Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hup Fren, in de auto! Veel plezier!

Guusje sterkte! Ik ben ook wel eens duizelig en vind het een heel vervelend gevoel!

Net lekker gezwommen, ga eigenlijk nooit als ik ongesteld ben maar het is nog minimaal en donderdag Hemelvaart dus valt af. Ik wilde even de Chinees van gisteravond er af zwemmen...

Kan me nog helemaal niet voorstellen dat ik vanavond weer een spuit ga zetten maar ik weet dat het na 1 dag alweer routine is...

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spannend weer Fren, succes

elinorac, lekker gezwommen. Chinees is er zeker weer af.

Guusje, waarom niet gewoon deca ipv synarel neusspray?

Ik heb morgen om 14.00 uur gesprek met dokter Melchers. Voor de endometriose. Ben erg benieuwd.

Gisteravond naar de toppers geweest. Erg gezellig. Het hele weekend laat naar bed. Dus zal wel instorten vanmiddag. A is jarig vandaag. Maar we krijgen alleen mijn schoonouders en mijn vader. In onze situatie niet zo gezellig om een verjaardag te vieren en A hoeft het ook niet.

Heb nu een nieuwe mobi phone. samsung Galaxy S. Moet echt helemaal uitvogelen hoe het werk. ga wel wat apps downloaden.

Geplaatst

Rubster, gefeliciteerd met A! Kan me voorstellen dat jullie niet zo veel zin hebben om het groots te vieren.

ZKH belde me net terug, komt waarschijnlijk idd van de Synarel. Mijn gyn was er vandaag niet, morgen gaan ze met haar overleggen, evt over naar deca, maar dat hoor ik morgen wel.

Net ook mijn man hierover gesproken. Hij vind het allemaal maar moeilijk om mij zo te zien, iedere keer weer wat! Hij vroeg me of ik dit allemaal het waard vind! Hij vind dat er ergens een grens is en dat die er bijna is. Het was een erg emo gesprek. Ergens vind ik dat hij gelijk heeft, waar leg je de grens? Alleen vind ik het zo lastig om te zeggen, we gaan samen oud worden, ik kan het nog niet. Maar als ik alles bij elkaar ga optellen ....... Ik ben zo klaar mee, al die negatieve gevoelens, tegenslagen en alle stress er om heen. Vind ik dit het allemaal waard? En mijn leeftijd speelt ook niet mee (39) Ik moet er toch eens goed over na gaan denken. Zucht .....

Geplaatst

Haha Ruby, lekker swipen met je nieuwe foon, sterkte ;-) Hopelijk ben je er beter in dan ik, ik heb ook die Galaxy S, maar swipe is niet mijn ding. Gefeliciteerd met A, toch een fijne dag ondank je vermoeidheid.

Caro, lekker gewzwommen? Vanavond weer starten, spannend zeg!

Fran, ik denk aan je en ik bid voor mooie cryo's al heb je die natuurlijk helemaal niet nodig!

Henne, naar van die hechtingen, maar nog 1 dagje begrijp ik? En erg mooi die tekst van je getuige, oke oke, de tekst is van jullie ;-)

Nico, wt een spannende tijd, ook voor jullie zeg.Hopelijk krijgen jullie binnnekort ook goed nieuws en zit alles eens mee.

Syl, lekker weer thuis? Of nog op de camping?

Kaartje, je bent in de race, super zeg!

Guusje, hopelijk is het niet ernsitg en mag je gewoon doorgaan met de spray, want wat anders...?

Hier alles redelijk, minder hoofdpijn, maar wel dizzy etc..Moet morgen naar de h.a. maar ik kan niet want ik moet werken dus maar afbellen.

Bijna met vakantie, heerlijk naar Kreta, maar tis nog steeds slecht weer daar, hopelijk als wij er zijn niet meer hihi.

Zometeen een polojurkje verven, allemaal gekke roze vlekken in, denk van een badbroekje of zo, maar ben benieuwd of dat gaat lukken, nog nooit gedaan, is straks alles donkerblauw haha, wordt vervolgd!

nu eff boekje lezen in de zon, heerlijk, tot later meiden!

Geplaatst

Guusje dat komt opeens wel erg heftig op je dak vallen.....stoppen.... Kan het me wel voorstellen....de mannen staan erbij en zien hun vrouw/vriendin ziek en beroerd worden en ze kunnen er niks aan doen. J. is ahcteraf heel erg geschrokken van de bbz, had zich niet gerealiseerd hoe gevaarlijk dat was. Gelukkig maar. En ja, als het dan weer over is, dan is het ook weer redelijk snel 'vergeten'. Jij hebt pijn, voelt je beroerd en dan is ook nog eens alles heel onduidelijk.... Toch lijkt dat me juist niet het moment om te besluiten te stoppen. Want dat besluit is dan gebaseerd op een tijdelijke rotsituatie en dat zijn meestal niet de beste besluiten. Natuurlijk zijn jullie het nu zat! Geef je geen ongelijk! Hoop dat ze de synarel kunnen vervangen en dat je je dan snel wat beter voelt. En misschien als het hele cyste verhaal achter de rug is een keer een gesprek met de gyn aanvragen? Hoe groot is het risico dat zoiets weer gebeurt...? Het zou toch zonde zijn dat juist nu je betere kansen zou moeten gaan krijgen het allemaal teveel wordt...

Hoop dat jullie er samen uit komen lieverd!

Henne

Geplaatst

Hoi dames,

Fren, ik kijk straks op de vaste pc even op je Hyves, het is vast een prachtexemplaar....nog 15 minuten, succes!!!

Ruby gefeliciteerd met A, toch fijn dat even je schoonouders en pa komt, succes alvast met jullie aankomende gesprek.

Nico lijkt me een goed ide om toch die test te gaan doen, ecd is ook een heel traject en je wil toch proberen om alles zo optimaal mogelijk te hebben nietwaar? Ik hoop nog steeds voor een goede nieuwe poging bij jullie...... Succes iig vast voor woensdag.

Guusje wat ellendig die nare bijwerkingen ! Zou mooi zijn als je op de deca over kan gaan, is anders mogelijk het korte protocol iets voor je? Over het algemeen heb je dan veel minder last van bijwerkingen, overigens had ik ook veel baat bij acupunctuur. Ik kan me voorstellen dat je schrikt van de reactie van je man, maar ik sluit me volledig aan bij Henne.

Ik zit hier nu buiten onder de parasol, jeetje het lijkt hier wel hoog zomer! Katten en hond liggen helemaal voor pampus.

Geplaatst

hoi guusje, reageer even van werk dus moet t kort houden, k sluit me helemaal aan bij henne,

die duizeligheid heb k ook bij de deca, en heb ook gecontroleerd dar mn bloeddruk er lager bij is. Het is echt n rotgevoel, en maakt je letterlijk en figuurlijk wankel ( zelf ieg wel gemerkt! En dat is niet de fijnste situatie om beslissingen in te nemen.

Je kunt de bijwerkingen zowel bij deca als bij synarel hebben, mijn gyn vertelde zondag dat de meeste vrouwen minder last hebben als gonal er bij komt, helaas heb ik er dus meer last van. Het is echter niet elke dag even sterk, en rustig aan doen helpt echt, ik douche me bijvoorbeeld nu s avonds, en dan gaat het ook al beter, en ik ga iets later naar mn werk, smiddags gaat t beter.

Rustig aan doen en ruim drinken, en erop vertrouwen dat het niet elke dag zo hoeft te zijn.

Verder is de onzekerheid en gesprek tussen jou en je man heel herkenbaar en begrijpelijk. En ook ik denk wel eens; is het me dit allemaal nog waard? Alleen jullie kunnen samen die beslissing maken, ik denk wel dat de gyn jullie ook kan adviseren hierin, ook wat jullie kansen zijn, dat is ook n afweging, de ene 39 jarige is echt de ander niet. Gelukkig te lezen dat jullie samen goed kunnen praten, hoe lastig het ook is en pijnlijk. Hou voor ogen dat je niet direct hoeft en moet beslissen nu, neem hier de tijd voor.

Als je je rot voelt is het heel moeilijk n afgewogen besluit te nemen. De mw in lumc staat trouwens wel open voor eenmalige of meerdere consulten op korte termijn volgens mij om mensen met deze beslissingsproblematiek te helpen, misschien is dat n optie?

Heel veel sterkte en veel liefs xxx

Geplaatst

Meiden ik kan het niet meer bijhouden hier en ben zo slecht met spiekbriefjes....

Fren je krijgt op dit moment of zo dadelijk je kleine bij je terug!!!!! Koester het en neem het estafette stokje maar over hoor.

Weer een paar dames in de race, spannend hoor. Succes.

Guusje wat een moeilijke tijd maken jullie nu mee. Sterkte hoor. Hoop dat ze andere meds voor je hebben zodat je minder duizelingen hebt.

Hier is het rustig. Moet me rustig houden dus dat doen we ook maar braaf hihi. Vandaag echt dagje lanterfanten. Wel een wasje wegwerken maar dat is zo gedaan en dan is het Sandra/spruitje time. Morgen wil ik alles afhebben in het kamertje en de beruchte koffer klaar gaan zetten. Het gaat zo dichtbij komen allemaal dat het toch op sommige momenten beanstigend is. Dan stappen we weer in een nieuwe wereld waar we nog niks van afweten. Zolang we in de behandelingen zaten was alles "vertrouwd" nu is alle nieuw en ja dan wordt ik toch soms wel heel onzeker.

Nou ik ga mijn piza broodje in de oven schuiven. Daar hebben Spruitje en ik zin in hihi.

Dames geniet lekker van het weer vandaag voor zover dat mogelijk is!!!! De zon schijnt voor jullie allemaal!!

Geplaatst

Guusje vervelend dat je zo veel last hebt en heftige gesprekken bij jullie. Een man moet alles vanaf een afstand bekijken en kan niets doen. Moet best wel als onmacht voelen soms vooral als het lichamelijk mis gaat.

Ben benieuwd of ze jou nu zetten op de Deca.

Ruby gefeliciteerd met A en een Samsumg wat leuk, kun je ook Angry Birds spelen :-)

Ben net terug van de camping, weer is warm, puf puf.

Net al heeeel goed nieuws gekregen, chemo is aangeslagen bij schoonpappa en mag morgen naar huis om aan te sterken voor de beenmergtransplantatie.

Verdere details weet ik allemaal nog niet wel dat hij 1 jaar niet in zon mag komen dus J. en met een elftal bezig een vast afdak in de tuin aan het timmeren zodat hij wel naar buiten kan.

Nu het tweede nog en dat is de bank, die moeten hun akkoord geven op een aantal punten en dan komt het geld van de gemeente vrij maar dat is nog afwachten.

Geplaatst

Syl van harte met het goede nieuws van je schoonvader. Wat een last moet er van jullie afgevallen zijn!!!! Lekker groot afdak maken, helemaal toppie van J en het elftal;)

Wat zag je eten er lekker uit zeg!!

En dat hondje kan ook geen borden lezen natuurlijk, ze staan ook veel te hoog hihi.

Geplaatst

Syl wat een super nieuws! Wat zal je schoonvader ook blij zijn dat hij naar huis mag. Nu de bank nog en dan is het een bright yellow monday lijkt me :-)

Geplaatst

Zitten in de auto terug. Heb een prachtige A teruggekregen. Helaas was de rest van ons elftal niet Gied genoeg om in te vriezen, dus deze A gaat t gewoon worden!!! Mogen 15 juni testen, maar doen dat waarsch met Pinksteren.

Syl, wat een super nieuws!!!

Geplaatst

Syl, wat een goed nieuws. Nu op naar de beenmergtransplantatie. Hebben jullie daar al een donor voor?

Fren, ik heb net op hyves gekeken, maar ik mag ook je foto's niet zien :-(. Nou ja, als de tp maar goed is, maakt de rest niet zoveel uit ;-)

Balen altijd die bijwerkingen van de medicijnen. Guusje, hoop dat het te doen is en je gewoon door kunt gaan. Lastig altijd dat soort gesprekken...

Geplaatst

Syl-vie van harte gefeliciteerd met het goede nieuws van je schoonvader!

Wat zullen jullie opgelucht zijn.

Groetjes

Noor

Geplaatst

syl! wat een goed nieuws van je schoonvader!!! een last zal van jullie schouders zijn gevallen...topidee van een groot vast afdak!!

nu nog de bank!

enne...ziet er heerlijk uit het eten....en verder....dat kan ze toch helemaal niet lezen...zo hoog als dat bord staat...hahahaha...

ben benieuwd hoe het met Fren is gegaan...ze zal er nu toch wel 1 of 2 teruggeplaatst hebben gekregen....duim dat ze het stokje kan overnemen...

Guusje...benieuwd of ze je een ander medicijn/hormoon dan gaan geven...is ook moeilijk voor de heren....lijdzaam toezien hoe wij alles moeten ondergaan, ons slecht voelen, de ups-and-downs meemaken en niets kunnen overnemen...wel heel fijn om te lezen dat jullie er goed over kunnen praten...knuffel!!!

Ruby...gefeliciteerd met A! toch een fijne dag gewenst, ondanks dat het voor A en jullie niet zo hoeft (wel begrijpelijk dus!)....

San en spruitje...was het pizabroodje lekker??? het koffertje al klaargezet??? een onbekende tijd is aangebroken, maar wel een mooie tijd....ondanks de onzekerheden en alles wat er gebeurd is tijden je zwangerschap....je kunt niet meer doen dan je best en daarvan ben ik overtuigd dat je dat doet..jullie kindje zal het super bij jullie krijgen!

Henne...morgen controle, toch? Ik durfde dat ook niet zelf...dus toen ik de hechtingen eruit ging laten halen, had ik natuurlijk ook niet geschoren daar...nou....ik kreeg van een van die assistentes te horen: nou zeg...die arts heeft je ook behoorlijk toegetakeld.....

snapte hem toen niet helemaal, maar ik denk dat ze het toen gewoon over de haartjes had...maar daar heeft die arts toch niets mee te maken dacht ik nog bij mezelf...het wondje zelf was heel kleine...en ik ben er daarna heel voorzichtig over heen gaan scheren...hihi...nu is het wondje (is ook alweer ruim 2 jaar geleden) dicht en ga ik er gewoon over heen...af en toe moet ik zelfs goed kijken waar het zit...hihi...

hoop dat je hcg weer een flink stuk gedaald is...en morgen komen je schoonouders toch??? heel veel plezier!!!

liefs,

Nico

liefs,

Nico

Geplaatst

Fren joehoe.... Adriaan is binnen ;-) Wel een kleine domper dan weer dat er geen cryo's zijn, of voel je dat niet zo... wij zijn de laatste twee pogingen ook erg verwend geraakt natuurlijk.

Nico ik heb vandaag de boel maar eens bijgewerkt ;-) was een compleet grasveld op mn benen en dat met dit weer. Heb de omleiding genomen om het wondje heen haha. In m'n lies lijken de hechtingen er trouwen uit. Heb heel lang onder de douche gestaan en opeens wreef ik zo die laatste witte draadjes weg. Echt mooi ziet het er nog niet uit hoor, maar zal wel bijtrekken. Morgen idd controle. Ben erg benieuwd, vooral naar mn hcg. Heb zulke slechte ervaringen het laatste half jaar dat ik nu zelfs nog overweeg om maar een tasje in de auto te zetten met slaap- en toiletspullen, erg he. Ben gewoon toch nog bang dat er bijvoorbeeld vocht oid zit en ik opnieuw onder het mes moet. Nou ja, kan het alleen maar meevallen. En morgen komen ook mijn schoonouders ja. Vind het erg fijn ze weer te zien, maar het is wel een onrustige maand. Op zich hebben we helemaal geen last van ze, ze stellen zich ook zeer (te!) bescheiden op, maar er zijn toch mensen in je huis die er normaal niet zijn. Vind het altijd heerlijk als ze er zijn, zie ze tenslotte maar eens in het jaar, maar ben ook altijd toch wel opgelucht als het weer voorbij is. Niet op hen, wel om onze bewegingsvrijheid.

Ruby gefeliciteerd met A. Kan me voorstellen dat het geen feestgevoel is op het moment, zelf ook mn verjaardag overgeslagen dit jaar.

Nico moest erg lachen om de pijn in je kont....nieuwe spiergroep ontdekt ;-) En wat vind je van de challenge van vandaag?

Ben zelf vandaag echt gaar. Veel te veel gedaan het weekend. Eerst geslapen, toen getut en nu zit ik ook maar tegen wat klusjes aan te hikken. Wil heel graag de woonkamer aanpakken maar ben nu te suf om offertes aan te gaan vragen. Denk dat ik maar gewoon in de tuin ga hangen. Morgen is er weer een dag hoor.

Geplaatst

Hoi, wij willen de bovenverdieping toch maar gaan aanpakken. We gaan nu niet meer wachten. hebben samen afgesproken om allebei onze indelingen op papier te zetten. Vandaar uit een tekening maken en offertes en extra hypotheekje aan te vragen. Zal eens contactopnemen met de verzekeringsagent hoe dat in zijn werk gaat.

Dus leuke dingen.

Verder heb ik nog steeds ontzettende zere borsten. Slaap met zo'n wonder bh aan. Anders gaat het echt niet. Gisteren bij de toppers met dansen en klappen deed ook erg zeer. Morgen eens vragen.

Verder heb ik nu een dipje. Drie avonden laat naar bed is niet voor mij weggelegd. Probeer vanavond niet al te laat te gaan.

Fren, nu vasthouden he!! Wel jammer dat er geen cryo's zijn. Maar wel een dosis geluk nodig.

Guusje, wat een heftig gesprek zou jij met je man gehad hebben zeg!! Wij staan voor een voldongen feit. Misschien is dat makkelijk, als je over makkelijker kan spreken.

Geplaatst

Tja, geen cryo's is inderdaad een beetje een domper. Arts die de tp deed was ook nie heel hartelijk, vandaar dat we een beetje met een kater naar buiten kwamen. Maar dan is een lange autorit wel weer gunstig, inmiddels zijn we helemaal blij met Adriaan (goede werktitel, henne!).

Vin gaat zo naar zn werk, ik spijbel... Ik ga morgen weer, dus dat is twee dagen werken en dan weer 4 vrij. Hoop dat ik de tijd een beetje door kom...

Geplaatst

Fren...toppiejoppie!!! A is in da house!!! en nu zorgen dat ie in da house blijft...hihi...wel jammer dat er geen cryo's zijn...zal het forum dan in de ochtend met Pinksteren effe checken voordat ik naar Pinkpop ga...dan kan ik tenminste ene (of meer hahahaha) op je drinken!!!

Ruby...vervelend dat je nog zere borsten hebt...zou dit een bijwerking kunnen zijn nog?

Henne...de challenge was toch de top 3 fertility boosting foods? Heb toch wel eventjes moeten nadenken...hihi....de 2e challenge is me nog niet gelukt...hahahaha...toch nog maar eens nog een keer luisteren...

enne...ga je de nederlandse distributeur voor Norwex worden??? hihihi...

nu ga ik weer flink aan de slag...hahahaha...

liefs,

nico

Geplaatst

Haha ja joh, wie weet verdient dat nog wat ;-) Maar toch...ik vind het wel bijzonder om met zoveel vrouwen hiermee bezig te zijn. Je kunt allerlei boeken lezen, maar dan moet je het maar net in je eentje weer doen en denk je al snel dat het toch overdreven is enzo. En zoals het dat schoonmaken, hoe moeilijk is het helemaal??? Die foods heb ik ook over zitten peinzen kwam op noten (vit E) fruit (anti oxidant) en vette vis (visolie). Ben benieuwd wat het 'goede' antwoord is.

Pfff, is het bij jullie ook zo warm. Het is ook altijd alles of niets he... ben naar binnen gevlucht, heb ook alweer vreselijke slaap, niet normaal. Misschien maar even een tukkie doen op de bank. Zo zonde van de zon...is ie er, vind ik het te warm :-S Kan dat ook van de hormonen komen? Vroeger lag ik uren te bakken.... misschien de.... ahem...leeftijd

Fran lekker op je balkonnetje met A in je buik?

Geplaatst

Fren super een Aatje.

Jammer geen cryo's en wat een nare arts als ik dat zo hoor.

Henne het is heel warm, binnen blijft het hier koel dus schrok van de hitte.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden