Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Het hakt erin Mart, bij ons allemaal. Onwerkelijk dat je afscheid neemt. Ben er stil van. Zolang je pauze (af) meisje bent is er hoop, heb je iets om naar uit te kijken en nu even niets meer. Verschrikkelijk.

8_8_55.gif

Maar blijf positief meiden, want het kan wel. Kijk naar Sandra en Babeth!!!

sig.jsp?pc=ZSzeb113&pp=

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden,

verdorie zeg, ik ben echt uit mijn doen, wat doet dit pijn!!!!

Lieve Martha, de juiste woorden kan ik gewoon niet vinden, we weten hoe ghet voelt als een poging niet lukt, maar zoals Sylvie zegt, er blijft hoop en nu?

Wat had ik het graag anders gezien, en konden we maar kiezen wie als eerste het stokje vangt....

Caroline, bij jou ziet het er ook echt niet goed uit dus, ook voor jou uiteraard knap ellendig, ik hoop van harte dat een van je cryos jullie wens in vervulling laat gaan!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Net terug uit de stad, waar ik steeds werd geconfronteerd met baby's en babyspulletjes... en nu lees ik de kop "Afscheid". Ik heb het topic nog niet geopend, weet niet of ik het wel wil nu... Dat je nog aan mij denkt, wat lief... Wat jammer dat we zo ver van elkaar wonen anders... Ik weet het ook niet meer... Wat waren we vol goede hoop samen en nu... zucht... Ga toch maar even je topic openen.

Geplaatst

Toch heb ik er op dit moment moeite mee om positief te zijn.

Een tijdje lang was het hier een hecht clubje met hetzelfde doel.

Sommige hebben de eerste stapjes gezet naar dat doel, andere zijn heel hard op de grond gekomen en nu neem jij afscheid.

Al het positieve gevoel voordat je aan een behandeling begint.

Plannen voor ons uitstapje in april.

Moeilijk als je dan leest dat jij nu afscheid gaat nemen van alles, kan me niet voorstellen hoe dit voor jou moet zijn, verschrikkelijk!

Geplaatst

Ik vloek niet snel, liever nooit, maar meiden het ligt nu voorop m'n tong. Bah bah bah bah bah, waarom nou niet?????? Mart, meis, ik zit hier vol ongeloof en tranen. Waarom, waarom waaróm nou niet???!! Caroline, ik blijf nog even voor je hopen. Domweg omdat twee van deze grote teleurstellingen op een dag teveel zijn. Meiden, onwijs veel liefs en sterke.

Klaar

P.S. Mart, ik hoop dat je het op kunt brengen in april naar de meeting te komen voor een live grouphug speciaal voor jou.

Geplaatst

Ik heb natuurlijk nagedacht over ons uitstapje, maar het is waarschijnlijk te confronterend en als ik dan net een stapje heb gemaakt in de goed richting,

kan het uitstapje juist averechts gaan werken.

Het doet mij ook pijn en heb er al heel veel om gehuild vandaag, maar het is nu niet anders. Kon ik nog maar even terug in de tijd...

Geplaatst

Dat kan ik me heel goed voorstellen Mart. Hoop dat je wel een aantal van ons via mail oid op de hoogte houdt. Zou je niet graag compleet uit het oog verliezen. Och lieverd, ik heb zo met jullie te doen. Dit is zo afschuwelijk.

Geplaatst

Begrijpelijk maar weet dat je alsnog op het laatste moment welkom bent.

Je zult vast van iemand gegevens hebben om contact op te nemen.

Hou toch nog even het plekje vrij in het vliegtuig voor Jan.....

Geplaatst

Mart, ik had zulke goede hoop voor jullie....Kan me zo voorstellen dat je niet te ver vooruit wilt kijken 'maar t liefst terug gaat. Neem de tijd om dit eerst een plekje te geven.

Wat een ellende zeg, ben er stil van hoor..T is je zo ontzettend gegund...

xx sab

Geplaatst

lieve Mart,

ben met stomheid geslagen...wat is dit oneerlijk, het was jullie zo gegund...weet ook niet goed wat ik moet zeggen...heel veel sterkte de komende tijd...dikke knuffel!!!

lieve Caroline, hoop dat je alsnog positief test...ik hou nog even mijn duimen draaiende voor jullie...

Babeth...wat een verhaal over jullie hond...bah...ik zou er ook van over mijn nek gaan...al heb ik dat niet zo snel...

en sylvie...ik geloof dat je voor jullie hondje maar een 'poepplekje' moet maken...

liefs,

nico

Geplaatst

Ik ben echt even uit mijn doen zeg, net even bij mijn man zitten huilen, gevlokt heb ik, af en toe is het leven zo ongelofelijk oneerlijk!

Lieve Martha, ik snap het goed dat je nu denkt dat dat uitstapje in april je geen goed zal doen, denk aan jezelf, en inderdaad, mocht je alsnog willen komen....maar echt aan jezelf denken hoor.

We hebben vaker gelezen dat dames er een streep onder zettten maar ditmaal voelen wij het allemaal heel erg diep.

Laatst had juist jij nog zo´n mooi bericht geplaatst waar we denk ik allemaal erg veel aan hadden, sorry meiden, ik kan het even niet plaatsen allemaal.

Ik sluit me bij Klaartje aan dat ik graag nog iets van je zou horen, ookal is het via via....

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieverds, we zullen het zien tzt. Ik weet het zelf nu ook allemaal even niet.

Net m'n schoonouders en ouders ingelicht. Tranen met tuiten gehuild en heb nu weer hoofdpijn.

De aankomende dagen blijf ik nog wel even actief om af te kicken zeg maar en dan ga ik langzaam aan afstand nemen.

Ik vind jullie stuk voor stuk geweldige toppers!

Geplaatst

Mart ik heb je een pb'tje gestuurd, ik zou zoveel willen zeggen tegen je, maar ja... Ik snap heel goed dat je in april niet wilt komen, ik heb dat zelf ook al bedacht: als ik in april nog met lege handen zit, ga ik denk ik ook niet, te confronterend om daar een aantal zwangere buiken te zien, hoe zeer je het ze ook gunt (echt hoor Babeth en Sandra. zeker jullie!!). Maar we zien wel. Je weet dat je altijd welkom bent.

xxx

Geplaatst

Ik liep vanmiddag in de stad en keek op mijn mobiel even op het forum en toen zag ik het topic van martha. Wat komt dit binnen hé. Ik vind het ongelooflijk dat het zo moet gaan. Wat is het leven soms bikkelhard en oneerlijk. Zoveel waarom vragen waar geen antwoord op komt.

Martha het klinkt stom maar ik weet gewoon echt niet goed wat ik tegen je moet zeggen. Er spreekt zoveel verdriet uit je woorden, zoveel pijn. Wat kan ik nou zeggen om dat te verzachten. Het punt waar jij nu op beland bent is zo erg het schrikbeeld van velen van ons denk ik, in elk geval wel van mij. Je hebt zolang geknokt voor je liefste wens en dan uiteindelijk met lege handen staan. Hoe is Jan eronder? Ik wilde dat we allemaal wat van jullie verdriet over konden nemen en in onze rugzak konden doen zodat het voor jou wat beter te dragen is maar dat kan niet.

Ik begrijp dat je het te confronterend vind om ons te gaan ontmoeten in april, geld voor caroline ook. Laat dat maar even voor wat het is, de tijd zal leren wat voor jou goed voelt.

Geplaatst

Lieve Esther,

Jullie hebben allemaal je rugzakje al veel te vol, daar past dat van mij absoluut niet meer bij.

Het is voor mij nu zaak dat ik het rugzakje met rottigheid langzaam verwijder. Alleen maar onnodige ballast in een nieuw leven.

Om deze ballast te laten verdwijnen is natuurlijk niet zomaar klaar, daar moet ik zelf hard voor werken.

Het onverwerkte verdriet zal nog even blijven hangen, maar de rest moet eruit en wel zo snel mogelijk.

Geplaatst

Lieve Martha,

jeetje wat weet jij alles toch altijd zo ongelofelijk goed te verwoorden.....je hebt helemaal gelijk dat het voor jou zaak is om dat rugzakje te legen. IK ben ervan overtuigd dat het je erg goed zal gaan lukken, je bent zo enorm sterk,al zie jij het op het moment wellicht anders.

Bedankt dat je hier zo´n fijne hartsvriendin bent geweest, want zo ben ik je gaan beschouwen, jeetje meiden, wat hebben we de afgelopen tijd enorm veel met elkaar gedeeld.

Geplaatst

Sluit me helemaal aan bij babeth...

Het zal hard werken worden maar ik geloof dat je in staat zult zijn om of het rugzakje te legen of ermee te leren dealen. En dat zal met vallen en opstaan gaan maar ook voor jou is er iets heel moois in dit leven weggelegd, dat weet ik zeker!

Geplaatst

ik heb al verschillende keren getracht mijn gevoel in woorden uit te drukken, maar om de een of andere reden krijg ik het niet voor elkaar. Tuurlijk zit ons rugzakje vol, maar dat houdt niet in dat er geen ruimte is voor jou, Mart, aangezien jij ook altijd ruimte hebt in jouw (overvolle) rugzakje voor de rest van ons. Het zal gek zijn om geen berichtjes meer van je te lezen. Net zoals het gek is dat ik zovel geef om iedereen hier, terwijl ik jullie nog nooit gezien of zelfs maar live gesproken heb,...

Snap het heel goed Mart, dat je nu geen zin hebt in april. Maar mocht je tegen die tijd van gedachten veranderen; weet dan dat we je allemaal met open armen zullen ontvangen voor een groupsex, eh grouphug!

Verder sluit ik me eigenlijk bij iedereen aan... dit is mijn ergste nachtmerrie, en ik vind het verschrikkelijk dat die voor jou werkelijkheid is geworden...

Hou je taai!

Dikke kus, Francis

Geplaatst

De group'sex' zal ik hier ook missen:-)

En gek genoeg zijn we inderdaad om elkaar gaan geven hier.

Allen op jullie eigen manier hebben mij gemeld de moeite waard te zijn hier te mogen schrijven.

Ik vond het dan ook een eer.

Dat maakt het ook zo moeilijk om zeer binnenkort afstand te nemen, maar ik heb het mezelf beloofd.

Ik moet...het kan niet anders.

Voor nu lieve meissies, denk blauw

images?q=tbn:ANd9GcTyIdTybXlugb7fxTDASpvLQQhwGH-PmG5ODqfHUNR1sAoEjpzEjA

Geplaatst

Wat een avond zeg, helemaal ontdaan, zit te snotteren achter mijn laptop.

Het is allemaal zo oneerlijk, ben onrustig.

Caroline snap waar je staat met april, je gunt het iedereen maar het blijft moeilijk andere zw en wij niet en waarom....

Mart laat ons ook maar even afkicken van jou wijze woorden, want je schrijft mooi.

Vanuit Schiedam ook nog even een groepssex (hug).

Geplaatst

Het ligt er aan of ik echt ben gestopt of niet... Nu ik 2 cryo's heb, kan die beslissing worden uitgesteld, anders moet ik weer met mijn vriend gaan praten, eigenlijk hebben we het geld niet en bovendien ben ik in maart 42... Als ik zou weten dat er nog een kans is, zou ik er wel mee om kunnen gaan in april, maar als we gestopt zijn net als Mart... dan denk ik het niet. Maar we lopen op de zaken vooruit, ik wilde het alleen nog even uitleggen...

Toen ik me anderhalf jaar geleden aanmeldde op dit forum dacht ik: handig, kan ik mooi wat informatie vandaan halen en moet je nu zien.. zit regelmatig met tranen in mijn ogen als ik jullie verhalen lees. Had ik echt nooit gedacht...

Geplaatst

Ik vind het wel heel erg moeilijk om die gedachte toe te laten sylvie, heb jij dat niet? Natuurlijk is het een hele positieve vibe maar ik merk dat ik mezelf zo ongelooflijk ingedekt heb dat ik nu tevreden ben met het mogen hopen (zonder dat ik concreet durf te hopen op een zwangerschap) op de hoop zeg maar. Klinkt vaag maar een zwangerschap daar durf ik niet over na te denken. Ik ben blij dat we bezig zijn met behandelingen zodat ik mag hopen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden