijt eruit kwam op de dag van de punctie.

Ook jij heel erg veel succes!

Ik ben benieuwd hoe het op de weg is, ik heb wel vakantie maar wil toch even naar het werk voor de overdracht, omdat ik ziek thuis zat was die er bij ingeschoten en aangezien mijn collega de eerste week in januari nog vrij is?

hihi Sylvie jij dacht nog wel dat je je boots voor niets had aangeschaft.....

Geplaatst

Dat is dus wel een goede investering de snowboots.

Zijn om 16.00 begonnen met Harry Potter en nu pas een uur gegeken. Heb in de tussentijd allemaal hapjes gemaakt maar dat schiet zo niet op.

Ik koop altijd van die goedkope brokten bij de AH voor de eendjes en meerkoeten omdat we bij het water wonen. Hoewel ze volgens mij met zijn allen zijn gevlucht naar betere oorden haha, zou ik ook doen.

Geplaatst

Leuke reactie van je kleine neefje Henne.

Veel succes morgen met opstarten.

Als je de weg op kan, moet je over de Brienenoordbrug?

Geplaatst

Ja wat schattig he. 't Is ook echt een nadenkertje. Dan staat ie eerst een tijdje te kijken en dan komt er zoiets. Ik zag ook al gelijk mijzelf en m'n man bezig om sneeuwballen te maken en die op de lampjes te zetten...haha... Nee gek genoeg doen volwassenen dat niet meer.

De Brienenoord gelukkig iet. Moet wel over de Willemsbrug :-( Dat was vrijdag al doodeng, vooral de terugweg. Al die stukgereden sneeuw met spelgladde spoorvorming en dan nog even die hele scherpe bocht de Maasboulevard op. Het Noordereiland is ook één gote ijsbaan. Vrijdag was er een bus van de weg gegleden pal voor kantoor. En ik denk niet dat ze er strooien, doen ze hier in de wijk ook niet. Nee meiden, geef mij maar voorjaar! Dit noemen ze dan de mooiste tijd van het jaar, maar ik vind van die nieuwe groene blaadjes, blauwe luchten, tsjilpende vogeltjes en bloeiende bollen veeeeeeel mooier en vrolijker!!!!

Geplaatst

Caroline ik hoop dat je vannacht wat kunt slapen (ik sliep nooit voor de testdag) en dat je morgen heeeeel positief mag beginnen. Ergens heb ik er wel een goed gevoel over, maar ja, wat zegt mijn gevoel he... ;-)

Geplaatst

De Brienenoordbrug was vandaag goed te doen heb ik gehoord, maar het blijft maar sneeuwen, niet normaal toch! Ik kan me niet herinneren in Nederland zoveel sneeuw te hebben gezien.

Ik hoop dat je gevoel klopt! Aan de ene kant lief dat iedereen meeleeft aan de andere kant heb ik een klein beetje spijt dat ik het gemeld heb want anoniem effe testen is er niet meer bij nu natuurlijk :-)...

Geplaatst

Begin nu kramp te krijgen... mmm, niet leuk. Had de laatste dagen af en toe steekjes en ik hoopte dat dat positief was omdat ik dat niet ken, maar nu... zucht, moet ik toch weer even zeuren dat de twijfel toeslaat... Dacht net al te voelen dat ik ongesteld werd maar was toch bollentroep. Ik heb dit soort teksten al vaker bij anderen gelezen en nu zit ik er zelf weer middenin, nogmaals zucht...

Zometeen maar weer even een zoutmengseltje maken want de keelpijn is ook weer erger en dan Boer zoekt vrouw kijken.

Geplaatst

Wat een sneeuwpret bij jullie allemaal.

Aan de ene kant jammer dat het hier niet is, maar aan de andere kant ook wel weer lekker makkelijk.

Hoef je nergens over in te zitten.

Hier nog steeds hoofdpijn en rommelende baarmoeder en lichte buikpijn. Dus als het gaat zoals anders bij een beginnende menstruatie is het voor mij waarschijnlijk voorbij.

We zullen zien...

Caroline, ik wil je alvast heel erg veel succes wensen met het testen morgen. Pfff ben gewoon zenuwachtig met je mee.

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben ook weer boven water. Even een paar dagen niet gereageerd...wel mee blijven lezen maar druk geweest. Ik heb nu een rijtje van zes dagen werken erop zitten en ben er nu fijn twee vrij.

Wat me bij is gebleven de afgelopen paar dagen is Martha en Caroline...Meiden wat is het doodeng! Wat zou het bijzonder zijn als jullie allebei positief zouden testen. En Caroline wat fijn dat je cryo's hebt. Maar Martha...dat zal jou misschien best wel pijn doen? Wat dubbel is het allemaal hé. Wat gaan verdriet en blijdschap dan hand in hand op dit forum.

Caroline...jij gaat morgen testen begreep ik. Ik hoop dat je vannacht een beetje slaapt en uiteraard hoop ik op een positieve test voor jou morgen.

Martha...ik las dat jij er zo langzamerhand een hard hoofd in begint te krijgen? Wat is het zwaar hé deze laatste paar dagen. En wat is het dubbel zo heftig met de gedachte in je achterhoofd dat het de laatste behandeling gaat zijn. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Ik wil je alleen heel veel rust en kracht geven!

Bij mij zitten de eerste spuiten er weer in, het is weer als vanouds...:)

Hoe is het met de rest van de meiden hier?

Geplaatst

Caroline, vandaag D-day, wat spannend zeg. Ik hoop zoooo dat het gelukt is voor je! Ben erg benieuwd naar je test.

Mart, hoe is het nu met je? Nog steeds krampjes?

Klaartje, succes vandaag met autorijden en werken. Vandaag voor t eerst weer toch?

Sylvie, zitten je laarzen lekker? Die heb je al goed kunnen gebruiken.

Voor de rest die door de sneeuw moet, sterkte ermee, ik heb er al weer een paar vast zien staan vanmorgen...de drab ligt hier zeker 15 cm hoog...

Fijne dag allemaal voor die ik allemaal vergeten ben.

groetjes Sab

Geplaatst

Hoi Allemaal,

het gaat in ook maar door! Heb een druk weekend achter de rug, vandaar dat reageren er niet van gekomen is, heb wel meegelezen op mn mobiel. Kwam even spieken of er al nieuws was van caroiline, maar helaas.

Kom snel weer spieken!

Fran

Geplaatst

Esther lekker bijkomen van je harde werken. De eerste spuiten alweer erin, wat gaat het hard.

Dat jij dat kan zo snel op elkaar al die hormonen.

Caroline en Martha het is allemaal al gezegd, veel emoties op het forum maar hopelijk voor jullie goed nieuws komende dagen.

Weet dat er veel aan jullie wordt gedacht, het zou mooi zijn dat het eens lukt bij ons allen, tot het eind.

Sab de laarzen zitten heerlijk, beste € 60,- ooit besteed :-))

Geplaatst

Helaas moet ik mijn fans teleurstellen: zojuist negatief getest... Weliswaar niet met ochtendurine (ik moest om kwart voor 8 zo nodig plassen en had geen zin om slaperig de test te doen) en op dag 11, maar toch, als ik echt zwanger was, zou je toch wat moeten zien, maar het is akelig wit op het controlestreepje na...

Mijn vriend heeft er nog wel vertrouwen in, denkt dat ik te vroeg ben en het nog best kan, maar dat zegt ie gedeeltelijk ook om mij te troosten denk ik. Als ik nog niet ongesteld ben ga ik overmorgen ofzo wel weer testen maar ik moet zeggen dat ik er zelf niet meer zo in geloof. Pfff... wat had ik hier graag jubelend geschreven dat ik zwanger was. Natuurlijk heb ik 2 cryo's maar dat is op dit moment even een schrale troost...

Geplaatst

Ooh Caroline ik hoop dat het idd te vroeg is, sommige kunnen al iets zien op dag 11 andere niet.

Ik hoop dat er alsnog een streepje bijkomt maar zelf voel je het toch het beste.

Oneerlijk meid, het is je zo gegund!

Geplaatst

Ha lieve Caroline,

Was al op zoek naar een bericht van je...wat een teleurstelling weer...

Geen bloed geeft moed dat weten we inmiddels wel maar ja ik snap heel goed hoe je je voelt wat je schrijft dr zou op dag 11 toch wel iets van een streepje op je test te zien moeten zijn.

Sterkte meis ik denk aan je.

Dikke knuffel,

Elies

Geplaatst

Pff, ik kom ook weer eens meelezen.

Caroline, wat balen meid. Je had zo graag nu 2 strepen gezien. En wij met jou! We blijven duimen, dat het er alsnog komt. Maar we begrijpen je onrust en ongeloof. Hang in there...

Martha, jouw buikpijn... bleh.. dat maakt het vast extra spannend. We denken aan je he.

Knuffel4usall

Geplaatst

Caroline, het is gewoon kl*te. Heel veel sterkte meis. Meer kan ik je helaas niet zeggen. We weten allemaal hoe het voelt.

Hier de overtuiging dat het bij mij ook mis is nog sterker. Vanochtend het eerste bruinverlies...

Geplaatst

Ohhhh nee Caroline wat een teleurstelling weer! (understatement...!!) Bah zeg, waarom gaat die positieve flow niet door op jou :-(

En Mart, jij ook bruinverlies getver wat een nare berichten op de vroege ochtend zeg...Hopelijk keert het tij nog en hebben jullie straks mooier nieuws te vertellen en is het nu nog te vroeg....Tot die tijd sterkte meisjes!

liefs Sab

Geplaatst
Oh nee Mart, heb je ook nog buikpijn?

Yep, zoals het altijd begint.

Geplaatst

Ach Martha, om gek van te worden!!!

Ik kan alleen maar hopen dat het een innesteling is. Vorige keer had je ook bloed toen er wel wat gebeurde, ik duim dat dit nu weer zo is en dat het dan deze keer wel goed zit. Maar ik weet ook hoe het is om een sterk gevoel te hebben. Ik wou dat ik kon toveren. Dan gaf ik je een veel beter gevoel, eentje die klopt en echt is. En beloond wordt met een mooie positieve test!

We houden je vast hoor!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden