Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pauze

Caroline: binnenkort cryo poging (ovulatietesten)

Fren: 21 feb infogesprek/ 25 feb prikinstructie / maart start isci 2

Henne: wachten op bloeduitslagen 23 feb, daarna cryo's (of stiekem toch al in feb???)

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: intake 3 maart

Miki: in apr een cryo poging, tenzij onderzoeken Gent+DD aanleiding voor uitstel geven

Esther: orienteren op nieuwe poging

Kaartje: orienteren op nieuwe poging

Nico: orienteren op nieuwe poging

Sylvie: begin maart opstarten ivf

Behandeling

Sen: 7 feb. testen

Laika: 9 februari testen

Zwanger

Babeth: 1-2 combinatietest, 24-2 + 10-3 controle gyn, 14-3 20 weken echo (met 17w6d)

Sandra: 7 feb combinatietest bij gyn

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

Nou ik ben ongi geworden, wel verwacht dus val niet echt in een gat.

Dat zwangere lijsje moet wel wat langer worden hoor.

Nico had jij nog nagedacht over 16 april, hoop dat je kan komen.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pauze

Henne: wachten op bloeduitslagen 23 feb, daarna cryo's (of stiekem toch al in feb???)

Miki: in apr een cryo poging, tenzij onderzoeken Gent+DD aanleiding voor uitstel geven

Spaatje: 17 februari gesprek MCK

Behandeling

Zwanger

Babeth: 1-2 combinatietest, 24-2 + 10-3 controle gyn, 14-3 20 weken echo (met 17w6d)

Heb mezelf er bij gezet de afsrpaak staat dus weer een stapje vooruit. Net de stad ingeweest, of beter ingewaaid en door gewaaid, leuk jurkje voor mezelf geshopt ;-)

Geplaatst

Jammer Sylvie, was toch mooi geweest, maar gelukkig had je er al op gerekend.

Het menu van vanavond dan maar? Bladerdeegflapjes van slavinken ingerold in andijvie en erbij nog sla, mmm! Ga er zo maar eens aan beginnen...

Geplaatst

Hi,

Sylvie, net ook al bij het wachtbankjes topic gereageerd, maar het blijf balen natuurlijk. Gelukkig kwam het inderdaad niet heel onverwacht en richt je je alweer op de toekomst, goed zo.

Esther, heb je je pillen al? Je hebt jezelf wel nuttig kunnen maken tijdens het wachten, moet je maar denken ;-). Trouwens wel fijn dat je werk zo'n goede uitklaapklep is!

Over werk gesproken, fijn dat jouw nieuwe baan ook goed bevalt Testr, is toch ook belangrijk, daar brengen we toch een groot deel van onze uren door.

Sandra, veel plezier met het vieren van je verjaardag!

Spaatje, leuk, nieuwe jurkjes zijn altijd fijn!

Hier een beetje een niksig baaldagje. Ik kan me nergens toe zetten dus nadat ik vanochtend ben opgestaan ben ik om half drie maar weer mijn bed in gedoken, met een boek en de afstandsbediening van de tv. En nu dus ook de laptop want ik lig er nog steeds in ;-). Mijn vriend heeft wel tegen me gezegd dat we na het eten nog even naar buiten gaan. Even wandelen in de wind, is misschien ook nog wel even goed voor me.

Caroline, dat klinkt lekker, die bladerdeegdingetjes, doe je daar nog wat speciaals mee (qua kruiden)?

Ons avondeten: garnalen in een zoete ketjapsaus met paksoi, paprika, tauge, ui en chinese kool, met rijst. Dit is de specialiteit van mijn vriend, hij kookt eigenlijk nooit uit pakjes en ook groenten koopt hij nooit gesneden. Een heerlijke, gezonde maaltijd dus, ik heb er zin in!

Geplaatst

Silvie, wel heel jammer! Kan me voorstellen dat je na de succesvolle iui toch best hoop had, ondanks slechtere zaad dit keer. Is het niet wat vroeg voor een ongi?

Caroline, hier ook bladerdeegrolletjes (met chinese groenten en vis in ketjap gemarineerd)! Lekker klinkt jouwe ook.

Laika ook al zo zalig eten, enjoy. Lekker uitwaaien erna!

Esther, post binnen????

Ik nog in bad, met iPad en wijntje...

Geplaatst

Dames.... Ben compleet gaar, vandaag twee keer naar IKEA geweest en nu hebben we dus ***%@@#*( nog steeds een plankje dat niet voorgeboord is! Ik wilde het in de winkel controleren, maar dat vond meneer mijn echtgenoot niet nodig. Dus nu mag hij lekker nog een keer terugrijden van de week. Of we hebben voortaan een kast zonder laatje :-)

De wind is hier verschrikkelijk hard. Een best zware bloempot is van de vlonder gewaaid, ach, die plant krijgt nu dus in ieder geval genoeg water ;-) En ik ben zelf vandaag ook behoorlijk doorgewaaid. Helaas heeft het geen rust in m'n hoofd gebracht. Blijf maar twijfelen over wanneer starten. Wat dat betreft herken ik jouw werk afleiding Miki. Ik ben nu ook enorm blij met m'n nieuwe uitdaging, het feit dat het druk en intensief is.... zes uurtjes per dag waarin ik weinig tijd heb om na te denken. Hoewel het toch altijd wel in m'n achterhoofd hangt.

Heb van een aantal al een pb'tje gekregen ivm 16 april. Volgens mij gaat het gezellig druk worden.

Sylvie toch balen dat je ongi ben geworden. En ook best snel of niet?

Nico, bewondering voor hoe krachtig je klinkt. Al weet ik zelf hel goed hoe snel dat om kan slaan, dus voor die momenten toch ook heel veel sterkte.

Babeth, heftige beslissing een cerclage. Een ingreep met ene risico om risico's te verkleinen. Zo dubbel.

Sandra nog gefeliciteerd! Ook met het feit dat je de 12 weken grens over bent. Moet zeggen dat ik wel moet slikken als ik dat bij mensen zie staan.

Esther heb je de pillen nog ontvangen? Neem voldoende rust de komende dagen he! Doorgaan als een soort duracel konijn om maar afleiding te hebben.....we kennen het allemaal, we doen het allemaal, maar het is niet goed.

Laika en Sen trekken jullie het nog?

Lieve meiden, ik ga lekker een warme douche nemen en dan op de bank zitten genieten van onze halve kast ;-)

Fijne avond!

Henne

Geplaatst

meiden tis niet bij te houden als je 2 dagen wat minder tijd hebt!!! Hellup!

Sylvie, toch wel balen, die fles wijn van gisteren is leeg? Anders alsnog leegdrinken!

Miki, fijn dat je het leuk hebt op je nieuwe werk/functie.

Sandra, fijne verjaardag.

Laika, stinkert! kom uit dat bed ;-) lekker de wind in, hopelijk weeg je niet te weinig, tis echt bizar zo hard als t gaat! :-)

Nico, je klinkt alweer erg optimistisch hoor, goed van je.

Babeth, toch spannend zo'n bandje, helemaal onder narcose, vind je dat niet eng met een kruimeltje in je buikje?

Esther, is de douche klaar? Of toch je bedje ingekropen?

Henne, beetje bijgekomen na van de week? Verstandig als je uit gaat stellen, je moet je toppie voelen voor je cryootje, wel zo eerlijk voor ze ;-)

Caroline, hoest met jou en je vriendin?

Vergeet natuurlijk de helft, maar kan t even niet bijbenen allemaal.

Hier zozo, gisteren een schoon-tante overleden, dus donderdag naar Friesland voor een crematie, net besloten om toch maar mee te gaan en oppas voor Carolijn te regelen. Anders moet Sander alleen, tis toch een stukkie rijden heen en terug...

Vanmorgen bloed laten prikken, cd 3...Ben benieuwd of ik deze maand wel mijn eisprong ga herkennen...zag m de afgelopen maand niet, maar misschien onderdrukt door de pillen zoals Henne wijs zei :-)

Morgen verjaardag van een neefje, ook weer bijna 2 uur heen en 2 uur terug rijden, gaaaaaaaaaap. Weg zondag!!

Nou meisjes, ik ga ons humpie in bed leggen en zelf lekker mijn huispak(lees joggingbroek met trui ;-) ) aantrekken.

Fijne avond en misschien tot later!

oh ja, heb me ook aangemeld bij mevrouw Henne voor 16 april :-) Oehohoeoeoohoheeeeooohhh spannend! Tenzij Sander er niet is of we aan het prikken zijn en ik me helemaal niet goed voel ben ik er bij :-)

liefs Sab

Geplaatst

Henne, ik zou het wel leuk vinden om te weten wie er nog meer komen? Lijstje-opportunity? ;-)) Of zijn er mensen die niet op t forum willen laten weten dat ze komen...? Kan natuurlijk.

Geplaatst

Sab da's waar, je moet je wel goed voelen. Maar eigenlijk denk ik dat ik me onrustig en emotioneel blijf voelen zolang ik niet weer in de race zit. Ik wil juist verder en daardoor voel ik me rot en jankerig. Ik heb nu een 'nee' van het ziekenhuis, terwijl ik op een 'we gaan kijken of het lukt' gehoopt had. Ben ook opeens erg bang dat er wél iets uit de bloedonderzoeken komt en dat er dus iets niet goed is. Dat alles heeft me een enorme dip opgeleverd deze week, denk dat door mogen me hier juist uit haalt. Misschien ga ik vrijdag nog eens bellen of de uitslagen er zijn. Als ze er dan nog niet zijn, dan is he echt wel over voor deze maand en daar zal ik me hoe dan ook wel bij neer moeten leggen.

Geplaatst

Even snel va Texel: uitwaaien lukt hier wel!! Tjee wat een wind, de haven hier was gisteren helemaal overstroomd, waterniveau 2 m boven NAP.

Ik ben dr bij hoor, de 16e!

Ga nu vin wakker maken, die is in slaap gevallen met z'n boek in de hand :-)

Tot snel!

Geplaatst

Joehoe, lijstjes! :-)))

Meeting 16 april - (omgeving) Rotterdam

Henne, Esther, Ruby, Caroline, Francis, Sandra, Babeth, Mart, Sylvie

Mart heb ik een email van en zal ik apart mailen. Vermoed dat ze niet komt.

Verder hebben zich inmiddels aangemeld:

Sab, Kaartje, Spaatje

Geplaatst

oh Henne, ik snap je gevoel, had ik ook vorige keer na de cryo, maar ik moest echt afvallen van het zk. Was er goed ziek van en had totaal geen zin mee in ze. Ben nu ook al zooooo nerveus voor 3 maart.....echt erg.

W.b bloed, ook dat heb ik nu, stel dat er bij mij nu ineens iets niet meer goed is en dat komt er deze maand uit met prikken, ben nu toch 5 jaar ouder...

Maar je moet ook bedenken dat het zk het het beste weet en eff cru gezegd, die hebben echt niet met onze dipjes/dippen te maken...snap je wat ik bedoel? Zij hebben het beste met ons voor..hoe moeilijk dat nu en toen voor mij, ook te beseffen is.

Sterkte en ik hoop dat je eind van de week beter bericht krijgt. Ik denk aan je en dat is zo makkelijk omdat ik weet wie je belt enzo, best gek eigenlijk...

xx Sab

Geplaatst

Da's het eneige eigenlijk waardoor ik het nu volhoud: ze hebben daar tot nu toe nog nooit een slecht advies gegeven. In eerste instantie was (en ben) ik ook blij dat ze deze onderzoeken wilden gaan doen na de miskraam. Maar die twee maanden wachten valt gewoon enorm tegen. Toen we bloed gingen prikken was ik allang blij dat m'n cyclus weer op gang kwam, nu ben ik twee keer ongesteld geweest en ben ik daar al helemaaaaaaal niet meer blij mee!

Snap goed dat jij ook weer in je piepzak zit. 't Is altijd weer spannend en je bent altijd weer bang dat er toch iets tegen gaat zitten.

Hoe is het trouwens met je knie?

Geplaatst

Pauze

Spaatje: 17 februari gesprek MCK

Behandeling

Zwanger

Babeth: 16-2 plaatsen cerclage, 24-2 + 10-3 controle gyn, 14-3 20 weken echo (met 18w)

Geplaatst

Hier ook lekker gegeten, varkenshaas met portsaus, aardappelgratin en haricot vers omwikkeld met spek.

Woensdag is het 2 wk geleden dat we de iui hebben gedaan dus het is idd wat vroeg. Wat zijn jullie oplettend!

Ben te moe om verder uitgebreid te reageren. Morgen een afspraak met een advocaat, veel voorwerk nog doen, niet allemaal gelukt vandaag.

Geplaatst

hoi meiden

ik heb het lijstje even aangepast.

Syl, wat klote dat het heeft doorgezet, je hield er al rekenng mee maar toch....nu even rust voor de ivf, wie weet kom je net ergens in april uit..?

dat klein hondje van jullie moet je wel aan de lijk houden denk ik haha. Onze kat raakte ook wat uit koers toen hij richting huis gelopen kwam, arm oud besje.

Esther, je bent nog goed bezig gegaan zeg, fijn dat het weer klaar is niet?

Henne, ik kan me je angsten ook wel voorstellen, voor wat die uitslagen betreft. en dt gevoel van onrust en emoties, is heel herkenbaar. als ik weer in de race was voelde ik me ook een stuk stabieler en sterker. Groot gelijk dat je vrijdag nog even gaat bellen.

Sab, jij ook sterkte 3 maart, het afvallen is in ieder geval goed gelukt en wat je bloeduitslagen betreft, er is toch geen aanwijzing dat er iets niet goed is ? heel veel succes!!!

dames, ik ga snel afsluiten, omkleden en even bij vrienden op visite, normaliter wordt het daar echt altijd 3 of 4 uur ´s nachts maar denk dat we rond 23,00 wel thuis zijn vanavond

fijne avond allemaal!

Geplaatst

(ik mag niet mee naar boven Carolijn in bed leggen dus ben nog lekker hier ;-) )

Henne, mijn knie is best goed weer. Hij voelt beter dan dat hij eruit ziet, hij is nog erg dik, dus broeken dragen is een crime. Lekker in de legging met spijkerrok dus haha. Sporten gaat stukken beter, maar ben alleen wel bang om erop te vallen als ik buiten loop. Thanks for asking :-)

Wachten is altijd al vreselijk, maar helemaal als je er geestelijk weer klaar voor bent, je moet niet het punt bereiken dat je daar weer overheen bent en voor je gevoel het goeie moment alweer voorbij is.

Maar wat je zegt, ze hebben nog geen slecht advies gegeven dus volhouden nog!

Je hebt er geen drol aan, maar misschien lopen we straks wel samen daar :-) Zonder gekheid, je verwacht je menstruatie weer begin maart? Dus dat zou dan de eerste mogelijkheid weer zijn....?

Geplaatst

Hey Babeth, ik ben optimitisch ingesteld maar kan ook enorm goed doemdenken! Dus als ik mijn eisprong niet voel en nu ook niet heb kunnen zien/meten. Dan kan ik meteen denken, hey wat als ik geen eitjes meer heb..zoiets..en zouden er altijd aanwijzingen zijn dat er iets niet goed is? Of kan het ook zomaar niet goed zijn zonder aanwijzing, ik weet t niet....wel lief van je om een hart onder mijn riem te steken :-) Geeft moed.

Syl, zondagtarief? pfewwww ;-)

Geplaatst

Sab het is een vriendendienst dus gelukkig geen rekening.

Knie dus iets beter maar nog bont en blauw. Jij gaat begin ook opstarten of alleen intake?

Babeth veel plezier.

Geplaatst

hmmz dat scheelt weer Syl, paar honderdjes :-)

Knie is niet meer blauw, denk wel onderhuids en mijn benen ook, want als ik er op druk doet t nog pijn, maar tis vooral vocht, zooo dik nog.

Wij gaan 3 maart naar de intake, paar dagen later menstruatie als ik regelmatig blijf natuurlijk, maar we gaan 1 week later op wintersport en dan willen we liever niet spuiten. Kan me herinneren dat ik veel hoofdpijn van de deca kreeg en dan op hoogte zijn, lijkt me geen strak plan. Dus dan maar in april starten...maakt niet uit die maand...En eerst afwachten wat de grote baas gaat zeggen natuurlijk 3 maart. Dus zo zijn we meteen ingedekt en niet teleurgesteld mocht er een kink in de kabel komen :-)

Jullie ook april, spannend hoor! Veel tegelijk denk ik in het voorjaar...

Geplaatst

Volgens mij wordt het weer druk met starters in maart en april! Echt dikke buiken zullen we dus maar 2 zien dan op onze meeting (en Ursela via Skype, mag ze voor de webcam gaan staan, haha)... dan maar veel beginnende kleine garnaaltjes in de buik? Hoop het!!

Geplaatst

Hey meiden...

Lekker uit eten geweest...wat heb ik gegeten:

Een ouderwetse rundercarpaccio (altijd goed), runderbiefstukjes met heerlijke risotto en creme brulee met een chocoladeijslolly na.

Net nog een afzakkertje bij ons thuis gedronken en vrienden zijn nu weg hun oppas aflossen (ze hebben twee kinderen). Gezellig avondje gehad.

Vanmiddag nog de douche gedaan en niet meer mijn bed in gedoken :)

Sylvie...ik had het al eerder gezegd maar vind het toch echt rot voor je. Sterkte deze week met alle juridische perikelen bij jullie.

Henne...bah wat lastig allemaal hé! Ik herken het zo dat je zsm weer verder wilt en dat dit onrust in je lijf geeft. Ik hoop dat je toch een beetje rust hierin gaat vinden!

Caroline...hoe is het met de ziekenboeg bij jou thuis?

Miki...heerlijk zo'n bad! Hebben wij niet maar ben jaloers hoor! Je hebt het verdiend na zo'n weekje hard werken!

De pillen zijn nog niet binnen! Ik heb ze vanmiddag gebeld maar kreeg een miep aan de telefoon die nergens verstand van had. Maandag maar eens weer bellen. De levertijd was 2 a 3 werkdagen en ik heb ze woensdagavond besteld dus het kan ook nog hoor!

Ik duik zo fijn mijn bedje in samen met mijn mannetje! Heerlijk op tijd slapen en even knuffeltijd (lang geleden, heb mezelf nergens toe kunnen zetten de afgelopen maanden. maar goed, dat is een ander onderwerp).

Weltrusten meiden!

Trouwens...wat voor plannen zullen we eens gaan maken voor onze meeting? Joh, zat er vandaag nog over na te denken en nogmaals, het lijkt me zo leuk om jullie allemaal te gaan zien!

doei doei!

Geplaatst

Klinkt erg lekker en gezellig Esther. Wel balen dat je pillen er nog niet zijn.

Ben die wind nu wel een beetje zat hoor.....

Ik lig weer wakker, hond viel uit bed met veel kabaal en als ik wakker ben begin ik na te denken en dan vergeet slapen. Begin nu groen te zien onder mijn ogen van de afgelopen weken.

Ik verlang naar die nachten en ochtenden dat je uitgerust opstaat.

Geplaatst

Zo zo jullie zijn weer lekker actief geweest in mijn afwezigheid;)

Syl ondanks dat je het verwachte toch heel rot dat de ongi er is.

Esther je hebt lekker gegeten lees is mjam mjam en ik hoop dat jullie ook even hebben kunnen genieten van de knuffeltijd.

Henne, hopelijk goed bericht eind deze week. Balen als je graag door wilt en alleen een uitslag roet in het eten gooid.

Sab weer iets beter met je knie, gelukkig. Hopelijk slinkt het ook weer snel.

Ik vergeet er vast weer een hele boel sorry, zou echt met spiekbriefjes moeten werken. Ben echter erg moe dus heb een excuus;) Gister lange en gezellige dag gehad. Vanmiddag de stellen met kinderen, zie er toch een beetje tegenop, maar dat komt vast omdat wij die drukte (nog) niet gewent zijn. Zal vast gezelllig worden!!!!!!

Fijne zondag allemaal!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden