Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
hee henne,

helaas hier ook geen moppentapper...

wat balen dat je zo lang moet wachten..... Als je daar toch moet liggen moet het ook gewoon snel over zijn!

Nederlandse producten: iedereen die bij ons op bezoek komt neemt idd altijd heel lief allerlei dingetjes mee. Allemaal etenswaren die je niet mist als je ze niet hebt, maar als ze er liggen zijn ze binnen een mum van een tijd op :-). Ik had vandaag zin in eierkoeken. Net het recept opgezocht, ik ga nu eens kijken of het lukt met bakken.

Zooo..... dat was weer nutteloze informatie, maar het heeft je wel weer een minuutje bezig gehouden!

Liefs,

IVFSH

Eierkoeken maken, volgens mij is dat niet zo makkelijk. Ben heel benieuwd. Als het gelukt is wil ik het recetpt wel hoor!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Tomaat?

ik denk eigenlijk IVFSH die een uurtje zonder insmeren in de bakkende zon ligt. Geeft nogal een rode kreefteneffect!

Geplaatst

Sorry Babath, het was me even ontgaan. 27 weken, een hele mijlpaal.

Ben trots op je/jullie

Geplaatst

een rood krabje..... IVfco... je zat er dichtbij.... jij hebt gewonnen ;-)

Maar inderdaad.. zo steek ik ook inelkaar..... om na dat rode weer net zo wit te zijn als daarvoor

Geplaatst

he meiden,

kwam even snel voor het eten nog kijken of er nieuws is van Henne. Die gaat dus ieder moment onder het mes nu. Arme schat, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je snel opknapt.

Babeth, weer een mijlpaal bereikt, van harte meid!

Eef, het is Iggy :-) ik heb vandaag de PatMicro binnengekregen. Hij ligt nu op de lader en we gaan hem z.s.m. uittesten. Er gaat een simkaart in en als ik dan sms, krijg ik een sms met de coordinaten terug. Ik kan ook een safety-zone instellen, als hij daarbuiten gaat krijg ik ook een sms. Het is niet de bedoeling dat ik hem nu de hele dag ga zitten controleren maar mocht hij te lang wegblijven zoals laatst dan kan ik effe checken waar hij uithangt en evt. gaan kijken. Maar ik geef eerlijk toe, in het begin ga ik zoiezo kijken waar hij loopt want ben nieuwsgierig :-) zo benieuwd of'tie een vaste route heeft. Ik denk het wel..

By the way, waar in noord-italie zit je precies? al een spritz aperol gedronken? of doe je niet aan alcohol nu?

er waren ook een aantal nieuwe meiden zag ik, welkom!

ga nu weer naar mn pasta kijken voordat'tie te gaar is: Tortiglioni alla napoletana

Geplaatst

Ik heb geeeeen idee...

Maar ik zou ook ontzettend nieuwsgierig zijn waar mijn kat allemaal zou lopen. Die van ons komen niet buiten, maar zelfs dan ben ik nog razend nieuwsgierig wat ze nou doen zo Volgens mij alleen maar slapen hoor...

Dat ik vanavond thuis kwam, zat er geen kat beneden. Dat ik mijn jas uit had gedaan en naar boven liep, lagen zemet z'n 3-en op een rij op bed te pitten.... Gesnaaid ;-)

1 maakt d deur open, en de rest is hem heel dankbaar.... lekker op bed pitten...

Geplaatst

die stuurt'tie op naar een ontwikkelingsland :)

ja katten hier maken ook deuren open, ramen heel de rataplan. Maar zijn buitenkatten dus best aktief en soms inderdaad wel een paar uur pitten natuurlijk, de één meer dan de ander.

Geplaatst

Henne is off line, ik ga even een kaarsje opsteken, hoop dat het geluk brengt.

Ik heb trouwens een afspraak gemaakt bij de HA voor een verwijsbrief voor een psycholoog. Vrijdag ga ik langs.

Geplaatst

Henne, sorry,ben geen moppentapper, ook niet als ik in italia zit...kan wel effe googelen...nee hoor, geintje..hoop zo dat je snel aan de beurt bent, nog een knuffel!

Hier geen spritz aperol, wel super lekker, maar heb koppijn van combi fietsen in de bergen en deca. ( denk ik) wil eigenlijk niet meer drinken nu, maar in het weekend toch nog een wit wijntje genomen. Iggy dus, das ook een leuke naam ; - )

internet gaat steeds moeizamer hier, via mobiel steeds van die errors, straks wordt ik nog gedwongen tot internet vakantie haha.

Rubster, voor ik er echt uitlig hier: heel veel succes woensdag!

Henne, nog een x een knuffel, nou vooruit, voor alle pauzemeiden/in de race en zwangeren dan ook: xxx

Geplaatst

Ik had eigenlijk verwacht dat de pijn in mijn rechter zijde weg zou gaan van de Synarel maar dat is niet zo. Ben nog steeds aan de paracetamol. Ik moet wel zeggen dat ik het af kan met minder, maar toch! Ik natuurlijk toch rond neuzen op internet, kan er niet vrolijk van worden.

Geplaatst

Even een vrolijke noot, Jeroen en ik hebben net besloten een Sweet 16 party te gooien omdat we 16 jaar bij elkaar zijn in july. Het wordt een fout feestje op zijn Amerikaans. Zelf uitnodigenen maken zoals bij het huwelijk, leuk. En ook al zijn we blut ik ga zelf wel in de keuken staan......

Geplaatst

Wat een leuk idee zeg!!! En gelijk heb je. Wanneer is het? ;-) hahaha

Even een vrolijke noot, Jeroen en ik hebben net besloten een Sweet 16 party te gooien omdat we 16 jaar bij elkaar zijn in july. Het wordt een fout feestje op zijn Amerikaans. Zelf uitnodigenen maken zoals bij het huwelijk, leuk. En ook al zijn we blut ik ga zelf wel in de keuken staan......
Geplaatst

He meisjes, wat hebben jullie henne goed bezig gehouden vanmiddag. Ondanks de vervelende aanleiding heb k wel af en toe zitten grinnikken. Hoop dat het henne goed gaat. Hoe lang duurt zo'n operatie eigenlijk?

Hier verder weing te melden, probeer mn werk deze week zo goed en kwaad als het gaat 'af' te krijgen, wat natuurlijk onbegonnen werkmis en ik het eigenlijk rustiger aan moet doen van de artsen. Schijnt dat je tijdens het stimuleren al heel veel moet drinken en rustig aan moet doen, net als tijdens de wachtweken. Niet echt mn beste eigenschap. Vorige wachtweken de hele woonkamer gesaust...

Geplaatst

Hoi meiden

Ik hoop dat Henne inmiddels aan het bijkomen, wat een toestand zeg!

Eef, kan me voorstellen dat het fietsen in de bergen niet meevalt met die hormonen!! fijn dat jullie heerlijk aan het genieten zijn.

Guusje, wat rot dat je nog zo´n last hebt, nog even wachten op de 25ste, kun je anders niet het zkh. vragen of er een pijnstilling beschikbaar is voor je?

Sen, die katten van jullie zijn echt aparte exemplaren, heb je ze geselecteerd op slimheid en eigenwijsheid? ik ben benieuwd hoe het gps systeem bevalt! zie het al voor me dat je hem na thuiskomst gaat toespreken... ;-)

Simba jij bent al 31 weken op weg, jeetje meid, ik vind het zo spannend......

Syl wat geweldig dat feestje dat jullie gaan houden, meid, groot gelijk!! en met de catering komt het vast wel goed toch?

vandaag weer even naar de winkel geweest maar waren langer onderweg als de bedoeling was..dadelijk lekker in bed tv kijken, moet echt even plat.

morgen weer naar het zkh. voor het wekelijkse shotje en tevens de gordijnen bestellen, het schiet op!

Geplaatst

Arme Syl, ik denk niet dat ze ons allemaal over de vloer wil hebben... maar ja, dan moet je het hier niet noemen he, de datum :-)

Goed idee hoor! Mijn vriend is eind juli jarig en hij wil het nooit vieren. Ik denk al een paar jaar: als we nou eindelijk zwanger zijn en hij weer een leuke baan, dan geven we een tuinfeest! Maar nog steeds geen feest gegeven... afgelopen twee jaar zaten we in Frankrijk trouwens, ook leuk...

Geplaatst

Hoe meer jullie het vragen hoe dichterbij de uitnodigen ook naar jullie gaan.....

Wij roepen het ook al jaren, 10, 12, 14 jaar maar we doen het nooit. Sweet 16 is natuurlijk leuk maar dan anders.

Ondanks hierboven blijf ik ook maar aan Genne denken, tuurlijk al bijna half 9.

Simba al 31 wk, tijd kan soms snel gaan of soms te langzaam.

Fren wel een beetje rustig aan dus, moeilijk soms maar wel veter.

Ruby nog volop bezig met sport en muziek. Hoe gaat het afvallen of doe je er nu minder aan.

J en ik dadelijk nog wat lichamelijke oefening, lijkt erop dat ik ongi ga worden, mag ook wel, eindelijk.....

Geplaatst

Babeth, gelukkig werkt de paracetamol wel goed hoor, maar had gedacht dat ik dat niet meer nodig zou hebben. Ik ga dan gelijk weer zitten denken wat er aan de hand kan zijn ...

Geplaatst

Oeffff wat is er veel geschreven vandaag! Hier een beetje chaos. Druk op het werk met afronden voor de vakantie, een lastige klant die me de hele dag met vervelende mails bestookt (gelukkig kan ik redelijk goed op een nette toon vervelende mails terug sturen;-), een stapel strijk nog te doen anders heb ik weinig om in te pakken, contact houden met schoonfamilie.... voorlopig geen bank!

Babeth, lieverd, wat fijn. Al weer zo'n stuk op weg, ga zo door!

Henne, inmiddels al weer bijna 20u dus ik hoop echt dat je inmiddel geholpen bent. Wat kan een dag lang duren als je in een bedje daar zo ligt, niet?! En zeker met de reden. Ik ben benieuwd of je eileider bespaard is gebleven. Maar vooral hoop ik dat je morgen weer naar huis mag en rustig kunt gaan herstellen van deze dreun, zowel lichamelijk als emotioneel. In één van je eerdere berichten las ik dat er een wit rondje zat op de aansluiting eileider en baarmoeder. Dit klinkt me akelig bekend in de oren. Neem je tijd voor herstel, ook al doet je werk moeilijk! Jij bepaalt wat kan en wat niet, niet je baas!

Sylvie, leuk feestje in het verschiet;-) En ik heb ook het eea gelezen over jullie zakelijke trouble. Frusterend moet dat voor jullie zijn, zo overgeleverd te zijn aan anderen die jullie toekomst kan maken of breken... Sterkte daarmee!

Ivfsh, mocht het recept lukken dan ben ik geïnteresseerd:-) Mijn tweelingzus woont in Noorwegen en mist soms ook NLse produkten. Als het langer duurt voordat ze weer een keer in NL is of wij die kant opgaan dan stuur ik meestal een "overlevingspakket": hagelslag, drop, speculoos, peperkoek, gevulde koeken. Eierkoeken vindt m'n kleine neefje erg lekker maar zijn daar niet te krijgen. Vandaar dus! Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Ik hoop dat ik verder voor nu even niemand mis. Ga weer verder met m'n strijk en dan vast wat spullen klaar leggen voor de vakantie. We vertrekken a.s. woensdag al maar ik moet morgen nog werken (en helaas ook de avond).

Een fijne avond gewenst!

Geplaatst

@Henne, heel veel succes met herstel. Hoop dat je morgenochtend weer naar huis mag. En wat betreft die katheter, heb die ook gehad na mijn kijkoperatie (zelfs een nachtje meegeslapen) en vond het geen probleem. Had er echt geen last van en hoefde het bed niet uit om te gaan plassen... Heb hier een kaarsje voor je branden!

Geplaatst

Ook net een kaarsje aangestoken voor je!

Ceeke heb vandaag pas je handtekening gelezen en helaas weet jij ook wat het is om te verliezen. Heftig allemaal.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden