Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fran, je kunt je instellingen ook veranderen he? Dan heb je er misschien geen 1 pagina bij ;-)

Ben je teut van de borrel of valt het mee?

een bak sla als avondeten, hmmm is dat niet een beetje weinig...? Of zit er nog wat bij van vlees of zo.

sorry, ben te nieuwsgierig denk ik hahaha

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

maaltijdsalade van de appie happie en een kop soep vooraf. Zit helemaal vol en heb de aardappelen in de sla niet eens opgegegeten! Das het voordeel van lijnen denk ik, dat je maag kleiner wordt.

Waar kun je je instellingen veranderen dan? Je kunt toch niet het aantal berichten per pagina vergroten?

Ben niet teut, was met de auto dus heb braaf aan de cola gezeten, ook wel ze handig, want het is natuurlijk wel een journalist en wil geen dingen zeggen wara ik spijt van krijg...

Geplaatst

Funny he manke nelis, weet alleen niet meer welk liedje hij zong, iemand? haha

Klinkt goed die salade, jammie!

Ja kun je aanpassen hoor, weet zo snel niet waar..ik zal even kijken, zo terug

Geplaatst

Fran, > instellingen, opties wijzigen (linkerkant), aantal berichten per pagina, staat standaard op 10 volgens mij, bij mij staat ie op 40 ;-)

Geplaatst

Wat een drukte hier, heb niet alles gelezen, te moe.

Esther je hebt een zware dag gehad, tranen moeten eruit waar je ook bent en met wie je ook bent.

Morgen ongi dag als je gaat testen veel succes.

Babeth een mooie echo gehad, fijn te horen.

Kaatje hoe gaat het met jou.

Lig voor pampus op de bank na 8 wassen draaien.

Geplaatst

sylvie...wat voor huishouden heb jij dat je 8 wassen hebt? Of een hele kleine wasmachine?

Moon dank je wel!

Geplaatst

Nee heb juist grote wasmachine maar van badmatten tot moltons extra kussenslopen hondenmandjes, hond heeft 5 mandjes in huis. De gebruikelijk donderdag was erbij. Deze hoeveelheid heb ik niet elke week.

Geplaatst

oh ja, dan gaat het wel lukken! Bende mandjes voor 1 hond! Verwend beestje of niet? Mijn kat heeft eigenlijk geen mand, die gaat er toch nooit in liggen. Ligt overal waar ik eigenlijk niet wil dat hij gaat liggen!

Hoe gaat het met het klimmen uit jouw dalletje?

Geplaatst

Hey Esther! Hoopte zo op positief nieuws van jouw kant, maar zo te lezen heb je er weinig vertrouwen meer in... Ik hoop zooo dat het vals alarm is en je alsnog morgen een positieve test in handen hebt!! Ik dacht ook echt dat het voor ons voorbij was, heb nog een lekker wijntje gedronken en niet eens meer getest uit pure ballorigheid... En toch zitten er twee kleintjes. Allemaal goedbedoelde verhalen en uiteraard ken je je eigen lijf het beste, maar it ain't over till it's over! Het kaarsje brandt hier, meis!

Geplaatst

Bedankt! We gaan het zien morgen!

(moet zeggen dat ik wel zin heb in een wijntje maar dat doe ik toch nog maar niet!)

Geplaatst

Ja gaat wel Esther, toch ook wel het gevoel dat je tegen gewerkt wordt en dat is wel moeilijk. Net even de budget show of zo gekeken op BNN voor tips, haha. Nou ja eigenlijk is het heel triest maar we moeten door.

Hier ook huil momenten over gisteren, zijn wel de snotterdagen hier :-)

Geplaatst

och meid. Ben je al zover in je denken dat je nadenkt over hoe low budget te moeten leven? Ik denk dat ik niet kan vatten hoe jullie situatie is maar is het zo erg dat dit straks het geval kan zijn?

En dat er huilmomenten zijn daar bij jullie...dat kan ik me indenken. Wat krijgt een mens soms veel op zijn bordje of niet?

Fijn hoor dat wijntje! Lekker van genieten.

Geplaatst

Als het echt mis gaat zijn we terug bij af. Wat zo zuur is dat we idd zakelijk alles kwijt kunnen raken terwijl het overduidelijk is dat we belazerd zijn. Dat we dingen moeten inleveren is niet erg zolang we naar kunnen doordraaien. Maar we weten niet wat er gebeurt.

Nu even genieten van de rust, weekenden en avonden zijn me heilig momenteel.

Geplaatst

Dank je Esther.

Jammer dat ik geen smiley's kan plaatsen met mijn telefoon, sommige zijn zo leuk.

Sandra morgen een belangrijke dag, heel veel plezier!

Geplaatst

ach meid...wat erg...sterkte voor jou en Gerard!!!

er is ontiegelijk veel geschreven...effe zo uit mijn hoofd:

Babeth...fijn dt de echo en het gesprek bij de gyn zo goed is gegaan...zal inderdaad heftig zijn geweest en emotioneel...hoop dat je toch binnenkort zorgeloos kunt gaan genieten van deze zwangerschap!!!

en dat was het dan...ben even helemaal blanco...effe denken.......................................................

Klaartje...had je nou geschreven dat je weer op je ongi aan het wachten was? maar was je dat dan niet al??? Of vergis ik me nu??? Hoop dat je je onder voorbehoud kunt aanmelden en dat alle uitslagen goed zijn...zouden ze het niet kunnen versnellen als ze weten dat je je wilt aanmelden???

Laika...succes vandaag met de tp!!! jij ook een weekendje weg...geniet ervan...eerste wachtweek wordt daarmee al korter...

hoop dat ik vandaag met een opgewekter gevoel het ziekenhuis uit loop...gisteravond een leuke zumbales gegeven...en nu effe rust...heerlijk...lekker knutselen aan mijn pakje voor de optocht...oftewel...nog helemaal in elkaar naaien...hihihi...eerst nog het patroon uitknippen, dan de stof uitknippen en dan kan het naaien beginnen...doe het wel samen met mijn moeder...hihihi...die heeft veel naai ervaring...

kom later weer terug!

liefs,

nico

Geplaatst

ohw Esther, wat jammer nou, heel veel sterkte voor Gerard en jou.

Nico, spannend weer een fm.

Sylvie, voor jullie ook moeilijke tijden zeg. heel veel sterkte.

Verder heb ik hier niet zo veel te melden.

Voor iedereen succes.

Groetejs

Ruby

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden