Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sylvie, ben je gevuld ;-) Kon het er nog wel bij met die volle blaas en die volle buik van het friet eten? jammie zeg!

Nico, goed geregeld met je collegaatje! Dat scheelt natuurlijk wel dat zij dat doet, is ook lekker makkelijk he? Goed bezig Nico! :-)))

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fran, wij vinden Maastricht altijd erg leuk. Maar t ligt er helemaal aan wat je wilt natuurlijk, lekker relaxen of de gezelligheid van een stad. Dat bepaalt uiteindelijk de keuze natuurlijk..

Zeeland is ook leuk,Domburg, lekker eten, massage, hmmmm strandwandelingen en lekker shoppen haha. Alles in 1.

Wij zijn ook bezig met de vakantie voor de zomer, als iemand tips heeft voor Aruba of Curacao, dan hoor ik die graag, zoek me suf, wil teveel natuurlijk :-)

Geplaatst

Sylvie, je bent nu aan de beurt denk ik, succes!!!

Sorry, dat het even duurde voordat ik me hier weer meldde, maar gisteren was ik pas rond 18.00 uur weer een beetje aanspreekbaar en toen lag het forum eruit...En vanochtend heb ik lekker uitgeslapen dus vandaar dat ik nu pas reageer.

De punctie is goed gegaan! Om half elf hebben we ons gemeld bij de IVF-poli. Mijn vriend had al om 8.30 uur zijn zaad ingeleverd en toen hij om 9.00 uur weer thuis kwam ben ik opgestaan en hebben we samen ontbeten. We waren nog niet koud binnen om half elf toen we al geroepen werden (ik had mijn jas nog aan), fijn, wat zo kon ik mij ook niet zo zenuwachtig maken. Ik moest mij uitkleden, t-shirt en sokken aanhouden en toen kreeg ik een kalmeringspilletje en een shot pijnstilling in mijn bil. De pijnstilling was iets hoger dan vorige keer en na vijf minuten werd ik dan ook al wat wazig...Na een klein half uurtje werden we opgehaald. Eerst kreeg ik een catheter want ik had een volle blaas (had ik helemaal niet door) en tijdens de punctie moet die juist leeg zijn. Vervolgens bracht de arts de echokop in en de naald, ze begonnen met links. Mijn linkereierstok lag wat verstopt dus de verpleegkundige moest op mijn buik drukken, geen pretje. Maar ik werd heel goed begeleid door haar, ze zei dat ik steeds heel goed naar haar moest luisteren en echt moest doen wat zij zei. Aan de andere kan zat mijn vriend en die hield mijn hand vast. Toen de eerste prik kwam moest ik heel diep inademen en even vasthouden en dan goed uitblazen. Nou ,ik heb liggen briezen als een stier, haha. Mijn vriend begon op een gegeven moment zelfs mee te briezen, die zat ook helemaal in zijn rol! De verpleegkundige zei steeds; " goed zo, laat het maar horen!' Links was na een paar prikjes gedaan en toen kwam rechts. Die lag er gelukkig heel goed voor, geen gedruk op mijn buik dus. Daar zaten wel wat meer follikels dus dat duurde wat langer. De pijn was wel weer heftig maar ik kon het eigenlijk wel goed opvangen met mijn ademhaling. Na een kwartiertje was het klaar. Man, wat was ik opgelucht! Ik kreeg complimentjes van de arts en de verpleegkundige dat ik het zo goed had gedaan, aangezien het vorige keer zo traumatisch was geweest. De arts was heel blij dat ik het nu zo anders heb ervaren.

Nou, toen weer naar het ' uitslaap'kamertje. Ik kreeg een glaasje water en na een kwartiertje kwam de arts vertellen dat ze 11 eicellen hebben gevonden die ook allemaal heel mooi rijp waren. Het zaad van mijn vriend was ook goed, 27 miljoen waarvan meer dan 80% beweeglijk. Dat was goed nieuws!

Na nog een kwartiertje zijn we naar huis gegaan en heb ik de eerste twee uur nog liggen trippen, echt ik had de meest vreemde gedachtenkronkels en schijn geroepen te hebben dat ik me zo lekkerrrrr voelde....:-). Maar helaas werd ik daarna echt kots- en kotsmisselijk heb heb ik flink moeten overgeven. Pas tegen de avond was de medicatie echt uitgewerkt en voelde ik me weer een beetje de oude. Ik heb gelukkig bijna geen napijn. Vandaag dus lekker op de bank met mijn laptop en wat tijdschriften. Vanmiddag komt er gezellig een vriendin langs.

Oh ja, wij doen trouwens mee aan een interessant onderzoek: op de dag van de terugplaatsing (als alles doorgaat) gaan ze bij ons, als we ingeloot worden, een stofwisselingsonderzoek doen als we in ieder geval twee embryo's hebben die qua uiterlijk hetzelfde zijn. Tot nu toe wordt de terugplaatsing bepaald aan de hand van het uiterlijk van de embryo. Maar gebleken is dat doorgaande zwangerschappen vaker voorkomen bij embryo's die een betere stofwisseling hebben. De stofwisseling kan worden bepaald door te onderzoeken welke stofjes door de embryo uit het kweekwater zijn opgenomen en welke weer zijn uitgescheiden. Dit onderzoek is dus niet belastend voor de embryo, er komt alleen een extra embryoloog aan te pas die de embryo dus op een andere manier beoordeelt. We horen op de dag van de tp of we in de lotingsgroep vallen (kans van 1 op 2). Lijkt mij geweldig, dus ik hoop het!

Meiden, ik reageer vanavond nog even op jullie, ik ga weer even relaxen,

Liefs, Laika

Geplaatst

Laika, wat een geweldig resultaat!! 11 eicellen, whoehoeeeee!! Wanneer weet je of er bevruchting/tp is? Doe rustig aan vandaag en lekker bijkomen.

Geplaatst

he Laika...wat fijn dat de punctie is meegevallen...moest wel even lachen om jullie gebries...hihihi...ik zie het al helemaal voor me...hihihi...wel vervelend dat je daarna zo misselijk bent geweest...en een mooie resultaat zeg!!! 11 eicellen!!! op naar een mooie bevruchting, maar met dat zaad moet dat lukken!!! wanneer krijg je dat te horen??? en de tp???

en bijzonder dat jullie meedoen met een onderzoek..ben benieuwd wat de resultaten hiervan zullen zijn!! spannend!!!

geniet lekker van je vrije dagje vandaag...lekker rustig doen, wat kwebbelen met je vriendin...geniet ervan!!! fijn dat je geen napijn hebt!!!

ik word nu wel een beetje zenuwachtiger voor dadelijk...over ruim een uurtje weten we meer...gelukkig bijt ik geen nagels...

liefs,

Nico

Geplaatst

Fran...een weekendje of weekje weg...lekker...tja...ik zelf vind natuurlijk niet het zuiden interessant, maar meer de kust...maar Maastricht is een aanrader (valkenburg kan ook, maar daar is het altijd zo druk...bleeehhh)...Antwerpen is ook heel leuk!

Sab...ik zal eens vragen aan een vriendin...die is vorig jaar naar Aruba geweest (of was het nou curacao??? of zelfs iets heel anders...hahahaha?? ik weet het niet meer...wat erg zeg...)...

Sylvie...heb je al mogen 'uitplassen'??? hoop dat het allemaal goed is gegaan!!!

liefs,

nico

Geplaatst

Thanks meiden, ik ben ook heel blij met het resultaat!

Morgen tussen 9.30 en 10.00 uur moet ik bellen om te vragen of er een tp is. En die tp is dan vrijdag. Spannend.

Nico, heel veel succes zodirect, altijd weer spannend die eerste fm!

Geplaatst

Laika fijn dat alles goed gegaan is! Lijkt me trouwens een heel interessant onderzoek!

Syl, hoe is het afgelopen? Vind het ook altijd weer vreselijk hoor, in die wachtkamer zitten. Alleen met een tp ben ik redelijk ontspannen omdat je dan al weet dat het 'goed' zit. Maar verder....elke fm, elke echo, elke punctie...zenuwen.

Ursela ik heb hier zitten stikken om je bijnamen. Mijn oma had dat ook. Bij haar in de buurt woonde 'de natte krant' (roddelde nogal veel), 'de friese doorloper' (kwam uit friesland), 'de losse handjes' (laat zich raden..) Enige evrvelende was, dat wij als kinderen daar natuurlijk geen flauw benul van hadden, dus als wij het dan eens over die mensen hadden....u snapt wel.... :-D

Nico, top hoe je zo mooi af blijft vallen. Vind het knap. Ben zelf heel gedisciplineerd met dingen waar ik op korte termijn effect van merk, maar bijvoorbeeld sporten.... die oefeningen zijn idd voor een slappe onderrug. Als ik mijn buikspieren niet een beetje op peil hou, dan zakken de onderste wervels in elkaar. Zoals de fysio het omschreef: de bandenspaning van de tussenwervelschijven wordt dan te laag. Dan kan ik dus alleen nog maar liggen. Niet fijn.

Fran, heb helaas geen tips voor je. Weekendjes weg en vakanties verlopen bij ons meestal nogal dramatisch en uit eten is met mij helemaal lastig. We hebben al wel weer een weekje vrij gepland, omdat het op mijn werk vol liep, maar we zijn nog steeds in discussie of we weggaan en zo ja waarheen.

Es moest je weer werken vandaag, ja toch? Hoop dat het een beetje gaat. Ik ben wel eens binnengelopen op m'n werk met de woorden 'zeg vandaag maar niks tegen me want ik huil alleen maar'. Zo moeilijk dat soort dagen....

Sandra bijna in ondertrouw! Joehoe! Eerlijk gezegd stelt het niks voor hihi. Wij stonden zo weer buiten, ook omdat we in een andere gemeente gingen trouwen. We hoefden dus geen trouwboekje uit te zoeken en te betalen. Aldus de mevrouw van de gemeente. Heb in een scheur gelegen, alsof pinnen het zoveel romantischer had gemaakt! En gewoon lekker voordelig iets leuks doen daarna. Even een lekkere lunch, of een kop koffie met taart. Dat zijn bedragen die je niet merkt op een budget voor een huis toch?

Ik vergeet vast een heleboel meiden. Sab, hoe is je knie vandaag? En Sen jij zit nu toch ook in de wachtweken? Je schreef iets over je cycluslengte maar ik heb een geheugen als niks sinds de zwangerschap, slaat helemaal nergens op! Ga het lijstje wel weer even zoeken...

Geplaatst

Volgens mij is dit de laatste. Heb er wat dingen aangepast (Caroline uit de pauzestand gehaald bijv.) Hoop dat het klopt, anders niet boos worden he? :happy8: Dat zwangerenlijstje moet wel wat langer eigenlijk.....vind ik zomaar....

Pauze

Henne: wachten op bloeduitslagen 23 feb, daarna cryo's (of stiekem toch al in feb???)

Fren: 31-1 belafspraak over start icsi / op wachtlijst voor infogesprek

Miki: wachten op ongi, zsm een cryo poging

Rubster: intake icsi 25 jan.

Sab: intake 3 maart

Behandeling

Caroline: bezig met cryo poging (ovulatietesten)

Esther: 28 jan. testen

Nico: 26-1 fm 1

Sen: 7 feb. testen

Laika: 28? januari tp (ivf-poging 2)

Kaartje: 28 jan. testen

Sylvie: 26 jan, TP IUI met Puregon

Zwanger

Babeth: echo 12-1-2011 (2de), 27-01-2011 (3de bij gyn)

Sandra: 7 feb combinatietest bij gyn

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

Geplaatst

Pauze

Henne: wachten op bloeduitslagen 23 feb, daarna cryo's (of stiekem toch al in feb???)

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Behandeling

Sylvie: 26 jan, TP IUI met Puregon

Zwanger

Heb bij mij even wat veranderd. Het is wachten op de ongi, maar hoop dat het echt pas na 6 weken komt, want we gaan het weekend van 5 maart naar London. Daarna verhuizen met het bedrijf. op 18 maart. Dus we wachten wel hoe het gaat lopen.

Sylvie, hoe is de IUI gegaan?

Nico hoe was de FM?

Fran, zoek iets leuks uit. of lekker in het bos of het strand of inderdaad toch maastricht in een kasteel.

succes iedereen.

Ruby

Geplaatst

Nou Laika wat een mooi resultaat en 27 milj. zaadcellen, ben jaloers.

Hier minder goed nieuws de zaadtelling was maar 0,1 dus maar 100.000 goede zaadjes.

Weet dat het moeilijk is bij Jeroen maar het komt toch hard aan. Ja en waarom dat ligt aan zoveel factoren.

Heb niets eens een testdatum meegekregen, heeft ook geen zin want kans op een zw is er niet. Vanavond gaan we wel nog zelf er tegen aan, noem het traditie :-) noem het hitsigheid, mijn god ik heb een beurt nodig, sorry dames. Lekker met een borrel erbij vanavond en hoppa!!!

Poeh poeh wat een dag. Vrijdagmiddag bel afsrpaak en waarschijnlijk volgende cyclus of daarna opstarten met ivf weer. Jeroen wilde wachten totdat het wat rustiger zou zijn en meer zekerheid hebben op de zaak maar ik ben klaar met wachten. Het is nu of nooit.

Geplaatst

Pauze

Behandeling

Sylvie: 26 jan, TP IUI met Puregon, helaas te weinig zaadcellen, geen testdatum :-(

Zwanger

Geplaatst

sylvie, wat klote!

Hier ook helemaal uit het veld geslagen: collega die eind november hoorde dat haar longkanker overwonnen was heeft vandaag te hgoren gekregen dat ze uitzaaiingen heeft in haar hoofd. Wat een Kutziekte is het toch...

heb ineens nergens meer zin in.

Geplaatst

Ooh Fran wat verschrikkelijk. Gezondheid is zo belangrijk. Ook nog natuurlijk harstikke jong. Weer wat het, vader is aan kanker overleden toen hij pas 45 was. Ik was net 8.

Kunnen ze nog iets doen voor haar?

Ben even aan het uitwaaien met de hond, verstand op nul.

Geplaatst

Bah bah bah wat een rotnieuws weer. Fran afschuwelijk! En Sylvie...wat een domper. Je weet wel dat het wisselend is, maar toch.... Goed idee om even uit te waaien en maak er maar een gedenkwaardige avond van ;-)

Geplaatst

jeetje...Sylvie balen zeg...maar ze hebben dus nu niet iui gedaan? of toch wel??? Kan ik niet zo goed uit je berichtje lezen...begrijpelijk dat je meteen door wilt gaan, maar ook begrijpelijk dat Jeroen wilt wachten totdat het wat rustiger met de zaak is...hoop dat jullie eruit komen...en heel veel plezier vanavond...ga er maar eens flink tegen aan...hihihi...

Fran...dat soort nieuws wil je het liefst helemaal niet horen...heftig zeg...bij ons is een collega overleden aan kanker, werkte niet bij ons op de afdeling, maar bij een andere faculteit...het grijpt je desondanks toch...

tja...de fm...had een verpleegkundige die nu ook echo's ging doen en was nog in het leertraject zeg maar...de ivf-arts was er ook bij (gelukkig)...ze kon de follikels niet zo goed vinden...maar om kort te zijn er zijn nu 2 actieve (13-15 mm) en een paar kleintjes (die net niet groot genoeg waren om mee te doen met de meting, helaas). Maar ze verwachten wel dat deze kleintjes gaan meedoen met de punctie...een dubbel gevoel eigenlijk...vrijdag om half 2 de tweede fm in elk geval...weet niet goed wat ik ervan moet denken...verdorie...wil dit gevoel niet wat ik nu heb...ik wil me sterk en vol vertrouwen voelen, maar het liefst kroop ik nu dus diep in een holletje, spuit me plat met puregon dat die stomme follikels flink gaan groeien en dat alles gewoon zo loopt als dat ik het graag had gewild...maar ja...dat kan natuurlijk niet met dit traject...iets inplannen kun je vergeten...bah...

sorry...wil niet zoveel negativiteit verspreiden...voelt helemaal niet goed...

liefs,

een beetje steeds meer balende Nico

Geplaatst

Meiden, ik kwam even om het hoekje kijken, was benieuwd hoe het vandaag met Esther is.

Maar zo te lezen hebben jullie ook nog niets gehoord!!!

Wel lees ik nare berichten:

Fran, heel veel sterkte meid, voor jou is dit ook heel moeilijk... wat is de wereld toch oneerlijk!!

Sylvie, wat een tegenslag zeg.... dit had je niet verwacht na de laatste keer. Hebben ze wel evengoed een iui gedaan? Niet geschoten is altijd mis, ook al weet je in je achterhoofd beter.....

Voor jullie een dikke knuffel!!!

Geplaatst

Nico ik snap je gevoel er moeten gewoon al 12 mooie follikels klaarliggen en niet maar 2. Tuurlijk zal de rest ook meedoen maar het maakt je onzeker.

Je blijft wel op dezelfde dosis Puregon zitten? We houden je wel in de gaten als we niets meer horen trekken we je uit je holletje en pakke we de Puregonpen af dus pas op......

De iui is wel gedaan, kijk een wonder kan naturrlijk altijd gebeuren. Ook al is het 0,0 dan spuiten ze het toch in omdat er waarschijnlijk toch wel een aantal levende zaadcellen inzitten, tenminste dit werd verteld in het zkh.

Geloof dat Esther 3 dagen achter elkaar moest werken, hopelijk gaat verder alles goed met haar, we denken aan je Es.

Geplaatst

Pauze

Behandeling

Nico: 28-1 fm 2

Sylvie: 26 jan, TP IUI met Puregon, helaas te weinig zaadcellen, geen testdatum :-(

Zwanger

Geplaatst

He bah sylvie, wat een tegenvaller. Als het geluk niet in deze poging zit en niet in de zaak op dit moment waar zit het dan verstopt? Ik had zo gehoopt dat jullie geen ivf meer nodig zouden hebben. Moeilijk om een balans te vinden bij de tijdsplanning. Is het poldermodel iets voor jullie? Even uitstel maar nog voor de zomervakantie aan de slag? Of hebben we dan twee sippe gezichten. He bah bah bah. Jij klinkt zelf er nogal lakoniek onder maar ik ben flink aan het balen dat deze iui poging in niets is uitgelopen!

Laika, mooie opbrengst 11 rijpe eitjes. Nico, ga je laika nadoen?

Ik ben het met henne eens dat het lijstje zwanger iig langer moet worden, liefst langer dan de behandelingen om mee te beginnen. Esther misschien?

Geplaatst

He wat een nare berichten hier zeg.

Nico ik hoop dat je volgende fm je versteld laat staan.

Sylvie ik hoop op een wonder!!!!!!!

Fran wat oneerlijk van je collega. Het is idd een K*T ziekte!!!!

Geplaatst

Ursela vindt het moeilijk om weer een pauze in te gaan, ik hik er ook steeds meer tegen aan om alles te ondergaan daarom was iui zo fijn is toch minder hormonen en belastend.

Ben bang als ik het nu weer even rustig aan doe dat ik misschien nooit meer begin. Nog niet eens zozeer geestelijk maar lichamelijk vind ik het echt zwaar. De hormonen hakker er bij mij in en dat lijkt alleen maar erger te worden. Laconiek valt wel mee maar heb zoveel aan mijn hoofd dat ik even voorzichtig moet omgaan met energie. Geloof maar dat er best nog wel een traantje aankomt na vandaag.

Ik word trouwens wel helmaal blij van Laika en haar super opbrengst, dus niet alleen negatieve berichten hier.

Geplaatst (aangepast)

Sylvie...precies...dat had ik graag willen zien....en heel fijn dat jullie op me letten...hihihi...

en laten we hopen op een wondertje bij jullie...blijf trouwens op dezelfde dosis...had bij het evaluatiegesprek al gevraagd of de dosis niet omhoog kon, maar dat maakte volgens haar niet veel uit...

Ursula...weet niet of ik Laika kan nadoen...met een eierstok, kan dat überhaupt??? heb nog nooit meer dan 5 follikels gehad...

Esther...hoe is het met je??? hard aan het werk???

Sen...hoe gaat ie bij jou???

liefs,

Nico

aangepast door Tool
toevoeging
Geplaatst

collega is 50 en werkt in ons andere kantoor, maar toch, het bericht heeft er behoorlijk ingehakt. Net gehoord dat een oudcollega weer zwanger is, haar eerste is net 10 maanden.

Pff wat een dag!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden