Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ruby, balen van die hoofdpijn. Gelukkig toch nog een leuke avond gehad. Sterkte met alles, zo heftig om op dit punt te staan...

Fren, joepie! Het estafettestokje is nog in de race ;-) Nu hopen dat je testen alleen maar donkerder worden. Ga je nog om een bloedtest vragen gezien jullie eerdere ervaring?

Eef, wat een verrassing. Toch nog een tp. Nu lekker broeden.

Na 12 pagina's bijlezen ben ik het helaas verder weer even kwijt.

Babeth, 5 dagen neusspray gebruikt (lang leve de superfucked ;-), nu 3 dagen aan het spuiten. Heb overal maar herinneringen voor in mijn telefoon gezet met 3x daags neusspray en 2x daags prikken. Vanaf morgen alleen nog maar prikken. Dinsdag 1e fm en dan 's avonds beginnen met cetrotide. Dan gaan we lekker 3 dingen op een dag prikken. Ach, alles voor het goede doel. Afgelopen dagen behoorlijk moe geweest en ook erg last van hoofdpijn. Gisteren weer acupunctuur gehad en sindsdien is de hoofdpijn minder, dus dat is fijn.

Zo, nu braaf naar mijn bedje. Wilde 'even' bijlezen, maar zie dat het nu al bijna half 2 is. Oeps. Welterusten!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ruby alsnog geweest gelukkig. Vandaag fris en fruitig opstaan zonder hoofdpijn.

Kaartje jij bent er ook weer, jij was toch op vakantie geweest?

Hier al vanaf 02.15 wakker, grrrr....

Geplaatst

Ruby, wat balen dat je nog steeds hoofdpijn hebt, maar fijnn dat je wel naar het concert bent geweest. Even weg!

Kaaryje, ik dach dat ik veel moest prikken, maqar jij moet er inderdaad een agenda op na houden...

Ik weet niet of we nog voor een bloedtest naar de huisarts gaan. Ik wil n ieder geval dinsdag nog testen omdat ik dan het zh moet bellen. De vorige keer had ik op dag 12 ( dus net zoals gister) een positieve test en was de bloedtest negatief. Ik heb toen 2 of 3 dagen later nog eenkeer getest en die nieuwe test was destijds al negatief. Ik werd toen 5 dagen na de test ongesteld. Dus als dinsdag mn test no steeds mooi positief is, dan geloof ik gewoon dat het goed zit. Bovendien had ik nu een clearblue 2-3 weken zwanger en de vorige keer 1-2 weken, dus er is sowieso meer hcg aanwezig!

Henne, al iets minder down dan gister?

Caro, vanavond pregnyl! Hou vertrouwen!!

Geplaatst

Fren ik lees hier wel eens mee want ik ben ook een pauze meisje.. na ja meisje... het hele piep is er af zeg maar, en alhoewel ik hier niet echt meeschrijf wil ik je toch graag feliciteren met jullie positieve test!!!

Echt heeeeel fijn, het is je heel erg gegund.

Groetjes

noor

Geplaatst

Zo er is weer veel gebeurt.

Caro je wordt heen en weer geslingerd. Frustrerend!!!!! Gooi het er hier maar lekker uit hoor. Hou je taai!!

Frenje klinkt lekker posi, vasthouden. Het is bijna dinsdag. De eerste 12 weken en daarna ook nog ben je onzeker. Omdat het na al die tijd en teleurstellingen dan eindelijk is gelukt. Je komt dan op onbekent terein en dat is ook ENG!!!! maar ook leuk en mooi en .............. afijn hou je goed.

Eef lekker aan de afleiding dus. Ik heb de laatste verse poging mijn kaartjes maak koffer zo schandalig aangevuld dat het voor mij ook dure ww waren hihi. Maar had wel al mijn kerstkaarten zelf gemaakt vorig jaar :)

Ruby tussen de hoofdpijn door toch nog wat kunnen genieten??? Is echt klote zeg hoofdpijn, weet er alles van. Sterkte en loop je al bij een osteopaat?? Of heb je wel eens aan een podotherapeut gedacht??? Sinds ik steunzolen heb is mijn hoofdpijn zoveel verminderd dat ik er zelfs hoofdpijnvrije dagen door kreeg na jaren 24 uur per dag hoofdpijn. tipje misschien???

Pfff kaartje jij bent echt een dartbord. Nog even volhouden!!!!! Wat je al niet overhebt voor een wens nietwaar??

Ik spring maar eens even onder de douche, hopelijk is manlief zo ook wakker en kunnen we voor half 11 richting mijn ouders vertrekken. Gezellig!!

Geplaatst

goeiemorgen dames,

eerste dag pinkpop met moeite overleefd....te denken valt dan aan te veel bier gedronken...hahahaha...maar wel heel veel gelachen....geen traantjes gelaten...jippie!!! maar ik heb gelezen dat deze hier wel zijn gevallen...

Caro....wat een domper, en niet fijn van je somber ingestelde arts dat ze het zo brengt...dat wil je gewoon niet horen, dat ze mss zelfs wel leeg kunnen zijn....ik hoop dat je met deze 4 follikels het gewenste resultaat gaat krijgen!!! dinsdag om 9 uur de punctie...dus dat is dan vandaag de pregnyl zetten, toch??? succes meid...ik denk aan je!!!

Ruby...balen van je hoofdpijn meid, maar goed dat je toch nog bent gegaan gisteren naar Anouk, vind haar ook geweldig...hihi...super stem heeft ze....veel plezier vandaag als jullie nog gaan!

Henne...een dipperdedipje...balen....lastig om te beslissen hoe en wat nu verder...wel of niet nog iets langer wachten...lastig lastig lastig, maar ik weet zeker dat jullie een goeie en voor jullie met een goed gevoel beslissing nemen....knuffeltje van mij...

Fren....blijf het gewoon super vinden dat ht gelukt is...dinsdag met de bloedtest komt helemaal goed!!!

Eef....lekker rustig aan doen...en toppie dat jullie ook kaartjes voor een concert hebben besteld!!!

De rest...sorry....maar ben het ook even kwijt...alcohol maakt meer hersencellen kapot dan je lief is...hahahahahaah

oja...Kaartje....aan het werk met herinneringen in je foon....ik geloof dat ik dat ook wel zou doen, zeker als ik zoveel moet spuiten, snuiven, slikken...ohnee...slikken hoef je niet toch??? dinsdag de 1e fm?? succes meid!!! ben benieuwd!!!

Syl....a dirty mind is indeed a joy forever...hihihi....ik heb dat altijd op Pinkpop...dan wil ik altijd met mijn vriend de dixie in gaan om je weet wel....hihihi...maar ja...hij wil nooit...hahahahahahaha....

sta trouwens met Mr. pinkpop op de foto!! kwam voorbij op zijn fietsje op het festival terrein....zal dinsdag enkele foto's hier plaatsen....

ga er weer vandoor...allemaal een fijne dag, het weer zou goed worden geloof ik...wij gaan er weer tevoet naar toe...uurtje lopen...lekker...

liefs,

Nico

Geplaatst

Ach Noor, we hebben hier meer pauze-vrouwen hoor ;-)

Fren heb je een beetje kunnen slapen? En nog getest vandaag of waren de vier testen van gisteren voorlopig voldoende? ;-)

Ruby wat balen van je hoofdpijn? Heb je dat vaker of is het nu pure pech. Misschien toch combi van spanning en vermoeidheid?

Syl ook weer een gebroken nacht? Sandra dan wel geslapen? Hoe is het met je rugpijn?

Caro vandaag de pregnyl, hopen dat die de eitjes ook nog een flinke boost geeft. En bedenk maar zo: cryo's zijn voor jou toch een uitzondering (klinkt beetje bot maar je snapt me wel he), dus het gaat er nu alleen om dat je één of twee hele mooie emmies krijgt om terug te plaatsen. Hou vertrouwen!

Mijn baaldag....ach ja....gisteravond nog fijn een potje gejankt en merk dat de tranen nog steeds hoog zitten. Lijkt wel of het nu pas door begint te dringen wat er is gebeurd. Je bent een maand lang bezig met overleven, afwachten, herstellen.... Ik ben gewoon de hele maand mei kwijt. Letterlijk! Weet nog dat ik jarig was en daarna is het gewoon een flits van angst, in het ziekenhuis liggen en herstellen. Zo raar. En ja, als ik dan bedenk dat ik nu tien (!) weken zwanger had kunnen zijn.... moet je niet doen dat doortellen, maar het gebeurt automatisch en het doet pijn.

Wel gisteravond voor 99% zeker besloten door te gaan. Ook berekend wanneer ik dan evt een punctie zou hebben áls de cryo's het niet doen en áls we dan gelijk doorgaan. Ik ga volgende week dan rond die week twee weken vrij vragen onder voorbehoud. Wordt het een punctie dan neem ik één week op, ben ik zwanger of houden we eerst een maandje pauze, dan neem ik twee weken en is dat onze vakantie. Weggaan hebben we het dan nog niet eens over, want valt nu niks te plannen/boeken. En ja, we kunnen natuurlijk een maand pauzenemen en op vakantie gaan. Maar we hebben een gevoel van haast. Ik ben inmiddels een jaar ouder dan bij de vorige punctie... het gaat toch meespelen. En ja, dat komt m'n jankerigheid ook niet ten goede. Al die **** onzekerheid weer, bah bah bah.

Vandaag schijnt in ieder geval de zon. Misschien straks lekker een eindje fietsen ofzo.

Geplaatst

Fren je kunt het altijd vragen. Voorburg doet ook geen bloedttest, maar ik heb 'm de eerste zwangerschap wel gekregen ivm mijn lichte-streepjes-en-toch-ongesteld-verleden. Evt via de huisarts. Maar idd als de test dinsdag nog mooi positief is, dan ben je dat eerste stadium waarin het vaak (bij ons) mis gaat voorbij. En onzeker blijf je toch.

Geplaatst

Och henne, al die onzekerheden. We snappen ze allemaal! En het is niet niks wat je het afgelopen jaar hebt meegemaakt. Eerst de mk met curettage en dan als toetje ook nog de bbz... Dat je in twifel bent is heel logisch, ieder jaar is er een. Ik ben even kwijt wat jouw pnctieresultaat gemiddeld is. Maar waarom zouden de laatste cryo's niet boijven zitten? Ze zijn van goede kwaliteit, want je bent van alle cryos zwanger geweest, dus ik hoop dat 3x scheepsrecht is en je lekker op vakantie gaat over een maand of 2!!

Ik heb niet meer getest vanmorgen. Heeft geen zin, want heb zelfde test als gister in huis. En geslapen als een blok.

Gister wel de moeders het goede nieuws verteld. Mijn moeder was heel blij en had er net zo'n goed gevoel over als ik, ze had zelfs gister al een rompertje gekocht, terwijl we nog niets gezegd hadden. Vin zn moeder werd nogal hysterisch: ze leef maar gillen en bleef er bijna in, was een beetje eng. Ze bleef me maar bedanken (??), omhelzen (eerder fijndrukken) en huilen. Vin zn zus sprong van blijdschap de kamer door, dat was wel grappig.

Overigens waren zij net de eerste aan wie ik het vertelde: die eer kwam de slager toe... Ik haal iedere week een bakje filet american en gister natuurlijk niet. Toen ze vroeg waarm niet flapte ik er uit dat ik het niet meer mocht hebben. Bij haar geen lichtje, maar bj de slager zelf een enorme grijns op zn gezicht. Was wel leuk!

Geplaatst

Henne de pijn is er nog steeds, die gaat niet meer weg helaas. Ene dag beter dan de andere. Maar we slaan ons er wel doorheen. Gelukkig wel goed geslapen, waren pas na 1 uur thuis en dat is niet echt aan te raden in mijn positie, maar het was zo gezellig. Het gefrummel in mijn buik maakt zoveel goed. Afijn dat weten jullie ook wel en dat moeten jullie ook voelen!!!! Niet de pijn, wel het gefrummel, maar dat snappen jullie wel toch?

En als het voor jullie goed voelt om door te gaan dan doen, ik heb zelf eens 3 tp's, die mislukte helaas, in 4 maanden gedaan omdat ik door wilde en "haast had" en heb er enorm spijt van gehad. Niet dat het wel gelukt zou zijn als we er een maandje tussen hadden laten zitten, maar het mentaal nog niet op de rit zitten en dan 3 mislukkingen in korte tijd. Dat ging niet in de koude kleren zitten en heeft een lange nasleep gehad toen. Maar jullie voelen jullie situatie zelf natuurlijk het beste aan. Ik zeg altijd bij twijfel niet doen, maar bij 99% zou ik ook een gokje wagen.....

Fren ik zie het helemaal voor me, bij de slager hihi. En een rondhuppende schoonzus is ook leuk. Leuk he het goede nieuws vertellen, ook al is het nog met 100 slagen om de arm, maar dit heb je in ieder geval al bereikt!!

Nico veel plezier verder op Pinkpop!!!! Ben wel benieuwd wie Mr. Pinkpop dan wel niet is........... Geniet lekker van de drank en drink er ook maar 1 op ons!!

Geplaatst

Mooie verhalen van de slager en je familie fren, dar kan ik wel van genieten! Klinkt als n feestje :-)

Henne, heel begrijpelijk al die emo, hoop dat je een beetje tot rust kot dif lange weekend en de poging in het vooruitzicht nieuwe hoop en energie geeft x

Syl, lekker rustig aan doen vandaag, balen zon nacht...

Ruby, klinkt waardeloos die hoofdpijn, rustig aan doen, terwijl je zulke andere plannen had, knuffel, hoop dat je je snel wat beter voelt xx

Nico, veel plezier weer vandaag, lekker genieten!

Kaartje, helemaal in de race..spannend! Good luck.:-)

Caro, blijft spannend toch...ben in de weer met positieve vibes en stuur ze ook jouw kant uit xxx

guusje nog even en dan heb je weer de echo, spannend, beetje afleiding dit weekend?

Iedereen, ook wie ik niet noem xxxx fijn dagje

Geplaatst

Dank je Eef, ik hoop vanaf vrijdag samen met jou te kunnen wachten... dan ben jij al een heel eind!!

Mr. Pinkpop is nog steeds Mr. Smeets neem ik aan? Geen spannend jong ding meer hoor San! Meer een icoon voor Pinkpopgangers omdat hij het al zo lang organiseert, toch Nico?

Ben vandaag iets positiever, heb het een beetje verwerkt gister en vind dat ik een goeie kans heb. Inderdaad Henne, cryo's heb ik maar 1 x gehad en niks aan gehad dus als ik maar 2 mooie embryo's heb... Jullie bemoedigende woorden helpen altijd, bedankt! Ik ga er stiekem van uit dat er inderdaad misschien toch iets meer follikels kunnen worden aangeprikt en dat ik uiteindelijk 4 goeie eitjes heb, daar ga ik voor. Zal alleen een stuk zenuwachtiger op die uitrustkamer liggen dan normaal... hoop eigenlijk dat er nog iemand ligt om een beetje mee te kletsen (als diegene dat wil, want niet iedereen heeft daar zin in maar dat zie je gauw genoeg)...

Vanavond pregnyl en toch ook nog deca, dat wisselt ook per keer, de ene arts zegt van wel en de andere zegt dat het op de avond van de pregnyl niet meer hoeft? Nou ja, toch maar doen dan. Ik heb trouwens aardig wat meds over nu, omdat de punctie een paar dagen eerder is dan verwacht, hoop dat ik daar over een paar maanden iemand anders heel blij mee kan maken...

Geplaatst

hoi dames

Nico fijn dat je zo genoten hebt van Pinkpop, maarre die sex in de Dixie lijkt me ook niets hoor, ik heb altijd zo´n vies beeld bij die stinkhokken haha, campeer je overigens bij Pinkpop of niet?

Ruby toch kunnen genieten van Anouk, wat ellendig van die hoofdpijn zeg, lijkt me helemaal erg belastend in een zwembad bij die wedstrijden, alles galmt en de lucht die er hangt, beterschap!

Kaartje, jij hebt onderhand een personal assitent nodig om alles bij te houden ;-) Ik ben de suprefact pas later gaan snuiven, na de tp en dan 2x daags. Ik spoot bij het opstaan 150menopur en

´s avonds rond 20,00 uur, rond 22,30 was dan de cetrotide aan de beurt. Toch vond ik het erg meevallen, mede omdat het niet zo lang duurde....

Heel veel succes alvast dinsdag met de meting!!!

Fren, ik moet erg lachen om de reactie van de slager, die van je (schoon)moeder en schoonzus ontroert me. Het is inderdaad fijn te lezen dat je nu snel een uitslag had van 2-3 weken, zeker met jullie vorige ervaring. Adriaantje maakt het vast erg goed!

Henne, fijn om te lezen dat jullie er uit zijn met de planning, het is en blijft erg spannend, en wat ontzettend herkenbaar, dat vooruit kijken!

Dat doortellen is heel logisch, zelf deed ik dat na de bevalling van de jongens, je kunt dat niet uitschakelen, lijkt wel of het zo in je systeem zit, net als ademen. Die maand mei die je kwijt bent, vind je dat niet een vreemde gewaarwording? ook dat is heel herkenbaar in situaties waarbij je iets heftigs meemaakt. Ik ben zo ook een hele periode van 2010 echt kwijt, erg vreemd en voor mezelf vind ik het ook wel eens beangstigend dat dat mogelijk is.

Jullie kijken vooruit en dat zegt erg veel over jullie en de kracht die er is, you go girl!

Syl, wat was jij al vroeg wakker zeg, wat ellendig!!! heb je nog wat kunnen slapen? ik hoop het.

Caro, succes met de pregnyl!!

Ik zal de tafel eens gaan dekken, even buiten ontbijten, heerlijk, we treffen het vandaag ook met de bbq, ik heb er zin in, veel familieleden zie ik maar af en toe, en hier is bijna altijd iedereen aanwezig.Ik ben benieuwd of mijn nicht nog komt, zij moet ook werken maar ben erg benieuwd, ze heeft in feb. 2010 een maagbandje laten plaatsen en ze is enorm afgevallen, haha stel je voor dat ik haar niet herken ;-))

allemaal een fijne dag!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Weet je wat ik trouwens raar vind? Dat ik sinds een paar dagen opeens last van borsten en tepels heb, rond de tijd dus dat ik normaalgesproken een eisprong heb, maar die heb ik door de deca toch helemaal niet?

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst 13 juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek.

Nico: goed gesprek bij Geertgen en DD gehad, uitslag amh-test goed, uitslag zaadonderzoek afwachten en dan beslissen. pauze verlengd tm september

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther: even afstand en rust

Rubster: We zijn klaar!!

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Henne: bij menstruatie aanmelden voor laatste cryo's

Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Eef: 9 juni tp

Kaartje: 14 juni 1e FM

Caroline: 14 juni punctie

Guusje: 15 juni afspraak gynaecoloog voor echo, kijken of cystes weg zijn.

Fren: 15-6 testen (officieel, maar wordt waarsch 1e Pinksterdag!)

Zwanger

Babeth: 22 juni controle gyn 32w2d

Witje: 23 juni controle gyn 31w5d

Laika: 29 juni controle 24w1d

Ivfsh:

Ursula:

Simba:

Dublin:

Geplaatst

Caro, door de deca heb je die niet maar oiv. de hormonen gaat de opbouw wel door toch?Wardoor de "klachten" ook aanwezig kunnen zijn

Ik had het ook en werd er toen erg onzeker door, zeker in Brussel omdat zij de follikels laten doorgroeien tot 20-24 mm.....

Geplaatst

even voor de zwangere dames die ook weleens een app installeren.

Ik heb op de Ipad de Ipregnancy, vind hem top (niet gratis), maar de informatie vind ik erg interessant en je kunt er ook vanalles zelf aan toevoegen, afspraken etc.

Hij is wel alleen in het engels maar dat is geen punt hier

Geplaatst

Bedankt voor het aanpassen op het lijstje Babeth, ik zocht er gister naar maar had na een paar bls terug geen puf meer...

Ik word er niet echt onzeker door, meer dat ik het raar vind? Maar ja, daar komt de neuspukkel van Fren weer: die was er ook terwijl ze toch zwanger is, haha!!

Geplaatst

snap ik Fren, daarom zei ik al wanneer dan ook ;-) .....hoe is het nu met Vin?

Caro ,Ik vond het destijds wel erg eng, behalve de eerste poging omdat ik toen nog niets wist....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden