Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden aangezien we toch bijna alles met elkaar delen wil ik jullie dit volgende verhaal niet onthouden.

Hoe vaak hebben jullie al ooit met je hand in de wc pot gezeten?

Nou ik tot gisteren 0 x maar daar is vandaag verandering in gekomen. 3 x, ja echt 3 x. Vanmorgen valt mijn knoop van mijn broek in de pot, jaja, mouw omhoog en hoppa eruit gehaald. Nog geen 4 uur later, voordat ik de hond uitlaat nog even plasje en wat hoor ik daar.... Mijn sleutelbos die in de wcpot valt. Heb volgens mij 10 minuten dom naar die pot staan te kijken en uitgerekend wat de kansen zijn. Hond was het daar niet mee eens dus mouwen weer omhoog en sleutels eruit gehaald.

Maaaaaar toen was ik mijn knoop weer kwijt, en ja hoor die lag ook weer in de pot??????? Verstand op nul en wederom met de handjes in de pot.

Raar hè :-)) durfde de rest van de dag bijna niet meer naar de wc.......

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoe kan het dag jouw wc- verhaal het 5000e bericht is?! Grappig!

Meiden, laten we hopen dat er weer iets misgaat met de server vannacht, dan zijn we deze ***dag kwijt! Gekheid natuurlijk, maar ik hoop dag morgen voor iedereen een betere dag wordt.

Geplaatst

Heb ik dan ook iets gewonnen?

Hier weer een ...nacht? Waait hard buiten, Kayla is weer eens aan de wandel. Gedroomd dat ik mensen had vermoord en op mijn oude kinderkamertje thuis had begraven. Uiteindelijk 2 mensen maar weer opgegraven en in vuilniszakken gestopt en opgebiecht aan moeder. Die was dus zoals verwacht erg in mij teleurgesteld!

Kan ik niet over een lekkere vent dromen die me meeneemt naar het strand ofzo.

Nieuwe poging om te slapen.

Geplaatst

Hahahahaaha Sylvie, wat een verhalen weer. vooral die wc pot is geweldig, hoe krijg je het voor elkaar. Heb dat echt nooit hihi. Vervelend van je dromen vanacht... hopelijk heb je een rustig dagje vandaag.

Laika, is je soesje nog een beetje goed gevallen of heb je die uitgekotst na het opeten. Ik zou me voor kunnen stellen dat je je in de kamer groot hield maar daarbuiten....... Gelukkig kan je hier je verhaal kwijt, heel belangrijk nietwaar?

Babeth ook weer een heftige dag gehad gister. Ik hoop dat het bandje de onrust wegneemt en je echt kan gaan genieten met je 2 engeltjes op je schouders om je te begeleiden!!!!!

Hier gister een leuke dag gehad, bedankt voor jullie felicitaties!!!!!!! Volgens mijn eigen berekening vandaag de 12 weken mijlpaal bereikt, volgens de gyn morgen pas....... als maandag de controle weer ok is dan ga ik het van de daken schreeuwen en het wereldkundig maken hihi. Het voelt alleen niet als een mijlpaal. Alleen lijkt het dat buitenstaanders daar anders over denken. Maar ja die hebben geen buikpijn en bloedverlies........... constant. Ach mag niet klagen, tot nu toe gaat het nog steeds goed. Ik blijf mezelf beschermen, hopelijk kan ik echt snel gaan genieten en niet piekeren.....

Wel enorme koppijn vandaag en straks een afspraak bij de kapper. Beetje afleiding denk ik dan maar. De soep voor morgen is al klaar, dag erna is ie altijd lekkerder nietwaar??

Hopelijk allemaal een betere dag dan gister dames!!!!!!!

Geplaatst

Sandra we blijven toch een beetje huiverig want als een zw misgaat staan we misschien weer heel lang met lege handen.

Neemt niet weg dat je toch maar mooi 12 wk in je blauwe banner hebt staan.

Soep heerlijk, welke ga je maken?

Nico hopelijk heb je een beetje kunnen slapen.

Ik niet meer, ben weer een wrak maar moet toch werken.

Zit mezelf met een blikje Dr. Pepper op te peppen.

Geplaatst

Ik heb groentensoep gemaakt. Morgen komt de fam verjaadag vieren dus heb ik in totaal 14 eters. Lekker makkelijk, grote pan soep en broodjes met lekker beleg. Altijd zo gezellig en mijn soep doet het altijd goed hihi.

Nou ik ga zo door de storm op de fiets naar de kapper. Altijd als ik ga is het raar weer. Of het regent, of het waait heel hard. Ik kies de dagen er op uit geloof ik hihi.

Geplaatst

Meiden, wat een gekkigheid hier. En ook veel verdriet.

Nico, verschrikkelijk. Wat een klap! Hoe onzeker moet je je wel niet voelen? Veel sterkte, ik hoop dat er gauw weer betere berichten komen en er weer wat hoop terug is.

Henne, hoe rot ook... goed dat je ruimte voor jouw verdriet vind om los te laten. Je hebt zoiets heftigs meegemaakt en bent nu zo onmachtig en afhankelijk. Laat maar even gaan dat verdriet, het is ok.

Laika, wat een stomme collega heb jij zeg, wat een muts! Knap dat je je niet laat kennen, zelfs niet de valse bitch bent geweest. Gelukkig kon je hier "je ei" kwijt.

Babeth, wat een serieus bericht... maar ook wel goed dat ze het zo aanpakken. Hoe eng ook, het lucht mij al iets op toch. Denk jullie ook. Vee succes met de opname.

Witje nog van harte! En Syl-vie + Spaatje nu in de wachtweken toch? Hoe gaat dat? Of heb ik het mis? EDR, kan ik nog meedenken qua die pillen (klinkt alsof ik een dealer ben, wat erg)? En Fren, de datum al kunnen verzetten? Wat een pech allemaal zeg.

Hier heel hard gewerkt, maar het klikt erg goed. Blij dus. :) Verder zit ik te wachten op mijn ongi en had ik stiekem weer eens getest (ik kan het ook NIET laten, aarch). Nu zag ik op 5 dagen voor NOD met middagurine een flupje, maar dat zal niemand anders dan ikzelf kunnen zien (dus dan vraag je af of het inbeelden is). Maar 3 dagen voor NOD zag hij er zo uit (zelf manlief ziet um "duidelijk", maar vind het alsnog nix): http://img.mobypicture.com/afee72d5ee7993f97c5c9bf7d4c1068e_new_medium.jpg.

Krijg hem niet goed op beeld, maar er kwam een blauw lijntje in de afleestijd. Droogt op als penstreep. Ik heb nu ochtendurine ogevangen, straks een test nog halen. Maar durf niet... Ik maak mezelf gewoon weer gek, om nix. Benieuwd wat jullie vinden... Twijfelde om het te posten. Maar we delen hier zoveel met elkaar... dat dit daar toch ook goed in past?

Geplaatst

Hoi Miki,

ik zie het niet zo goed op ede foto, zou toch wat zijn als er idd met ochtenurine een streepje komt te staan.

Hoe lang kun je eigenlijk ochtenurine laten staan voordat je het gebruikt.

Geplaatst

Ik heb de link aangepast naar een kleinere view, daar is het iets beter te zien. Maar ik zie vast spoken, malle meid...

Misschien moet de urine maar in de koelkast. Alleen man en schoonmaakhulp zijn thuis. Voel me dus niet echt "vrij".

Geplaatst

Ik zie duidelijk een streep!! Ow, wat spannend weer!!! Zeker als je nog voor je NOD zit!

Mijn baalmomentje is weer weg, net ziekenhuis gebeld en we kunnen de 25e al samen komen, hebben we een indiuviduele afspraak, veel fijner!!

Geplaatst

Ja, maar ja. Het is vast vals... Ik heb zo vaak dit soort vage lijntjes gehad! Mijn man wijst alles af, tot ik een keer met een serieuze + op de proppen kom... Ik zelf geloof het ook niet meer, vage streepies. Waarom blijf ik er dan als een gek naar speuren??? Ik lijkt wel een sneue Sherlock Homes met m'n vergrootglas.

Geplaatst

ow, het moet een + worden, tja, afwachten dan dus maar! Maar zo'n test slaat niet zomaar uit. Misschien een digitale proberen? Die is in ieder geval heel duidelijk en niet mis te interpreteren.

Geplaatst

Pauze

Caroline: binnenkort cryo poging (ovulatietesten)

Fren: 21 feb infogesprek/ 25 feb prikinstructie / maart start isci 2

Henne: wachten op bloeduitslagen 23 feb, daarna cryo's (of stiekem toch al in feb???)

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: intake 3 maart

Miki: in apr een cryo poging, tenzij onderzoeken Gent+DD aanleiding voor uitstel geven

Esther: orienteren op nieuwe poging

Kaartje: orienteren op nieuwe poging

Nico: orienteren op nieuwe poging

Behandeling

Sen: 7 feb. testen

Laika: 9 februari testen

Sylvie: 26 jan IUI, 9 februari

Zwanger

Babeth: 1-2 combinatietest, 24-2 + 10-3 controle gyn, 14-3 20 weken echo (met 17w6d)

Sandra: 7 feb combinatietest bij gyn

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

pff, moest 8 pagina's terug voor het lijstje!

Geplaatst

Mijn schoonmaakhulp is vandaag voor het laatste, snif :sad1:

Iig goed voor de conditie om volgende week weer zelf aan de slag te gaan.

Fran dat is goed nieuws dat jullie eerder kunnen komen.

Miki ik ga ook altijd van de digitale testen uit, we zijn net Uri Geller, blijven net zolang staren totdat er een streep komt ipv lepels buigen.

Geplaatst

Ik zag ook een lijntje Miki maar wist niet dat het een plusje moest worden... Blijft het normaal leeg, als je niet zwanger bent? Ik ken dat soort test niet...

Mooi Fran, toch weer beter geregeld!

Geplaatst

Vandaag geen extra vaag lijntje, moet inderdaad een plus zijn, dus het was hoe dan ook loosalarm. Sorry dat ik jullie daarmee heb lastig gevallen. Stomme muts.

Geplaatst

He Testr wat een enorme domper zeg...... Sterkte het geeft je toch hoop nietwaar????

Zo dan er staat eens ff een windje zeg. Mijn mooi gekapte haar daar is niks meer van terug te zien. Ach moet werken dus geeft niet hihi, mijn collega's en bewoners hebben mijn haar wel eens slechter gezien.

Geplaatst

He, balen Mik! Zou wel super geweest zijn!

Straks nog een presentatie in het AMC, en dan op naar Den Helder, ik hoop dat de boot naar Texel vaart met deze wind...

Geplaatst

Fran dat hoop ik ook voor jullie dat de boot gaat!!!! Jullie hebben wel een lekker weekendje weg verdient en uitwaaien zal het zeker zijn hihi.

Geplaatst

Fran geniet van je weekendje we, je kan wel uitwaaien met deze wind.

Sandra als ik naar de kaaper ga, maandag dus, regent het meestal.

Miki tegen beter weten in hopen we toch op dat extra streepje, je bent helemaal geen stomme muts.

Geplaatst

He Testr, jammer zeg! Wanneer zou je eigenlijk (niet) ongesteld moeten worden?

Sylvie, haha, die toiletpot actie, sjongejonge!

Fran, heel veel plezier op Texel, met die wind kun je wel je hoofd lekker leegmaken, flink uitwaaien doet wonderen!

Hier op wachtdag 8 na de tp. Ik voel met echt PRECIES zoals anders, ik denk dat het mislukt is (de vorige keer had ik op wachtdag 8 echt al wat verschijnselen namelijk).

Hoop: 5%, vrees, 95%.....

Liefs, Laika

Geplaatst

Och miki...hoezeer je jezelf ook inprent dat het 'loos alarm' is...alle alarmbellen gaan op zo'n moment rinkelen of niet? Je lijf staat dan stijf van de adrenaline, ondanks dat je diep van binnen voelt dat het w.s. niet waar is. Heftig meis!

Fren fijn dat jullie eerder kunnen komen! Wat kun je daar dan blij mee zijn hé?

Sylvie...wat heb jij toch altijd heerlijk gekke dingen...jeroen verveelt zich niet met je denk ik!? tussen de regels door lees ik dat de zorgen en de onzekerheden bij jullie alleen maar toenemen...moeilijk hoor! Sterkte! Hoe is het verders in je wachtweken?

Sandra werkse vandaag...ikke ook een late dienst...bleehh. Heerlijk even naar de kapper of niet?

Miki...ik heb de pillen via internet besteld samen met een collega. Zij wilde ze ook graag hebben (2x icsi gehad, besloten te stoppen i.v.m. traumatische puncties maar toch niet los kunnen laten) en bij 6 stuks van elk kreeg je nog vijf procent korting en verzendkosten vervielen. Ik blij ermee want het bedrag viel me mee, 330 euro voor drie maand. Kom ik net tot de ontdekking dat je van het duurste potje er twee nodig hebt per maand...dus nog eens 300 euro. Dat valt even zwaar tegen. Dat betekend dat het ons 600 euro voor drie maand gaat kosten. Erg veel geld. Maar aan de andere kant denk ik...als we wel naar aalten rijden dan kost het gerard in elk geval een vrije dag en de reiskosten plus de kosten voor een consult. Opzich hoeven we verder geen contact met deze arts...ik ga liever na de zomer wat extra onderzoeken laten doen in dd. dus ik moet dat geld maar laten voor wat het is, me er niet te druk over maken. Of heb jij nog tips/trucs?

Ik ben en blijf down en verdrietig. Lastige tijd hoor. Vandaag mijn vijfde werkdag en ik ben ook gewoon moe. Rottijd, bah!

Hoe is het met laika en sen?

Geplaatst

ow laika...we gingen gelijk op. Wat lastig hé als je ergens voelt dat het niet gelukt is. En toch blijf je hopen totdat het tegendeel bewezen is. Tenminste dat heb ik altijd wel. Moeilijke dagen zijn dit! Ik hoop zo dat je gevoel je even helemaal in de steek laat! Sterkte meis!

Fran...heerlijk zeg een weekendje er samen op uit! Geniet ervan!

Ik wil ook heel graag weg saampjes. Normaal gaan we een keer of drie per jaar een weekendje weg, nu komt het daar niet van. Ik durf niet zo goed omdat we financieel toch wel een klein beetje op moeten letten met de behandelingen. Het is zo duur allemaal en als we wel naar dd gaan dan gaan we zoveel geld kwijt zijn. En opzich hoeft een weekendje natuurlijk niet zoveel te kosten maar onze agenda's naast elkaar is drama...! De komende twee maand gaat een weekend in elk geval niet lukken.

Geplaatst

Ohjee, waaiend naar Texel! Ik zou wel even bellen voordat je die kant op gaat. Ik hoop het wel voor jullie! Veel pezier!

En ach, ben alweer (bijna) over de teleurstelling heen. We worden wat weerbaarder op den duur.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden